Sabri Kahraman 5 Temmuz 2015 Paylaş 5 Temmuz 2015 haklısınız foto üzerinde işaretleme yapmamışım turbo dan hava filtresine giden boru dan bahsediyorum verdiğiniz linki inceledim bu sitede bu hortum sadece yan sanayisi var orjinali yok malesef. Recep bey ford parça satan sitelerin çoğundan alışveriş yaptım hiç sıkıntı yaşamadım alttaki linke bir bakın http://www.onlinefordyedekparca.com/U648,163,focus-2008-2011brhava-filtre-hortumu-16-tdci-br-7m51-9a673-ej-motor-7m51-9a673-ej.htm Yorum bağlantısı
Recep Güney 5 Temmuz 2015 Paylaş 5 Temmuz 2015 Fotoda görüldüğü gibi kelepçe ile turbo bağlanan kısımdan yırtık oluşmuş. Vidalı olan kelepçeli hemen yanında bir kelepçe daha var.acaba bu kısım ayrı mi? Ayrı ise bu şekilde satılır mi? Ve Vidalı olmayan bu kelepçeli nasıl açılıyor bilen varmı? Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 5 Temmuz 2015 Paylaş 5 Temmuz 2015 Bu nasıl bir şey orijinali 433,63 TL yan sanayii 72,27 TL Yorum bağlantısı
Recep Güney 5 Temmuz 2015 Paylaş 5 Temmuz 2015 Aynen beni düşündüren uğraştıran da bu. Aradaki hele bir de servis fiyati ile karşılaştırır isek yan sanayi 60 TL'ye kadar bulunuyor servis ise 650 tl istiyor orjinal olana. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 5 Temmuz 2015 Paylaş 5 Temmuz 2015 Ben olsam o yırtık parçadan bulur kestirirdim normal bir hortuma benziyor. Bir de şu yapılabilir. Yan sanayi alınıp sadece o kısmı çıkıyorsa eğer orası kullanılabilir. Yorum bağlantısı
Recep Güney 5 Temmuz 2015 Paylaş 5 Temmuz 2015 Yırtık kısmı kesip kelepçeli biraz içeri itim o şekilde tutturdum yarın ilk iş Mesai den sonra sanayiye gidip parçacıklara bakıp yan sanayi yada orjinal bakacağız tek o kısım satılıyor ise onu alıp takmayi düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 5 Temmuz 2015 Paylaş 5 Temmuz 2015 İnternette bu tip arabalar için hortum kiti satılıyor ama bizim Focusunkini bulamadım. Normalde bütün hortumları toplasan 100-200 liraya alıyorsun o şekilde fakat tek tek almaya kalkınca servet harcanıyor... Yorum bağlantısı
Sabri Kahraman 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 Fotoda görüldüğü gibi kelepçe ile turbo bağlanan kısımdan yırtık oluşmuş. Vidalı olan kelepçeli hemen yanında bir kelepçe daha var.acaba bu kısım ayrı mi? Ayrı ise bu şekilde satılır mi? Ve Vidalı olmayan bu kelepçeli nasıl açılıyor bilen varmı? Recep bey aynı hortum bendede yırtıldı sanayide komple satmaya uğraştılar. bende internetten sadece yırtık olan parçayı buldum ve hemen aldım söktüğünüz parçanın içinden demir bir bilezik çıkacak vidasız kelepçenin sıkıldığı kısım. o kelepçede ince tornavida yardımı ile açılıyır ve ben takarken bir kargaburun pensesi yarımı ile taktım . kolay gelsin parçanın linkini ekliyorum http://www.yedekparcaford.com/?urun-11051-focus-turbo-hortumu-uc-lastigi-2008-2010-yerli 2 Yorum bağlantısı
Recep Güney 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 Bende aynısını yaptım parçayı Sanayiden aldım sanayide çektim musait bir yere kendim değiştirdim arabamin konusunda fotoğraflı Paylaşım yapacağım en kisa zamanda. Bu arada bizim araçların orjinal turbosu garret marka mi bilen varmı? Benim ki garret de görünce şaşırdım. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 7 Temmuz 2015 Paylaş 7 Temmuz 2015 Garrettir doğru.. Emiş hortumu olduğu için dikkatli montaj yapmalısınız.. Yorum bağlantısı
HAKAN ÖZTÜRK 9 Kasım 2015 Paylaş 9 Kasım 2015 Recep bey aynı hortum bendede yırtıldı sanayide komple satmaya uğraştılar. bende internetten sadece yırtık olan parçayı buldum ve hemen aldım söktüğünüz parçanın içinden demir bir bilezik çıkacak vidasız kelepçenin sıkıldığı kısım. o kelepçede ince tornavida yardımı ile açılıyır ve ben takarken bir kargaburun pensesi yarımı ile taktım . kolay gelsin parçanın linkini ekliyorum http://www.yedekparcaford.com/?urun-11051-focus-turbo-hortumu-uc-lastigi-2008-2010-yerli Recep bey aynı hortum bendede yırtıldı sanayide komple satmaya uğraştılar. bende internetten sadece yırtık olan parçayı buldum ve hemen aldım söktüğünüz parçanın içinden demir bir bilezik çıkacak vidasız kelepçenin sıkıldığı kısım. o kelepçede ince tornavida yardımı ile açılıyır ve ben takarken bir kargaburun pensesi yarımı ile taktım . kolay gelsin parçanın linkini ekliyorum http://www.yedekparcaford.com/?urun-11051-focus-turbo-hortumu-uc-lastigi-2008-2010-yerli Sabri Ustam selamlar, "08 tdci focus ghia aracım birkaç zamandır çekişten düştü. Sanki turbo artık çalışmıyor gibi, o eski tork yok motorda. Bugün bir ustaya gittim, hava filtresi turbo arasındaki hortumda yırtılma var dedi, yağlanma da vardı. Ancak beni turbo tamircisine yönlendirdi. b.sayara bağladık aracı, emme basıncı yükselmiyor dedi. Sizin araç da çekişten düşmüş müydü, boru değişince sorun düzeldi mi? Yorum bağlantısı
Mustafa Alkan 21 Kasım 2015 Paylaş 21 Kasım 2015 arkadaşlar aracımın turbosu konusunda endıselerım var sabah soguk havalarda aracı calıstırıp cıktıgımda araba turboyu aktıf hale getırmıyo bu 4 kez basıma geldı sorunu cozmek ıcın aracı saga cekıp kontagı kapatıp actıgımda duzeltıyorum Yorum bağlantısı
Recep Güney 21 Kasım 2015 Paylaş 21 Kasım 2015 benim aracımda çekişte azalma yada yakıtta artma olmadı. boru etrafında hafif yağlanma ve toz birikimi vardı. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 22 Kasım 2015 Paylaş 22 Kasım 2015 benim aracımda çekişte azalma yada yakıtta artma olmadı. boru etrafında hafif yağlanma ve toz birikimi vardı. İnanır mısınız sizden 3 ay sonra benim de aynı şey başıma geldi. Bakım sırasında usta fark etti aynı hortum ucu alttan yırtılmış. Linkteki ürünü alıp taktırdım. Orijinali kadar iyi görünüyordu. Orijinal olarak satılanlar tüm parça olarak satılıyor internette ve aşırı pahalı. Umarım ihtiyaç olmaz Rolantide 3000 devirde veya Giderken araç yüke bindiğinde motor gürültüsünün artması, rezonans ile alakalı titreşimden kaynaklıdır. Bu bir sorun değildir. Ayrıca focus 2.5 larda kronik olan vites halatının, ısı kalkanına değmesinden dolayı tok bir böğürme sesi gelir. Araya sünger koyarakta bu sesin önüne geçebilirsiniz... Başkan bu dediğin yerin fotoğrafını çekme şansın var mı? Ben kendim yapabilir miyim bunu? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Kasım 2015 Paylaş 22 Kasım 2015 İnanır mısınız sizden 3 ay sonra benim de aynı şey başıma geldi. Bakım sırasında usta fark etti aynı hortum ucu alttan yırtılmış. Linkteki ürünü alıp taktırdım. Orijinali kadar iyi görünüyordu. Orijinal olarak satılanlar tüm parça olarak satılıyor internette ve aşırı pahalı. Umarım ihtiyaç olmaz Başkan bu dediğin yerin fotoğrafını çekme şansın var mı? Ben kendim yapabilir miyim bunu? Şuan için yok emre. Kendin yapabilirsin 15sn. İş 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 22 Kasım 2015 Paylaş 22 Kasım 2015 Şuan için yok emre. Kendin yapabilirsin 15sn. İş Sanırım fotoğraftaki önlere doğru parlak bir yer var orasından bahsediyorsun abi. Oraya erimeyecek bir sünger lazım şimdi. Çok sıcak olabilir kanımca. Ön tarafta bir boşluk görünüyor tam orası mıdır? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Kasım 2015 Paylaş 22 Kasım 2015 Burada değil Emre.. Motor kaputundan yapacaksın. Motorun en sonunda dip tarafta bakınca göreceksin zaten. 1 Yorum bağlantısı
Sabri Kahraman 29 Kasım 2015 Paylaş 29 Kasım 2015 Sabri Ustam selamlar, "08 tdci focus ghia aracım birkaç zamandır çekişten düştü. Sanki turbo artık çalışmıyor gibi, o eski tork yok motorda. Bugün bir ustaya gittim, hava filtresi turbo arasındaki hortumda yırtılma var dedi, yağlanma da vardı. Ancak beni turbo tamircisine yönlendirdi. b.sayara bağladık aracı, emme basıncı yükselmiyor dedi. Sizin araç da çekişten düşmüş müydü, boru değişince sorun düzeldi mi? Hakan bey kusura bakmayın mesajınızı daha yeni gördüm. Benim araçta çekişte az bir kayıp var gibiydi ama daha çok hız yapmıyordu 160km 170km yi bağıra bağıra zor yapıyordu. şimdi bastığım gibi 180-190 nı görüyorum 190 dan sonrasını hiç denemedim. 1 Yorum bağlantısı
HAKAN ÖZTÜRK 2 Aralık 2015 Paylaş 2 Aralık 2015 Birkaç zamandır araç çekişten düşmüş, tork kaybolmuştu. Turbo bozuk derken, asıl arıza turboyu devreye sokup çıkarmaya yarayan motorun sağ alt tarafında avuç içi kadar bir muşurmuş. "Turbo westigate" ini harekete geçiren hava akışını düzenliyor. 130 tl değerinde. Değiştirdik ve performans şimdi yerinde. Yorum bağlantısı
HAKAN ÖZTÜRK 2 Aralık 2015 Paylaş 2 Aralık 2015 Hakan bey kusura bakmayın mesajınızı daha yeni gördüm. Benim araçta çekişte az bir kayıp var gibiydi ama daha çok hız yapmıyordu 160km 170km yi bağıra bağıra zor yapıyordu. şimdi bastığım gibi 180-190 nı görüyorum 190 dan sonrasını hiç denemedim. Ben de Bursa Balıkesir arası en fazla 190 denemiştim. Aslında onu bile yapmamak gerek Yorum bağlantısı
Mustafa Boz 2 Şubat 2016 Paylaş 2 Şubat 2016 Birkaç zamandır araç çekişten düşmüş, tork kaybolmuştu. Turbo bozuk derken, asıl arıza turboyu devreye sokup çıkarmaya yarayan motorun sağ alt tarafında avuç içi kadar bir muşurmuş. "Turbo westigate" ini harekete geçiren hava akışını düzenliyor. 130 tl değerinde. Değiştirdik ve performans şimdi yerinde.Turbo selenoid valfi (kahverengi Valf da deniliyor ) ben de değiştirdim araç turbo basınç hatası veriyordu Yorum bağlantısı
Burak TONĞA 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 Öncelikle geçmiş olsun çekişte düşüş genelde turbo dan kaynaklı bir sorun oluyor.. egzoz dan çıkışını kontrol et siyah duman atıyor yada egzoz çıkışı tarafındaki tampon yerin de kararma varsa egzoz dan kaynaklı turbo dan diyebiliriz ama zamanında müdahale turbo nu kurtarır büyük ihtimalle hortumda çatlak vardır yada bi yerinde yırtılma vardır. geçmiş olsun tekrar Yorum bağlantısı
Rasim Gökdemir 18 Mart 2016 Paylaş 18 Mart 2016 Merhaba Arkadaşlar Aracım 2008 model tdci 110 beygir 145000 kmde dün aracımla seyir halindeyken normal vites attırma zamanına geldiğinde aracımın içine gelen bir üfleme sesi olduğunu farkettim bu ses bir üst vitese geçtiğimde gidiyor tekrar vites attırma zamanım geldiğinde yeniden meydana geliyordu öncelikle herhalde aracımın turbosu ıslık çalmaya başladığını düşündüm fakat ıslık sesi gibi değil daha çok rüzgar sesi gibi bir ses geliyor kaputu kaldırıp baktığımda sağ taraftaki turboya giren plastik parçada yağ terlemesi (bu daha öncece vardı servise söylemiştim çok sıkıştırdığınızda yapabilir normaldir demişti) sol taraftaki plastik parçada ise yağ terlemesinden biraz daha fazla ama o kadarda çok olmayan etrafına sıçramış yağ birikintileri olduğunu farkettim. aracın performansında herhangi bir düşme yok veya ben öyle zanlediyorum problem nedir? ne olabilir? bursada hangi özel servise gidebilirim? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Yorum bağlantısı
Behram Doygun 18 Mart 2016 Paylaş 18 Mart 2016 Merhaba Arkadaşlar Aracım 2008 model tdci 110 beygir 145000 kmde dün aracımla seyir halindeyken normal vites attırma zamanına geldiğinde aracımın içine gelen bir üfleme sesi olduğunu farkettim bu ses bir üst vitese geçtiğimde gidiyor tekrar vites attırma zamanım geldiğinde yeniden meydana geliyordu öncelikle herhalde aracımın turbosu ıslık çalmaya başladığını düşündüm fakat ıslık sesi gibi değil daha çok rüzgar sesi gibi bir ses geliyor kaputu kaldırıp baktığımda sağ taraftaki turboya giren plastik parçada yağ terlemesi (bu daha öncece vardı servise söylemiştim çok sıkıştırdığınızda yapabilir normaldir demişti) sol taraftaki plastik parçada ise yağ terlemesinden biraz daha fazla ama o kadarda çok olmayan etrafına sıçramış yağ birikintileri olduğunu farkettim. aracın performansında herhangi bir düşme yok veya ben öyle zanlediyorum problem nedir? ne olabilir? bursada hangi özel servise gidebilirim? yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Motorun resmini atabilir misiniz bir bakalım yağ nereden kaçırıyor.[emoji848] Yorum bağlantısı
Rasim Gökdemir 18 Mart 2016 Paylaş 18 Mart 2016 Motorun resmini atabilir misiniz bir bakalım yağ nereden kaçırıyor.[emoji848] araç yanımda olmadığı için resmini çekip atamıyorum fakat internet üzerinden bir resim bulup üzerine işaretleme yaptım fakat buraya yükleyemedim resim bu linkte http://www.directupload.net/file/d/4297/qjdinszi_jpg.htmolduğu gibidir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts