Dimitri Hristofyas 6 Şubat 2009 Paylaş 6 Şubat 2009 Bende Tüvturk denen firmaya mail attım banada benzer bir cevap geldi,ocak 2008 de muayne etdirenler tek kuruş ceza vermeden geçti eski istasyonlardan,bunun mantığını hala anlamadım bu kanun nasıl uygulanıyor?Bu faiz sonsuza kadar faiz işler mi? birde yasanın yürürlüğe giriş tarihi mi baz alınmalı yoksa Tüvtürk asıl faliyete geçiş tarihimi ? Yoksa ne kadar diyorsa Doğuş grubu faiz onumu ödeyeceğiz. Trafik cezalarında cezanın faizi esas alacağın iki katını geçemiyor,yani bir süre sonra faiz duruyor, diye biliyorum,bunda nasıl olduğunu nereden öğrenebiliriz ya da bu uygulama yasalmıdır? Buna bir kanun uydurup yasal hale getiriler eğer daha getirmedilese bile.Faiz ayrı bir sıkıntı yaşatılan eziyetler ayrı sıkıntı.Herşey böyle bizim memlekette.Altyapı hazırlanmadan hemen icraata geçilir sonra aksamalar oluncada biryerle uydurulur.Ama halka yapılan eziyet kar kalır yapanların yanına.. Yorum bağlantısı
Erhan Bulut 7 Şubat 2009 Paylaş 7 Şubat 2009 Bu sabah Gölbaşı muayene istasyonuna gittim. İşlem 2 saat kadar sürdü. Hafif kusurla geçtim. Bulunan kusur: sıvı gaz sistemi - camlar üzerinde ikaz etiketleri yok. Yorum bağlantısı
Uğraş Kaleli 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 Arabamın ön-arka fren balataları,arka amortisorleri ve ön takımda değişmesi gereken herşey değişti,rot-balans-far ayarı yapıldı motor,alt yıkaması yapıldı arac muayeneye gitti herşey tamam ancak sol ön fren diskinde çatlak var, kırılma tehlikesi var diye geri gönderildi ! Bizde balatalar değişirken nasıl olduda göremedik dedik , hemen söküp baktık ve tehlike arz ediyor dedikleri diskin fren sistemiyle ilgisi olmayan diskin dik konumda yere bakan kısmında aracın bi süre yatmasından kaynaklanan gerçekten ufacık bi pürüzlenme olduğunu gördük her ne kadar kızsakta diski değiştirdik pazartesi günü tekrar götürmeye karar verdik biz bunları yaparken serviste karşılaştığım 1992 model Lada marka bir araç sahibi bize gülüp ya o kadar işle uğraşana kadar benim gibi verseydin biraz para muameleci helletseydi demesi zoruma gitti açıkçası. Bundan çıkardığım ders ; sanırım muayene istasyonlarının özelleşmesi sadece ortadan dönen rüşvetin kaşesini arttırmaktan başka hiç bir işe yaramadığı oldu . Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 Lada kullnıcısı tipi insanlara inanmayın, bu tip gıcık tipler var olmayan hikaye anlatırlar, aracınızı muameleci elemanı ile de yollasanız, yapılan muayene aynı değişmiyor artık. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 aynı zamanda ladanın dünyanın en sağlam arabası olduğunu da anlatmadı mı ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 lada lar için söylenen en büyük efsane -20 de tık demeden çalışması ve kaloriferinin kazan gibi ısıtmasıdır, bu doğru mudur? (hani rus arabası ya ) Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 Yaktığı benzinin %90 ını dış ortama ısı olarak atıp %10 nunu tekerleklere verim olarak yansıttığı için, kalorifer iiyi ısıtır doğrudur. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 Yaktığı benzinin %90 ını dış ortama ısı olarak atıp %10 nunu tekerleklere verim olarak yansıttığı için, kalorifer iiyi ısıtır doğrudur. buradan anladığım gereksiz çok yakması mı Yorum bağlantısı
Musa Can Koca 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 (düzenlendi) buradan anladığım gereksiz çok yakması mı Bildiğim kadarıyla Şahinler'den Skoda'lardan daha az yakıyor sınıfında, Broadway'den biraz fazla yakıyor, burda bu araca fazlaca haksızlık yapılmış,ayrıca Lada çok seri bir araçdır tabii yine sınıfında yani Broadway'den daha seri en azından bunu gördüm. Çağlar abi şaka yollu mu? yazdı kullanıpdamı bu tesbitde bulundu bilemiyorum, ama ben katılmıyorum. 8 Şubat 2009 tarihinde Musa Can Koca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Şubat 2009 Paylaş 9 Şubat 2009 Lada kendi çağında iyidir, kasaya göre performansı vs. ama ne de olsa 8subap eski teknoloji. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 9 Şubat 2009 Paylaş 9 Şubat 2009 sizin 2.5 tan sonra eski teknoloji kalır tabi yeni 1.2 motorlu sümbüllerinde subapları 8 değil mi bildiğim kadarı ile Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 9 Şubat 2009 Paylaş 9 Şubat 2009 80 li yıllarda günaydın rallisi ( türkiye rallisi ) bulgar yarışcıların kullandığı lada araçların bizim iyi araçlarla donatılmış pilotlara soğuk terler döktürdüğünü iyi bilirim, en çok bulgar teknikerlerin araçın servis alanında alt karoseri ile sorunu olduğunda bir yanına lastik döşeyip aracı o yana yatırıp tamir ettiklerini hiç unutmam .. lada sağlam bir aractır,teknoloji geriliğinden yeterli gücü verememiştir. Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 11 Şubat 2009 Paylaş 11 Şubat 2009 dün bozüyük tüvturkte muayeneye girdim.farlar arasında ışık şiddedi farkı olduğundan hafif kusurla geçtim.çakma sislere bakmadılar bile.yada yakmaya çalıştı nerden yanacağını bulamadı Yorum bağlantısı
Orkun Özbay 12 Şubat 2009 Paylaş 12 Şubat 2009 esenyurt istasyonda saat 16 civarı gittim; sol kısa far ayarsızlığından dolayı hafif kusurla 1 saat içinde çıktım Yorum bağlantısı
İlhan Can 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Bugün muayeneyi 35-40 dakika içinde tamamladım. Eskisi gibi kalabalık olmuyor artık sanırım.İlk yardım çantasında eksiklik olduğundan dolayı hafif kusurlu geçtim.Fakat bir talihsizlik yaşadım ama yine muayeneden yırttık .Far kontrolünden sonra arabayı dışarıya çıkarmak için direksiyona geçtim ,araba çalışmadı, akü bitmiş ve arabayı iterek dışarı çıkardım.Yağmurda biraz ıslanarak takviye yaptık normale döndü.Şimdi bir de akü masrafı çıktı Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Bugün muayeneyi 35-40 dakika içinde tamamladım. Eskisi gibi kalabalık olmuyor artık sanırım.İlk yardım çantasında eksiklik olduğundan dolayı hafif kusurlu geçtim.Fakat bir talihsizlik yaşadım ama yine muayeneden yırttık .Far kontrolünden sonra arabayı dışarıya çıkarmak için direksiyona geçtim ,araba çalışmadı, akü bitmiş ve arabayı iterek dışarı çıkardım.Yağmurda biraz ıslanarak takviye yaptık normale döndü.Şimdi bir de akü masrafı çıktı Geçmiş olsun.Ama erken bitmiş akü! Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Genelde trafiğe çıkış tarihleri yıl sonuna denk geliyor. Bu yüzden sene başı daha tenhadır. Yorum bağlantısı
Emrah Musalli 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 benim muayene 22 şubatta bitiyor. ben ilçe de olduğum için sızdırmazlık raporu da muayene de ay da bir kere geliyor. sızdırmazlık raporu bi daha ki sefere mart ayın da gelecek. bunun için erzuruma gitmem gerekecek ki bu da zor ve masraflı bi işi benim için. eğer muayenem mart ayının 17 sine sarkarsa ne kadar ceza öderim. yoksa zahmet ve masrafa katlanıp erzurum dan alıp geleyim de önümüzdeki perşem be bulunduğum yerde muayene yapayım mı. ne önerirsiniz. cezası çok olur mu. bi de sızdırmazlık raporu almak için makine mühendisleri odası hafta sonları da çalışıyor mu... hafta sonu gitsem alabilir miyim... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Makina mühendisleri odasını bilmiyorum... Bir ay gecikirsen 111 değil 116 lira muayene parası ödersin... Bence gitme Erzurum'a, ama yakalanma bu arada Yorum bağlantısı
İlhan Can 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Geçmiş olsun.Ama erken bitmiş akü! Sağolun. Üstelik muayeneye gitmeden önce yaklaşık 30-35 km yaptım.Sabah ilk çalıştırmada da sorun yoktu. Sanırım aküde problem var. 2007 yılında aynı sorunla yine karşılaşmıştım.Değişim talep etmiştim ama aküde sorun yok dediler.2 yıldır normaldi.En kısa sürede yenilemeye çalışacağım. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Yalnız muayeneden geçipte aracı çalışanlar yardımı ile iterek çıkarmak kötü bir görüntü olmuştur. Yorum bağlantısı
İlhan Can 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Yalnız muayeneden geçipte aracı çalışanlar yardımı ile iterek çıkarmak kötü bir görüntü olmuştur. Akünün bu şekilde bitmesine ben de çok şaşırdım. Nerdeyse sağlam arabayı getirdik bozdunuz kardeşim diye çıkışacaktım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 Far testinde uzun süre yarım kontakta bekletiyorlar. Yorum bağlantısı
Atilla Mutlu 13 Şubat 2009 Paylaş 13 Şubat 2009 (düzenlendi) herkese iyi akşamlar... 13 Şubat 2009 tarihinde Atilla Mutlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts