İçeriğe Yönlendir

Mondeo ne kadar yakar?


Murat Karahan

Recommended Posts

(düzenlendi)
Degistirdim, istedim, aldim ve cope attim. Bujilerin durumu iyi gibi duruyordu; ancak yine de orjinalleriyle degistirdim.

Evren bey, ben benzinde 7.5i Mutsubishi Colt'ta gordum o kadar. O aracin sahibi de arabanin sehir icinde 6.5 yaktigini iddia ediyordu.

keşke atmasaydınız kabloyu.yeni degerleri bekliyoruz umarım daha iyi deger yakalarsınız.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Degistirdim, istedim, aldim ve cope attim. Bujilerin durumu iyi gibi duruyordu; ancak yine de orjinalleriyle degistirdim.

Çöpe atmayacaktın ya, Neyse.. atmışın artık :)

Yorum bağlantısı
Çağrı Sağlam

Mehmet Bey kablolar biraz yirtilmisti, uzerinde hortum oldugu icin anlamamisin, bir iki tanesinin oletkenligi bile supheliydi, uzerleri de baya kirliydi attim, gitti. Ne yapacaksak 100.000 km sonra artik nasipse :blush:

Baska bir islem yapacagimizi dusunerek ne olur ne olmaz diye eve goturmeye niyetliydim; ancak sabah 5'ten itibaren sincan emniyetinde siraya girip de ruhsata LPG isletmeye calisinca, sicaktan, acliktan, uykusuzluktan unutmusum. Attiktan sonra bir ic cektim; ama is isten gecmisti.

Depoyu tekrar doldurdum, 60 km kadar oldu 2 gune kadar da depo biter herhalde yeni degeri buradan size bildiririm.

Yorum bağlantısı
Abdullah Kazancı
Arabayı alalı 10 gün oldu sanırım.arabadaki çeşitli sorunlardan test etme fırsatım olmadı.2 defa depoyu fulledim.40 Litre LPG

Kilometreye bakıyorum 200 ü geçmiyor.200 km yi şehiriçi ve şehirler arası karışık yapıyorum.Bu Mondeolar için normal mi.

Okuduğum kadarıyla hava akışmetresi arızalı ise çok yakar.yanlışmıyım.Yağı bujileri hava filtresini geçen hafta değiştirdim.

baktır bence yakıtın cok

baktır bence yakıtın cok

bende gecen hafta okcan marka lpg taktırdım ılk ayar ıcın daha gıtmedım depo tam bosken 50 liralık gaz aldım 170 km oldu daha devam edıyor sadece sehır ıcı kullanıyorum

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)
Düşmüyor. Tecrübeyle sabit. Sabit hızlarda düz yollarda bu rakam elde ediliyor. Aynı yolu tersten gelin ya da hafif bir rampaya çıkın hemen rakam artıyor.

+1

rampada cc sabitse ve otomatikte o/d açıksa farkediyor cc ile çokta düşüş beklemek hata olur sürekli devir ayarı yapmak zorunda olan bir sabitleme var benim düşüncem bu.

dün sabah kırşehir yolculugum oldu 65km benzinle gittim.aracın ecu sunu resetlemiştim.sonra lpg ye geçtim araç bomboştu ve trafik sıfıra yakındı.lpg de 30km kadar gittikten sonrasındaki yaklaşık 20km kadarlık yol boyunca aracımın yol bilgisayarında gördügüm deger 5.7l/100km sonrasında ki yokuşların başlamasıyla sürekli 8 degerlerinde dolaştı durdu.ama lpg de yinede istedigim deger yoktu bu göstergeye güvenmek hata oluyor bu gerçek araç 198km de 30litre yaktı ama bende 120km nin altına düşmedim h,ç çogu km boyunca etkisi vardır ama çok fazla.dönüşte araç full dolu diyebilirim kayınbabamın sayesinde bagaj yüklendi iyice.bu defa 100km de geldim sürekli trafik yogundu ve şaşırdım 25litre lpg aldım evin önüne vardıgımda hala lpg vardı ve 3led ışıgı yanıyodu lpg aldıgımda 1 led ışıgıda sabit yanıyordu hala ikaz vermedi.bundada yaklaşık 19 litre civarı lpg harcadıgımı tahmin ediyorum 210km yaptım 10km de şirkete gelirken yaptım 220km.hız limitleri farkettiriryor bu gerçek ve aracımda hala rolanti dalgalanması mevcut bunu cc de çok hissettim devir oynak durumdaydı.buna ragmen bu harcama normal. fazla hala ama normal ayrıca bobin de büyük ihtimal bozuk gibi.yeni parçalar geldiginde belli olucak.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

20km boyunca gördügüm deger bu ama nafile kaldı çok yaktı çokkk. :D ama yinede seviyorum aracımı düzeltecegim.hedefim emminin degerlerine çok yakın bir deger.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
hedefim emminin degerlerine çok yakın bir deger.

Otomatik değilmiydi seninki.. ?

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)
Otomatik değilmiydi seninki.. ?

evet emmi

giderken boştu araç ama km bazına göre yüksek yaktı.km 120 nin üzerinde kullandım çogu yerde belki bu yüzden ama bilmiyorum.benzindede aynı km yaptım gayet normaldi.dönüştede dolu olmasına ragmen şaşırttı beni gayet normaldi sorun olmasına ragmen

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağrı Sağlam

36.8 litre gaz almistim, yaklasik 30-40 km. sabahin 4unde ana arterlerden 90-100 km. sabit hizla gittim, ara sira cok yogun trafige de girdim, arac bugun benzine gectiginde odometreye baktim, 292 km. yol yapmisim. Eskiden de ana arterlerden gecis yapiyordum; ancak ona ragmen 270 km. oluyordu, simdi 20 kmlik bir duzelme var. Az kaldi 300 yapacagim :)

Yorum bağlantısı
Fatih Bayram

Benim standart gibi bişey;

35-40 liralık LPG (1770'di 1720'ye düşmüş)145-150km gidiyor.(ş.içi)

35-40 liralık LPG 170,bazen 180 km (ş.dışı)

Yorum bağlantısı
Fatih Bayram
bu degerleri görünce yanlız olmadıgıma seviniyorum.ha gayret arkadaşlar iyi sonuç için biraz daha çaba. :):D:):D

Abi seni yalnız bırakır mıyız ;)

Ben bu kadar yakmasını yeterli görüyorum.Şöyle düşününce mutlu oluyorum.1300-1600 cc LPG'siz bi araç km'de tahminim 250-300 yakar,Mondeo sahipleri aynı yakıtı konforlu ve performanslı yakıyor.Benim bakış açım bu,çok da fazla vidiklemiyorum o yüzden.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)
Abi seni yalnız bırakır mıyız :)

Ben bu kadar yakmasını yeterli görüyorum.Şöyle düşününce mutlu oluyorum.1300-1600 cc LPG'siz bi araç km'de tahminim 250-300 yakar,Mondeo sahipleri aynı yakıtı konforlu ve performanslı yakıyor.Benim bakış açım bu,çok da fazla vidiklemiyorum o yüzden.

bu yorumuna içtenlikle katılıyorum.

yol boyu rahatca geldim.cc çok rahat daha ne deyimki.kardeşimin kartal var şehir içi 180 200 yakıyor.ortanca kardeşimin 92 1800 motor vectra var karbiratörlü 200 yakıyo.kız kardeşimin 2004 chavrole var 1.6 otomatik en az 200 yaktıgını söyledi bunlar lpg yakıt degerleri.

benim ugraşım aracımdaki sorunlar nedeniyle bunu düzeltince esas degerleri görecegimi umuyorum.

nasıl tamirciler ugraştıysa 2 tane benzin enjektörünün sıkıştırma vidasını takmaya bile luzum görmemişler.tamasm enjektörler yerine çok sıkı oturuyor ama vidayı koyan uzmanlar boşa koymamıştır heralde.böyle ustaların ugraştıgı düzenegi sabırla en iyi seviyeye getiri güzel degerler yakalayacagımı düşünüyorum.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağrı Sağlam
Abi seni yalnız bırakır mıyız :good1:

Ben bu kadar yakmasını yeterli görüyorum.Şöyle düşününce mutlu oluyorum.1300-1600 cc LPG'siz bi araç km'de tahminim 250-300 yakar,Mondeo sahipleri aynı yakıtı konforlu ve performanslı yakıyor.Benim bakış açım bu,çok da fazla vidiklemiyorum o yüzden.

Ben de size katiliyorum, Oktay Beyi yalniz birakmamaliyiz :)

Bir arkadasimda 1300 cc accent var, Lpgde sehirici 10-11 lt Lpg tuketimine, enistemde 1300 cc corolla var, sehirici 8-8.5 benzin tuketimine, hocamda 1400cc 206 var 8 litre dizel tuketimine sahipler. C segmenti araclar 1999cc mondeolardan ortalama 1 litre daha az yakit tuketimine sahipler; ancak Mondeonun konforu ve yol tutusu icin ben 2 litreye raziyim.

Bu arada, Teleflex marka kit ve D segmenti arac kullanan arkadaslarimin tuketimi ise soyle, 2001 5.20 OV, 14-15 litre LPG, 96 e-200, 12-13lt. LPG, 2002 S60 2.0T, 15-16 lt LPG.

Benim tuketimim ise son degerlerle beraber 12-13 lt. araligina dustu. ( 1.57tl/1lt. den 0.20TL )

Elbette suruculerin arac kullanimi yakit konusunda cok onemlidir; ancak saydigim araclari kullanan kisiler benden daha sakin arac kullanirlar, ayrica elleri ayaklari hafiftir, benim gibi ayar tutturamamazlik yapmazlar :)

Yorum bağlantısı
20km boyunca gördügüm deger bu ama nafile kaldı çok yaktı çokkk. :good1: ama yinede seviyorum aracımı düzeltecegim.hedefim emminin degerlerine çok yakın bir deger.

Mk2 ve Mk3 mondeo kullandım; 5,7lt'yi görmek kısmet olmadı. Aslına bakarsanız hiçbir zaman da böyle bir tüketim beklentim olmadı büyük cüsseli ve motorlu iki aracımdan.

Genel olarak 1600 motor araçların ortalama 100km'de 7,5lt yakıt tüketimi olduğunu kabul ederim. Burdan hareketle 2000 motor da bu değerin 9,5-10lt

olması normal gelir. Bilgisayarın ortalama tüketim bölümünü bu yüzden sık takip ederim. 10lt'yi aşarsa psikolojik sınırımı aştığım için tüketimi düşürmek için elimden geleni yaparım.

Ancak otomatik araçta yakıt tüketimini düşürmek için fazla bir opsiyon bulunmuyor. Ayak bileği ile ayak parmakları arasındaki koordinasyonu geliştirip, gaz pedalının her noktasını hissedecek duruma gelene kadar değil 10lt ortalamayı 15lt'yi görebilmek çok normal. Bu nedenle ben hızdan çok devir saati ile ilgileniyorum. Devir saati 3.000d/d'ye yaklaşıyorsa gaza çok bastığımı anlayıp, bir üst vites için gazdan hemen ayağımı çekiyorum. 80km'de 2000 devir çeviren Mondeo'nun ekonomik noktası bu hız bence. 60km hız daha ekonomik tabi ancak araç kullanımında bu kadar yavaşlamak pek mümkün değil.

Eğer cc ile kullanılacaksa, cc'yi devamlı surette açık tutmak yakıt tüketimine zarar. Eğer cc devreden çıkarsa belirlenen hıza cc ile değil, normal şekilde gazı yedirerek gelmek ve o noktada tekrar cc'yi devreye almak tüketimi azaltıyor. AKsi durumda tam gaz ile belirlenen hıza gelmeye alışan araç oldukça müsrif hale geliyor.

MK3 otomatik şanzuman kesinlikle sportif değil, devirli giderken pedala uyguladığınız gücü hafif azalttığınızda duraksamalar yaşatabiliyor, bu durumda tekrar hızlanmaya çalıştığınızda kikdown algısında bulunup devri sonuna kadar zorlayabiliyor. Nitekim hem istediğinizi yapamıyorsunuz hem de yakıtı bol harcıyorsunuz.

Ben aracımın en çok gazı yedire yedire hızlandırdığım zamanlarını seviyorum. Vuruntusuz geçişler, (motor sesi bakımından) sessizliği kamyonvari hızlanması, hafif kasislerde sert amortisörlerine rağmen salınması keyifli olan kısımları. Zaten spor seçeneği olmayan bir şanzımandan beklenmesi gereken de konfor olmalı.

Fotğrafı çektiğimden beri bilgisayarı sıfırlamadım. Bu süreçte ortalama tüketimim 8.6'ya geldi, 7,3'ten. 25km 90km sabit hızda gelmeme rağmen arada bir 8,5 oluyor ancak hafif hızlanmalar sonrasında yine 8.6'ya sabitleniyor.

Yani bundan daha iyisi şehir içi-şehir dışı karışık kullanımda zaten beklentim dahilinde değil. LPG kullansaydım 10lt lpg tüketimim olacaktı ve Ankara fiyatları ile 170kr. tüketimim olacaktı. Bence güzel rakam ancak LPG'li olunca da yakıtın ucuz olmasından dolayı hız ortalamasının yükselmesi olası. Dolayısı ile tüketim değeri artacaktır.

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

çagrı bey yakıtınız az olsun ben yanlız kalmaya razıyım.lütfen çok yakmıyalım bunun üzerinde duralım sorun varsa veya çözülmüş ise nasıl nedeni ve çaresini burda paylaşalım hep oldugu gibi yani.

bu degeri görmek benide oldukca şaşırttı tekrar görürmüyüm bilmiyorum ama buda bence sorun anlamına geliyor diye kaygımda yok degil.normalin altında tüketim degeri muhakkak bişileride ortaya çıkarır.aracımın kontrol elektronigi mk3 ler gibi gelişmiş degil hata payı yüksek bunun bilincindeyim ve güvenimde bu yüzden tam degil.en güvenli hesap litre ve km orantılı olan buna güvenirim.

evren bey bu cc kullanımdaki detayı biraz daha açabilirmisin?sürekli açık olması halinde veya ara ara açmak arasındaki yakılan mesafedeki tüketimle aynı hesaba gelmiyormu.yavaşça çıkılan km ye gelince cc açıldı tamam otomatikte olması gereken durum.hızlı çıkılan km degeri zaten tasvif edilmiyor ama burda anlamadıgım hızlı çıkılan km degerine gelirken haliyle tüketim yüksek olur burda açılan cc bu tüketimi devam mı ettiriyor bunumu anlamalıyız?

yanlış anlamadıysam dediginiz düşük tüketim yüksek hızı dogruyor bu gerçelci,ama kendini bilen kullanıcı ise buna yenilmemelidir bence.

tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Bayram
(düzenlendi)

Arkadaşlar Mondeo yakıyor,ama yaktığının hakkını da bence fazlasıyla veriyor.1.4-1.6 cc araçların yakıtları bizden çok da öyle ahım şahım az değil.Ayaküstü muhabbetlerde benim araba 100krş yakıyo falan diyenler oluyor,tabi ki itibar etmiyoruz.

Lamda(oksijen)sensörünü değiştirsem,yakıtımın biraz daha düşeceği söylendi.Fakat oksijen sensörü tahminim 300-400TL vardır,elim bollaşınca belki değiştiririm,biraz daha yakıtı düşürürüm.

Evimdeki koltuklardan rahat koltuklarda oturupta,200değil varsın 225-250 yaksın Mondeo'ma helal ediyorum. :hahahoho:

İşin doğrusu çokta ekonomik gitsin diye fazla kasmıyorum,yeri geliyo CC ile 1 saat 90-100,gerektiğinde seri-hızlı.Nasıl kullanırsam kullanayım 200-250 aralığındayım,buda benim için yeterli.

tarihinde Fatih Bayram tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)
evren bey bu cc kullanımdaki detayı biraz daha açabilirmisin?sürekli açık olması halinde veya ara ara açmak arasındaki yakılan mesafedeki tüketimle aynı hesaba gelmiyormu.yavaşça çıkılan km ye gelince cc açıldı tamam otomatikte olması gereken durum.hızlı çıkılan km degeri zaten tasvif edilmiyor ama burda anlamadıgım hızlı çıkılan km degerine gelirken haliyle tüketim yüksek olur burda açılan cc bu tüketimi devam mı ettiriyor bunumu anlamalıyız?

Şöyle izah edeyim Oktay Bey;

Örneğin aracımızı cc ile 100km/h'ye sabitledik. BU şekilde yola devam ederken önceki aracın yavaşlaması nedeni ile fren yapmak zorunda kaldık. Bu durumda cc otomatik olarak devreden çıkıyor. İşte burada cc devreden çıktı diye "res" tuşuna basarak cc'yi devreye alıp aracın 100km/h'ye gelmesini istersek, yakıt tüketimi bir hayli artacak.Nedeni aracın bu hıza cc nedeni ile dip gazla ulaşmak istemesi. Yani yüksek devirle.

İşte ben bu durumlarda; yani cc devreden çıktığı durumlarda gazı yedirerek tekrar aracı hızlandırıyorum ve örneğin 100km'ye gelmek istediğim zaman 95km civarında "res" tuşuna tekrar basıyorum. Böylece kendi istediğim devir aralığında tüketimi ayarlayıp, 100km'den sonra bu görevi araca devrediyorum.

CC kullanımı biraz deneyim sonrasında rayına oturuyor. ÖZellikle otomatik araçlarda o/d tuşundan da yardım alınarak cc'nin devreden çıkması ya da 2 vites düşmesi önlenerek tüketimin artmaması desteklenebiliyor.

Ben Ankarada Yaşamken'ten çevre yoluna girip, Pursaklardan havaalını yoluna çıkıp Esenboğa'ya kadar devam ettiğim yolda özellikle sabah 4-5 saatlerinde 90km hızla gayet rahat yol alıyorum. CC devreden çıkmıyor, dip gazı pek görmüyorum. Sadece havaalını yolundaki virajlı alt geçitlerde sağda solda araç varsa fren yapmam gerektiği için cc devreden çıkıyor. İşte yaklaşık bu 70km'lik yolda cc kullanmadan daha ekonomik gideceğimi düşünmüyorum. Ben cc donanımının eksikliğini mk2'de çok hissetmiştim. Daha doğrusu araştırmalarımda 2000 modelinde de olduğunu zannediyordum. Aracı beğenip alırken 99'a kadar olduğu söylendiğinde hafif içim burulsa da aracın diğer özelliklerini de beğendiğim için gözardı etmiştim. Ancak bu donanım içimde bir istek olarak kaldığı için aracımı değiştirirken cc olmazsa olmaz diyerek araç aradım.

İlk başlarda hız sabitlemenin sadece ekonomik ve rahatlık gibi fonksiyonları olduğunu düşünürken, daha sonra güvenlik açısından da son derece yararlı olduğunu anladım. Nitekim farkında olmadan hılzanarak girilen virajlarda yaşanılan kazaları düşündüğünüzde; otobanda 120km olarak ayarladığınız cc ile her virajı oldukça rahat alıp, fren ve gaz kullanmadığınız için aracın dengesini hiçbir zaman bozmuyorsunuz.

Tabi birçok kişi aracında bu donanım olmadan da bu yolları kattediyor ve bu donanımın dikkatli kullanımda gereksiz olduğunu düşünüyordur. Doğrusu ben de cc olmayan araçlarda virajlarda hep dikkatli oldum ancak, şimdi kendimi daha rahat istiyorum. 2 ayağım boşta, sadece direksiyonu idare ederek bazen bilgisayar oyunu tadında araç kullandığımı düşünüyorum.

Saygılarımla.

*** harf hatası nedeni ile düzeltme yapılmıştır.

tarihinde Evren iskent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

evren bey tşk.şimdi daha net anladım.bende sizin gibi yapıyorum hep içimde rahatladı dogrusu.

cc evet oldukca faydalı bir özellik benim aradıgım özelliklerden birisiydi bu.araç hem stabil kalıyor hemde yorulmuyor diye düşünüyorum.sizin yoprumunuzda bunu dogrular nitelikte.

Yorum bağlantısı
Mustafa Akdeniz

Bende güncel bir bilgi vereyim, 44 litre gazla yani 87 Tl civarı lpg ile İstanbul şehiriçi dur kalk ve seri trafik karışık 255 km gördüm.Klima hep açıktı bindiğim sürelerde.

Yorum bağlantısı
Çağrı Sağlam
çagrı bey yakıtınız az olsun ben yanlız kalmaya razıyım.lütfen çok yakmıyalım bunun üzerinde duralım sorun varsa veya çözülmüş ise nasıl nedeni ve çaresini burda paylaşalım hep oldugu gibi yani.

bu degeri görmek benide oldukca şaşırttı tekrar görürmüyüm bilmiyorum ama buda bence sorun anlamına geliyor diye kaygımda yok degil.normalin altında tüketim degeri muhakkak bişileride ortaya çıkarır.aracımın kontrol elektronigi mk3 ler gibi gelişmiş degil hata payı yüksek bunun bilincindeyim ve güvenimde bu yüzden tam degil.en güvenli hesap litre ve km orantılı olan buna güvenirim.

Oktay Bey, daha onceki bir mesajimda demistim, benim aracimda benzine oranla %50den fazla tasarruf var, acaba normal degil mi, sorun mu var diye yazmistim; ancak bir arkadasimizin uyarisiyla bunun ucuz LPGden kaynaklandigini anladim :lol2: Son depomda yaklasik 292 km. yaptim; ancak ana arterleri cok sk kullanmistim, bu durumu ona bagliyorum. Elbette buji ve buji kablolarinin degismis olmasinin da bir katkisi vardir bu durumda. Bu hafta nasip olursa hep normal guzergahlarimi kullanacagim ve sikca yokuslu-sikisik yollari kullanacagim. Depo bitince de size net bilgiyi aktaririm.

Bende güncel bir bilgi vereyim, 44 litre gazla yani 87 Tl civarı lpg ile İstanbul şehiriçi dur kalk ve seri trafik karışık 255 km gördüm.Klima hep açıktı bindiğim sürelerde.

Ozgur Bey, yaklasik 0.35 tl tuketiminiz olmus; ancak Istanbul'un bunaltici trafigi ve bir de klima olunca bu degerler gorulebilir, normaldir. Yakit tuketiminin alt siniri vardir; ancak ust siniri yoktur.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Bende güncel bir bilgi vereyim, 44 litre gazla yani 87 Tl civarı lpg ile İstanbul şehiriçi dur kalk ve seri trafik karışık 255 km gördüm.Klima hep açıktı bindiğim sürelerde.

17 litre, Çok yakmış...

Yorum bağlantısı
Mustafa Akdeniz
Oktay Bey, daha onceki bir mesajimda demistim, benim aracimda benzine oranla %50den fazla tasarruf var, acaba normal degil mi, sorun mu var diye yazmistim; ancak bir arkadasimizin uyarisiyla bunun ucuz LPGden kaynaklandigini anladim :) Son depomda yaklasik 292 km. yaptim; ancak ana arterleri cok sk kullanmistim, bu durumu ona bagliyorum. Elbette buji ve buji kablolarinin degismis olmasinin da bir katkisi vardir bu durumda. Bu hafta nasip olursa hep normal guzergahlarimi kullanacagim ve sikca yokuslu-sikisik yollari kullanacagim. Depo bitince de size net bilgiyi aktaririm.

Ozgur Bey, yaklasik 0.35 tl tuketiminiz olmus; ancak Istanbul'un bunaltici trafigi ve bir de klima olunca bu degerler gorulebilir, normaldir. Yakit tuketiminin alt siniri vardir; ancak ust siniri yoktur.

Bana da öyle geliyor(du) Mehmet Bey'in cevabına kadar :)

17 litre, Çok yakmış...

Mehmet Bey,lpgyi aracı aldığımda mayıs ayında taktırdım 4 sefer uzun yol yaptım.Uzun yolda sıkıntı yoktu.Aracım bakımlı, lpg kontrolleride en az 3 kere yapılmıştır mayıstan beri.Sizce bu kadar litre tüketmemin sebebi nedir ? Kullanım desek,V8 Grand Cherokee'im vardı önceden onun sayesinde gaz pedalında yumurta varmış gibiyi öğrenmiştim yani çok sert kullanmam aracımı acaba ne olabilir ki ?

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Mehmet Bey,lpgyi aracı aldığımda mayıs ayında taktırdım 4 sefer uzun yol yaptım.Uzun yolda sıkıntı yoktu.Aracım bakımlı, lpg kontrolleride en az 3 kere yapılmıştır mayıstan beri.Sizce bu kadar litre tüketmemin sebebi nedir ? Kullanım desek,V8 Grand Cherokee'im vardı önceden onun sayesinde gaz pedalında yumurta varmış gibiyi öğrenmiştim yani çok sert kullanmam aracımı acaba ne olabilir ki ?

Araç otomatik mi.. ?

Yorum bağlantısı
Mustafa Akdeniz
Araç otomatik mi.. ?

Evet otomatik.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...