Hasan Basri Bayraktar 26 Eylül 2008 Paylaş 26 Eylül 2008 abi aküye bi bak ama . enjektör işi ? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Eylül 2008 Yazar Paylaş 26 Eylül 2008 Ya 200-300 kilometredir yüksek devirde kullanıyorum.. ondan sonra oldu... Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 26 Eylül 2008 Paylaş 26 Eylül 2008 şimdi enjektör işi daha anlamlı hale geldi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Eylül 2008 Yazar Paylaş 26 Eylül 2008 Bunun başka belirtisi olmaz mı... Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 26 Eylül 2008 Paylaş 26 Eylül 2008 Rolantide salınım varmı. yada gazı köklediğinde kesiklik.Biraz geç algılama. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Eylül 2008 Paylaş 26 Eylül 2008 Genelde ilk çalıştırmada olur bana kalırsa.Sonrasında sorun gözükmeyebilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Eylül 2008 Yazar Paylaş 26 Eylül 2008 Rolantide salınım varmı. yada gazı köklediğinde kesiklik.Biraz geç algılama. Hiç bir sorun yok... Sonuna kadar düzgünce gidiyor araba.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Eylül 2008 Paylaş 29 Eylül 2008 Ustanı değiştir :) . Ne zaman başladı? Yağ değişimi ne zaman yapıldı? Çalıştığı anda motorda silkelenme oluyor mu? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ekim 2008 Yazar Paylaş 3 Ekim 2008 Marş mı basmıyor, motor mu çalışmıyor... Marş basıyorsa marş dinamosu masum bence... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Ekim 2008 Yazar Paylaş 3 Ekim 2008 Bu manuel marşa basmayı anlamadım ben.. Ayrıca doğru parça olup olmadığını bilmiyorum.. Aracınızdaki marş motorunun parça numarasına bakmak lazım.. Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 3 Ekim 2008 Paylaş 3 Ekim 2008 Marş basmadığı zaman saatin yanındaki kırmızı ışık yanıp sönüyormu acaba?Eğer bu değilse marş motorunun kömürlerine bakıldımı acaba. eğer onlarda sağlamsa konjektöründe bir problem olabilir. Muhtemelen ustaların starter dedikleri parça o olsa gerek. Eğer onlarda da problem yoksa aküden marş motoruna giden kabloda problem olabilir. Daha önceki aracımızda bu şekilde bazen yapıyordu sıkıntısı aküden marş motoruna giden kablonun ucundaki parça bazen temazsızlık yapıyormuş. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Ekim 2008 Paylaş 3 Ekim 2008 Enis bey eğer doğru anlamış isem, aracınızı o ustadan acilen kurtarın!!! Profilde iliniz yazmıyor, yazsa idi daha faydalı bilgi alabilirsiniz. Starter dediğiniz parça , anlayabildiğim kadarı ile, otm. şanzımanlı araçlardaki "vites seçici"dir. O parça arızalı olsa marş hiç basmaz ki bunu bilmeyen usta, pırasa doğrama makinası ustası değilse, Ford'dan anlamıyordur. Ayrıca o bölgeye doğrudan akım verirseniz, şanzıman selonoidlerini yakmak bile mümkün.Ford'dan anlamamak suç değildir, bunu müşteriye söylemeyip, çekcilerde gezdirmek büyük ayıptır. Yalnız bir şey anlamadım: Marş basmadı, manuel kablo vs. kurcalayıp marş bastırıncada mı araç çalışmadı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Ekim 2008 Paylaş 3 Ekim 2008 Şanzımanı indirmeden kavrama değiştiren çok nadirdir Bravo. Yalnız siz aracı almadan önce kontrollerde şanzıman vs. sorunlar yokmuydu? İlinizi profile yazarsanız daha verimli olur. İstanbul daki Avni ustanın telefonu hala varsa yazarmısınız. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Ekim 2008 Yazar Paylaş 4 Ekim 2008 bir de moderatör olarak Bende bir admin olarak bu manuel marşa basma işini anlamadım... Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 4 Ekim 2008 Paylaş 4 Ekim 2008 (düzenlendi) Bende bir admin olarak bu manuel marşa basma işini anlamadım... Bende klüp üyesi olarak anlamadım. marş motorunu dışarı alır ve elektriği verirsin cayırdar .ama aracın üzerinde kablo marifetiylemi yapmışlar anlamadım. 4 Ekim 2008 tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Ekim 2008 Paylaş 4 Ekim 2008 İstanbul da adını duymadığım, adını duyupta hangi yakada bile nerede olduğunu bilmediğim semt var. Mega-köy Yorum bağlantısı
Nuri Güngör 21 Temmuz 2010 Paylaş 21 Temmuz 2010 öncelikle iyi aksamlar benim arabada yaklaşık 2 aydır 4-5 marşta ancak çalışma sorunu ortaya cıktı önce lpg den oldugunu düşündük lpg sigortasını iptal ederek devreden cıkardık sorun düzeldi hemen lpg ciye gittik regülatörden başlamak üzere neredeyse beyin hariç tüm parçalar değişti sorun kısmen çözülüyor ancak yeniden başlıyordu şimdi aynı sorunu benzinde de yapmaya başladı lpg yi yine iptal ettik ancak benzinde de 4-5 marşta ancak çalışıyor servis enjektörlarden olabilecegini söyledi önce benzin pompası ve depoya giden gelen hortumlardan şüphelendiler onların kontrolü yapıldı ancak problem olmadıgı söylendi bu sorunun ne olabilecegi konusunda yardımcı olabilirseniz cok sevinirim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 21 Temmuz 2010 Sorun, soğuk sıcak değişiklik gösteriyormu ? Yorum bağlantısı
Kemalettin Karatum 22 Temmuz 2010 Paylaş 22 Temmuz 2010 Yaklaşık bir yıldır kullandığım aracım aldığım günden beri marş konusunda bir sıkıntı yaratmamıştı. Araba soğuk sıcak farketmez, anahtarı sokup çevirir çevirmez saniyesinde alıyordu marşı. Son bir aydır bu biraz değişmişti. Anahtarı çevirdikten sonra 3-4 saniye sonra ancak alıyordu marşı. Sonuçta tek marşta çalıştığı için dert etmedim ama, canımı da sıkmıyor değildi. Niye eskisi gibi değildi? İki gün önce buji kablolarını her iki yönde de söküp yerlerine yeniden taktım ve araç eskisi gibi oldu. Bir ay önce bujilerim değişmişti. Servis buji kablolarını takarken tam oturtamadımı yada ne oldu bilmiyorum ama. Ben bu şekilde olayı çözdüm. Araç eskisi gibi oldu. Tek dokunuşta çalışıyor. Bende mutlu mesut hayata devam ediyorum. 1 Yorum bağlantısı
Kemalettin Karatum 22 Temmuz 2010 Paylaş 22 Temmuz 2010 Araç öncelerde ilk marşda hemen çalışıyordu bendede.. 1 aydır yaklaşık 3-4 saniye sonra çalışıyor.. bu arada dedigin gibi 1 ay içinde buji kabloları ile cok oynandı.. tam bir kontrol yapim mutlaka, cunku lpg enjektörleri bir kısmını kablolar kapattıgı icin tam mudahale edemiyordum... Tşkler Kemalettin Bu kadar basit şeklide çözülmesi hoş oldu tabi. İnşallah seninkide basit bir şeydir. Ancak forumdan takip ettiğim kadarıyla Kadir'cim senin sorunların toplasan kitap olacak gibi be kardeşim. (Merak ettiğim ilk zamanlar uğraştığın otomatik şanzıman sorunların halloldu mu? Güler Oto ya yaptırmaya karar vermiştin. Sonrasını takip edemedim.) Yorum bağlantısı
Misafir 22 Temmuz 2010 Paylaş 22 Temmuz 2010 genel kontrol için usdamın yanına gittim, (hafda sonu tatile gidecegim) herşel normal , bi sorun yok, motocraft buji kablosunun ucuzladıgı söyledi, 180 lira dan, 75 liraya düşmüş, orjinal motocraftmış, bilginiz olsun dedim. Yorum bağlantısı
Nuri Güngör 23 Temmuz 2010 Paylaş 23 Temmuz 2010 Sorun, soğuk sıcak değişiklik gösteriyormu ? Mehmet abi ilk zamanlarda sogukken yapıyordu sıcakken sorun yoktu son zamanlarda ise sogukken 4-5 marş sıcakken tek marş ama arkadaşların dedigi gibi 4-5 saniyede tam tabiri olmasa da isteksiz nazlanarak çalışıyor yakında buji vs değişimi yapmadım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2010 Arıza lamban yanıyor mu Nuri.. ? Kutup başını sök 15 dakika bekle.. Sonra benzinde çalıştır ve lpg'ye geçmeden bir iki gün benzinde kullan ve gözle bakalım.. Yorum bağlantısı
Nuri Güngör 23 Temmuz 2010 Paylaş 23 Temmuz 2010 Arıza lamban yanıyor mu Nuri.. ?Kutup başını sök 15 dakika bekle.. Sonra benzinde çalıştır ve lpg'ye geçmeden bir iki gün benzinde kullan ve gözle bakalım.. Mehmet abi son dönemlerde lpg yi tamamen devreden cıkarıp benzinle kullanıyorduk ancak sorun devam ediyordu ama kutup başını sökmemiştik bu arada bugün babam arabayı servise vermiş enjektörleri degiştirmişler (Çıkma ) ve böyle benzinde 4-5 gün kullanın eger sorun ortadan kalkarsa yeni enjektör takarız demişler ayrıca arıza lambası arada lpg ile kullanırken yanıyor hatta araba gaz yemiyor yıgılıyordu ancak stop edip çalıştırınca hem lamba sönüyor hemde sorun ortadan kalkıyordu bunun için bilgisayara baglattım bi arıza cıktı ama su anda hatırlayamıyorum önemsiz bir sey dediler ve sildiler Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Temmuz 2010 Yazar Paylaş 23 Temmuz 2010 Benzin enjektörü değil mi Nuri ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts