İçeriğe Yönlendir

Güzel bir resim


Ömer Açay

Recommended Posts

Mehmet Taner Kadak

Kango devrilmekten çok sol tekerler kırıldı kırılacak gibi duruyor.

Yorum bağlantısı
Fırat Bozkurt

Yok otobanda giderken caddy arkama yapıştı, yok doblo beni şöyle geçti falan bunlar şehir efsaneleri, otobanda 100-115 hp arası arabanızla geçmekte zorlanacağınız hatta geçemeyeceğiniz :lol2: tek ticari VW Transporter 174 hp.

Yorum bağlantısı
Murat İmeci

Connectin tek rakibi oda caddy,herkes onu soruyordu,onunda lastikleri havada ama CADYY show şeklinde :rolleyes::clapping:

Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu

ben caddy diyorum abimde var. 1.9 TDI ... u vuruyor. birde süspansiyon var ki 403 otobüs gibi tıslayıp duruyor. tartışmasız sınıfın lideri. hem connectlerin yakıtının fazla olduğunu söyleyenlerin sayısı az değil.

Yorum bağlantısı
Melih Mütevellioğlu
(düzenlendi)

Sanayii'yi tanımayan arkadaşlar ve alınmayın biraz da teknik olmayanlar mükemmellik çizgisini biraz yanlış tarif ediyor gibi.Şu an kullandığım 75 lik Connect en uzun süre kullandığım araç hatta rekor kırdı diyebilirim.En kısa da Renault 11 GTS idi.Sıralamayı yapan Alman yayınının Caddy'yi birinci seçmesi çok doğal çünkü ellerinde kalan tek safkan otomobil firması.Diğerleri Ford,Opel,Mercedes vs'nin büyük hissedarı Amerika.Bu da işin siyasi yönü.Kendi öz varlıklarımızı kötülemek bir bize has.Bir de şöyle bir kronik kötü huyumuz var;bir konudan canımız yanmış sa diğerlerini uyarıp uzak tutacağımıza onları da ortak edip ruhumuzu rahatlatıyoruz.

Gelelim hangisine

1-Caddy:Boş verin aynı lafını yedek parça kesinlikle pahalı işçilik pahalı her parçayı bulmak zor sipariş etmek gerekiyor.Yol tu-

tuş hiç te iyi değil,balık sırtı denilen yollarda arka kısmı 10-20 cm savurabiliyor.Yakıt sarfiyatının da hiç az olmadığını

aracı kullanmaya başladıktan sonra acı bir şekilde görürsünüz. Araç satışından sonra ki müşteri memnuniyeti hiç te

tatmin edici değil.Servis sayısı ve servis dışı yedek parçacı sınırlı sayıda.Estetik ve iç kullanım ergonomisi gayet iyi.

Genel WV özelliği.Yurt dışı imalat.

2-Ford: Yurt genelinde yaygın servis ve servis dışı yedek parçacı olanağı.Her parçayı en geç 3 gün içerisinde yurdun her ye-

rinden temin edebilme imkanı.Müşteri memnuniyetine verilen önem.Ucuz yedek parça işçilik.Aracın versiyon olarak

fabrika çıkışı eksik olan bir çok parçasını isteğe bağlı tamamlayabilme.Dayanıklı gövde yapısı.Ergonomik ferah iç ya-

pı.Çok iyi yol tutuş.(Arka süspansiyon makas olmasına rağmen)Motor ses yalıtımı eksik,75 lik model biraz hantal.Ya-

kıt sarfiyatı çok sıkıştırılmazsa fabrika verileri yakalanıyor.90 lık ve 110 luk ların periyodik bakım masrafları 75 liğe

göre biraz daha pahalı.Yurt içi üretim.

3-Renault:Zayıf gövde yapısı.Nazik ve zayıf motor.100 bin km zor görülüyor.Pahalı yedek parça ve işçilik maliyetleri.Can emni

yeti zayıf.Yüksek ve dar yapıdan dolayı yol tutuş iyi değil.Sınırları iyi tanıyıp zorlamamak lazım.Düşük istihap haddi.

Her parça bulunmayabiliyor siparişle 15-20 gün beklemek gerekebiliyor.İç dizaynın ergonomik yapısı çok iyi değil.

Yakıt sarfiyatı iyi düzeyde.Küçük motor büyük güç orantısı motor ömrünü kısaltıyor.Motor yağ seviyesi dikkatli kulla-

nılmazsa motor supablarına zarar veriyor.Yurt dışı üretim.

4-Peugeot:İnanılmaz zayıf dış gövde ve genel konstrüksiyon,yaslansanız çamurluklar içe çöküyor.Kapı içlerinde koruma barları

yok.İç yapı sıkıcı.Geçiştirilmiş iç dizayn.Ön yürüyen düzen çok zayıf.0 km alıp 3 ay içinde satmak zorunda kaldığım

araç.3500 km de çok nazik kullanmama rağme n rot balans ayarları bozuldu.Yetkili servis sınırlı ve çözüm üretmek-

te pek başarılı değil.Aracın elektrik sistemi çalışma mantığı uygun değil.Mesela kışın bile aracı çalıştırdığınızda araç

daha ısınmadan kalorifer fanı kapalı olmasına rağmen çalışıyor ve dışarıdan içeri soğuk hava veriyor ve donuyorsu-

nuz.Elektrik tesisatındaki en ufak rutubet sizi yolda bırakabilir çünkü araç 4'lü flaşör dışında off oluyor.Tek iyi yeri

motoru sessiz ve oldukça tutumlu.Yurt içi üretim.

5-Opel: Nedense Opel diesel motorlarda benzinliler gibi başarı elde edmedi.Piyasada da tutulmadı.Combo Corsa temeli üze-

rine kurulmuş bir araç.Opel'in hiç bir modelinin 50,60,70,80 ve hatta 90 modelleri ile alakası yok.Artık daha nazik,

daha zayıf ve daha masraflılar.1.7 dti yakıtı fazla 1.3 dti motoru sorunlu.Yedek parça pahalı servis dışı parçacılar sı-

nırlı işçilik maliyetleri ise daha da korkunç.Bu kadar masrafa karşılık hizmet ve konfor var mı?hayır.Yurt dışı üretim

6-Fiat: Sağlam sayılabilecek dış yapıya sahip.İç ergonomik yapı rahat ve ferah.İç alan oldukça geniş.Kullanım kolay.Araç-

lar seri ve pratik.Yedek parça pahalı sınırında fakat bol.Servis veya servis dışı parçacılar çok sayıda.Yalnız bu araç-

larda motor ve ön yürüyen aksam sıkıntısı var.Bunlarda da vergi sebebi ile küçük motor büyük güç orantısı uygu-

landığından pompa enjektör arızası çok sık görülüyor.Rot balans ayarları da çabuk bozuluyor.Yakıt sarfiyatı ise ol-

dukça makul.Yurt içi üretim.

Bana göre sıralama 1-Caddy 2-Ford 3-Fiat 4-Renault 5-Opel 6-Peugeot-Cıtroen.Tercih sizin.

tarihinde Melih M tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Selçuk Mert
1-Caddy:Boş verin aynı lafını yedek parça kesinlikle pahalı işçilik pahalı her parçayı bulmak zor sipariş etmek gerekiyor.Yol tu-

tuş hiç te iyi değil,balık sırtı denilen yollarda arka kısmı 10-20 cm savurabiliyor.Yakıt sarfiyatının da hiç az olmadığını

aracı kullanmaya başladıktan sonra acı bir şekilde görürsünüz. Araç satışından sonra ki müşteri memnuniyeti hiç te

tatmin edici değil.Servis sayısı ve servis dışı yedek parçacı sınırlı sayıda.Estetik ve iç kullanım ergonomisi gayet iyi.

Genel WV özelliği.Yurt dışı imalat.

Bana göre sıralama 1-Caddy 2-Ford 3-Fiat 4-Renault 5-Opel 6-Peugeot-Cıtroen.Tercih sizin.

Melih Bey caddy i pek beğenmemişsiniz ama 1. sıraya koymuşsunuz :melek:

Connectle şehirdışı 80 90 giderseniz çok çok az yakıyo ama ticari araçla basacam derseniz size kalmış.

Yorum bağlantısı
Melih Mütevellioğlu
(düzenlendi)

Selçuk bey sıralamada bana göre birinci sırayı Caddy nin alması dış estetik ve iç ergonomi.Objektif davrandığımı aracımın Connect olmasından anlayabilirsiniz.Ford'un mühendislik özellikleri kesinlikle Caddy den aşağı değil.Ticari alacak olsam yine Connect alırım.

tarihinde Melih M tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mustafa Alemdar

connect bir numara bence :) kamyonet diyen desin ticari diyen desin ama o benim mini jeepim :)

Yorum bağlantısı
Murat İmeci
connect bir numara bence :) kamyonet diyen desin ticari diyen desin ama o benim mini jeepim :)

Super'sin Mustafa :) ,nedimm :)

Yorum bağlantısı
Murat İmeci
Sanayii'yi tanımayan arkadaşlar ve alınmayın biraz da teknik olmayanlar mükemmellik çizgisini biraz yanlış tarif ediyor gibi.Şu an kullandığım 75 lik Connect en uzun süre kullandığım araç hatta rekor kırdı diyebilirim.En kısa da Renault 11 GTS idi.Sıralamayı yapan Alman yayınının Caddy'yi birinci seçmesi çok doğal çünkü ellerinde kalan tek safkan otomobil firması.Diğerleri Ford,Opel,Mercedes vs'nin büyük hissedarı Amerika.Bu da işin siyasi yönü.Kendi öz varlıklarımızı kötülemek bir bize has.Bir de şöyle bir kronik kötü huyumuz var;bir konudan canımız yanmış sa diğerlerini uyarıp uzak tutacağımıza onları da ortak edip ruhumuzu rahatlatıyoruz.

Gelelim hangisine

1-Caddy:Boş verin aynı lafını yedek parça kesinlikle pahalı işçilik pahalı her parçayı bulmak zor sipariş etmek gerekiyor.Yol tu-

tuş hiç te iyi değil,balık sırtı denilen yollarda arka kısmı 10-20 cm savurabiliyor.Yakıt sarfiyatının da hiç az olmadığını

aracı kullanmaya başladıktan sonra acı bir şekilde görürsünüz. Araç satışından sonra ki müşteri memnuniyeti hiç te

tatmin edici değil.Servis sayısı ve servis dışı yedek parçacı sınırlı sayıda.Estetik ve iç kullanım ergonomisi gayet iyi.

Genel WV özelliği.Yurt dışı imalat.

2-Ford: Yurt genelinde yaygın servis ve servis dışı yedek parçacı olanağı.Her parçayı en geç 3 gün içerisinde yurdun her ye-

rinden temin edebilme imkanı.Müşteri memnuniyetine verilen önem.Ucuz yedek parça işçilik.Aracın versiyon olarak

fabrika çıkışı eksik olan bir çok parçasını isteğe bağlı tamamlayabilme.Dayanıklı gövde yapısı.Ergonomik ferah iç ya-

pı.Çok iyi yol tutuş.(Arka süspansiyon makas olmasına rağmen)Motor ses yalıtımı eksik,75 lik model biraz hantal.Ya-

kıt sarfiyatı çok sıkıştırılmazsa fabrika verileri yakalanıyor.90 lık ve 110 luk ların periyodik bakım masrafları 75 liğe

göre biraz daha pahalı.Yurt içi üretim.

3-Renault:Zayıf gövde yapısı.Nazik ve zayıf motor.100 bin km zor görülüyor.Pahalı yedek parça ve işçilik maliyetleri.Can emni

yeti zayıf.Yüksek ve dar yapıdan dolayı yol tutuş iyi değil.Sınırları iyi tanıyıp zorlamamak lazım.Düşük istihap haddi.

Her parça bulunmayabiliyor siparişle 15-20 gün beklemek gerekebiliyor.İç dizaynın ergonomik yapısı çok iyi değil.

Yakıt sarfiyatı iyi düzeyde.Küçük motor büyük güç orantısı motor ömrünü kısaltıyor.Motor yağ seviyesi dikkatli kulla-

nılmazsa motor supablarına zarar veriyor.Yurt dışı üretim.

4-Peugeot:İnanılmaz zayıf dış gövde ve genel konstrüksiyon,yaslansanız çamurluklar içe çöküyor.Kapı içlerinde koruma barları

yok.İç yapı sıkıcı.Geçiştirilmiş iç dizayn.Ön yürüyen düzen çok zayıf.0 km alıp 3 ay içinde satmak zorunda kaldığım

araç.3500 km de çok nazik kullanmama rağme n rot balans ayarları bozuldu.Yetkili servis sınırlı ve çözüm üretmek-

te pek başarılı değil.Aracın elektrik sistemi çalışma mantığı uygun değil.Mesela kışın bile aracı çalıştırdığınızda araç

daha ısınmadan kalorifer fanı kapalı olmasına rağmen çalışıyor ve dışarıdan içeri soğuk hava veriyor ve donuyorsu-

nuz.Elektrik tesisatındaki en ufak rutubet sizi yolda bırakabilir çünkü araç 4'lü flaşör dışında off oluyor.Tek iyi yeri

motoru sessiz ve oldukça tutumlu.Yurt içi üretim.

5-Opel: Nedense Opel diesel motorlarda benzinliler gibi başarı elde edmedi.Piyasada da tutulmadı.Combo Corsa temeli üze-

rine kurulmuş bir araç.Opel'in hiç bir modelinin 50,60,70,80 ve hatta 90 modelleri ile alakası yok.Artık daha nazik,

daha zayıf ve daha masraflılar.1.7 dti yakıtı fazla 1.3 dti motoru sorunlu.Yedek parça pahalı servis dışı parçacılar sı-

nırlı işçilik maliyetleri ise daha da korkunç.Bu kadar masrafa karşılık hizmet ve konfor var mı?hayır.Yurt dışı üretim

6-Fiat: Sağlam sayılabilecek dış yapıya sahip.İç ergonomik yapı rahat ve ferah.İç alan oldukça geniş.Kullanım kolay.Araç-

lar seri ve pratik.Yedek parça pahalı sınırında fakat bol.Servis veya servis dışı parçacılar çok sayıda.Yalnız bu araç-

larda motor ve ön yürüyen aksam sıkıntısı var.Bunlarda da vergi sebebi ile küçük motor büyük güç orantısı uygu-

landığından pompa enjektör arızası çok sık görülüyor.Rot balans ayarları da çabuk bozuluyor.Yakıt sarfiyatı ise ol-

dukça makul.Yurt içi üretim.

Bana göre sıralama 1-Caddy 2-Ford 3-Fiat 4-Renault 5-Opel 6-Peugeot-Cıtroen.Tercih sizin.

Aynen yazdıklarınıza katıliyorum size Melih bey,ancak benim şahsi sıralamam şöyle.

1.Caddy Ford 2.Fiat 3.Opel 4.Renault 5.Peugeot-Citroen

Bibe bu connettin tozluklarını nerden bulurum,sizin böylebi yazı vardı sanırım,veya bilen arkadaşlardan varsa Ankarada bi bakim,tşk..

Yorum bağlantısı
Melih Mütevellioğlu

Murat bey benim Connect'in ön ve arkasında var ve çok işe yarıyor.Özellikle ön kapı içi kirlenmesi bayağı azaldı.Ben servis dışı Ford parçacısından (İvogsan Birlik Oto)aldım 2 ön 2 arka tozluğa 30 YTL verdim.Servislerde de mevcut.Kendiniz de rahatlıkla takabilirsiniz.

Yorum bağlantısı
Melih Mütevellioğlu

Evet Bülent bey tozluk olarak bahsettiğimiz paçalık.Faydalı bir parça,tavsiye ederim.

Yorum bağlantısı
Murat İmeci

Servis yok dedide ,ya bu (ivogsan)nerde,bi yolum duşunce uğrim.tşk.

Yorum bağlantısı
Mustafa Alemdar

bi ara paçalıkta neymiş die bi tartışma çıkmıştı ama :) kamyonet zaten kamyona çevirmeyin aracı diyolardı :) neyse bizde taktırıcaz 4 adet 25 ytl dediler burda. yalnız takılan plastik parça kırılmaz mı acaba diyorum türkiyenin yolları malum. :) ama çok yakışıyooooo connecte tam taaksi havasına giriyor :blink:

Yorum bağlantısı
Murat İmeci

Coktan aklımdaydı,bir turlu denk getiremedim,benim yan basamak var cok faydası olacak ,hemde estetikte bir göruntu veriyo , :) yere değecek kadar alcak değil bu araclar ,sinifinin en yuksekleri sayılır ,15 jantta sayıp bır teker var,yere değeceni tahmin etmiyom.

Yorum bağlantısı
Can Karacaer
3-Renault:Zayıf gövde yapısı.Nazik ve zayıf motor.100 bin km zor görülüyor.Pahalı yedek parça ve işçilik maliyetleri.

Renault için her eleştriyi anlarım da bunu anlamam. 150-200bini servisi görmeden yapan bir çok örneğine rastladım ve hiç motorundan ikayet eden duymadım. Bence en dayanıklısı, üstelik az da yakıyor. 15bin bakımı yetkili serviste 200 YTL

Yorum bağlantısı
Mustafa Alemdar

bülent abi bizim taktıracağımızda bu tip yalnız biraz büyük gibi geldi bana ondan abi :) kızma hemen :) elbette estetik durucak benim bi lafım yok. faydasıda çok olucak abi. hatırladığım kadar böyle bir tartışma yaşanmıştı o aklıma geldide :)

Yorum bağlantısı
Melih Mütevellioğlu

Sayın Can Karaer bir sonuca ulaşmak için genel bakmak gerekiyor.Sizin görmüş olduğunuz araçlar münferit olabilir,benim edinmiş olduğum bilgi Renault Yetkili Servisi ve çok samimi bir arkadaşım servis müdürü.Ki dizel bir aracın servis görmeden 150-200 bin km yol yapması inanılmaz artı puan herkes Kango alsın,sizin de varsa güle güle kullanın.

Sayın Murat İnce İvogsan Sanayii Bölgesi Batıkent ile Karşıyaka arasındaki bölge.Demetevler'den Karşıyaka mezarlığına kadar sapmadan devam edin,mezarlığın başladığı yerden sola dönün.Serhat sitesinin bittiği yerde İvogsan başlar.Birlik oto bu kısma çok yakın.

Sayın Mustafa Alemdar bu paçalıklar yumuşak plastikten imal edilmiştir.Kırılgan değil.Çamurluk ağızındaki plastik çerçeve formunda ve aşağı çok sarkmıyor.Bülent beyin bahsettiği gibi darbe almadığı müddetçe birşey olmaz.Bağlantı elemanları ile satılıyor.Montaj son derece pratik,dördü maksimum 30 dakikanızı alır.

Yorum bağlantısı
Murat İmeci

Sayın Murat İmeci İvogsan Sanayii Bölgesi Batıkent ile Karşıyaka arasındaki bölge.Demetevler'den Karşıyaka mezarlığına kadar sapmadan devam edin,mezarlığın başladığı yerden sola dönün.Serhat sitesinin bittiği yerde İvogsan başlar.Birlik oto bu kısma çok yakın.

teşekkur...

Yorum bağlantısı
Semih Seher

arkadaşlar caddynin performans konusunda connect ile farklı yönleri var.connectin torku yüksek olduğundan dolayı aşırı yükde caddy'ye göre kalkışlar daha iyi fakat son hıza ve uzun yoldaki performans caddy il connectin arasında pek göze çarpmasa da caddy biraz önde..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...