Mehmet Göktürk 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 kullandınız mı? her ikisiyle bir kasisten geçin. biri elma biri armut. Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 1.9 tdi kaç beygir 1.6tdci kaç beygir Verimlere bakarsanız cevap burda gizli zaten. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 Merhaba, forumlarımızda büyük harf kullanmıyoruz.. Bu iki araç çok farklı biri ticari biri ise tam bir aile otomobili..Kesinlikle c-max diyorum.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Nisan 2008 Yazar Paylaş 23 Nisan 2008 bence orda gizli değil. orası açık asıl gizli olan sürüş.. fiyatları da çok farklı. caddy ile transit karşılaştırılır. Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 bence orda gizli değil. orası açık asıl gizli olan sürüş..fiyatları da çok farklı. caddy ile transit karşılaştırılır. Fordun dizelleri hakkında iyi şeyler duymadım sözüne cevaben yazdım. Onun cevabıdır yazdığım Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 1.9tdi bildiğim kadarıyla 105Hp (-) vergi (-) yakıt 1.6tdci 109hp (+)vergi (+) yakıt (+) çok daha günce bir motor. Ben bu motorların problemli olduğunu ilk sizden duydum. Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 mesela aldığınız arabayla kaç km yapmayı düşünüyorsunuz? 3oobin - 400binkm ?? Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 O civvaralara gelmesi lazım c-maxın motor kaç binde iniyor bu konu hakkında bilginiz varmı Ne desem yalan olur. Kullanıma bağlı çünkü. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 23 Nisan 2008 Yazar Paylaş 23 Nisan 2008 sorun derken 1.9 tdiler daha fazla km yapıyormehmet arkadaşım bu arada transit yerine connect yazabilirdin canım büyük transit değil herhalde transit connect 1.9 caddy daha uzun ömürlü çalışabilir bence de. ama elma ile armut. connect 90 ps de çok gider. Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 Bu konuda tam bilgiye sahip arkadaşlar cevap verecektir. Yukarıda söylediğiniz gibi bile olsa + konfor + sürüş keyfi +performans +vergi avantajları vs. size C-max aldırmaya yeter Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 23 Nisan 2008 Paylaş 23 Nisan 2008 Bence bi adet connect 2 tane caddy yi devirir dönüp ardına bakmadan bi o kadar daha yapar. Tut ki yapmasın,parça fiyatlarını bi karşılaştırın. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 Connectmi caddy mi deseydik caddy'ydi.. Ama c-max'mı caddy'mi diyorsak; ki öyle diyoruz.. C-max.. Yorum bağlantısı
Barkın Kayaoğlu 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 Caddy'lerde makas mı var? Vay anasını. Yorum bağlantısı
Cemil Çınar 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 Ben zaten C-Max kullanıyorum benim görüşüm sayılmayabilir Almak için araştırırken bana gelen teklifler arasında caddy de vardı hatta Volkswagen Transporter bile... O zaman verdiğim cevabı yazayım ben bu aracı kişisel amaçlı kullanacağım yolcu taşımak ya da başka bir ticari amaçla değil, bu kadar vergi farkını verip ve de park vs. sorunlar yaşamanın ne anlamı var. Yanılmıyorum herhalde... Yorum bağlantısı
Utku Çay 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 Aracı almayı düşünen arkadaş Ticaret için kullanacak anlaşılan. Dolasıyla kesinlikle Caddy Özel kullanacaksa C-Max ama o zaman motor ömrünü dert etmezdi herhalde Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 Sol yandan araç çarpan Caddy de, şanzımanın sağ şaseye kadar sıkıştığını gördüm, Connect gurubunda ise böyle birşeye rastlamadım. C-max zaten Caddy sınıfında değil o yüzden Connect ile karşılaştırıp satın almak lazım. Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 çağlar bey tamam hepimiz ford çuyuz ama.. caddy yi connect e tercih etmemek çok acımasızca olur. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 Ruhsatı kamyonet olarak çıkınca ötv si farklı, hususi olarak çıkınca ötvsi farklı olmuyor mu??? Yıllık vergileri de farklı? Dış ve iç görünüm açısından Caddy daha hoş duruyor bu açık ama Caddy de kullandım, yolda Connect kadar güven vermiyor, hasarlı Caddy leri de görme şansım olduğu için ben tercih etmezdim. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 Bir araç hem kamyonet hem hususi olabilir ve çoğuda böyle zaten... Köprü kampyonete kapalı ise Otomobil olmayan her caddy'ye kapalıdır.. Yorum bağlantısı
Necat Ertan 24 Nisan 2008 Paylaş 24 Nisan 2008 Ben bu doblo, connect, caddy, partner tarzı araçların hepsine "yumurtacı arabası" diyorum Ne kadar doğru tartışılır ancak, yukarıda saydıklarım içerisinde binek-hususi kullanıma en yatkın model olarak Caddy görülüyor memleketimizde. Sanırım Erol Bey'in kafasınıda bu karıştırıyor. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Nisan 2008 Paylaş 25 Nisan 2008 Hiç elmayla armut karşılaştırılırmı?biri otomobil nerdeyse otomobilin mucidi yapmış.diğeri eski teknoloji pompa-enjektör tarzı motorlu kapalı kasa kamyonet.tabikii C-max tercih edilir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Nisan 2008 Paylaş 25 Nisan 2008 İç hacim, ve görünüm prestiji açısından Caddy sınıfında çok iyi bir noktada. Ama araç kullanma zevki devreye girince elbetteki C-max başarılı. Bu arada , aralarındaki fiyat farkı da önemli (bilmiyorum da). Yorum bağlantısı
Serkan Toker 25 Nisan 2008 Paylaş 25 Nisan 2008 Mertol bey neredeyse dizelin tarihi kadar eski değilmi?benim bildiğim turbodan bile önce.common rail yani ortak yollu dizelin tarihi 10 yıl civarı değilmi?ayrıca tüm markalar common rail olurken (mercedes,opel,scania,ford,bmw gibi.)vw hala tdi de ısrarlı.nedeni hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Nisan 2008 Paylaş 25 Nisan 2008 çağlar bey arkadaşlar ve siz fikirlerinizle yardımcı oldunuz saolun.ama mehmet bey sahte kimlikle kuyuya taş atmış falan filan yazmış.Yardım istedik yalancı durumuna düştük bu nasıl iş Arkadaşınızın emailini mi kullanıyorsunuz... ? Yorum bağlantısı
Ali Turhan Baş 26 Nisan 2008 Paylaş 26 Nisan 2008 Bu iki araç arasından motor dayanıklılığı konusunda (kullanıma çok bağlı olarak) Caddy derim.Beygir gücü düşük olmasına rağmen yüksek hacmiyle üst hızlarda daha rahat olması gerekir. Vergi olayına bir açıklık getirmek istiyorum.Bu araçlar kamyonet olduğu için vergisi çok daha az eğer kanunlarda bir değişiklik olmadıysa.Bizim 2006 Model Connect'in vergisi yıllık 524YTL.Normal bir 1,8lt otomobilin 1-3 yaş arası vergisi yıllık 986ytl.Bizim ruhsatta "Hususi Kamyonet" yazıyor.Bir de aracın sahibinin yazıldığı sayfada "Diğer Bilgiler" (tam emin değilim) bölümünde normal kamyonete göre fazladan olan koltuklarla ilgili bir ibare var. Konuda arada Connect-Caddy karşılaştırılması da olmuş.Düşüncem (Connect sahibi olmamdan değil) Caddy'nin tasarım olarak kaba bir görüntüsü var.Connect'i alacağımız zaman Caddy ile Connect arasında çok kaldık.Babam ısrarla Connect istedi. Caddy'nin baz versiyon olarak bence Connect ile arasındaki fark o kadar yüksek değil.İşin içine servis ve parça fiyatları da eklenince Caddy biraz dezavantajlı kalıyor.Tamam Ford parçaları ve servisi de ucuz değil ama Allah kimseyi Doğuş Grubunun servislerinin ellerine düşürmesin.Ayrıca Caddy'lerdeki kronik baskı balata problemi de cabası.Caddy'nin klimasınında çabuk bozulduğu duyumlarını aldım.Coonect'in bir miktar fazla yakması, yol bilgisayarının eksikliği ve de kabin içi sesler dışında bir sorunu yok.Özellikle eski 75bg olanların motor konusunda hiçbir sıkıntısı yok.Kabin içi sesler halledilmeyecek şeyler değil.Ben seslerin büyük bir bölümünü halletmiş durumdayım.Bir iki yerde ses kaldı onları da en kısa zamanda halledip sessiz ve sorunsuz bir Connect sahibi olacağım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts