Cihan Yetişken2 1 Nisan 2008 Paylaş 1 Nisan 2008 Senin araba taksiden ziyade jip gibi olur o zaman..Hatta biraz da yükselt tam olsun Bu arada hakikaten piyasada ne focus taksiler görüyorum tekerler dışarda geziyor adamlar Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Nisan 2008 Paylaş 1 Nisan 2008 Ben anlamadım... Ofset küçüldükçe jantın içeri girmesi gerekmez mi... ? Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 1 Nisan 2008 Paylaş 1 Nisan 2008 Ben anlamadım...Ofset küçüldükçe jantın içeri girmesi gerekmez mi... ? Ofset küçüldükçe jantın dış çemberinin merkezi ile göbeğinin mesafesi yaklaşmış oluyor,böylece ofset değeri küçülüyor. Yorum bağlantısı
Osman Ünal 1 Nisan 2008 Paylaş 1 Nisan 2008 (düzenlendi) Ofset küçüldükçe jantın dış çemberinin merkezi ile göbeğinin mesafesi yaklaşmış oluyor,böylece ofset değeri küçülüyor. İç çemberden mi bahsediyoruz. Pardon dış çember diye yazmışsın zaten, madem küçüldükçe dış çember göbeğe yaklaşıyor jant niye dışarı çıkıyor. 1 Nisan 2008 tarihinde Osman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir 1 Nisan 2008 Paylaş 1 Nisan 2008 yahu ayrıntılı şema var ama,biliyosunuz bu konularda çok yeteneksiz olduğumdan koyamıyorum buraya. Ama kısaca Gürer'in koyduğu resimden gidelim. Jant göbeğinin iç kısmının, jantın tam ortasına uzaklığı diyelim kısaca. ET değeri küçüldükçe,göbek içe gelicek yani kalınlaşcak demektir. Bu durumda jant dışa doğru çıkacak demektir. Umarım anlaşılmıştır. yahu yok anlatamıyorum doğru dürüst Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 1 Nisan 2008 Paylaş 1 Nisan 2008 Tamam arkadaşlar... Ben bi ara araştırayım bu konuyu Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir 1 Nisan 2008 Paylaş 1 Nisan 2008 Tamam arkadaşlar... Ben bi ara araştırayım bu konuyu Yok be abi,araştıracak bişeyde yok aslında Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 1 Nisan 2008 Yazar Paylaş 1 Nisan 2008 Kısaca, iç vidaların tutulduğu göbek, offset küçüldükçe dış çembere yaklaşıyor , lastik içeri giriyor resim koyan arkadaşlar jantın dış ve iç kısmını belirtirlerse daha net anlaşılır Yorum bağlantısı
Sinan Uzundumlu 1 Nisan 2008 Paylaş 1 Nisan 2008 Peki ofsete göre lastik seçimi gibi başka bir durum dahamı oluyor yani? Yoksa ofseti ne olursa olsun herhangi bir jant aynı ebatta olduğu taktirde lastiğe uyum sağlarmı? Mesela 45 ofsetli bir jant ile 25 ofsetli bir jant (ebatları aynı olacak) aynı ebatta olan bir lastiğe uyarmı? yoksa ofsete göre lastiktemi değişmeliyiz? Çok karışık oldu umarım sorumu anlamışsınızdır Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir 2 Nisan 2008 Paylaş 2 Nisan 2008 Peki ofsete göre lastik seçimi gibi başka bir durum dahamı oluyor yani? Yoksa ofseti ne olursa olsun herhangi bir jant aynı ebatta olduğu taktirde lastiğe uyum sağlarmı? Mesela 45 ofsetli bir jant ile 25 ofsetli bir jant (ebatları aynı olacak) aynı ebatta olan bir lastiğe uyarmı? yoksa ofsete göre lastiktemi değişmeliyiz?Çok karışık oldu umarım sorumu anlamışsınızdır Of of off çok karıştırmışsın Sinan Yok yok,lastiği karıştırmayın sakın ET değerlerine,bu başka bişey. Kısaca şöyle söyliyim en iyisi; Aynı ebat lastiği,farklı Et değerlerindeki janta takabilirsiniz,bi sorun yok. Yorum bağlantısı
Melih Urgir 4 Temmuz 2008 Paylaş 4 Temmuz 2008 arkadaşlar aynı sorunu bende yaşıyorum focus 2000 hb kullanıyorum Focus1 serilerinin hepsinde çamurluğun içinde bir kademe var 4 kişi bindiğimizde lastiğin sırtı bu kademeye sürtüyor. Servisle konustum kademeyi çamurluğa zarar vermeden çekiçleyerek sorunu çözecekler Zaten kademe düzleştirildimi sorun ortadan kalkacak. Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 27 Ağustos 2008 Paylaş 27 Ağustos 2008 Jant hoşunuza gittiyse ve sadece arkalar içerde kaldıysa , aynı modelin daha geniş tabanlısını takın. Yorum bağlantısı
Erkan Baydemir 31 Ağustos 2008 Paylaş 31 Ağustos 2008 Jant hoşunuza gittiyse ve sadece arkalar içerde kaldıysa , aynı modelin daha geniş tabanlısını takın. Nasıl yani anlamadım,daha geniş tabanlıdan neyi kastediyosunuz.Lastiğimi, jantımı Yorum bağlantısı
Recommended Posts