Tamer Topaç 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: ferrari de şel Yakıtı şelfen, Ferro yu da kelden boşuna dememişler. 2 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: ferrari de şel Dayanıklılık konusunda çok iyi bir referans olmadı. 😄 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Dayanıklılıkta bildirim geldi. Milyon km’ye bahis koymayanlar lütfen meşgul etmesin Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: Dayanıklılıkta bildirim geldi. Milyon km’ye bahis koymayanlar lütfen meşgul etmesin 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Tansu Kalafatoğlu yazdı: Dayanıklılıkta bildirim geldi. Milyon km’ye bahis koymayanlar lütfen meşgul etmesin 77 200d merso gibi yani? o da 180 den sonra zorlanırdı 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: 77 200d merso gibi yani? o da 180 den sonra zorlanırdı kaplumbağalar 200 yıl yaşıyor. Hayatın sırrı tembellikte milyon km yarışında üst kapak bile değişmeyecek ama. Yoksa ohooo 80 milyon da gider Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos mahlleye o kadar eski araba ille giremezsin zaten gerek yok o km lere bizim mahallede 96 ile tekim 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Çağlar Bayur yazdı: fransız mahllesinde merso yok mesela Ama merso mahallesinde fransız moturları var. 😅 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ağustos Paylaş 16 Ağustos Mehmet Yeter yazdı: Ama merso mahallesinde fransız moturları var. 😅 her firma batmamak için tedbir alır 1 Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 11 Kasım Paylaş 11 Kasım ACEA C3 yerine ACEA B5 kullanılırsa problem oluşur mu beyler? 2sinde de DPF desteği var diyor kutusu Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Murat Sürmeli yazdı: ACEA C3 yerine ACEA B5 kullanılırsa problem oluşur mu beyler? 2sinde de DPF desteği var diyor kutusu C3 yerine B5 olmaz, normal şartlarda A5/B5 olarak geçiyordu zaten o yağlar. Sonra bazı üreticiler bunu dizele evirdi. C sınıfı bu yağlardan daha farklı, C2/C3 turbo dpf olan dizel araçlar için. Fiyat olarak biraz fark olabilir ama bunu istiyorsa başka yağ bakmayın Yorum bağlantısı
Ali Gök 11 Kasım Paylaş 11 Kasım FMY marka yağ kullanacam mondeonun bakımlarında. yetkili servis senelerce onu koymuş . sahtesinide üretmeye uğraşacak sahtekar yoktur inşallah FMY nin Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 11 Kasım Paylaş 11 Kasım (düzenlendi) Ü.Emre Kartal yazdı: C3 yerine B5 olmaz, normal şartlarda A5/B5 olarak geçiyordu zaten o yağlar. Sonra bazı üreticiler bunu dizele evirdi. C sınıfı bu yağlardan daha farklı, C2/C3 turbo dpf olan dizel araçlar için. Fiyat olarak biraz fark olabilir ama bunu istiyorsa başka yağ bakmayın Evet A5/B5, 2100 protect Eco motul, zaten benzinli yazıyor sayfasında da. Bazı satıcılarda dizele de uygun denmiş. Ne zarar verir konulduysa, hemen mi değiştireyim yani, yoksa daha kısa sürede mi yenileyim 1 yılı beklemeden. Fosfor dizel araçta zarar mı veriyor gerçekten? İçeriğinde sadece fosfor bileşen sınırlaması farklı sanırım C serisinden. Modeli, şase numarasını vermeme ve motul bayisinden bu şekilde istenmesine rağmen usta yağcısına güvenip (sanırım) bu yağı koymuş. Sonra gördüm ama şemsiye çoktaaan ... Mesela bir satıcı sitesinde şöyle demiş; 11 Kasım tarihinde Murat Sürmeli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Sürmeli 11 Kasım Paylaş 11 Kasım (düzenlendi) Bu da motulun güncel verisi --------------------------- Bu arada bütün a5/b5 yağlarda hafif ticari dizellerle uyumlu yazmış satıcılar, buna özgü değilmiş, bir dahaki sefer yağı alıp giderim ustaya 11 Kasım tarihinde Murat Sürmeli tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ü.Emre Kartal 11 Kasım Paylaş 11 Kasım Murat Sürmeli yazdı: Evet A5/B5, 2100 protect Eco motul, zaten benzinli yazıyor sayfasında da. Bazı satıcılarda dizele de uygun denmiş. Ne zarar verir konulduysa, hemen mi değiştireyim yani, yoksa daha kısa sürede mi yenileyim 1 yılı beklemeden. Fosfor dizel araçta zarar mı veriyor gerçekten? İçeriğinde sadece fosfor bileşen sınırlaması farklı sanırım C serisinden. Modeli, şase numarasını vermeme ve motul bayisinden bu şekilde istenmesine rağmen usta yağcısına güvenip (sanırım) bu yağı koymuş. Sonra gördüm ama şemsiye çoktaaan ... Mesela bir satıcı sitesinde şöyle demiş; Pug grubu ve Ford un bazı dizelleri ortak. Dpf farkı olan modellerde (dpf si sıvılı olanlarda) c2/c3 şartı varken kuru tip olanlarda a5/b5 önerilebiliyor. Ford sertifika kodunun sonu 913D ile biten yağlarda a5/b5 olanlar var mesela. Bir şey olur mu derseniz sanmıyorum (1 defaya mahsus tabi) ama bu sürekli hale gelirse dpf davranışı değişebilir. Benim aracımda 950A kodu öneriliyor. Bu yok ise c2 yağ da olur denmiş. Ben senelerdir c2/c3 yağ kullanıyorum. 2 Yorum bağlantısı
Mertol Kip 17 Kasım Paylaş 17 Kasım StartStop a sallayıp durmuşsunuz da S&S li focuslar ilk çıktığında tüketim iddiası falan yoktu, şehiriçinde kullanım şartlarına bağıl olarak 0.3 lt az yakar diyordu %30 falan değil. Bence faydalı bir alet. Dün avrasya tüneline girerken yaklaşık 35 dk trafikte kaldım. Ona trafik denmez gerçi. O durumda arabanın çalışması kadar salakça bir şey olamaz. Motorun ömrü sadece arabanın katettiği km ile ölçülmez, saat ömrü diye de bir şey var. Turbo soğutma falan filan hikaye, Şehiriçinde deli gibi gazlayıp turboyu akkor hale getiren adamı zaten doğrudan sopalamak lazım. On seneyi aşkın süredir arabalarım hep S&S li idi, S&S den dolayı hiçbir sorun yaşamadım. Ki ben öyle ylda 10 bin km falan kullanmıyorum arabayı. Çağlar Bayur yazdı: yuro4 candır, sıfır olsa daha makbul aslında Sana köfteci tezgahı lazım dumanlı dumanlı 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 17 Kasım Paylaş 17 Kasım Bence de. Benim arabada yok ama olmasını isterdim. 3-5 dk sabit duruyoruz bazen. Gür gür çalışıyor motor boşa. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Kasım Paylaş 17 Kasım Mantıklı çalışan start stop iyi oluyor. Normal kullanımda yılda bir depo tasarruf sağlayabiliyor. Bu da günümüz şartlarında kötü bir rakam değil. Ancak Servetin passat abartıyor bu işi marşa bas 5 metre yürü durunca stop edebiliyor. İyi bir sistem; Motor sıcaklığına, akü durumuna, istenen iç sıcaklığa, direksiyon açısına, dur kalk yapılıp yapılmadığına vs mutlaka bakmalı. Yorum bağlantısı
Emin Önal 17 Kasım Paylaş 17 Kasım (düzenlendi) Mehmet Ozyurek yazdı: Mantıklı çalışan start stop iyi oluyor. Normal kullanımda yılda bir depo tasarruf sağlayabiliyor. Bu da günümüz şartlarında kötü bir rakam değil. Ancak Servetin passat abartıyor bu işi marşa bas 5 metre yürü durunca stop edebiliyor. İyi bir sistem; Motor sıcaklığına, akü durumuna, istenen iç sıcaklığa, direksiyon açısına, dur kalk yapılıp yapılmadığına vs mutlaka bakmalı. Aynen öyle. Ben Golf'ten önce hiç kullanmamıştım ama son 1 yılda tecrübe ettim ki, işe yarıyor ve yakıta fayda sağlıyor. 5 değil 1 metrede bile devrede. Son satırdaki herşeye dikkat ediyor Golf. Ve en büyük artısı bence mild aküsü sayesinde marş sesi duymuyorsun diğer araçlar gibi. 17 Kasım tarihinde Emin Önal tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 17 Kasım Paylaş 17 Kasım Emin Önal yazdı: Aynen öyle. Ben Golf'ten önce hiç kullanmamıştım ama son 1 yılda tecrübe ettim ki, işe yarıyor ve yakıta fayda sağlıyor. 5 değil 1 metrede bile devrede. Son satırdaki herşeye dikkat ediyor Golf. Ve en büyük artısı bence mild aküsü sayesinde marş sesi duymuyorsun diğer araçlar gibi. kayışla çalışıyor değil mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts