İçeriğe Yönlendir

Connect - Yakıt Tüketimi


Ömer Yüce

Recommended Posts

Yusuf Turgut

evet volkswagen iyi, hoş.. kaliteli de araçları, motorlar birinci sınıf ama connectle caddy arasındaki 7000 liralık fark da çok.. connecte biraz yumuşak süspansiyon, bir yol bilgisayarı biraz da ufak tefek elektronik detay koysalar, 1500 lira da fazladan satsalar, ha bir de arkasını biraz ovalleştirseler tamam.. :good1:

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Cadyler ruhsatta binek olarak geçtiği için verilen fark vergiye gidiyor, aracın malzemesine değil. Connectler kamyonet olarak tescil edildiğinden vargisi düşük.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Yapma yahu, VW satıcısı cinlik yaptı demek, Caddy ler birinci köprüden geçiyor diyordu, zaten almayacağım ama....

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Yapma yahu, VW satıcısı cinlik yaptı demek, Caddy ler birinci köprüden geçiyor diyordu, zaten almayacağım ama....

Resmen yalan söylemiş. :good1:

Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy
(düzenlendi)

saat ayarı yapılan düğmelerden yapılıyor.

aracımı alırken kangoo ,doblo ,partner,berlingo,caddy,combo hepsine baktım ,connect bana daha güvenli araç olarak geldi ,caddy kötü demiyorum , o zamanki 6 bin tl fark bana ticari araç için gereksiz geldi ,tabiki parça fiyatlarıda hatırı sayılır ölçüde fazla.

connect ön takımı sert diyen arkadaşlar ,bu araç kamyonet 800 kg yükü alması için dizayn edilmiş,ön süspansiyon yumuşak olursa yolda yaprak gibi sallanır,ben arasıra connectle trekking merakımdan dağ yollarında yol alırım 3 yıldır ön takımdan sorun yaşamadım,amortisörü patlayanıda burada pek duymadım .

daha ne olsun ,taş gibi araç ,toprağa göm çıkar kullan ..

tarihinde U?ur Aksoy tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy
Uğur bey antipatinaj sistemi hakkındaki görüşleriniz nasıl?

şükürler olsunki benim connectte yok,çamura saplanıp kalanları bu forumda duydum :rolleyes:

Yorum bağlantısı
Barıs Akıncı

Antipatinaj sisteminin iptal etme düğmesi olması lazım.Toprak yollarda yokuş yukarı tırmanırken olumsuz etkilerini yaşıyorsunuz...Gerçi ön tarafın hafif olmasının da bunda payı var kanımca...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Aslında olmusuz demek çok da doğru değil, yani yük tipi lastik ile sıkıntı yaşanacağı bir gerçek. Ama iptal düğmesi olmalıydı.

Yorum bağlantısı
Abdülkerim Demir

arkadaşlar bende elimdeki focusu satıp connect almayı düşünüyorum.

genelde babamların zeytinliğine ve yazları yaylaya giderken altı yüksek bir araca ihtiyacım var.

focusun altı alçak olduğundan sorun yaşıyorum. tabii simit tüplü lpg de taktırınca bagaj sorunuda eklendi.

şuana kadar combo 1.3, 1.9 doblo aldım. rahatlık açısından focusla kıyaslanması bile abes ama kullandığım araçlar arasında connect baya diğerlerine göre rahattı.

aslında süspansiyonları binek ve kamyonet olarak ayırmaları gerekir. combo nun arka süspansiyonları birbirinden bağımsız helezon yaylardan yapmışlar ve gerçekten arka tekerlek sarsıntılarının hiçbirisini hissetmiyorsunuz.

ama 110 luğun yakıtınıda buradaki arkadaşlardan duyunca da baya korkmadımda değil hani.

Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy
(düzenlendi)

Ne kadar ekmek o kadar köfte :) ağırlığı 1600 kg yakın bir araçtan 100 km 4.5 - 5 lt yakmasını bekliyemezsiniz.

connect motoru 2500 devirden sonra bariz iyi yakıt harcar ,ben 2500 deviri geçmeden 5.5 - 5.6 litreyi gördüm şehir dışı.

kullandığım eski binek araçlarımdan sonra bana ekonomik geldi

1200 kg araçlarla kıyaslama yapmak anlamsız ,ekonomik olsun istiyorsanız kangoo alacaksınız

tarihinde U?ur Aksoy tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Barıs Akıncı

Connect in Uğur Bey inde dediği gibi ağırlığına ve motor hacmine göre yakıtı normal.Sadece yakıta bakarak diğer modellerle kıyaslamak yanlış.Arabanın farklı yönde artıları var.Farklı başlıklarda yazmıştım, yazılmıştı.

Yorum bağlantısı
Abdülkerim Demir

evet katılıyorum, ne kadar ekmek (sağlamlık) o kadar köfte. herşey yakıt demek değil herhalde ama illa alışmışız yakıtı ne kadar.

aslında bir arabada herşeyin yakıt olmadığını artık kavramamız gerekir.

Yorum bağlantısı
Ömer Açay
arkadaşlar benim araçta günlük km göremiyorum acaba yokmu?

kontak anahtarını 2 konumuna getirin.göstergedeki sağdaki düğmeye basılı tutun.günlük km gelecektir

Yorum bağlantısı
Murat İmeci

Arkadaşlar son şehir içi tüketimim ;53lt eurodizel ile 730km.yani 100km/7,2lt (km 17 kş) bu hesaba göre bir depo (60lt) ile ş.içi 830km bir yol yapmaktadır. :nazar:

Aracım TDdi 23000kmde.

(Bir önceki tüketimim 100km/7,4tl idi.)

Yorum bağlantısı
Yusuf Turgut
Aslında olmusuz demek çok da doğru değil, yani yük tipi lastik ile sıkıntı yaşanacağı bir gerçek. Ama iptal düğmesi olmalıydı.

kesin ve kesin.. :D

Yorum bağlantısı
Barıs Akıncı
(düzenlendi)
Aslında olmusuz demek çok da doğru değil, yani yük tipi lastik ile sıkıntı yaşanacağı bir gerçek. Ama iptal düğmesi olmalıydı.

Acaba yük tipi lastiğin yakıta etkisi olur mu?(Hazır başlık yakıt üzerineyken)Arttırma gibi veya farklı şekillerde... Ayrıca hususi kullandığım aracıma 205 lastik alsam, (daha dar yanaklı bir model mesela) michelin gibi yumuşak yapıya sahip bir marka tercih etsek ve de lastik basınçlarını 30 veya 32 de tutsak süspansiyona ve performansına nasıl etkisi olur?Kullanan, deneyen varsa yorumları alabilir miyim acaba?

Teşekkürler...

tarihinde Bar?s Ak?nc? tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Abdülkerim Demir

her zaman lastikçilerden duyduğum; lastik tabanları ne kadar genişse araç o kadar fazla yakar ve hantallaşır.

205 ebadındaki lastiğin yakıtta fazla etken olacağını düşünüyorum.

ancak bir daha tekrar etmek istiyorum: connectleri binek ve yük süspansiyonlu olarak ayırmalarının ve buna göre üretim yapmalarının kullanıcılar açısından çok isabetli olacağını düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Barıs Akıncı
(düzenlendi)

Aslında bende böyle biliyorum.Ama connect içinde bu doğru olur mu?Nedeniyse 280Nm torka sahip olması! Yük atmadığıma göre araç yine de bu torka ve beygir gücüne rağmen yakışta bir artış gösterir mi?

Birde size kesinlikle katılıyorum.Connectleri binek ve yük süspansiyonlu ayırmalılar.Bunu zaten bayisine de söylemiştim.Hatta bir çok kişinin de bu dertten muzdarip olduğunu eklemiştim.Pek aldırış etmediler gerçi :) Şöyle birşey (olur mu bilmiyorum ama) yapsalar; Mesela yeni nesil connectler çıkacağı zaman (ki 2010 da bildiğim kadarıyla) arkada amortisörlü süspansiyon sistemi olsa ve bu sistem bizim connectlere uygulanabilir şekilde tasarlansa, isteyen arka kısımdaki yaprak yaylar yerine bunu uygulayabilse!!! Ne dersiniz hoş olmaz mı? :good1:

tarihinde Bar?s Ak?nc? tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...