İçeriğe Yönlendir

Fren ve Balata ile ilgili sorunlar


Abdussamed Acar

Recommended Posts

Çağlar Bayur

yetersiz şase gibi geldi bana. arka stop gurubuna giren soketi çıkarıp wd40 layıp deneyin.

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan

bende Soracaktım Atlamışım 15K Veriyorsun şimdi Anladım

19 Dan Aşağı Olmaz.

tezgahın Önünü Kapatmayalım

Yorum bağlantısı
Onur Yapıcı

Bence sizin arabayı uzuca getirmek için komplo düzenlemişler gibime geldi nedense. :D

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan
Bence sizin arabayı uzuca getirmek için komplo düzenlemişler gibime geldi nedense.
Çok Kurcalıyorum Biliyorum Kendimi

Kıssa

Bir Ölüyü Çok Yursan Ya Os.rur ya s.çar

Öne wd-40 sıkın tamamdır

Ön Derken?

Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan

Dedim Abi Geçen yıl Patlamıştı Değiştirdim.

Ondan Sonra Yapmaya Başladı Herhalde Sonra Düzeldi. Şimdi Tekrar Etti.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Aykut Akan
Merhaba,

2006 model Fiesta TDCI Comfort aracım var. Aldığım günden beri (yaklaşık 1 yıl oldu) direksiyonun sertliğinden yakınmaktayım. Özellikle şehir içinde aracı kullanınca aşırı derece yoruluyorum. Diğer araçlar ile kıyasladığımda gerçekten hissedilir sertlik var. Rot balansçıya gösterdim o da sertlik olduğunu belirtti. Hidrolik yağım eksik değil. Aracım kazalı değil. Bunun nedeni ne olabilir. Aynı problemden yakınan arkadaşlardan yanıt bekliyorum

bu konu forumda tartışıldı 3. sayfada bulabilirsin. :)

Yorum bağlantısı
Yiğit Yurttaşen

Diğer modellere göre sert olabilir ama bence çok zorlayan bir durum değil. Hatta bence Fiesta'nın en keyif veren tarafı direksiyonu. Sürüş hissi ve tepkileri çok güzel.

Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu

Bende aranıza yeni katıldım tanışma bölümünü bulamadığım için burda kendimi tanıtıp

Konu hakkındada biraz bildiklerimi paylaşayım dedim.

Bendede Fiesta 2005 tdci var direksiyon aşşağı konumdayken banada çok sert geldi.

Yukarı konuma çıkarınca daha yumuşak geliyor. Belki çevirme açısının değişmesinden olabilir.

Yorum bağlantısı
Guest Murat Mert

sonunda servisteki arkadasları ıkna edebıldım arıza var dıye gecen hafta garantıden degıstı!

arkadaslar bu bolumu fıesta fusıon bolumune tasıyabılırmısınız.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Osman Ünal

Klasik Fiesta problemi değil, klasik bütün araçların problemi direksiyonu sona kadar dayayıp tutmayın pompaya aşırı yük bindiriyorsunuz, onun için ötüyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Devam edin, klasik bol masraf moduna geçiceksiniz :)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

yeni nesil araçlarda zararlı olduğunu düşünmüyorum. eski nesillerde de düşünmüyorum. ama bazı sensörleri, geri dönüş kanalları bozuk sistemlerde problem olabilir. dolayısı ile eskimiş araçlarda sorun olabilir. yeni araçlarda "hiç" sanmıyorum sorun olacağını. Alp'in de dediği gibi tasarlayan adam geri zekalı mı tam sag/sol yaptığı zamanki sınır değerlerinde sistemin nasıl çalışacağını elbet düşünür. ya da sınır öncesine stoper koyar. vesaire.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Tam tur yapıp kalkış dönüş yaparsanız sorun olabilir ancak sizin duyduğunuz son turdaki ses by pass yapan yağ sesidir. Pompa sıkışmasın diyerek tam turlarda yağ by pass yapar ancak bu pozisyonda çok uzun süre kalmayın özellikle geri manevralarda.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Büyük ihtimal direksiyon pompasıdır özellikle hidrolik soğukken yapar ısınınca kesmesi lazım, bu ısınma motor ısınmasından daha uzun surer direksiyonu hareket ettirdikçe ısınır biraz zaman gerekir yani, özellikle kış aylarında daha fazla olabilir örneğin iş makinalarındada ısınması için beklenir yoksa ana pompa çok ses yapar bi tür uğultu gibi bir ses...

Yorum bağlantısı
Selman Barshan

Benim Mazda'nın kullanım kitabındaki uyarılardan biri şöyle,

"Motor çalışırken direksiyon simidini hiçbir zaman beş saniyeden fazla en sağ veya en sol konumda tutmayınız. Bu hareket hidrolik direksiyon sisteminin arızalanmasına sebep olabilir."

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...