Sinan Duran 20 Haziran 2008 Paylaş 20 Haziran 2008 Kornayla alakalı olabilir.Kablolar yerinden oynamıştır veya yağ eksilmiştir. Yorum bağlantısı
İbrahim Orhan 21 Haziran 2008 Paylaş 21 Haziran 2008 benim 2000 fiestada da bir ara oldu sürtme sesi gibi servise gittim baktılar bişey yok dediler zaten 4-5 gün sonra da kesildi Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 21 Haziran 2008 Paylaş 21 Haziran 2008 hitrolik seviyesi normal. lastiklerin arasinda tas civi felanda yok. zaten ses direksiyondan geliyo. sanki icine bisey kacmis gibi ne tarafa dondersem ister dururken ister hareket halindeyken. surekli bi ses geliyo. daha once bu ses yoktu rahatsiz ediyo baya..abiler bide bu fiestalarda bujiler kacbin km de bi degisir.. yada degistirmek gerekiyomu .. bi sorun felan da yok. ama ne zaman degistigini bilmiyorum.. herkese tesekkurler bujiler her 30000 km degişir. en kısa zamanda degişmenizde fayda var. yakıt tasarrufu malum. takımı 20 ytl Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 22 Haziran 2008 Paylaş 22 Haziran 2008 o zaman sonra tekrar yapar sesi Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 22 Haziran 2008 Paylaş 22 Haziran 2008 yükseklik seviyesini (eğer varsa) en üste bir alıp bakınız bakalım yapacak mı ? Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 23 Haziran 2008 Paylaş 23 Haziran 2008 Benim iki Fiestam'da da bu ses vardı, arada gelir sonra geçerdi, içindeki kablolar hareket ediyor sanırım. Yorum bağlantısı
Bahadır Görgeç 24 Haziran 2008 Paylaş 24 Haziran 2008 Arkadaşlar yeni bir ford kullanıcısıyım benim problemim fusion model aracımla hız yaptığında direksiyon titremesi. Rod-balans ayarı. balatalar vb bakımları yaptıktan sonra hız denemesinde 120 km/saat hıza ulaştığımda direksiyon titremesi oluyor sebep ne olabilir? Diğer fusion kulanıcılarındada aynı problem varmı? Yorum bağlantısı
Cavit Doğan 24 Haziran 2008 Paylaş 24 Haziran 2008 Jant eğridir... Rot balansta belli olmazmı.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Haziran 2008 Paylaş 24 Haziran 2008 Rot balanscının gözüne bağlı... Yorum bağlantısı
Halil Yıldırım 24 Haziran 2008 Paylaş 24 Haziran 2008 jantlarınız çelik jantlarsa sert bir çukura filan düşünce eğilme oluşmuştur. Alümünyum alaşımlılarda da egilme olabiliyor ama digerinden biraz daha sert darbe olursa. jantlarinizi bir kontrol ettirin. ama bu tip sorunlar balans ayari yapılırken belli olur tabi bu işlem teker araçta takılı iken olursa. en iyisi jantlarinizi jant tamiri yapan bir yerde düzelttirmek. 120 km hızla giderken direksiyonun titremesi ancak lastiklerdeki balans ın bozulmasi yüzünden olabilir. Yorum bağlantısı
Çağdaş Yalman 24 Haziran 2008 Paylaş 24 Haziran 2008 jant eğilmiş veya balans tutmamıştır. Yorum bağlantısı
Levent Erdoğan 25 Haziran 2008 Paylaş 25 Haziran 2008 Jantlar maalesef çok zayıf, bendede ayni sorun olmuştu hepsini gidip düzelttirdim. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 26 Haziran 2008 Paylaş 26 Haziran 2008 Pedalların oradan direksiyon mili geçiyor.Bende arabayı yıkattığımda oraya kağıt parçası girmiş.Benzer sesi duyunca irkildim.İnceleyince dönen milin aracın içinden göründüğünü farkettim.Belki fikir verir size de. Yorum bağlantısı
Tevfik Işık 26 Haziran 2008 Paylaş 26 Haziran 2008 (düzenlendi) ben de geçen sene disklerimi araç henüz 14bindeyken otosanın diskleriyle değiştirmek zorunda kalmıştım. aracım şu anda 22binde ve diskler yine atık. 80km üstü yapılan frenlerde direksiyonda titreme meydana geliyor. halbuki aracımı hiçbir şekilde zorlamam ve elimden geldiğince sakin kullanırım. yavaşlamam gereken hemen hemen her durumda da vites düşürmek suretiyle frenle birlikte yavaşlıyorum. durduk yere bu diskler(özellikle de otosanın) niye bu kadar çabuk yamulur?bana tavsiyede bulunabileceğiniz kaliteli bir disk markası varmı? 26 Haziran 2008 tarihinde Tevfik I??k tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Isık 29 Haziran 2008 Paylaş 29 Haziran 2008 lastiklerde bi sorun olabilir zaten çok sert bu hankok lar Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 1 Temmuz 2008 Paylaş 1 Temmuz 2008 peki dostlar,araç rölantide çalışırken,direksiyonu çevirdiğimizde motor sesi yükseliyor ve direksiyonda titreme başlıyorsa neden kaynaklanır.böyle bir sorun da bende var. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Temmuz 2008 Paylaş 1 Temmuz 2008 direksiyon sona geldiğinde titriyorsa pompa emniyet valfidir.Motor devirinin yükselmesinden kasıt az bir yükselme ise pompaya güç sağlamak içindir.Cam düğmesine basılı tutun elinizi motor deviri yine değişir ama bu sefer aşağı doğru.Lastikleriniz çok iyi durumda bence. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Temmuz 2008 Paylaş 1 Temmuz 2008 Emre araba kaç binde.Neden diskleri değiştiriyorsun? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 1 Temmuz 2008 Paylaş 1 Temmuz 2008 Valla ne yalan söyleyim benim araba 105 binde.Daha orijinal diskleri üstünde,arka kampanalar hiç açılmadı.2.takım balatayı 77 binkullandım.Bende bir anormallikmi var diye düşünmeye başladım.Son takılan balatayı parçacı tavsiye etti.Otosan da değil motocraft ta.Markasını hatırlamıyorum.Ama gayet iyi.Memnunum. Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 1 Temmuz 2008 Paylaş 1 Temmuz 2008 en son 80000 km de değişti diskler. Ondada Valeo taktılar servisten. Balatalarıda Valeo taktılar. Önceki 65000 km de değişen disk ve balatalardan dolayı kafalarını baya bi şişirmiştim. 15000 km dayandılar anca =) Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 5 Temmuz 2008 Paylaş 5 Temmuz 2008 Pedalların oradan direksiyon mili geçiyor.Bende arabayı yıkattığımda oraya kağıt parçası girmiş.Benzer sesi duyunca irkildim.İnceleyince dönen milin aracın içinden göründüğünü farkettim.Belki fikir verir size de. Dönen mil Mondeo'da bile aracın içersinden görünüyor. Aracı ilk adığımda paspas oraya kadar ileri itilmiş. Mile sürtünüp duruyormuş. Direksiyonu çevirdikçe paspas oynuyor. Ayağımın altında bir hareketlenme oluyor. Sanki aracın tabanı delikmiş gibi. Zaman zaman kesiliyor. Acayip bir durumdu. Sonra oradaki mile paspasın sürtündüğünü fark etmiştim. Ford açısından hep kötü puanlar bunlar Yorum bağlantısı
Ertan Aker 6 Temmuz 2008 Paylaş 6 Temmuz 2008 (düzenlendi) aynı problem bende de olmuştu. tam 120 km olduğunda titreme oluyordu..Balans yaptırdım birde jant yamulmuştu düzelttiler ve sorun ortadan kayboldu. balansı ve jantlarınızı bir daha kontrol ettirin isterseniz. 6 Temmuz 2008 tarihinde Ertan Aker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts