Çağlar Bayur 16 Aralık 2007 Paylaş 16 Aralık 2007 yetersiz şase gibi geldi bana. arka stop gurubuna giren soketi çıkarıp wd40 layıp deneyin. Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 16 Aralık 2007 Paylaş 16 Aralık 2007 Yarın Bir Deneyelim Sihirli Sıvıyı Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Aralık 2007 Paylaş 16 Aralık 2007 Nerde soket görürsen sök ve sık... Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 16 Aralık 2007 Paylaş 16 Aralık 2007 bende Soracaktım Atlamışım 15K Veriyorsun şimdi Anladım 19 Dan Aşağı Olmaz. tezgahın Önünü Kapatmayalım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Aralık 2007 Paylaş 16 Aralık 2007 Önden darbeli senin araba... 19 etmez... Hem tesisat çökmüş durumda Yorum bağlantısı
Onur Yapıcı 16 Aralık 2007 Paylaş 16 Aralık 2007 Bence sizin arabayı uzuca getirmek için komplo düzenlemişler gibime geldi nedense. Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 18 Aralık 2007 Paylaş 18 Aralık 2007 Bence sizin arabayı uzuca getirmek için komplo düzenlemişler gibime geldi nedense.Çok Kurcalıyorum Biliyorum KendimiKıssa Bir Ölüyü Çok Yursan Ya Os.rur ya s.çar Öne wd-40 sıkın tamamdır Ön Derken? Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 18 Aralık 2007 Paylaş 18 Aralık 2007 yakın zamanda fren ampulleri ile oynadınmı hiç Yorum bağlantısı
Muhittin Kaplan 19 Aralık 2007 Paylaş 19 Aralık 2007 Dedim Abi Geçen yıl Patlamıştı Değiştirdim. Ondan Sonra Yapmaya Başladı Herhalde Sonra Düzeldi. Şimdi Tekrar Etti. Yorum bağlantısı
Aykut Akan 28 Aralık 2007 Paylaş 28 Aralık 2007 Merhaba,2006 model Fiesta TDCI Comfort aracım var. Aldığım günden beri (yaklaşık 1 yıl oldu) direksiyonun sertliğinden yakınmaktayım. Özellikle şehir içinde aracı kullanınca aşırı derece yoruluyorum. Diğer araçlar ile kıyasladığımda gerçekten hissedilir sertlik var. Rot balansçıya gösterdim o da sertlik olduğunu belirtti. Hidrolik yağım eksik değil. Aracım kazalı değil. Bunun nedeni ne olabilir. Aynı problemden yakınan arkadaşlardan yanıt bekliyorum bu konu forumda tartışıldı 3. sayfada bulabilirsin. Yorum bağlantısı
İlhan Gülcan 28 Aralık 2007 Paylaş 28 Aralık 2007 http://www.otoclubturkiye.com/forum/index.php?showtopic=159814 aykut beyin dediği başlık. bir de ben o sertliği niyeyse hiç hissetmedim.Doğan S ten ford fiestaya geçince kuş gibi geldi bana ve kullanımından çok memnunum Yorum bağlantısı
Yiğit Yurttaşen 28 Aralık 2007 Paylaş 28 Aralık 2007 Diğer modellere göre sert olabilir ama bence çok zorlayan bir durum değil. Hatta bence Fiesta'nın en keyif veren tarafı direksiyonu. Sürüş hissi ve tepkileri çok güzel. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 30 Aralık 2007 Paylaş 30 Aralık 2007 Bende aranıza yeni katıldım tanışma bölümünü bulamadığım için burda kendimi tanıtıp Konu hakkındada biraz bildiklerimi paylaşayım dedim. Bendede Fiesta 2005 tdci var direksiyon aşşağı konumdayken banada çok sert geldi. Yukarı konuma çıkarınca daha yumuşak geliyor. Belki çevirme açısının değişmesinden olabilir. Yorum bağlantısı
Guest Murat Mert 31 Aralık 2007 Paylaş 31 Aralık 2007 sonunda servisteki arkadasları ıkna edebıldım arıza var dıye gecen hafta garantıden degıstı! arkadaslar bu bolumu fıesta fusıon bolumune tasıyabılırmısınız. Yorum bağlantısı
Osman Ünal 9 Ocak 2008 Paylaş 9 Ocak 2008 Klasik Fiesta problemi değil, klasik bütün araçların problemi direksiyonu sona kadar dayayıp tutmayın pompaya aşırı yük bindiriyorsunuz, onun için ötüyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 9 Ocak 2008 Paylaş 9 Ocak 2008 Devam edin, klasik bol masraf moduna geçiceksiniz Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Ocak 2008 Paylaş 9 Ocak 2008 yeni nesil araçlarda zararlı olduğunu düşünmüyorum. eski nesillerde de düşünmüyorum. ama bazı sensörleri, geri dönüş kanalları bozuk sistemlerde problem olabilir. dolayısı ile eskimiş araçlarda sorun olabilir. yeni araçlarda "hiç" sanmıyorum sorun olacağını. Alp'in de dediği gibi tasarlayan adam geri zekalı mı tam sag/sol yaptığı zamanki sınır değerlerinde sistemin nasıl çalışacağını elbet düşünür. ya da sınır öncesine stoper koyar. vesaire. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Ocak 2008 Paylaş 9 Ocak 2008 Tam tur yapıp kalkış dönüş yaparsanız sorun olabilir ancak sizin duyduğunuz son turdaki ses by pass yapan yağ sesidir. Pompa sıkışmasın diyerek tam turlarda yağ by pass yapar ancak bu pozisyonda çok uzun süre kalmayın özellikle geri manevralarda. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Ocak 2008 Paylaş 10 Ocak 2008 Büyük ihtimal direksiyon pompasıdır özellikle hidrolik soğukken yapar ısınınca kesmesi lazım, bu ısınma motor ısınmasından daha uzun surer direksiyonu hareket ettirdikçe ısınır biraz zaman gerekir yani, özellikle kış aylarında daha fazla olabilir örneğin iş makinalarındada ısınması için beklenir yoksa ana pompa çok ses yapar bi tür uğultu gibi bir ses... Yorum bağlantısı
Selman Barshan 10 Ocak 2008 Paylaş 10 Ocak 2008 Benim Mazda'nın kullanım kitabındaki uyarılardan biri şöyle, "Motor çalışırken direksiyon simidini hiçbir zaman beş saniyeden fazla en sağ veya en sol konumda tutmayınız. Bu hareket hidrolik direksiyon sisteminin arızalanmasına sebep olabilir." Yorum bağlantısı
Recommended Posts