Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2014 Paylaş 3 Şubat 2014 Sistemi siteden göremedim. Yakıta bir şey katmıyoruz diyorsunuz, hava ya mı katıyorsunuz. Ben 10 Litre tüketiyorum. 8 litreye düşürmeyi taahhüt ediyor musunuz. Evet ise önce sistemi anlatın. Uygundur dersek Sonra getirin takın, 8000 km sonra sizin söylediğiniz oranları yakalarsak paranızı ödeyeyim. 2 Yorum bağlantısı
Enver Umit Tulu 21 Şubat 2014 Paylaş 21 Şubat 2014 bizde var miknatisli cubuk %35 fazla yakioyr 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 21 Şubat 2014 Paylaş 21 Şubat 2014 Eurodizel 2.70 Nerdesin Cem UZAN Zamanında 2.70 yazmışım şimdi o fiyatın 2 katından fazla.. Yorum bağlantısı
Hami Yakın 12 Haziran 2014 Paylaş 12 Haziran 2014 (düzenlendi) sahsen otomotiv firmalarınada güvenmiyorum malum bir led toknolojisine bile gecemediler. led icat olalı 20 yıl geçti lakin arka stoplarda daha akkor flamanlı ampül kullanıyorlar. adamların derdi ekonomi degil. ticari satılabilirlik. led ile dizayn edilmiş bir stop grubu lamba aracın ömrü ile bire bir olur ama yapmıyorlar neden. ? artık teknoloji standart ledleri bile bitirdi cree led denen bir olay çıktı ben bu ampulü aldım aracıma taktım 20w güç çekiyor birde malum dokumatik ekran manzumsi var 200 tl tablet satıyor millet ama otomotivciler bi adapte edemediler. çok masraflı olduğu için değil sadece pazarlama stratejisi. bence ekonomi ürünlerinde de bu kural gecerli malum petrol satıcıları piyasaya hakim. aracın tepesine 2 panel arka tekerler 2 motor koysalar yakıt tüketimi yarilar. 12 Haziran 2014 tarihinde Hami Yakın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 12 Haziran 2014 Paylaş 12 Haziran 2014 Hami bey. Aracın tepesine yakıt paneli konsa ağırlık 100 km artar. Biraz basit düşünüyorsunuz. Şu da var tabi: http://www.turkiyegazetesi.com.tr/haber/468992/Kategori.aspx?ID=2 GM 1996 yılında %100 elektrikli otomobili EV1'i icat ediyor. Petrol lobisinin baskılarına dadyanamayıp, tüm araçları Arizona çölünde imha ediyor. Bu arada yakıt tasarruf cihazlarının hepsi para tuzağı. Yorum bağlantısı
Hami Yakın 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 aracin üstünde halen var olan cam tavan yerine panel takılsa yakıt neden artsın. ( ben gariban bir elektrik teknikeriyim). arka tekerler koydukları motorları aynı zamanda fren olarak kullanabilirler. (ayrıca frenleme esnasında elektrikte üretir). kaldıki. bu işler afaki olmadığı zaten çıkacak ortaya 3- 5 seneye tesla denen bir firma elektrikli süper spor araclar üretiyor.satış bedelleri dudak uçuklatıyor. benim derdim aracın ilk hareketler ve ani ivmelenmeler için kullanılması yönünde yani destek sistemi. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 (düzenlendi) Ben, ENERJİ KAZANIMLARI üzerine projeler hazırlayan ve bunları hayata geçirmeye çalışan bir şirkette teknik sorumluyum. YAKIT TASARRUFU dediğimiz bu alan okadar çok kirletildi ki, size hak vermemek mümkün değil. Biz yaklaşık 8 yıldır üzerinde çalıştığımız konulardan birisini gerçeğe dönüştürmeyi başardık. Bu güne kadar duyduğunuz ve canınızın yandığı o çamur işler şimdi bizim ayağımıza dolanacak, engel olup bizi bu sahada zorlayacak. Fakat, yıllarımızı ve emeğimizi verdiğimiz bu projeyi çokda zor olsa insanlara sunacağız. Bu proje, sadece bir araç sürücüsünün cebinde kalacak ve tasarruf edeceği paraya hedeflenmedi. aynı zamanda hepimizin soluduğu egzoz zehirinide ber taraf etmeyi büyük ölçüde başardı. Facebook da hazırladığımız sayfamızdan da bilgi edinebilirsiniz. İnşallah bu ay içinde tüm Türkiye bayi ağını yapılandırıp yakıttan canı yanan herkese derman olmaya çalışacağız: Sistem ve proje ürünümüzün adı BORJET. Yaptığımız Üniversite Teknik Rapor ve testlerinin haricinde, kendi depomuzu doldurup kilometrelerce test yaptık. Örnek. Araç marka ..: Peugeot 207 Motor Tipi ....: Turbo Dizel 1,4 Model yılı ...: 2008 model Km................: 197 000 Yakıt sarfiyatı : 100 Km / 6,5 L. ( Kendimiz gerçek dolu depo ile test ettikten sonraki değer ) Karbonmonoksit emisyon değeri CO2 (g/km).................................... : 1,47 ( Bütün bakımları iyi yapılmışken ) BORJET SİSTEMİ ADAPTE EDİLDİKTEN SONRA TEST SONUÇLARI Yakıt sarfiyatı ..: 5 L. ( Aynı yolda test edildi ve aslında 4,7 ye kadar düştüğü görüldü. Fakat biz 5 L. olarak lanse ediyoruz. ) Sonuç : % 30 civarında YAKITTAN TASARRUF. Karbonmonoksit emisyon değeri CO2 (g/km) ......................................: 0,65 Kararı elbette siz vereceksiniz. Bize düşen sadece çalışıp gerçek şeyler üretmek. Ürün piyasaya 135 TL civarında bir fiyat ile sunulacak. Ortalama 8.000 Km. yol yapıyorsunuz bir kutusu ile. Bu km. bitimine kadar bugünün güncel hesaplarına göre ortalama 680 TL cebinize kalıyor. BİLDİĞİNİZ BU GÜNE KADAR DUYDUĞUNUZ BÜTÜN DALAVERE ÜRÜNLERİ UNUTUN. Karşınızda gerçek bir firma var. Bütün Raporlar ve üretim izinleri, kalite kontrolleri herşey var. Alınan raporlar ALMANYA TÜV HESSEN TÜRKİYE İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ISO TURKAK ÇEVRE KORUMA Ayrıca sitede bazı bölüm çalışmalar var fakat yinede göz atıp bilgi alabilirsiniz. www.borjet.com.tr Ayrıca burada okuduğum bir sürü canı yanmış insanada elimden geldiğince cevap vermeye çalışırım. Herkese iyi ve güzel günler dilerim.... Hortt O araç 1.4 dizel ve 100 km de 6.5 lt. yakıyorsa ya tam gaz gidiyorsunuz yada motor pert, aynı motorlu aracım standart halde 4 lt. leri rahatça yakalıyorken, sizin olayda kusura bakmayın reklam kokusu alıyorum. Bu tür aletlerin alayı hikayedir ne yazıkki... Bu arada %100 elektrikli Tesla dan daha uzun menzilli güçlü ve çabuk şarj olan elektrikli araçları şuan isteseler anında yaparlar, ayrıca acaip verimli pil teknolojiside mevcut, bizdeki olaysa halen bizim prof lar ve pilden anlayanlar bu işle uğraşanlar yayınlanan verilere bakarak bu seviyede olunduğundan habersiz, bu konuda bilgi paylaşılmadığından doğal olarak o seviyede olunmadığını sanıyorlar, halbuki abd bu konuda bizden 100 sene ilerde, milleti hibrit araçlarla oyalıyorlar o kadar, pilde hazır teknolojide, sadece gizlice kendileri kullanıyor, aksi halde dünya güç dengesi anında değişir, 3. dünya savaşı bile çıkar... 13 Haziran 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Yahu he he diyesim geliyor bu tarz sistemlere kimse kusura bakmasin yaptığı işi asagilamak istemem ama piyasanin yakit ekonomisi üzerine döndüğü günümüzde bu kadar kolay olsaydi tasarruf o koca markalarin mühendisi tasarlardi. Ledi niye kullanmaz? Led estetik olarak da güzel gelir full donanım alırsan veririm der. Satış stratejisi bu. Ama yakıtın hep düşük olmasini ister. Start stop sistemler vsler neden gelistiriyolar o zaman bu kadar Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 (düzenlendi) Yahu he he diyesim geliyor bu tarz sistemlere kimse kusura bakmasin yaptığı işi asagilamak istemem ama piyasanin yakit ekonomisi üzerine döndüğü günümüzde bu kadar kolay olsaydi tasarruf o koca markalarin mühendisi tasarlardi. Ledi niye kullanmaz? Led estetik olarak da güzel gelir full donanım alırsan veririm der. Satış stratejisi bu. Ama yakıtın hep düşük olmasini ister. Start stop sistemler vsler neden gelistiriyolar o zaman bu kadar Bağlı sektörler koca firmalar acaip zenginler var Ozan, yavaş olması doğal. Dediğim gibi, elektrikli araçları isteseler anında seri üretime geçirirler ayrıca 500 km nin üzerinde menzile sahip acaip güçlü seri elektrikli araçlar ve 1 saatten az sürede dolabilen çok verimli pil teknolojiside hazır, şuan u teknolojinin ucundan çok çok az gösterdikleri tek araçsa Tesla, yoksa anında elektiriğe geçerdik, ama en başt abd batardı 13 Haziran 2014 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Bağlı sektörler koca firmalar acaip zenginler var Ozan, yavaş olması doğal. Dediğim gibi, elektrikli araçları isteseler anında seri üretime geçirirler ayrıca 500 km nin üzerinde menzile sahip acaip güçlü seri elektrikli araçlar ve 1 saatten az sürede dolabilen çok verimli pil teknolojiside hazır, şuan u teknolojinin ucundan çok çok az gösterdikleri tek araçsa Tesla, yoksa anında elektiriğe geçerdik, ama en başt abd batardı dogrudur abi hepsi pazarlama stratejisi zaten. adam istese suan iphone 10 cikaracak teknolojiyi suan da piyasaya sürer ama yine de bu kitler ve o değerler hayal ürünü. onun yerine gider ekonomi yazılımı yaparsin chip olarak ticari araclara uygulanan ayarlardan Yorum bağlantısı
Misafir 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Start stop gibi şeyler euro normalarını sağlamak için yapılıyor. Her geçen gün euro normlar daha da katı hale geliyor ve firmalar bunlara uymak zorunda. Sanırım bir sontaki euro normunda araçların salınımları 100 gram altında olması istenecek. Fordun 1.5 tdci çıkarmasının nedeni gelecekteki euro normlarını daha rahat bir şekilde yakalamayı sağlamak için diye biliyorum....euro normu da doğal olarak yakıtı düşürüyor bi yandan. performanstan kisiliyor. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Haziran 2014 Paylaş 13 Haziran 2014 Kısaca emisyonu azaltacağız diye daha güçsüz, sıkıntılı aşırı elektronik araçlar çıkacak, daha kötü fiestalar yolda demekki Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 16 Ağustos 2014 Paylaş 16 Ağustos 2014 Saygıdeğer forum yöneticileri konuyu tama olarak nereye açacağıma karar veremediğim için fiesta kategorisinden açtım sizlerden eğer konu bu bölüme uygun değilse taşımanızı rica ediyorum. Şimdi konuya gelelim ertürbülatör turbonun önündeki ve arkasında ki boruları takılan metal, içinde kanatçıkları olan ama bu kanatçıklar sabit olmak turboya gelen düz havanın bu parçadan içinden geçerken türbülansa uğrayıp turboya daha kavisli bir hava akışımı sağlıyor bu da söylemlere göre alt devirleri canlandırıp yakıt tasarrufu sağlıyor. Ben taktıralı birkaç gün odu deneme aşamasındayım memnun kalmazsam iade edeceğim. Şİmdi sizlerin bu konuda hakkındaki yorumlarını bekliyorum. Bir de unutmadan aracım 1.4 tdci fiesta. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 16 Ağustos 2014 Paylaş 16 Ağustos 2014 Saygıdeğer forum yöneticileri konuyu tama olarak nereye açacağıma karar veremediğim için fiesta kategorisinden açtım sizlerden eğer konu bu bölüme uygun değilse taşımanızı rica ediyorum. Şimdi konuya gelelim ertürbülatör turbonun önündeki ve arkasında ki boruları takılan metal, içinde kanatçıkları olan ama bu kanatçıklar sabit olmak turboya gelen düz havanın bu parçadan içinden geçerken türbülansa uğrayıp turboya daha kavisli bir hava akışımı sağlıyor bu da söylemlere göre alt devirleri canlandırıp yakıt tasarrufu sağlıyor. Ben taktıralı birkaç gün odu deneme aşamasındayım memnun kalmazsam iade edeceğim. Şİmdi sizlerin bu konuda hakkındaki yorumlarını bekliyorum. Bir de unutmadan aracım 1.4 tdci fiesta. Asıl biz senin yorumlarını bekliyoruz. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Yeter 16 Ağustos 2014 Paylaş 16 Ağustos 2014 O da güzel Ayhan abi şu anlık psikolojik midir nedir bilmiyorum fark yokmuş gibi geliyor ama taktıralı birkaç gün oldu denemeye devam edeceğim. Ürünün linki http://www.erturbulator.com.tr/ Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Ağustos 2014 Paylaş 16 Ağustos 2014 Mehmet, eğer aracın karbüratörlü olsa idi, emme manifoldu içerisindeki hava türbilansı yakıt-hava karışımını daha iyi harmanlayıp belki verim adına birşeyler verebilirdi., Günümüz araçlarında kesinlikle işe yaraması düşünülemez, aksine verimi azaltır bu tip parçalar. Hava hattı üzerine enfel koyarak havanın rahat akması kısıtlanıyor, hava rahat gitmeyince verim düşüyor, Akışmetre daha sınırlı hava akışı görüp yakıtı kısıyor. En önemlisi, içerideki pervane turbonun aşırı basıncına dayanamayıp koparsa direk yanma odasına parçalar atar. Sonuç olarak takılmasını tavsiye etmem. 1 Yorum bağlantısı
Alper Keskin 16 Ağustos 2014 Paylaş 16 Ağustos 2014 Bir tane tırt hava filtresi markası var adını vermeyim.Yıllar önceden beri bir ürünleri vardır satılan.Sözde cold air intake kit olarak satılıyor.Uçta bir pervane sistemi boru tertibatı ve biraz daha ileride bir kazan içerisinde hava filtresi ile motora bağlanıyor.Sözde oluşan türbülans ile daha basınçlı ve soğutulmuş havayı gönderiyormuş motora Verimli bir şey olsaydı zaten şu anda zilyon tane araçta bulunur kullanan araç sahipleri öve öve forumları doldurur taşırırdı... 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Ağustos 2014 Paylaş 16 Ağustos 2014 Saygıdeğer forum yöneticileri konuyu tama olarak nereye açacağıma karar veremediğim için fiesta kategorisinden açtım sizlerden eğer konu bu bölüme uygun değilse taşımanızı rica ediyorum. Şimdi konuya gelelim ertürbülatör turbonun önündeki ve arkasında ki boruları takılan metal, içinde kanatçıkları olan ama bu kanatçıklar sabit olmak turboya gelen düz havanın bu parçadan içinden geçerken türbülansa uğrayıp turboya daha kavisli bir hava akışımı sağlıyor bu da söylemlere göre alt devirleri canlandırıp yakıt tasarrufu sağlıyor. Ben taktıralı birkaç gün odu deneme aşamasındayım memnun kalmazsam iade edeceğim. Şİmdi sizlerin bu konuda hakkındaki yorumlarını bekliyorum. Bir de unutmadan aracım 1.4 tdci fiesta. Konunuz birleştirilmiştir. 1 Yorum bağlantısı
Murat Öngür 23 Haziran 2016 Paylaş 23 Haziran 2016 (düzenlendi) Öncelikle herkese merhaba ; Bu günlerde kafamı kurcalayan şey yakıt tasarruf cihazları bu cihazlar ne kadar etkili acaba ? kullanan bilen var mı arkadaşlar ? Ve bu cihazların araca beynine bir zararı var mıdır ? Bir de bu bluetooth arıza tesbit cihazları var onlar nasıldır ? ve yine araca bir zararı olurmu ? Bir kaç tane örnek olarak alta linklerini yazdım. http://urun.n11.com/yakit-tasarruf-urunleri/gpx-energy-plus-yakit-tasarruf-cihazi-P117335779 http://urun.n11.com/diger/yakit-tasarruf-soketi-fuel-shark-ce-belgeli-P50700532 http://urun.n11.com/yakit-tasarruf-urunleri/yakit-tasarruf-cihazi-gpx-energy-plus-P117318632 http://urun.n11.com/oem-yedek-parca/mini-elm327-obd2-bluetooth-ariza-tespit-P111199671 23 Haziran 2016 tarihinde Murat Öngür tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 23 Haziran 2016 Paylaş 23 Haziran 2016 Gpx Energy Plus Nasıl Çalışır? Gpx Energy Plus sıvı ve gaz yakıtlar ile çalışan araç ve cihazlarda çalışma esnasında yakıtın yanma dengesini düzenler, Yakıt içerisindeki karbon moleküllerini birbirlerinden ayrıştırır, düzenler. Yakıtın yanma noktasında daha fazla oksijen ile buluşmasını ve verimli yanmayı sağlar. Çiğ yanma oranını azaltır. Yakıtta Emisyon değerlerini düşürür. Böylece Yakıt daha yüksek kalori ile sarf edildiği için, kullanılan yakıtta verimlilik artar. Adamlar cözmüs olayi. Hele ki cakmakliktan tasarruf yapana bittim. Bunlara inanmayin. 20lira ona vereceginize 4-5 litre yakit alirsiniz. Gaz pedalina nazik davranmak ve bakimlari zamaninda yaptirmaktan baska bir yakit tasarrufu yöntemi yoktur Yorum bağlantısı
Murat Öngür 23 Haziran 2016 Paylaş 23 Haziran 2016 Gpx Energy Plus Nasıl Çalışır? Gpx Energy Plus sıvı ve gaz yakıtlar ile çalışan araç ve cihazlarda çalışma esnasında yakıtın yanma dengesini düzenler, Yakıt içerisindeki karbon moleküllerini birbirlerinden ayrıştırır, düzenler. Yakıtın yanma noktasında daha fazla oksijen ile buluşmasını ve verimli yanmayı sağlar. Çiğ yanma oranını azaltır. Yakıtta Emisyon değerlerini düşürür. Böylece Yakıt daha yüksek kalori ile sarf edildiği için, kullanılan yakıtta verimlilik artar. Adamlar cözmüs olayi. Hele ki cakmakliktan tasarruf yapana bittim. Bunlara inanmayin. 20lira ona vereceginize 4-5 litre yakit alirsiniz. Gaz pedalina nazik davranmak ve bakimlari zamaninda yaptirmaktan baska bir yakit tasarrufu yöntemi yoktur Diğer cihaz hakkında bilginiz var mı ? Yorum bağlantısı
Misafir 23 Haziran 2016 Paylaş 23 Haziran 2016 En iyi tasarruf yöntemi gaza nazik basmaktır. Bence gerisi hikaye Yorum bağlantısı
Recommended Posts