Mehmet Ozyurek 8 Ağustos 2007 Paylaş 8 Ağustos 2007 Hb alacaksanız focus.. Hissi olsun diyorsanız Focus.. Kaportasında falan bir sorun yok.. Kazada motoru düşüyor.. Düşsün diye yapılmış. Kazada önü tamamen katlanıyor.. Katlansın ve sürücü kabini az hasar alsın diye yapılmış.. Ben olsam direk gider HB focus alırdım.. Yorum bağlantısı
Can Karacaer 8 Ağustos 2007 Paylaş 8 Ağustos 2007 İkisi de güzel arabalar. Focus sürüş keyfine yönelik bir araba, Corolla tipik Japon. Bence Focus, ama Corolla da alınmayacak araba değil. Araba değiştirsem tercihlerim arasında olur, FocusI'den sıkıldım artık Yorum bağlantısı
Ufuk Topal 8 Ağustos 2007 Paylaş 8 Ağustos 2007 Bence de focus toyota kullanmadım fazla yorum yapamam ama focusun yol tutusuna kefilim, :tap: gerçekten yere saglam basar. (bu günlerde küçük kardeşi fiestayı kullansamda) sanırım yedekparça ve servis ücretleri açısından da siz daha mutlu olacaksınızdır. hayırlısı olsun. toyota nın iç gürültüsü ve motor sesi daha azdır, eminim, almanız için tek sebebi bu olur. focusun motor sesini ben çok severim sanki güçlüyüm ve buradayım der! Yorum bağlantısı
Osman Ünal 8 Ağustos 2007 Paylaş 8 Ağustos 2007 Yol tutuş beni ilgilendirmez dersen bence Corolla. Yorum bağlantısı
Ali Yaşar 8 Ağustos 2007 Paylaş 8 Ağustos 2007 Yol tutuş focus, iç trim kalitesi corolla, klima kullanımı açısından corolla(focus gibi motorda yığılma yok), uzun süre kullanacaksanız corollada triger kayış değişimi masrafı yok, sürüş zevki focus. Yorum bağlantısı
Hulusi Senih Kocaman 8 Ağustos 2007 Paylaş 8 Ağustos 2007 Toyota standart Japon arabalarından, motor olarak problemsiz denebilir ancak Toyotayı Toyota yapan arazi araçlarıdır. Fakat Focus ufak tefek problemlerine karşın segmentinde kendini göstermiş bir araç. Her iki aracıda kullanmış birisi olaraktan naçizane tavsiyem Focus olacak! (özellikle uzun yol yapıyorsanız) . Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Nezaket Gürsoy 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 Ama çok sıkıcı bi araba yine de Diil işte Yorum bağlantısı
Okyay Pay 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 o model corolla hb ler , şimdiki auristen daha iyi bence hiç olmazsa otomatiği otomatik gibi Yorum bağlantısı
Ömer Yüce 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 performans istiyosan corolla derim ama Focus servis olanakları daha fazla sonra bildiğin marka. Ve yol tutuş konusunda sınıfının lideri Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 (düzenlendi) Valla lider mider annamaz.. Ford da bir "otomobil" ve benim elimde focusun esp li modeli bile sık sık kopuyor.. Yani yol tutuş yol tutuş diye o kadar abartmamak lazım bence.. Ama corollanın sedanın da reno flashın tahtının yeni sahibi olduğunu duymuştum.. En güzeli honda.. 9 Ağustos 2007 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Nezaket Gürsoy 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 Ama corollanın sedanın da reno flashın tahtının yeni sahibi olduğunu duymuştum.. Sen şimdi corolla sedana kötü bişey demişsin gibime geldi ama neyse. Herhalde ben yannış anladım Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 İllaki kopar tabi..zorlama derecesine baglı..tren değilki canım sonucta :)o bile deviriliyor Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 Erdeeemm..yok yan vermek falan.. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 yan verince kıçı tıtremeye başladı artık Olm araba seni görünce titremeye başlıyor.. Sen şimdi corolla sedana kötü bişey demişsin gibime geldi ama neyse. Herhalde ben yannış anladımYeni alınacaksa mondeo. 2. araç olacaksa astra.. Ama corolla değil... Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 Arkadaş 2006 da sıfır d4-d otomatik aldı 32 milyara, şimdi satsa 30 falan yapıyor araç. Yorum bağlantısı
Can Karacaer 9 Ağustos 2007 Paylaş 9 Ağustos 2007 Clio dan focusu gördüğün mu var Mazotu şirket koyduğu sürece en güzel araba Clio'dur Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Ağustos 2007 Yazar Paylaş 10 Ağustos 2007 bizim bi arkadaş tamircide görmüş kazalı bi tanesini usta, şahinin kaporta bile bundan iyi demiş o da şaşırmış bana söyleyince ben de şaşrıdım. Önden çarpılan bir kazada, aracın önü ne kadar çok hasar alırsa, darbe sürücüye o kadar az gelir.. Bir tampon etkisi bir sünger etkisi gibi düşünün.. Bunun için focusub şaside tabi çoğu arabanında şasisinde katlanma ve darbe şiddetini artırıcı bölgeler vardır.. Kaskosuz nasıl olsa binmeyeceğiz, binmiyoruz.. Böyle bir kazada siz yaralanacağınıza bırakın arabnız pert olsun.. Motorda aynı şekilde yani önden çarpılan şiddetli bir çarpışmada sizin üzerinize gelecek şekilde değil, aracın altına girecek şekilde tasarlanmıştır.. Düşmeden kastım budur.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Ağustos 2007 Yazar Paylaş 10 Ağustos 2007 kaportası gerçekten ustanın dediği kadar ince mi şahinden bile incemi yoxa ince olması bilerek yapılan bir şey mi ayrıca 1100 kg nun üstünde bir araç sanırım focus güvenlik konusunda katlanma ve düşmeden dolayı çok iyi bir araç o zaman bu özellikler toyotada da var mı acaba Kaporta ince değildir.. Sadece şaside darbe emmek için yapılmış kırılma ve katlanma noktaları vardır.. Yanılmıyorsam kaputta da var.. Çünkü kazada kaput cama gelmiyor ve katlanıyor.. Senin usta sallamış bence.. Benim Şahin'imde vardı arabaya yaslandığım zaman çamurluk falan içe göçüverirdi.. Focusta böyle bir durum yok.. Toyotada da vardır.. Yorum bağlantısı
Levent Eksen 10 Ağustos 2007 Paylaş 10 Ağustos 2007 (düzenlendi) 5- Benim ingiltereye kral olmam lazımdı.. :tap: 10 Ağustos 2007 tarihinde Levent Eksen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts