Reşat Uz 20 Haziran 2007 Paylaş 20 Haziran 2007 Dizel den suyun ayrıştırıldığını zaman zaman duyuyorum bizim araçlarda böyle bir durum var mı? varsa ne yapmamız gerekiyor .Bilgisi olan arkadaşlar aydınlatırmısınız? Yorum bağlantısı
Bayram Bekman 27 Ağustos 2007 Paylaş 27 Ağustos 2007 su fıltresı max. duzeye ulasınca lamba dırek yanar ve hareket halınde sonmez. ana servıs zaten perıodık bakımlarda gereklı temızlıgı yapıyor.ama gormek ıstedıgınızı soyleyın ve bakın euro dızel bıle olsa ıcınde neler var!! Yorum bağlantısı
Halil Gecegörür 27 Ağustos 2007 Paylaş 27 Ağustos 2007 Eskiden diesel çok kirliydi, diesel arabası olan bir varil alır, tabana 1 karış kala musluk takar, sonra mazot koyardı. su mazottan ağır olduğundan musluk seviyesi genelde temiz mazot olurdu. Tabi arada bir musluk seviyesi altındaki su ve tortunun sifonla çekilmesi gerekirdi. Ama şimdi dieselin de benzin kadar temiz olduğunu tahmişn ediyorum, eğer ki kaçak mazota yakalanmazsanız. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ağustos 2007 Paylaş 27 Ağustos 2007 Ama şimdi dieselin de benzin kadar temiz olduğunu tahmişn ediyorum, eğer ki kaçak mazota yakalanmazsanız.Abi temiz olmaya temiz de.. Euro dizelde sorun var.. Bundaki sorunda bilinçsiz veya kötü niyetli petrolcüler.. Adamın tankında euro dizel bitiyor.. Euro dizel gelene kadar normal dizel döküyor tanka onu euro dizel diye satıyor.. Veya benzinde 98 oktan yoksa elinde müşteriye yok demiyor.. 95'i 98 diye satıyor.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts