Gökhan Erdoğan 14 Haziran 2007 Paylaş 14 Haziran 2007 2003 fiestamda malesef çekiş probemi yaşıyorum,ankarada birkaç servise gittim ama tatmin edici bir teşhis koyamadılar.Bu arada yeni debriyaj baskı balata da değiştirdim bu araçlarda sorunun ne olduğunu tam olarak ortaya çıkaracak bir sistem yokmudur.Ankarada bir servis tavsiye edermisiniz lütfen yada benzer sorun yaşayanlar olduysa tavsiyeleriniz nedir?Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Yiğit Yurttaşen 15 Haziran 2007 Paylaş 15 Haziran 2007 Yakıtı nerden alıyorsunuz ayrıca araç kaç kmde Gökhan Bey ? Yorum bağlantısı
Gökhan Erdoğan 15 Haziran 2007 Yazar Paylaş 15 Haziran 2007 Araç 75000 km de,yakıtı uzun süre Total dan aldım bu aralar Opet ten alıyorum(eurodisel).Kendimce acaba turbo da bir arızamı var diyorum,bunu nasıl anlayabiliriz.Birde arkadaşlar arasında konuşurken triger kayışından bahesttiler triger çekişi etkilermi? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Haziran 2007 Paylaş 15 Haziran 2007 Direk yakıt ve hava filtresini değişin bakalım düzelecekmi, yok olmaz ise maf sensörüne baktırın sonrada turboyu kontrol ettirin bence. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 15 Haziran 2007 Paylaş 15 Haziran 2007 enjektörlerde problem vardır bir kontrol ettirin 1 Yorum bağlantısı
Cansel Kansu 15 Haziran 2007 Paylaş 15 Haziran 2007 map sensörünün kalibrasyonu kaymışsa çekiş problemi yaşayabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Gökhan Erdoğan 15 Haziran 2007 Yazar Paylaş 15 Haziran 2007 Servislerde turbo'yu kontrol eden bir test aracı varmı? yoksa sökerekmi kontrol ediliyor? Yorum bağlantısı
Cansel Kansu 15 Haziran 2007 Paylaş 15 Haziran 2007 turboda nasıl bir sorundan şüpheniz var? waste-gate mi? Yorum bağlantısı
Gökhan Erdoğan 15 Haziran 2007 Yazar Paylaş 15 Haziran 2007 Benim şüphem sadece bir tahmin ve sağdan soldan duyumlarımdan ibaret,yoksa anldığımdan değil.Ama bir gerçek varki arabada bir sorun var. Yorum bağlantısı
Cansel Kansu 15 Haziran 2007 Paylaş 15 Haziran 2007 filtreler(yakıt+hava) değişti mi sorun başladıktan sonra? Yorum bağlantısı
Gökhan Erdoğan 15 Haziran 2007 Yazar Paylaş 15 Haziran 2007 Hava değişti birde yakıt filtresini değiştireyim öncelikle Yorum bağlantısı
Cansel Kansu 15 Haziran 2007 Paylaş 15 Haziran 2007 yakıt filtresi önemli. 400KVAlık dizel jeneratörlerde yakıt filtresi yüzünden tam güce çıkamama sorunuyla çok karşılaştım gemi kurulumlarında. filtreyi değiştikten sonra tekrar konuşalım eğer düzelmezse. Yorum bağlantısı
Gökhan Erdoğan 15 Haziran 2007 Yazar Paylaş 15 Haziran 2007 İlginize çok teşekkür ederim,değiştirdkten sonra yazarım sonucu Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 15 Haziran 2007 Paylaş 15 Haziran 2007 Aldığınızdan beri filtre değişmemişsiniz anlaşılan, büyük ihtimal filtre, turbo bozulsa bariz anlarsınız zaten. Ama servis filtreyi nasil atlamış oda ayrı bir konu... Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 16 Haziran 2007 Paylaş 16 Haziran 2007 aynı problemi bende yaşadım aracım 90 000 de ankaradaki butun yetkili servisleri dolastım teste bagladılar arabayı hiç bir sonuç çıkmadı ivedik organize sanayde bi usta baktı arabama burası yağlanmış dedi turbonun yakınlarına ve goremedgim bir yere daha würth n yag sokucusunden sıktı araç şu an ilk alındıgı gun gibi .. =) eve gidince adres ve telefonu veririm Yorum bağlantısı
Ali Nail Özdemir 16 Haziran 2007 Paylaş 16 Haziran 2007 dizel arabalarda özellikle 100.000 km den sonra yağ yakar hepsi için demiyorum sizin arabada yağ yakıyor olabilir + mazot filtleside dolmuştur. birde hiç biodizel kullandınızmı? bir çok sebep gösterilebilir (turbo + enjektörler + mazot fil. + yağ yakması v.s) en kısa zamanda sorunu çözmeye bakın dizel motorlar büyük maliyetli arızalar verebilirler. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 17 Haziran 2007 Paylaş 17 Haziran 2007 Allah Allah turbonun orda ne varki Würth spreyle işi bitirmiş acaba, merak ettim şimdi bak. Yorum bağlantısı
Cansel Kansu 17 Haziran 2007 Paylaş 17 Haziran 2007 Ustanın dışarıdan temizleyebileceği başka bişey yokki. Wastegate açık takılı kaldıysa, wastegate'in hareketli parçalarını temizleyip yağlamıştır. Yağ birikmesiyle ilgili bişey olduğunu düşünmüyorum, nihayetinde hava filtresinde yağ görenlerimiz olmuştu diye hatırlıyorum. dışarda bi yağ birikmesi ya da terlemesi olmuştuysa belki, toz tutmuştur, ve wastegatein hareketini kısıtlamıştır. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 17 Haziran 2007 Paylaş 17 Haziran 2007 Hımm doğru bencede, başka ne var zaten dimi, wastegate takıldıysa turbo basıncı düsük oldu tabii. Evet bunuda bir yere yaziim bari. Yorum bağlantısı
Oğuz Yıldırım 19 Haziran 2007 Paylaş 19 Haziran 2007 abi düsünüyorum blow off işini yurt dısında bi kaç fiestada gordum burdada uygulanır sanırım Yorum bağlantısı
Gökhan Erdoğan 25 Haziran 2007 Yazar Paylaş 25 Haziran 2007 Şu İvedikteki ustanın adresini alabilirmiyiz? Yorum bağlantısı
Mehmet Zeki Yenigün 26 Haziran 2007 Paylaş 26 Haziran 2007 dizellerin 100 binden sonra yağ yaktığını nereden çıkarıyorsunuz.ben yeni nesil araçlar için size katılmıyorum. Yorum bağlantısı
Barış Yaylı 21 Şubat 2009 Paylaş 21 Şubat 2009 (düzenlendi) Bu dönemde ilk çalıştırdıktan sonra ilk anlarda(3-5 dk)olanlar oluyor(her zaman da olmuyor) bakımdan bu yana 10.000 oldu bakıma gitmek üzereyim. ne oluyor derseniz gaza basmama rağmen devirde yükselme olmuyor ya da olsa da ani kıpırdamalar düşüş yükseliş şeklinde ve bazen yolda kalacak gibi oluyorum. bakımda neye de bakmalarını söylemeli. gerçi bu şekilde anlatırsam onlar gereğini söylerler ama size danışayım dedim. Not:Çok uzun süredir benzin filtresi değişmedim,aracım benzinli. 21 Şubat 2009 tarihinde Bar?? Yayl? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts