Sercan Erdoğan 7 Mart 2009 Paylaş 7 Mart 2009 Arkadaşlar tekrardan merhaba... En sonunda xenon far kiti almaya karar verdim, ancak aklıma taklıan bir sürü sorun var, bunlardan ilki ford servislerinde takılan markasına güvenemediğim xenonları taktırmak istemiyorum , dışardan alındığında da servis takmam diyor... diğer bir problem benim kısalar mercekli ve sürüşe duyarlı farlar, xenon takmam ile her hangi bir problem yaşarmıyım bir bilgisi olan varmı bu konuda, beni bilgilendirirseniz sevinirim... üçüncüsüde galiba focuslar için 4200 k takılıyor servislerde, bense 6000k almak istiyorum mavi ışıktan ötürü, kimisi farketmez olur diyor kimisi farkeder diyor?? birde almayı düşündüğüm xenon kiti philips marka, başka marka tavsiyesi olan varmıdır? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Philips uygundur, 4300K tavsiyedir. O fara xenon şarttır.. Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Philips uygundur, 4300K tavsiyedir. O fara xenon şarttır.. +1000 gayet güzel olur Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 far tipi nedir h7 mi birde orjinal xenonları olanlar vardı galiba far sizinkiyle aynı mı oluyo Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Ampül tipiniz H7 mi yoksa D1S mi? bende onu merak ettim mercekliler için orjinal xenon vardı servis acaba onu mu takıyo diye Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 Adaptif farları halojen olduğundan ampulü H7. Şurdaki gibi bir uygulama olucak : http://www.geceucusu.com/mods/xenon/27/ Yorum bağlantısı
Sercan Erdoğan 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 kisalar h7, uzunlar h1. kisalar mercekli halojen suruse duyarli farlar. Benim tercihim 6000 K , verdigi isik maviye yakin ancak merak ettigim 4200 yerine 6000 takmamda bir problem olurmu? serviste takilanlar orjinal olarak takili gelenlerden degilmis onu ogrendim yetkiliden... Yorum bağlantısı
Levent Eksen 8 Mart 2009 Paylaş 8 Mart 2009 (düzenlendi) Bende bir ara farlarıma xenon düşündüm ama, sürüşe duyarlı oldukları için tereddüt ettim.. Kafama takılanlar kısaca; 1- Servis garanti dışına çıkarırda, AFL motorlarından biri arıza yapıp far dönmezse nolacak..(Kendim almak zorunda kalacağım tabi:)) 2- Sefa H7'de 6000'den aşağı yok demiş, ben 4300 istiyorum, olmazsa kalsın zaten.. 3- Montajdan sonra göstergede sürekli 'Motor Arızası' vs. mesajları almak istemiyorum.. 4- Tesisatım uygun değilse(-ki değildir) çalışmayacaklar, kırk takla atmak zorunda kalıcaz.. DiamondVision takacağım bu gidişle, en azından görüntüsü xenona yakın, mercekli ve dönen far olduğundan xenon gibi durur belki yandığında.. Titanium X paket diye sattıkları arabaya xenon koymayan utansın.. kisalar h7, uzunlar h1. kisalar mercekli halojen suruse duyarli farlar. Benim tercihim 6000 K , verdigi isik maviye yakin ancak merak ettigim 4200 yerine 6000 takmamda bir problem olurmu? serviste takilanlar orjinal olarak takili gelenlerden degilmis onu ogrendim yetkiliden... Sercan aslında 4300k düşünsen daha iyi olur, en orijinal görüntü 4300k'de çünkü.. Benim önceki aracım Mondeo Ghia'da standart 4300k vardı mesela, hem görüntüsü hemde rengi çok güzeldi, zaten bütün üreticilerin standart araçlarında kullandıkları rakam 4300k.. Ha birde şöyle birşey var, H7 4300k xenon yokmuş.. 8 Mart 2009 tarihinde Levent Eksen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 9 Mart 2009 Paylaş 9 Mart 2009 Piyasada D1S olarak sadece 4300k ampüller bulunmakta. Takacağımdan değil ama merakımdan araştırdım, orjinal xenonlarım için piyasada 6000k D1S ampül bulamadım. Osram'ın 5500K olarak D1S ve D2S ampulleri var piyasada. Bir de 5000K yeni çıktı yurtdışında, ama ithal edilmeyecekmiş dendi. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 12 Mart 2009 Paylaş 12 Mart 2009 Merceksizse direk çakmadır da diyebilirsin Yorum bağlantısı
Metehan Şahin 28 Mayıs 2010 Paylaş 28 Mayıs 2010 Hafta içi bir yurt dışı seyehatim oldu ve philips xendrive xld 288 diye bir model xenon kiti buldum fakat aradaki dil farkı nedeniyle ve satıcının dünyadan bi haber olması nedeniyle anlayamadığım şeyler var. Elinde kitin H4 ve H7 6000k vardı. Focus II aracıma hangisini almam gerekiyor. Bide bu sadece kısalar için mi? yoksa hem kısa hem uzun için mi? Tabi mercek olayına da girecem ama bunun maliyeti ne olur hiç bilmiyorum. Bulduğum ürün şundan http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...0&viewitem= yardımlar için şimdiden teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 28 Mayıs 2010 Paylaş 28 Mayıs 2010 Merceksiz ve orjnal olan birsürü xenon var...Nissan primera, reno laguna, honda civic vs... Civic orjinal değil. Diğerleri de eski. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 28 Mayıs 2010 Paylaş 28 Mayıs 2010 Şimdi bizim soru arada kaynayacak H7 Yorum bağlantısı
Misafir 28 Mayıs 2010 Paylaş 28 Mayıs 2010 Cihanım son seri civiclerin farları orjinal merceksiz xenon. Yorum bağlantısı
Enis Sever 29 Mayıs 2010 Paylaş 29 Mayıs 2010 2009 aracımda mercekli far var ve xenonlarım movintronic 6000 k performans müthiş şiddetle tavsiye edilir. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 29 Mayıs 2010 Paylaş 29 Mayıs 2010 Cihanım son seri civiclerin farları orjinal merceksiz xenon. Bi açıp bakın o makyajlı kasa merceksiz xenona, sonra konuşalım. Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 29 Mayıs 2010 Paylaş 29 Mayıs 2010 (düzenlendi) Makyajlı kasanın elegance modelince orjinall Merceksiz orjinal xenonlu araçların far reflektörleri xenon'a uygun olarak üretiliyor. Halojen reflektörlerden tamamen farklı. Her ne kadar çakma gibi görünse de orjinal xenon onlar. Laguna II, Toyota Corolla, Volvo, makyajlı kasar Honda Civic vs... 29 Mayıs 2010 tarihinde Mert Can tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Ada 13 Aralık 2010 Paylaş 13 Aralık 2010 (düzenlendi) üstadlara bir soru: adaptif far özelliği bozulmadan farlar bi-xenon a çevrilebirmi? maliyeti ne kadar olur? 13 Aralık 2010 tarihinde Fatih Ada tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 14 Aralık 2010 Paylaş 14 Aralık 2010 Zor bir soru olmuş , adaptif farların mercekleri ile bi-xenon lu farların mercekleri çok farklı . Adaptif farın tek merceği neredeyse iki katı daha büyük. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Aralık 2010 Paylaş 14 Aralık 2010 Adaptif bi-xenon mercek bulunup senin aracındaki mercek servo motorları aktarılırsa olabilir .Ama ciddi uğraşı=maliyet Yorum bağlantısı
Fatih Ada 14 Aralık 2010 Paylaş 14 Aralık 2010 Adaptif bi-xenon mercek bulunup senin aracındaki mercek servo motorları aktarılırsa olabilir .Ama ciddi uğraşı=maliyet Servet abi o zaman ben muayeneden sonra uzunlara h1 sanirim takicam xenonlari.. Halojenlerden daha iyi olur sanirim.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts