İçeriğe Yönlendir

Dizel Motorlar İçin Yakıt Katkısı ve Kullanım Sonrası İzlenimler


Ayhan Şentürk

Recommended Posts

Ayhan Şentürk

arkadaşlar tdci icin kış aylarında mazot katkısı gereklimidir..? mazot katkısının sağladığı faydalar nelerdir? nerelerden temin edebiliriz?

teşekkürler...

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

bursada gerekmez sanırım. -15 derecenin altında gerekebilir.

Yorum bağlantısı
Bora Lahna

bursa ıcın bencede gerekmez, opet reklamlarında -20 C dereceye kadar donmaz diyor ama ne kadar dogru bilmiyorum...

Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci

fordun bir çok aracında yakıt ısıtıcısı var. bu olmayan araçlarda ben mesela ya elektirikli yada su ısıtıcılı takıyorum. problem olmuyor.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bizim arabalarda sadece mazot filtresinde isitma var peki depoyu ısıtma işini nasıl halledicez?

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

mazot katkısıylaa donmasını engelliyebilirsinn..

ben bursadayım pek soğuk olmuyor.en soğuk zamanları -5 falan

Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci

yakıt depoda donmaz kafanızı yormayın. mazot filitresini ısıtın yeter.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bu sensor temizleyici katkı bir zarar veririmi acaba?

Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
Ayhan Şentürk

Bugün Wurth yakıt katkısı ekledim ama daha pek kullanmadım.

Shell'in yeni yakıtı GTL yaygınlaşıyor. Aynı yakıt katkısı GTL'yede konsa ne olur acaba. Yakıt katkısı üzerinde yakıt yolunda temizlik yaptığı ve parçaları koruduğu yazıyor. GTL ise yakıt püskürtüldükten sonra kurum oluşumu gibi konularda iddalı.

Yanmadan önce enjektöre kadar iki yakıtıda aynı düşünebiliriz. Yandıktan sonra farkları ortaya çıkıyor. Bence GTL'de de yakıt katkısı kullanılabilir.

(konu kalabalığı yapmamak için 2007'nin konusunu canlandırdım :lol2: )

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Wurth cammon rail araclar için olan mazot katkısından ekledim. Rahat hissedilir şekilde vuruntular kesildi ve ses azaldı. Sanki motor daha seri çalışıyor gibi. Gürültü ve titreşim %30 civarında kesildi.

Yorum bağlantısı
Hasan Karaduman

Yurt dışında -30 ları gören bir ülkede AUDI 80 TURBO DIESEL CC özellikli aracıma seneler önce

katık kullandım.Patentli bir üründü ,hatırlamıyorum.

Herkes kullanıyordu.Bir sorun çıkmamıştı.Şimdi bu katıkları kış gelince o ülke otomotik katıyor.

Bursa civarında kullanmak lüks olur -15 ten sonra kullanılmalıdır görüşündeyim

Yorum bağlantısı
Tolga Canvar

Katkıdan kasıt kışlık katkıysa iklime göre gerekebilir.Ama temizleyici türdeyse kullanılan yakıta göre 15-20.000 de bir kullanmak iyi olur.(özellikle würth)

Yorum bağlantısı
Hasan Karaduman

Daha ilerisini yazayım o zaman .WÜRTH iyi bir markadır

ama bu ürünleri kendi üretmiyor.

Ürettirip 3-5 misline satıyor.(kapital sistemde normaldir itirazım yok)

Ürettirdiği firmalar ayni ürünü kendide pazarlıyor.

Araştırıp daha ucuza mal edilebilir.Ancak ben bu ürünü araştırmadım şimdilik bilmiyorum.

Yorum bağlantısı
  • 1 yıl sonra...
Oguz Can

merhaba arkadaşlar aracıma würth marka common rail yakıt katkısı koydum akabinde 1 depo mazot.. ilk 30-40 km sesinde azalma ve çekişinde daha bir rahatlama olduğunu bariz hissettim fakat ertesi gün çekişimde bir nebze düşme olduğunu hissettim sizce bunun würth katkısıyla alakası olabilirmi ben katalitiği tıkayabileceğini düşündüm veya hava değişimden kaynaklı olabilirmi ?

Yorum bağlantısı
Oguz Can
Aracının Komple Kurum temizliği yapılmalı sonrasında KATKI'yı Düzenli kullanmalısın .

şuanki çekişimdeki kayıbın katkıyla alakası olabilirmi yani eğer var derseniz çözümü neolabilir

Yorum bağlantısı
Oguz Can
merhaba arkadaşlar aracıma würth marka common rail yakıt katkısı koydum akabinde 1 depo mazot.. ilk 30-40 km sesinde azalma ve çekişinde daha bir rahatlama olduğunu bariz hissettim fakat ertesi gün çekişimde bir nebze düşme olduğunu hissettim sizce bunun würth katkısıyla alakası olabilirmi ben katalitiği tıkayabileceğini düşündüm veya hava değişimden kaynaklı olabilirmi ?

Dayanamadım ve Würth Türkiye satış dist. aradım kesinlikle bir zararı olmayacağını bu yaşadığım çekiş kaybının ürünün etkisini göstermeye başladığının bir göstergesi olduğunu özellikle uzun yol seyirinden sonra çekişteki güçlenmeyi artılarını görmeye başlayacağımı endişe edilecek birşey olmadığını söylediler katalik konvektörü tıkayabilecek kadar büyük parçaları sökmediğini ilettiler sorumu cevaplayan Can Uzunefe arkadaşımıza teşekkür ediyorum

Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu

Katkılı mazot bitene kadar biraz yüksek devirde kullanın. Benim 2. kutum bu kullandığım. Farkı pek hissetmedim açıkçası ama enjektörlerin rahatladığını düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

40.k de bir koyarız.(eşantiyon gelir ) Ancak yaklaşık 20 litre depoya koyar, 3000d.d yı geçmeden depoyu bitiririz. Faydasını gördükmü ? tartışılır.

Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

Servet Abi bu zamana kadar hiç katkı koymadım (38.500km) Bolu'ya giderken düşünüyorum ne dersin ?

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...