Önder Zengin 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 Pompanin orjinali yok ustaellerde visteon marka takiyor. Kaca degistirdiniz? Yorum bağlantısı
Hüseyin Uzun 29 Ekim 2014 Paylaş 29 Ekim 2014 Pompanin orjinali yok ustaellerde visteon marka takiyor. Kaca degistirdiniz?orjinali ile değişti.yanlış hatırlamıyorsam orjınalinin fiyatı 450 eş değerinin fiyatı 300 küsürdü. Yorum bağlantısı
S. Feyyaz GÜNAYDIN 31 Ekim 2014 Paylaş 31 Ekim 2014 ilk çalıştırmada özellikle aracın yönü yokuş aşağı olunca daha geç çalışıyor bunun mantıklı bir açıklaması varmıdır nedendir bu Yorum bağlantısı
Özkan AK 4 Kasım 2014 Paylaş 4 Kasım 2014 Arkadaşlar merhaba, Aracım 2000 model 1.6 fokus, atiker lpg' li... Aracı yeni aldım, zor zahmet toparlayıp denkleştirdik paramızı, tanıdıktan aldığım için açıkçası sözüne güvendim ve çok incelemedim ama sonuç hüsran oldu... Araç ilk ay çok problemli görünmese de, yağını değiştirdiğimizde 5/30 yerine 10/40 konulduğunu gördük ve 5/30 ile değiştirdik, motorun sesleri değişti, sanırım 10/40 biraz daha sesleri gizlemeye yarıyor. Aracımın subaplarından inceden ses geliyordu, sesler artmaya motor sabahları çalışırken zorlanmaya başladı, götürdüğüm çeşitli ustalar değişik yorumlarda bulundu, motorcu gazcıya, gazcı motorcuya yönlendirdi ve sürekli bir diğerinden diğerini gidip geldim ve hepsinin yorumları farklı, açıkçası işin içinden çıkamadık, kime ne şekilde güveneceğimi bilemiyorum artık, sizden ricam, İstanbul Anadolu yakasında güvenebileceğimiz bir usta tavsiyeniz var mı? Öyle her yere götürüp motoru açtırmak istemiyorum, işin ehli ellere teslim etmek istiyorum. Yardımcı olabileceğine inandığınız bir yere yönlendirebilirseniz sevinirim. Acil cevaplarınızı bekliyorum zira yavrumun çok vakti kalmadığını düşünüyorum herkese selamlar iyi günler.... Yorum bağlantısı
Basri Karadağ 23 Nisan 2015 Paylaş 23 Nisan 2015 Büyük bir ihtimal bizim aracın enjentörü tıkalı marşı geç alıyo ve ilk çalıştığında yüksek devirde oluyo normalde 900-1000 devirde çalışırken çok az gaza basıp çektiğimde devir 2000 de kalıyo .http://www.hepsiburada.com/liste/wurth-benzin-enjektor-temizleyici-yeni-nesil-300ml/productDetails.aspx?productId=otev04893560&categoryId=26005&SKU=OTEV04893560&site=old bu ürünü kullansam sorun geçermi bizim araca uygunmu araç 2001 focus benzinli Yorum bağlantısı
Hasan Dikili 14 Mayıs 2015 Paylaş 14 Mayıs 2015 Aracımda ilk çalıştırmada acayip çiğ benzin kokusu geliyor lpg'ye geçmeden önce. Katalitik konvertör geliyor aklıma başka fikri olan varmı Yorum bağlantısı
osman sezgin 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Arac hiç mars basmiyorsa sorunu nerde aramali. Akü saglam. Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl 20 Ağustos 2015 Paylaş 20 Ağustos 2015 selamlar arakdaşlar sizlere şöyle bir sorum olacak. Sabah arabayı çalıştırmaya gittiğimde kontağı çevirdiğimde bütün göstterge ıışıkları yandı daha sonra çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde boşa döner gibi oldu araba da çalışmadı. Bunu 2 kere yaptı 3.defa da çalıştı. Sebebi ne olabilir. Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 neden kimse cevap vermiyor acaba zor durum dayım arkadaşlar Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Bütün gösterge ışıklarından kasıt... ? Yanmaması gerekenler de mi yandı.. Boşa dönmeden kasıt, marş bastı ama çalışmadı mı ? Yoksa marş hiç mi basmadı.. ? 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Zeybek 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Arkadaşlar merhaba 2004 focus aracım birkaçgündür zor çalışıyordu akü bitiyor diye düşünürken bugün çok garip bişey oldu. Kontağı yarım çeviriyorum herşey normal ışıklar falan yanıyor marşa bastığımda gıy gıy 1-2 saniye marş çevirip tık edip sanki kısa devre yapıyor gibi ses geliyor sonra bütün ipreler titremeye başlıyor 1-2 sn sonra tamamen susuyor ve çalışmıyor. Tekrar kontağa bastığımda aynı durum tekrar ediyor. Farlar falan gayet iyi yanıyor hiç akü bitmiş gibi değil desteğiniz ricasıyla Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Arkadaşlar merhaba 2004 focus aracım birkaçgündür zor çalışıyordu akü bitiyor diye düşünürken bugün çok garip bişey oldu. Kontağı yarım çeviriyorum herşey normal ışıklar falan yanıyor marşa bastığımda gıy gıy 1-2 saniye marş çevirip tık edip sanki kısa devre yapıyor gibi ses geliyor sonra bütün ipreler titremeye başlıyor 1-2 sn sonra tamamen susuyor ve çalışmıyor. Tekrar kontağa bastığımda aynı durum tekrar ediyor. Farlar falan gayet iyi yanıyor hiç akü bitmiş gibi değil desteğiniz ricasıyla % 100 akü sorunu Tayfun Bey.. Başka yerde sorun aramayın, masraf etmeyin. Duyduğunuz sesler de çalışamayan rölelerin sesleri.. Artık aküler yavaş yavaş bitmiyor... Gözün biri bozuluyor genelde.. Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl 31 Ağustos 2015 Paylaş 31 Ağustos 2015 Mehmet abi normal çalıştıracagim gibi kontagi çeviriyorum.normal zamanda yanan göstergeler yanıyor bekliyorum sonmesi gerekenler sönüyor ancak son kademe artık marş basacam kontagi çeviriyorum kontak dönüyor ama araba calismiyor. Akü ve şarj dinamosu kontrol edildi. Başka ne olabilir Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Ağustos 2015 Paylaş 31 Ağustos 2015 Akü doğru kontrol edildi de sağlam raporu verildi ise immobilizerdir ama benim ilk ifadenizden anladığım akü... Yorum bağlantısı
Ufuk Bingöl 1 Eylül 2015 Paylaş 1 Eylül 2015 Mehmet abi akü sağlam. Bulunduğum yerde bir çözüm bulamadilar ustanın deyimi şu imbo ile anahtar birbirini görmüyor. Tahmini soyluyor.Bunu nasıl çözebiliriz Yorum bağlantısı
ersen kablan 5 Eylül 2015 Paylaş 5 Eylül 2015 arkdşlr mrb focus 1 2001 model 2000 motor aracımda sabahları 5 6 defa marş ta alıyor nerdeyse değişmeyen bi parçası kalmadı cok masraf yaptım örnek olarak buji , buji kabloları bobini gaz kelebeği hortumları komple benzin şamandırasına kadar önceden rolanti sorunu vardı katalizördenmiş euro 4 taktırdım egsos sistemine kdr hepsi takıldı arabanın motoru sıcakken tek marşta alıyor fakat 4-5 saat bekledıgı zaman gercekten nefret ettiriyor rezil oluyorum okdr modifiyeden sonra millet bakıyor cok kötü bi durumdayım oksijen sensörünün kablolarını koparmıslar önceki sahibi baglantıları tam deil suan ama marş sorunu bundan kaynaklanırmı bılmıyorum arac lpg li diye serviste ilgilenmez diye gitmiyorum araç sogukken neden marş almıyor hala bi çözüm bulamadım aynı sorunu yaşayan varmı acaba istanbul avrupa tarafında oksijen sensörünün kablo baglantılarını yapacak bi elektrikçi bulabılırmıyım acaba kimse anlamıyor bide 2000 motor deyince arabanın aynısı bulcan dıorlar bna getrcen öle yapılcak felan ... Yorum bağlantısı
Tayfun Zeybek 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 % 100 akü sorunu Tayfun Bey.. Başka yerde sorun aramayın, masraf etmeyin. Duyduğunuz sesler de çalışamayan rölelerin sesleri.. Artık aküler yavaş yavaş bitmiyor... Gözün biri bozuluyor genelde.. Mehmet bey evet akübitmiş değiştirdim sorun kalmadı derken şimdide tekleme sorunu çıktı :-( Aracım ilk çalıştırmada benzinle çalıştığı durumda motor ısınana kadar rolenti dengesizliği oluyor ve stop ediyor. Eğer hemen gaza geçirirsem problem tamamen ortadan kalkıyor ne tekleme ne stop etme. Motor ısınınca tekrar benzine aldığımda benzindede gayet iyi yani motor soğukken benzinde bir tekleme sorunum var :-( Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 11 Eylül 2015 Paylaş 11 Eylül 2015 Lpg kalibrasyonu bozuk. Aracı 100-150 km benzinde kullandıktan sonra lpg kalibrasyonu yaptırın. Yorum bağlantısı
Tayfun Zeybek 19 Eylül 2015 Paylaş 19 Eylül 2015 Lpg kalibrasyonu bozuk. Aracı 100-150 km benzinde kullandıktan sonra lpg kalibrasyonu yaptırın. mehmet bey, Yanlış anlaşılma olmasın aracım benzinde stop ediyor. LPG de sıkıntı yok. Dediğiniz gibi benzinde kullanmaya çalışıyorum fakat araçta sankı gaz yememe gibi bir problem var gaza basıyorum araç kendini kasıyor kasıyor biranda fırlıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Eylül 2015 Paylaş 21 Eylül 2015 mehmet bey, Yanlış anlaşılma olmasın aracım benzinde stop ediyor. LPG de sıkıntı yok. Dediğiniz gibi benzinde kullanmaya çalışıyorum fakat araçta sankı gaz yememe gibi bir problem var gaza basıyorum araç kendini kasıyor kasıyor biranda fırlıyor. Evet Tayfun Bey.. Sorunu iyi okudum.. Lpg kalibrasyonu bozuk ise, benzin haritasını bozar ve araç ilk çalışmada bu bozuk haritayı kullanacağı için ya boğulur, ya fakirde kalır.. Anlattığınıza göre sizin aracınız boğuluyor.. Yorum bağlantısı
ersen kablan 22 Eylül 2015 Paylaş 22 Eylül 2015 2 gundur o marş problemım dewam edıyo akü ve şamandıra komple değişti hala motor sogukken çalışmıyo araba lpg servisinden geliyorum bi hortum var dedi geceden onu çıkar sbh tek marşta alırsa sorun beyinden dedi 200 tl fiyat verdi eğer sorun ondan da deilse ne yapcam bi çare kalmadı artk buji buji kabloları bobinden olsa araç tekleme yapar diye dusunuyom öle bi problemde yok. Lpg de dir inş sorun .. Yorum bağlantısı
Kaan KAHRAMANER 4 Ekim 2015 Paylaş 4 Ekim 2015 selamlar arakdaşlar sizlere şöyle bir sorum olacak. Sabah arabayı çalıştırmaya gittiğimde kontağı çevirdiğimde bütün göstterge ıışıkları yandı daha sonra çalıştırmak için kontağı çevirdiğimde boşa döner gibi oldu araba da çalışmadı. Bunu 2 kere yaptı 3.defa da çalıştı. Sebebi ne olabilir. benzin pompası gibi geldi bana Yorum bağlantısı
Mustafa özkaya3468 30 Aralık 2015 Paylaş 30 Aralık 2015 arkdşlr mrb focus 1 2001 model 2000 motor aracımda sabahları 5 6 defa marş ta alıyor nerdeyse değişmeyen bi parçası kalmadı cok masraf yaptım örnek olarak buji , buji kabloları bobini gaz kelebeği hortumları komple benzin şamandırasına kadar önceden rolanti sorunu vardı katalizördenmiş euro 4 taktırdım egsos sistemine kdr hepsi takıldı arabanın motoru sıcakken tek marşta alıyor fakat 4-5 saat bekledıgı zaman gercekten nefret ettiriyor rezil oluyorum okdr modifiyeden sonra millet bakıyor cok kötü bi durumdayım oksijen sensörünün kablolarını koparmıslar önceki sahibi baglantıları tam deil suan ama marş sorunu bundan kaynaklanırmı bılmıyorum arac lpg li diye serviste ilgilenmez diye gitmiyorum araç sogukken neden marş almıyor hala bi çözüm bulamadım aynı sorunu yaşayan varmı acaba istanbul avrupa tarafında oksijen sensörünün kablo baglantılarını yapacak bi elektrikçi bulabılırmıyım acaba kimse anlamıyor bide 2000 motor deyince arabanın aynısı bulcan dıorlar bna getrcen öle yapılcak felan ... arkdşlr mrb focus 1 2001 model 2000 motor aracımda sabahları 5 6 defa marş ta alıyor nerdeyse değişmeyen bi parçası kalmadı cok masraf yaptım örnek olarak buji , buji kabloları bobini gaz kelebeği hortumları komple benzin şamandırasına kadar önceden rolanti sorunu vardı katalizördenmiş euro 4 taktırdım egsos sistemine kdr hepsi takıldı arabanın motoru sıcakken tek marşta alıyor fakat 4-5 saat bekledıgı zaman gercekten nefret ettiriyor rezil oluyorum okdr modifiyeden sonra millet bakıyor cok kötü bi durumdayım oksijen sensörünün kablolarını koparmıslar önceki sahibi baglantıları tam deil suan ama marş sorunu bundan kaynaklanırmı bılmıyorum arac lpg li diye serviste ilgilenmez diye gitmiyorum araç sogukken neden marş almıyor hala bi çözüm bulamadım aynı sorunu yaşayan varmı acaba istanbul avrupa tarafında oksijen sensörünün kablo baglantılarını yapacak bi elektrikçi bulabılırmıyım acaba kimse anlamıyor bide 2000 motor deyince arabanın aynısı bulcan dıorlar bna getrcen öle yapılcak felan ... Yorum bağlantısı
Çağdaş Baran 6 Ocak 2016 Paylaş 6 Ocak 2016 arkadaşlar benim de problemim (araç focus 2.0) kışın sabahları araba ancak gaza bastığımda çalışıyor. Araba çalıştıktan sonra da gazdan ayağımı çekersem direkt stop ediyor. Belli bir sure ayagima gazda tutarsam kendisine geliyor gazdan ayagimi cekince istop ediyor ama bu bazen ise yaramiyor iki kere 6000 devire getirdigimde araci bostayken kendine anca geliyor her sabah calistirdigimda bunu yapmak istemiyorum motora zarar verir diye dusunuyorum. Obur turlu yola cikiyorum hep arac istop ediyor, deli ediyor, Yorum bağlantısı
Umut Yalınız 29 Mayıs 2016 Paylaş 29 Mayıs 2016 Arkadaşlar merhaba..aracım 2005 1.6 focus 1.. geçenlerde aracı bir süre benzinde bineyim dedim ve içindeki benzini de iyice bitirip yeni benzini hep aynı istasyondan almak istedim..ama abartmışım farkında olmadan gaza geçmeyi unutmuşum..ertesi gün araç benzin bittiği için çalışmadı,gittim 1,5 litre benzin aldım koydum arabaya,hortumda benzin kalmadığı için galiba zorlandı,biraz eğimli yere itip çalıştırdım..sorum şu: kontağı çevirdiğimde (marşa basmadan) gösterge ışıkları tekrar sönmüyor muydu,yanlış mı hatırlıyorum?? kontağı çevirdiğimde akü ve yağ ışıkları yanıyor şimdi..marşa basınca araç çalışınca sönüyor sadece..bu normal midir?? .. Yorum bağlantısı
Recommended Posts