Selman Barshan 10 Ocak 2008 Paylaş 10 Ocak 2008 Araç beyni kontrolleri yapıyor lambalar yandığı sürece bildiğim kadarıyla, en son hava yastığı sönüyor mesela, ben bekliyorum.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Ocak 2008 Paylaş 10 Ocak 2008 Toyota da hiç lamba sönmüyor ama... alışmışım yine de bekliyorum Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 10 Ocak 2008 Paylaş 10 Ocak 2008 Ben de bekliyorum.."Dııızzztt" diye bir ses geliyor zaten o sırada motor bölmesinden. Demek ki yapıyor bir şeyler..Bir ara enjektörlerle ilgili bir şey duymuştum beklemeyince zarar görürmüş falan..Yakıtın hatta gelmesi olayı bu noktada mantıklı... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 10 Ocak 2008 Paylaş 10 Ocak 2008 Benzinli focusta beklemeniz herhangi bir yanılmaya sebebiyet vermez. Kesin koşul değil ancak 2 saniye bekleyin ve marşa basın o sırada benzin basıncı yükselir ve daha rahat çalışır. Beklemeden basmanızda da herhangi bir teknik sakınca yoktur. Satıcılar kestirme yoldan bekleyin lambalar sönsün derler de neden dediklerini sorsanız bilmezler. Yorum bağlantısı
Levent Esen 10 Ocak 2008 Paylaş 10 Ocak 2008 (düzenlendi) teşekkürler! evet aslında bekleyince daha rahat çalışıyor... 10 Ocak 2008 tarihinde Levent Esen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay 10 Ocak 2008 Paylaş 10 Ocak 2008 Ben de bekliyorum.."Dııızzztt" diye bir ses geliyor zaten o sırada motor bölmesinden. Demek ki yapıyor bir şeyler..Bir ara enjektörlerle ilgili bir şey duymuştum beklemeyince zarar görürmüş falan..Yakıtın hatta gelmesi olayı bu noktada mantıklı... +1 Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 11 Ocak 2008 Paylaş 11 Ocak 2008 13 yaşındaki escortum bir kez bile beklememiştir çalışmadan.. "Atına atlayan kovboy misali" araca bindikten 15-20sn sonra hareket etmemişsem belli bi nedeni vardır(araba çalışmamıştır vs ).. Bi zararı varsa şimdiye kadar çıkması lazım değil miydi? Yorum bağlantısı
Erhan Bulut 12 Ocak 2008 Paylaş 12 Ocak 2008 5 dakikadan fazla o şekilde beklerseniz aracın şimdi hatırlayamadığım bazı yerleri yanabiliyormuş... Ehliyet sınavında çıkan bir sorudur. endüksiyon bobini yüksek gerilime dayanamayıp yanar diyorlar. şimdiki arabalarda da o olay var mı bilmiyorum. zira o sınav 75 model R12'ye göre hazırlanmış izlenimi veriyor bana. hala platinin meme yapmasından bahsediyorlar. Yorum bağlantısı
Barış Günay 12 Ocak 2008 Paylaş 12 Ocak 2008 valla trafik ışıklarında stop ettirince, lambaların sönmesini beklettirmiolar (arkadakiler),hemen tekrar mars basmak zorunda kalıosun (diiiittt, doottt vs) Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 12 Ocak 2008 Paylaş 12 Ocak 2008 Ehliyet sınavında çıkan bir sorudur. endüksiyon bobini yüksek gerilime dayanamayıp yanar diyorlar. şimdiki arabalarda da o olay var mı bilmiyorum. zira o sınav 75 model R12'ye göre hazırlanmış izlenimi veriyor bana. hala platinin meme yapmasından bahsediyorlar. Yeni modellerde öyle birşey yok artık yanmıyor,ben bazen psikolojik olarak bekliyorum ışıkların sönmesini ama bazende hiç beklemiyorum. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 12 Ocak 2008 Paylaş 12 Ocak 2008 Toyota da hiç lamba sönmüyor ama... alışmışım yine de bekliyorum eee neyi bekliyon o zaman , delimisin ?? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Ocak 2008 Paylaş 12 Ocak 2008 eee neyi bekliyon o zaman , delimisin ?? Bende öyle diyorum işte kendi kendime... "Delimiyim ne, ne bekliyorsam" deyip basıyorum marşa... Yorum bağlantısı
Mustafa Eski 12 Ocak 2008 Paylaş 12 Ocak 2008 beklemenin sebebi sanırım beynin aracın bazı noktalarını test etmesi arıza varsa uyarması için.ben bekliyormuyum?hayır. yola çıkınca yapsın testini Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 14 Ocak 2008 Paylaş 14 Ocak 2008 Kızacaklar ama yine diyecem: MAF.. Ya da başka bir sensör sorunu.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2008 Paylaş 14 Ocak 2008 Sıralı enjeksiyonlu, plastik emme manifoldlu ve 97 modelmi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2008 Paylaş 14 Ocak 2008 Yok bu maf diil. Sabah tek sefer tekleme ve stop etme sorunu ama önce motor tipini bilmemiz lazım. Efi var cfi si var plastiği var aluminyumu var. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 14 Ocak 2008 Paylaş 14 Ocak 2008 subaplarda problem var. degiştirin düzelir. Yorum bağlantısı
Murat Keskinoğlu 16 Ocak 2008 Paylaş 16 Ocak 2008 yorumlara bakılırsa yüzde elli yüzde elli oran var. bekleyenlerle beklemeyenler arasında ben genelde bekliyorum. abs yağ lambalarının sönmesini. tabi bekleyemediğim zamanda oluyor. o an hareket halindeyken abs lambası daha geç sönüyormuş gibi geliyor. hani cihaz salaklamış gibi geliyor . 5 saniye beklemekle birşey çıkmaz bence bekleyin. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Ocak 2008 Paylaş 16 Ocak 2008 subaplarda problem var. degiştirin düzelir. +1 Tecrübeyle sabittir... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ocak 2008 Paylaş 16 Ocak 2008 97 clx ise %90 plastik manifoldludur. Emme manifoldunu söktürüp içini temizletin probleminiz %90 çözülecek. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 18 Ocak 2008 Paylaş 18 Ocak 2008 arkadaşlar sanırım sibop contaları sorunlu hava filtresine duman üfürüyor bu sebep olabilirmi sorunlu parça sizin aracınızda sekmanlardır, Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ocak 2008 Paylaş 18 Ocak 2008 Akın Bey sanırım Lifter demişler. Tarif ettiğiniz parça zetec motordaki tapettir yani subapların açılıp kapanması için çalışan, motor yağı ile hidrolik itici vazifesi gören parçadır ki bu ayrı bir konu. Hava filtresine gelen yağ buharı karter havalandırmadan gelir. Yaşar ustamızın söylediği gibi yağı ve basıncı karterden izole edip syırmaya yarayan segmanlar da sorun varsa kartere kaçan patlama basıncı ile hava filtresine aşırı yağ gelebilir. Ancak bence Galip bey in aracındaki başlıca sorun plastik emme manifoldlu çoğu escort tta görülen emme manifoldu içinde yağ birikmesi sonucu yaşanan sabah ilk marşta stop etme sorunu. Manifold temizlenirse düzelir. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ocak 2008 Paylaş 18 Ocak 2008 (düzenlendi) Cfi motorlarda manifold aluminyumdur ve enjektör-beyin Bosch tur. Sabah soğuk motorda bir defa stop edip sonra sorunsuz çalışma Efi 97 plastik emme manifoldlu escort larda problemdir. Yalnız motor rektifiyesi sırasında sizin motorda da olan tapetlerin söküldüğü silindire ait yere geri takılma prosedürü vardır Zetec motorlarda. Sırası karışınca da sıkıntı yaratabilmektedir. 18 Ocak 2008 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ocak 2008 Paylaş 18 Ocak 2008 Cfi ların gaza verdiği tepki süresi çok iyidir. Yani Efi ler gibi ilk anda yığılma yapmaz. Dip gazda da bence gaz kelebeği tam açık pozisyonda performansı daha iyi. Bir de bosch beyinlerde sıkıntı olmasa idi ülkemiz benzinine göre çok iyi bir yakıt sistemi vardı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts