Skor Tablosu
Popüler İçerik
26-11-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Türkiye ve İngiltere piyasasındaki tüm Corolla ve CHR larda benim emeğimin olduğunu bilmek ayrı bir gurur.. Araçların tüm elektrik tesisatı benim kurduğum test makinelerinde test edildi, etiketi verildi ve müşteriye gitti. Bu test makinelerinin kurulumu, programlanması, ürün bazında datalarının yapılması ve teste hazır hale gelmesi insanı epey bir yorsa da etkisi böyle oluyor işte. Pandemi zamanından bir kare. Corolla Elektrik test makinesi kurulumu. Bu mekinede soketlere (konnektör) takılan kabloların doğru takılıp takılmadığı, fazla ya da eksik takılan kablo olup olmadığı, boş kalan adreslerde su geçirmemesi için conta olup olmadığı, Soketlerin kilitleriin takılıp takılmadığını vs.vs. kontrol ediyor. Bu da masanın bitmiş hali. Örnekte birbiri yerine takılan kablolar olmuş, Makine bunu yakalamış. (nokta atışı ile sorunlu adresi gösteriyor). Sonrasında yetkili kişi gelip hatalı kabloları düzeltip teste devam edecek. Bu Mandal masası; ürünleri kaportadaki yerine yerleştirmek için kaportadaki deliklere geçecek mandallar (clip) takılıyor. Eksik takılan var mı yok mu kontrol ediyor. Henüz yeni kurup denemeler yaparken.. Bu da ana sigortaların olduğu kısım. Burada takılı olduğu yuva sigortaların tam oturup oturmadığını test ediyor. Bu testten geçince hemen önündeki dikey yuvata takılıyor ve bir kamera tüm takılan sigortaların doğru yere ve doğru amper sigortanın takılıp takılmadığını kontrol ediyor. Varsa bir yanlışlık ekranda gösteriyor. Bir Corolla aracı için fabrikada aşağıdaki hatları kuruyoruz. (Bunlar LHD yani sol ingiltere için bu hatların RHD versiyonları kuruluyor, Yani sağ hatlar) 1. Floor hattı (zemin) 2. Engine hattı (motor) 3. Engine Room hattı (kaput içi) 4. IP hattı (instument Panel, yani ön panel) 5. Door hatları (her kapı için ve bagaj kapısı için ayrı) 6. Roof hattı (tavan) Her bir hattaki ürünün boyu ve kablo-konnektör sayısı değişiyor. Youtube'a video eklesem başım belaya girebilir diye eklemiyorum. Kısacası ömrümü yedi ama emekli de oldum... Ne gecem ne gündüzüm belliydi. makine arıza yapınca gece bile kalkıp giderdim fabrikaya. Ne günlerdi beee .. Vay be efkarlandım şimdi. Tanıtım videosunu ekleyeyim. Yazaki Otomotiv olarak dünyanın 52 ülkesinde fabrikası var ve neredeyse bütün markalara kablo tesisatı üretiyor. Togg için de başvuru yapılmıştı ancak "Biz mümkün olduğunca yerli firmalarla çalışacağız" diyerek Küütahyadaki Nursan ile çalıştılar.21 Puan
-
Mondeo mk4 lerin elektrik tesisatını hangi firmanın ürettiğini nasıl öğrenebiliriz. Bilelim de o firmanın yaptığı arabaları kullanmayalım.8 Puan
-
Bu tür şeyleri biz muhtara veriyoruz.. Ertesi gün yeni sahiplerini bulmuş oluyor..5 Puan
-
5 Puan
-
benim arabadaki ısıtma kablosu sorunlu bence. Ben niye ısınamıyorum hocam5 Puan
-
Aslında yanlış bir uygulama... Benim param buna yetti bunu alabildim kardeşim. Sonuçta senin ürettiğin araç değil mi, bakımını da en çok, en iyi sen bilirsin. Sonra bakım için paranı da alıyorsun. Öyleyse bakmalısın değil mi.5 Puan
-
Parasız erkeği bile annesi seviyor fiat kendi ürettiği araca bakmıyor5 Puan
-
5 Puan
-
Üç gündür kullanıyorum 200 km yaklaşık…çok sessiz bi ara elektrikli mi bu diye düşündüm…kapı hissiyatı mondeodan iyi,lastikler çok iyi değil yol tutuşunu değerlendirmek için henüz erken.donanım mondeoyu aratmadı.koltuklar çok rahat,göstergeler tatminkar.torpido derli toplu .ses sistemi mondeonun pioneeri aratmayacak gibi .ön cam ısıtma olsaydı iyi olurdu.,kaputun amortisörlü olması güzel,manevra kabiliyeti sanki daha iyi.Yaş farkı çok tabi ama araç içine ön ve arka takımdan mondeo kadar ses gelmiyor.şimdilik kısa kısa bu kadar. Şehir içi 7.7 ila 8,6 arası geziniyorum. Hızım 32 …dizel araçtan sonra az fazla geliyor tabi ama santafe gibi bi geçmişim olduğu için idmanlıyım…5 Puan
-
Egerki talep eden yoksa cadirda kalan tarım iscilerine dagitabilirim4 Puan
-
Doğru. güvenmemeliyiz. Samsuna giderken Boyabat yoluna sokmak için inşaatı bitmemiş yola sokmuştu beni. Yaklaşık 10km bozuk yoldan gitmiştik. Google amcaya bir sövdüm bir sövdüm. Uydunun düşmesini bile diledim4 Puan
-
Köy okulunda öğretmen bir arkadaşa yazdım. Kabul ederseniz Urfa suruç köy okuluna olabilir.4 Puan
-
Ücra okul bul anadoluda, bir kaç yeni kıyafet ilave et paketle gönder4 Puan
-
Böyle şirketlere ceza verilmeli. 40 yaşında insanı emekli edemezsin ki. Neyse konumuza gelince, tebrikler Öner Bey. Toyota alırsam her silecek çalıştığında sizi hatırlayacağım 🤩4 Puan
-
4 Puan
-
Arkadaşlar, yaşamsal konularda öneride bulunurken daha dikkatli olun. 0,1 bar basıncın bile nelerle sonuçlanabileceğini biliyoruz.4 Puan
-
15 sene önce Ankara astinin karşısında gazi üniversitesi diş fakültesinde sınava girmem gerekti. Binaya bakıyorum görüyorum dönüp dönüp duruyorum önüne çıkamıyorum. Hoppp 10 km başka taraftayim Taksici çevirdim şu parayı al yavaş yavas önden git şu binaya götür beni, arkandayım dedim 😁 Bazen bunaltıcı yanıltıcı olsada çoğu zaman bulunmaz nimet3 Puan
-
3 Puan
-
Ben arabanın camlarını silerken motor rolantide çabuk ısınsız diye farları ve rezistansları açarım.3 Puan
-
Silecek çalıştırmayan Toyota sahibi birini tanıyorum Silecektendir3 Puan
-
Kızım Düzce'de üniversite okudu ordaki bir ilkokulda öğrencilerin çoğunun çok fakir olduğunu bazı çocukların kış günü hırkasız okula gittiğini söylemişti Beyciler ilkokulu düzce merkez orayla irtibata geçerseniz çok güzel bir yardım olabilir3 Puan
-
Geceleri sebepsiz yere açıp izlediğimiz cold start videolarına katkı da bulunalım. Her sene bir tane çektiğim video bu sene bi tık erken oldu. Arabam kışın çok gürültülü diyenlere buyurunuz soğuk tdci sesi. :))3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Delme var, kapak açılıyor altında küçük bir vida ile tutturuluyor. Montaj yapan firma düşmesin diye ek olarak bu yapıştırıcıyı kullanıyor. Yoksa o vidanın bunu tutma ihtimali yok.3 Puan
-
Şehiriçinde yavaş yavaş gezersin diyen arkadaşlar, 60-70 km ile giderken önünüze atlayacak bir canlıyı 3 metre daha sonra duracağınız için çarpmayı göze alıyor musunuz? Bazı şeylerin şakası olmaz, otomobil kullanırken de lastik bunların ilki bence.3 Puan
-
Şanzımansız arabaya şaşırmıyor bende buna şaşırıyorum3 Puan
-
3 Puan
-
tek deneme kıstas olmaz, lastik kaleci gibidir, 90 dak nın 89 unda süper olsun, ama 1 dak kötü olsun, işi bitmiştir.3 Puan
-
stage denen şey cetvel gibi bir ölçü birimi değildir, önce onu açıüa çıkaralım, parça değişimi olmadan yazılım değişimi ile yapılan bir uygulamadır, yani 10 firma varsa 10 ayrı programı olabilir hatta olur yani. iptal derken genelde egr yi iptal eder bu yazılımın içeriği zaten. vaat beygirine ben bakmam, bakılmamalı da, örnek max beygir 4000d/d da geliyor olsun, 3750 ye kadar normal değerleri çalışsa son 250 devirde püskürtmeyi açsam dyno da ps görürürm iddiayı da kazanırım söylem de doğru çıkar. müşteri beklentisini soran benim için makbüldür, mesela biri der ki şehir içindeyim alt devri canlandır 140 lardan sonrasını kullanım tarzım ve şehrimde %1 gün görürüm bence önemsiz der, diğeri hayatım yollarda geçiyor uzun yol önemli üst devirler mühim diyebilir. yazılım öncesi 0-100 60-120 gibi denemelr yapar not alırdım, sonrasında yine dener karşılaştırırdım, beklentimi karşıladı ise mutlu olurdum. 100-120 usd arası fiyat gayet normal3 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Yağ dolum kapağının içinin tahin renkli yağ olması yağın suya karıştığına delalet değildir. Soğuk havalarda kısa mesafe kullanılan araçlarda bu durum gözlemlenebilir. Yağ soğutucu bozulunca hangi tarafta basınç çoksa o tarafa doğru gider yağ basıncı yüksek olduğu için genelde yağı suya basar. Contanın hangi kısmının yandığı önemlidir. - Eğer su kanalı ile silindir arası yanarsa silindire su gelir ve egzozdan bembeyaz duman atar yada suya kompresör basar yalancı hararet yapar hortumları patlatır vs. - Eğer yağ kanalı ile su kanalı arası yanarsa yağ ve su birbirine karışır. - Eğer yağ kanalı ile silindir arası yanarsa motora yağ basar ama bu ihtimal çok zayıftır. Su da yağ yok ise aracı kullanabilirsiniz.2 Puan
-
şans işi, o model yılından beri başından neler geçtiğine bağlı, marka ve modelden çok2 Puan
-
Bir Şirkette İşler Kötü gittiğinde Aylık 3000 Euro ödedikleri Müdürleri çıkarmazlar. Asgari ücretliyi çıkarırlar.Sonrada küçülmeye gidiyoruz derler2 Puan
-
Koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma üstüne bir de kalorifer. Acımam Benden değerli değil2 Puan
-
McDonalds'tan çay alan kadın üstüne döküp kendini yakınca milyonlarca dolar kazanmıştı. Şimdi çaya da mı güvenmeyeceğiz Zeka ile alakalı biraz bunlar bence.2 Puan
-
2 Puan
-
Yok, ben çıkmışım, kalanlarla uğraşın. Sinyal verdiğinizde silecek çalışıyorsa beni bağlamıyor artık. Şirket politika gereği çalıştırmıyor. Emeklisi geleni çıkarıyor maalesef. Çok da istekli çıktım denemez.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
kışın depoyu tam dolu tutmayın , daha az miktar daha hızlı ısınır faydalıdır.2 Puan
-
servis sorumlusuna patron insiyatifne bağlı tabii. biz de 64.5 mustang bile bakardık. 2.0gls otomatik Taunus tur favorim, klimalı2 Puan
-
Konu içindeki etmenleri basitçe yazmaya çalışırsam, bir motor üreteceksiniz ve yakıt tüketimi, sağlamlık, performans ve egzoz emisyonuna dikkat ederek bir denge kurmanız lazım. Motorun kapasitesi 10 birim performansa izin veriyor ama dengeyi kurmak için bunun 6 birimini kullanabiliyorsunuz. Yakıt tüketimi, sağlamlık ve egzoz emisyonundan biraz taviz vererek 6 birimi 8 birime çıkarabilirsiniz. Aracınız biraz daha fazla yakıt tüketir, çevreyi biraz daha fazla kirletir, elde ettiğiniz performans beraberinde daha fazla ısınma, daha fazla aşınma, daha fazla stres getireceği için sağlamlıktan da gidecek haliyle. Sonradan yapılacak yazılımın da iyiliği de verdiğiniz tavizlerin dengesine ve miktarına bağlı.2 Puan
-
Yok ben hiç sorun yaşamadım. Paşaoğlu' nda sabahlardık Bilindik, köklü firmaların merkezlerinde yaptırın. Şubelere ve hazır paket yazılım yükleyen yerlere uğramayın. TDCİ ufaktan gıdıklanmayı sever.2 Puan
-
2 Puan
-
Bu forumda daha önce Focus 2,5 Titanium paket arabalarımız için yapmıştık kalibrasyon işlemini. Vay be.. 10 sene olacak:( Aracınız hayırlı olsun Recep Bey, konuyu yeni gördüm2 Puan
-
Çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Çocuklarımın emeği çok fazlaydı. Günlerce çalıştık. Yılların birikimi. Ve hem benim hem de çocuklarımın en büyük hayaliydi. İtalya'nın Roma kentinde yapılan "Fibonacci dünya robot şampiyonasının" ortaokul takımımız ve Lise takımımız Line Following kategorisinde dünya şampiyonu oldu. Hem de büyük fark atarak. Ve şu anda lise sonda okuyan öğrencimin son turnuvasıydı. Bahsettiğim öğrencim, Türkiye'de artık bizim yerimize mentörlük yapıyordu ve kapanışı da dünya şampiyonluğuyla süsledi. Azerbaycan'da bir üniversite pilotaj bölümüne davet verdi. Burs için araştırma yapacak. Okan üniversitesi dekanı da pilotaj için görüştü. Şu anda İtalya'daki turnuva yapılan üniversitede kabul alacak sanırım. Diğer öğrencilere de İtalya'da kamp yapacaklar. Bu çocuklar özel okul çocukları değil. Hepsi devlet okulu öğrencisi ikisi hariç. Aileler memur ve çocuklar ailesiz şekilde gitti, hayatlarında çok güzel bir anı oldu. Şimdi de de dönüş yolundayız. 4 5 gündür çocuklar kendileri çat pat diye düşündüğümüz ingilizce ile çok güzel kendilerini ifade etmeyi öğrendiler. Ya benim de ilk yurtdışı tecrübem oldu ama ,çok sağlam tecrübe oldu. Kim ne derse desin memleketimizin gözünü seveyim. (eksisi çok olabilir ama) https://www.haber46.com.tr/bte-kahramanmaras-iki-dunya-sampiyonlugu-ile-italyadan-donuyor2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00