Skor Tablosu
Popüler İçerik
16-11-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
şu anda Çin deyim, byd nin en ucuz modeli 10 11 bin dolar gibiymiş. Fanstik kalitede çok güzel elektrikli araçları var ve trafiğin cogu elektrikli.7 Puan
-
7 Puan
-
Kışlık pabuçları yoktu, geçtiğimiz yıl kışı yazlık nexenler ile geçirmiştim. Bugün yeni pabuçlarını aldım.Güncel kilometre 36450, 22450 kilometredir beraberiz.5 Puan
-
3 Puan
-
Emmi doğru tahmin. Tuner kart bozulmuş. İkinci el için 3500 fiyat çekildi. Sıfırı bulamam dedi. Harici uydu ile sorunu çözdük 😝😝😝 10 yıllık tv ye sıfır parça bulmak zor. Belki de bulunur bilemem. 600 TL ile sorunu çözdük çok şükür evdekiler ile baş edemiyorum ☺️☺️ Ama şunu farkettim. Kanallar daha canlı. Adamın yüzündeki siyah noktayı görüyorum 😂😂😂 Tansu herşeyi denedim bro2 Puan
-
Samsung'un ay fotolarına yapay zeka uygulandığı kanıtlandı. Çok güvenmemek lazım ay foto'larına2 Puan
-
Hdi ve Ak dışında yapan yok, yada anlık olarak sorgulama yapamaz ise yaparlar..2 Puan
-
Ben iki senedir yaptırıyorum. Fiyat farklı çıkmadı, önceki hasarsızlık indirimlerimi de yansıttılar. Ağustos ayında yeniledim HDİ yaptı.8400 lira gibi.2 Puan
-
Yüksek basınçlı yakıt pompası iticisi. Sanayi tabiri ile pompa fincanı. TSI araçlarında yaşanan ülkemizdeki 95 oktan benzin sorunu kaynaklı.2 Puan
-
2 Puan
-
Hocam dizelse araç 2006 var bende de 1.4 TDCİ bu arabalarda altta tam adını bilmiyorum egsoz çıkışında altta motorun alt kısmında hasır örgü şeklinde bir parça var. Egsozcuya götür onu kontrol ettir delik mi değil mi onu bir kontrol etsin. Tümsekten atlarken bile çok basit şekilde sürtüp yırtıla biliyormuş. Işıklarda durunca aynı sorun bende de vardı. Camı açamıyordum geniz yakıyordu. 2.000 Tl o parçayı değiştirdi yaklasık 45 dk sürdü allaha şükür şuan hiç bir koku yok. Daha önceden fanı açtığımda veya klimayı açtığımda koku yoktu. Sadece camlar açıkken oluyordu bu olay. Birde aynı sarsıntı mevzusu direk motora inmeyinderim egsozcu ayıktırdı benide muhabbet ederken sarsıntıda var vs. dedim motora levye soktu, kastırdı şanzuman alt tokuzu bitmiş abi bak dedi gösterdi araba ilk kalkışlardada sarsıntılı kalkıyordu. Bu olayda uzun süre tamir ettirmezsen takozları mazot sisteminde hava yaptırıyor ondan sonra arıcazyı ara dur. Elcik değiştir, mazot filitre değiştir, enjektör geri dönüş değiştir, bunlarda usta helal haram biliyorsa yani. Haram biliyorsa direk abi enjjektör kütüğü değişicek der, alcik setini değiştririr elcik seti 800 tl ibraşın senden abim enejötür kütüğü değişti meme yapmış 15.000Tl tuttu der 3-5 aya gene aynı sorunu yaşarsın. Ondan sonra sanayiye küsersin bende Alt takozuyu ve motor kulağını değiştirdim o sorunda 1.500 Tl halloldu. Bizim arabalarda kronik enjektörlerde ıslaklık oluyor. Enjektör geri dönüş erkek kısımlarına Teflonsar 3-4 tur sonra geri dönüş hortumlarını tak çiçek gibi olur. Her ustaya güvenip hemen enjektörlere inme benim araba 3 kere enjektör yapıldı dendi. Sorunlar devam etti en son sanayide samimi olduğum oto elektirikci yol gösterdi banada. Sana tavsiyem bu yollara bir bak daha ucuza gelir senin için. Biraz karışık anlattıysam kusura bakmayın isterseniz tekrar baştan tane tane yazabilirim.2 Puan
-
Geldim. Yoğundum bugün. Kusura bakmayın. Ağır hasar kayıtlı, pert araca Kasko bir kaç yolla yapılır. İki türde de sonuç aynıdır. 1- Aracın hasarı yetkili serviste onarılmışsa ve bu ispat edilebiliyorsa Kasko yapılır. 2- Aracın pert kaydını sorgulayamayan şirketlerce yapılır. 3- Aracın pert kaydı olduğu bile bile yapılır. Sonuç olarak yapılan kaskoda aracın kısmi hasarları eksiksiz ödenir. Normal kaskodaki şartlar geçerlidir. Araç tekrar kaza yapar ve tekrar pert olursa araç rayiç bedeli %35 eksik ödenir. Şu an ağır hasar kayıtlı araca Kasko yapan iki şirket biliyorum. Yaptıklarım var. Her şirket yapmaz.2 Puan
-
yılbaşından sonra ucuzlar, bizim berberde bi çay içtim tüm tüyoları aldım bu sefer ttamamdır2 Puan
-
mobil sarj icin usb ve type-c portu ekledim. kontaga bagli olan cakmaklik hattindan sigortali ve soketli baglanti yaptim. orijinale yakin bir bagkanti oldu. yer olarak da orta konsoldaki bozuk para cebini kullandim2 Puan
-
2 Puan
-
Değerli Arkadaşlar, bir süredir uzun yol ve ailecek gezilerde kullanacağım 2. bir araç arayışım vardı. Bunu 2012 model Seat Altea xl 1.6 Tdi / 7 ileri Dsg ile nihayete erdirdim. Araç 175 bin km civarında.Araç geçmişinin servis bakımlı olması ve fiyatının akranlarından cazip olması beni cezbetti. Şahsıma ait ilk dizel araç olmuş oldu. Aracı alır almaz Konya’da motor yağ bakımları orijinal olduğuna ikna ettikleri için Castrol 5w30 yağ ile yaptık, Turbo hortumlarının kelepçelerini yeniledik, Şanzıman Mekatronik altında yağ terlemesi vardı mekatronik sökülerek üstünde yuvarlak conta gibi bir yerden sızdırdığını tespit ettiler, o parça değişti. Ön camda duran otomatik far sensörü bozuktu onu yeniledik en son Dyson ile içini süpürdüm. Aracı alınca 475 km uzun yol yapmış oldum. Uzun yolda rampa gözetmeksizin istediğim hız aralıklarına çok rahat çıkması, şanzımanın sarsıntısız çalışması, motor gürültüsünün içeri rahatsız etmemesi mekanik olarak, 245/45R17 lastiğe karşın süspansiyon konforu ve yol tutuşu, Özellikle baş mesafesinin verdiği ferahlık ile koltuklarının sünger yumuşaklığı, yeterli düzeyde bel/ baldır destekleri, arkada yer alan saklama gözleri ile derin ve kare formuna yakın 530 lt bagajı beni tatmin etti. Aracın torpidosunun ve kolçağın dar ve kullanışsız olması ile göğüs kısmının ve araç için birçok yerin sert plastikten olması göze çarpan ilk eksikliklerinden zira birçok Altea’nın göğsünün güneş ışığı vurması kaynaklı çatladığını gördüm. Benim göğüs çatlaksız olunca hemen göğüs koruma alıp koydum. Uzun yolda arkadaşım sürerken 5.2 lt ile giderken aracı ben sürdüğümde 6.5 lt leri gördürdüm. En son Konya’da stop ettiğimde 6.5 lt ortalama görünüyordu. 120-130 hız aralığımız ve Antalya merkezde sıkışık dur kalk trafik ile geçebildik. Şanzıman çabucak 2 vitese atması olayına alışamadım ama onu da şimdilik S modu ve biraz gaz pedalına fazla yumularak çözüyorum.1 Puan
-
Bu Çinliler bu tip şeyleri bilerekmi yapıyorlar merak ediyorum. Yapmışsın bir arac ortaya koymuşsun , Fren kaliperin kocaman brembo gibi ama içinden çıkan tam bir hayal kırıklığı1 Puan
-
Merhaba 2012 model bir araba aldım. Arabanın 2016 yılında ağır hasar kaydı var bedelsiz olarak gözüküyor. Arabaya kasko yaptırmak istiyorum. Bazı firmalar veriyormuş. İçeriği nasıl oluyor? Yaptıran deneyimleyen oldu mu? Bir far olmuş 4 5 bin lira. Nasıl yapılıyor, içeriği nedir, hasarı masrafı karşılıyor mu? Yaptıramazsam imm paketi alıp geçicem en azından karşı tarafı karşılasın. Ne önerirsiniz?1 Puan
-
1 Puan
-
Bergama Ayvalık bölgesinde hasat fazlaydı. Fiyatlar eylül ayına göre bir tık düştü.1 Puan
-
byd satış yaptığı ülkeye göre fiyatlandırma yapıyor. Herkes çin’deki fiyata benzer bekliyordu1 Puan
-
1 Puan
-
Aaaah "gerekli şeyler". Bayılırdım küçükken içinde gezmeye.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Doğru. Birisi bu. Ak bilmeden yapıyor. Tekrar pert olursa önceden de pert olduğunu öğrenirsem %35 eksik öderim diyor.1 Puan
-
Taşındık biz. İşi de bıraktık, şehir yok yok ülke değiştirdik.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Paylaşılmış mı daha önce bulamadım, güzel bir milkshake için neler yapılmalı göstermişler videoda1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
dolphjin harici çok iyi fiyatlar seal u ev 1.790 dediler teslaya ciddi rakip geldi fiyat olarak1 Puan
-
1 Puan
-
Brembo müdürünün world sbk şampiyonumuz Toprak ile olan bir röportajını izlemiştim. En iyi test yarış pistinde sürücüler tarafından yapılandır diyordu. Bunun öncesinde sipiker soruyor. Toprak' ın firenleri nasıl dayanıyor. Firen ekipmanları burada bütün streslere maruz kalıyor. Toprağın motorundaki firen ekipmanları adeta bir dayanıklılık abidesi diyebiliriz. Buda bir günde olmuyor. Zamanla tecrübe edilerek oluyor. Aşağıdaki resim yarış sırasında çekilmiş. Nasılda baskı uyguluyor. Bunu tüm yarış boyunca yapıyor. Bu frenlemelerden sonra Brembo müdürü ile röportaj yaptılar. Bu nasıl mümkün olabilir diye. Buna brembonun müdürü bile inanamadı.1 Puan
-
Valla benim bu üçüncü dsg. Bu diğer ikisine göre çok başka ya işte arada mekanik olarak vites değişim hazzını özlüyorum manuele alıp öyle gideriyorum özlemi. Sen bilmezsin 😂 papatya çayı da iç ıhlamur filan, üşütme. 😂😂1 Puan
-
Sanki tork konvertörlü gibi davranıyor ara ara. Aynen. Gaza basma ile alakalı bence. Bende manuelden geçtim alışma sürecindeyim. soğuklarda geliyor ısınmayı da unutacan1 Puan
-
1 Puan
-
Öncelikle hayırlı olsun, 3.2 FSI'dan sekip 1.6 TDi mantıklı bir seçim olmuş. Piyasadaki 1.6 tdi'ların ciddi bir kısmı yazılımlı geziyor zira stok haliyle cansız ve tatsız bir motor. İlk kalkıştaki hantallığın sebebi motor, şanzıman değil. O şanzıman hatat motorun açığını kapatıyor bir çok açıdan. Motor yazılımı düzgün bir yerde yapılırsa sorun olmaz ama yazılımlı araba kullanmanın temel kurallarına uymak lazım. Yazılımlı diye abanılırsa özellikle 105'likleri (sizdeki ondan sanırım) bir çok arıza açabilir. Bildiğim kadarıyla enjektör sorunu filan çok oluyor bunlarda, şakırdamayan yok gibi. DSG yazılımına gelince, amaç 1'den 2'ye geç atsın ise bence tamamen gereksiz. Çünkü bu arabaların 2. vites oranıyla manuellerin 1. vites oranı birbirine çok yakın zaten. 1. vites çok kısa, ondan dolayı hemen 2'ye alıyor. Zaten piyasadaki otomatiklerin çoğunluğu böyle. Çok dik sıkıntılı yerlerde , ya da örneğin kalkıp hemen duracağınız yokuşlu ışıklarda, garaj çıkışında filan manuele alıp 1'de kalırsanız hiç bir sorun olmaz. 90 model isuzu değil bu sonuçta, 1. viteste 2000-2500 devire kadar basıp 2'ye öyle almasının bir anlamı yok.1 Puan
-
Bu benim araçta da var, baskı balata değişiminden sonra nüksetti. Bendeki soğukken oluyor, balata ısınınca kesiyor, ses kalmıyor.1 Puan
-
olmaz, değişim sonrası başlamış ise.1 Puan
-
1 Puan
-
baskı balata değişirken debriyaj bilyası (rulmanı ) değişti mi ?1 Puan
-
1 Puan
-
müthiiş teşhis... töbe estağfurulah. gelir: buji kabloları tam oturmamışsa, arıza arken kazara tam oturtmuşsa düzelmiştir. gerek yokki 1-3 2-4 birlikte çakar, denemek içni 1ile 3 ü yer değiştirecekti o kadar mesela.1 Puan
-
bobin ve veya bujide arızası olabilir, kadrandaki çizgiler hız sensör verisi gelmemesi yüzünden o baskı balata zamanı işçilik ile ilgili büyük ihtimal1 Puan
-
Bugün Boğazova'da rüzgar güllerinin oradaki 2000 mt rakımlı tepeye gitmek üzere yola çıktık. Asfalt güzel manzaralı yoldan tırmanışa başladık ancak santral yönetimi girişe izin vermedi. Geri dönüp Karanlık Gökyüzü tabiat parkına çıktık. Burada astrolojik gözlemler yapılabiliyormuş. Yemek, çay vs bitirip ikinci parkura geçiş yapıyoruz. 1200 rakımlı tepeler arasında enfes yerlerden geçiyoruz. Bir kaç yerde yapılan ağaç kesimleri yüzünden yolun keyfi bazen kaçabiliyor. Sararmış ağaçların altında güneş düşmeyen biraz da karanlık yolda gazlamak çok keyifliydi. Yolun sonuna doğru kornanın çalmadığını farkettim malesef bu akünün bitmek üzere olduğunun habercisi. Köye vardığımda durup akünün ve şarjın durumunu tespit ettim her şey normal gözüküyordu. Garip bir şekilde korna bazen çalışıp bazen çalışmıyor. Umarım bu sadece kornaya özel bir sorundur.1 Puan
-
1 Puan
-
Şimdi arıcılar düşünsün 7 kovanım var seneye kadar 100 olur Tüm arı ve bal sektörü 1 sene içinde iflas etmesini öngörüyorum😎1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00