İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

11-11-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. 7 sayfada araba 0 oldu helal. 80 sayfada külbütör contasını değiştiremedik yan sokakta
    4 Puan
  2. araçta 100 km den sonra baslayan direksiyon titremesi sorunu vardi. rot ayari, jant balans ayari ne yaptirdiysam duzelmedi. sorunu tesadufen kendim buldum. deneme amacli ön arka lastikleri yer degistirmek isterken bu jant bileziklerinin ön jantlarda olmadigini fark ettim. aradaki bosluk tistremeye neden oluyormus demek ki. bir takim yeni bilezik alip jantlara taktim. sonuc olumlu
    4 Puan
  3. 1.4 M'luk motor neymiş maserati filan mı almış? Bana yarısı parayı versin 500bg motoru koyarım önüne iki günde kırılmaz camlı aman pistonlu
    4 Puan
  4. Valla benim bu üçüncü dsg. Bu diğer ikisine göre çok başka ya işte arada mekanik olarak vites değişim hazzını özlüyorum manuele alıp öyle gideriyorum özlemi. Sen bilmezsin 😂 papatya çayı da iç ıhlamur filan, üşütme. 😂😂
    3 Puan
  5. Keşke konu engelleme olsa
    3 Puan
  6. Hep de aklıma bu gelir.
    3 Puan
  7. tanıdığınız usta varsa o inceleyip reçete yazacaktır. tanımadığınız bir ustaya gidip neyi varsa bak dersek %99 u parçalar kalan %1 iyi niyetliside daha bize denk gelmedi
    3 Puan
  8. Firmaların tonla mühendis çalıştırıp para döktüğü üstüne arge bitsin diye o kadar beklediği yazılım işlemine girişen, satan, mağdur olan kimseye acımam. Stock yetmiyorsa daha güçlü bi şey bak. Bu işi profesyonel yapacak kimse yok. Olsaydı teklif gelir sindelfingen de çalışırdı.
    3 Puan
  9. Sana göre değil buralar, alman konularında kronik sıkıntısız pek araç olmaz
    2 Puan
  10. yasa çıkmadı. işin garibi bu aya kadar satılan otomobillerin %440ü engelli muafiyetinden alınmış. yani 750 bin satışın 300 bini engellilere satılmış. buradan da şunu anlıyoruz, halkımız gerçekten engelli
    2 Puan
  11. 1. Merzifon üstü 2. Çıkış için 5 çok erken. Buzlanma ihtimaline karşı 7 gibi çıkmak daha iyi olur. Bolu kadar olmasa da güzergah üstünde buzlanma olasılığı olan başka bölgeler var. 3. HGS almak hem mantıklı hem mantıksız. Eğer aracı aktif kullanıyorsanız mantıklı. Mesela piazza otopark bile HGS kullanılıyor. Nakit gişesinin önü tıklım tıklım oluyor. HGS köprü vb. kullanımdan sonra 15 gün içinde HGS niz olmasa bile aynı rakamı PTT ye ödeyebiliyorsunuz. Bankadan alınan ve kredi kartına bağlı HGS belli bir limit altında otomatik yükleme yaptığı için HGS nizde fazladan para kalacak mecburen. Eğer aracınızı HGS geçişi olan yerlerde aktif kullanmayacaksanız sonraki kullanima kadar içinde yüklü kalacak ama köprü otoyol fiyatlarına gelen zamlarla içinde kalanın bir onemi kalmayacak. Benim HGS nin içinde kalan birkaç yıl önce yüklediğim ve o zaman baya bir geçiş hakkına karşılık gelen tutar bu sene FSM den geçmeye yetmedi mesela.
    2 Puan
  12. ve lakin jantta bilezik var ise bu jantlar universal demeketir, ET değerleri ile orjinal olması gereken rakama bakmak lazım bunlar biraz dışarıda gibi durmakta
    2 Puan
  13. Geçmiş olsun sebep olanı da Allah bildiği gibi yapsın.
    2 Puan
  14. Pug grubu ve Ford un bazı dizelleri ortak. Dpf farkı olan modellerde (dpf si sıvılı olanlarda) c2/c3 şartı varken kuru tip olanlarda a5/b5 önerilebiliyor. Ford sertifika kodunun sonu 913D ile biten yağlarda a5/b5 olanlar var mesela. Bir şey olur mu derseniz sanmıyorum (1 defaya mahsus tabi) ama bu sürekli hale gelirse dpf davranışı değişebilir. Benim aracımda 950A kodu öneriliyor. Bu yok ise c2 yağ da olur denmiş. Ben senelerdir c2/c3 yağ kullanıyorum.
    2 Puan
  15. Hasarimizi Maslak sanayide boyasız göçük düzeltme şeklinde yaptırdık kaportacı halaoglunun sayesinde,çok güzel bir işçilik yapıldı ve dost işi 2 bin tl ödedik..Kaza günü gayet alttan alan biz de yaptırabiliriz diyen hanımefendiyi beni arayın yaptırmadan dediği için aradım bugün 2bin TL masrafı var diye ama kendisi hiç oralı bile olmadi,sigortadan yaptırın dedi direkt.Zorunda olmamakla birlikte 2bin TL için benim arabama 10-15bin TL hasar işlemesi umrunda bile olmadı,ben olsam böyle küçük bir meblağ için hiç düşünmezdim.Bir kez daha insanoğlunun iki yüzlülüğünü gördük çok şükür.Tabi ben o topa girmedim ve cepten yaptırdım arabamı.Rabbim herkesi anlayışlı insanlarla karşılaştırsın.
    2 Puan
  16. Onlar çok kıskanç
    2 Puan
  17. 2 Puan
  18. Bende bunu söyleyecektim. Benim arabada düzlükte gaza çok az basınca hemen 2 ye geçiyor. Gaza 1 tık fazla basınca vites geçiş devirleri değişiyor. Ben hala %100 pedala hakim olamadım. Yılların manuel alışkanlığı yüzünden . Ama genelde yokuş yukarı yerlerde gaza az birşey fazla basınca bu sorun ortadan kalkıyor.
    2 Puan
  19. Rast gelen bi yere,ne lazımsa değişelim derseniz,adam çocukların okul masrafı çıktı gözüyle bakar.yada dükkanın kirası Benim kayinco ilk aldığında arabasını,lastik değişimi için gittiği yerde baska seyleri degistirmek filan istemişlerdi.Kurbanlik olmayin
    2 Puan
  20. Benim araçta herhangi bir yazılım yok ama 1. vitesi 2000 devirlerde atıyor. Daha doğrusu sürekli böyle yapıyor demeyeyim ama gaz pedalına nasıl basarsam öyle davranıyor. Yakıta acıyıp yumurta var gibi basarsam 10 km hızı görmeden atıyor ama daha sert basarsam 2500 deviri hatta fazlasını da görüyorum. Shift paddle olduğu içinde genelde sıkışık trafiği hissettiğim an kendim müdehale ediyorum.
    2 Puan
  21. Tek/çift, yağlı/kuru/ıslak farketmez, kavramalı şanzımanların çalışma mantığını (özünde manuel bir şanzıman olduğunu) bilerek kullanılmalı. Başta kavrama olmak üzere bir çok sorunun sebebi, Tork Konvertörlü gibi kullanıldığından kaynaklanıyor.
    2 Puan
  22. Öncelikle hayırlı olsun, 3.2 FSI'dan sekip 1.6 TDi mantıklı bir seçim olmuş. Piyasadaki 1.6 tdi'ların ciddi bir kısmı yazılımlı geziyor zira stok haliyle cansız ve tatsız bir motor. İlk kalkıştaki hantallığın sebebi motor, şanzıman değil. O şanzıman hatat motorun açığını kapatıyor bir çok açıdan. Motor yazılımı düzgün bir yerde yapılırsa sorun olmaz ama yazılımlı araba kullanmanın temel kurallarına uymak lazım. Yazılımlı diye abanılırsa özellikle 105'likleri (sizdeki ondan sanırım) bir çok arıza açabilir. Bildiğim kadarıyla enjektör sorunu filan çok oluyor bunlarda, şakırdamayan yok gibi. DSG yazılımına gelince, amaç 1'den 2'ye geç atsın ise bence tamamen gereksiz. Çünkü bu arabaların 2. vites oranıyla manuellerin 1. vites oranı birbirine çok yakın zaten. 1. vites çok kısa, ondan dolayı hemen 2'ye alıyor. Zaten piyasadaki otomatiklerin çoğunluğu böyle. Çok dik sıkıntılı yerlerde , ya da örneğin kalkıp hemen duracağınız yokuşlu ışıklarda, garaj çıkışında filan manuele alıp 1'de kalırsanız hiç bir sorun olmaz. 90 model isuzu değil bu sonuçta, 1. viteste 2000-2500 devire kadar basıp 2'ye öyle almasının bir anlamı yok.
    2 Puan
  23. Buna tamam, bence de düzenlenmeli, sertifika verilmeli vs. vs. E konu buyken üreticinin ar-ge'sini bozana acımam demek niye o zaman? Bu işin doğrusu tüm modifiyelerin (cam filmi vs. dahil) Almanya'daki tüv gibi onaylı olup polis çevirmesinde ve muayenesinde bunun sorgulanması. Ha motordaki yazılımı anlamak zor ama yaptırım olursa düzene girer. Bence öncelikle her türlü ticari aracın egr, dpf ne varsa iptal edilip sürekli duman atarak gezmesini çözmeleri lazım. İkinci ele gelince yazılım en masumu kalabilir, adam belki motor yağı yerine sütlaç döktü, bilemeyiz.
    2 Puan
  24. Sadece dsg optimizasyon yazılımı işinizi çözer. Yazılım sonrası 1.viteste 2000-2500 devire geldikten sonra 2 ye atıyor. Kalkar kalkmaz 2 ye almadığı için bu tür durumlarda sorunlar ortadan kalkmış oluyor. Ama o kasa dsg lere dsg optimizasyonu yapılıp yapılmadığını sormak lazım.
    2 Puan
  25. Ben geçmişi belli olmayan bir araba alsam ve buna uzun yıllar binecek olsam öncelike, Yağ bakımını + bujileri Triger ve v kayışı + devirdaim pompasını fren hidroliklerini Antifrizi Bunları değiştiririm. Geri kalan kısım zaten size önden sinyal verir, direk ustaya değiş diyeceğiniz bence bunlardır.
    2 Puan
  26. Sadece yağ ve filtre değişin devam edin. Sahibinden triger drğişmiş mi öğrenin. Alternatör gergi bilyası demiştir gyyk yaptıysa. Acil değil bence o
    2 Puan
  27. Zamanın da yaptığım amatör çalışmanın bugünlerde ekmeğini yedim neyse ki havalar çok soğumadan orjinaline yakın bir malzeme ile onarımı tamamlandım. Bantlar iki sene de bu hale geldi. Bu malzeme kendinden ipli yapışkanlı fena bir malzeme bence ömürlük oldu.
    2 Puan
  28. Bugün dore müzik ve Zuhal müziğe gidip giriş/ orta bütün dijital piyano modellerine baktık oğlanla. Ydp 105 i eledik direk çok basit geldi göz ve kulağımıza. Ydp 145 ve 165 de bütçemizi biraz aştı. 145 modeli 42 bin TL ve taksit yapınca 47 ye kadar çıkıyordu mağazada. Yurtdışı fiyatlarına bakınca 145 ile 165 arasında olmasına rağmen Türkiye'de Kawai 120 modeli çok daha uygun fiyata satılıyor. Mağazada inceleyince oğlanın da hoşuna gidince 33.300 TL ye n11 den 5 taksit aldık.
    2 Puan
  29. Muayenemiz motor no okunamıyor ve cam filmi kusurları ile yenilendi sonrasında bir takım denemeler
    2 Puan
  30. Merak eden ve tekrar görmek isteyenler için ensesi kalın bi kapı döşemesi bırakayım
    2 Puan
  31. İşin içinde "content creation" girince tadı kaçıyor.
    1 Puan
  32. Yutup olsaydı benim zamanda elonla çay içiyordum şimdi 🍆
    1 Puan
  33. daha sifir gibi olamadi. bu ara pek ilgilenemedim. kargodaki parcalar gelsin biraz daha biseye benzeyecek
    1 Puan
  34. Sanki tork konvertörlü gibi davranıyor ara ara. Aynen. Gaza basma ile alakalı bence. Bende manuelden geçtim alışma sürecindeyim. soğuklarda geliyor ısınmayı da unutacan
    1 Puan
  35. Bi fitesin bile yok. Pis fakir
    1 Puan
  36. O zaman da Mazda’cı derdik
    1 Puan
  37. Ruhsat konusunda haklısınız. Ruhsatta 100 beygir yazıp gerçekte 200 beygir olan araçlar var. Yazılımlı veya modifiyeli otomobillerin yasal yükümlülükleri olmalı. ikinci elde de sıkıntı. Adam 3 sene yazılımla motoru yormuş. Satarken orijinal yazılıma dönmüş. 20.000km diye satıyor. gerçi diğer taraftan yazılım olmadan da motora kötü bakmış olabilir. Hepsi ikinci elde risk
    1 Puan
  38. Geçmiş olsun Emrah. 2 yıl süren var ama. Geciktikçe soru işaretleri çoğalır. Bir an önce kararını ver ve dosya açtıracaksan Döner dönmez açtır.
    1 Puan
  39. Birincisi mevzu bahis araba 1.4 tdci fiesta değil, adam 200sx'e skyline motoru koymuş, motor içine girip dünya kadar ar-ge yapmış, standalone beyin var, yazılımsız nasıl çalışacak? İkincisi de, modifiyenin tarihi otomobilinki kadar eski. Firmaların yazılımları elbette en güvenlisi ama başta emisyon ve bir çok başka faktör var. Bu riskleri alarak bir remap işlemi yapan adam bu yazılımdaki hatadan dolayı 5 dk içinde motor kırmayı hakediyor mu yani? Bu çok sorunlu bir bakış açısı.
    1 Puan
  40. Belirttiğiniz durum şarj etmediğini, voltajın düştüğünü hatta kayışın dönmediğini bile işaret ediyor. Yanlış bir işlem yapılmış kesinlikle. Hızlıca kontrol ettirmenizi öneririm yoksa yolda kalabilirsiniz.
    1 Puan
  41. waowww gizli temizlik özelliği
    1 Puan
  42. Kıbrıs da kullanmak durumun da kalmıştım. Her seferinde sol kapıya gidip direksiyonu çalmışlar dedim her Geri giderken kafamı yan cama vurdum Vitese bakmadan değişemedim. Bu Kıbrıslılar manyak mı hepsi ters yönden geliyor dedim. Hayırlı olsun Çağrı öğrencilik işleri güzeldir .Kişiyi hayata hazırlar ( ben sinema makinistliği, Personel kart basma ve yazar kasa tamirciliği, Isıtıcı montajı gibi işler Yapmıştım)
    1 Puan
  43. Süper fikir Metin Hocam. Arabada yolu çekmek için telefon koymalık tertibat varmış siz deyince dikkatimi çekti. Sydney’de akşam trafiği başlıklı güzel bir video çekerim bugün inşallah.
    1 Puan
  44. sade şanzıman değişecek diye anlamışım... aracı satar , hazır motorlusuunu alırıdm
    1 Puan
  45. capri bi efsane idi bu araca capri ismi verilmemeliydi
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...