Skor Tablosu
Popüler İçerik
11-11-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
7 sayfada araba 0 oldu helal. 80 sayfada külbütör contasını değiştiremedik yan sokakta4 Puan
-
araçta 100 km den sonra baslayan direksiyon titremesi sorunu vardi. rot ayari, jant balans ayari ne yaptirdiysam duzelmedi. sorunu tesadufen kendim buldum. deneme amacli ön arka lastikleri yer degistirmek isterken bu jant bileziklerinin ön jantlarda olmadigini fark ettim. aradaki bosluk tistremeye neden oluyormus demek ki. bir takim yeni bilezik alip jantlara taktim. sonuc olumlu4 Puan
-
4 Puan
-
1.4 M'luk motor neymiş maserati filan mı almış? Bana yarısı parayı versin 500bg motoru koyarım önüne iki günde kırılmaz camlı aman pistonlu4 Puan
-
Valla benim bu üçüncü dsg. Bu diğer ikisine göre çok başka ya işte arada mekanik olarak vites değişim hazzını özlüyorum manuele alıp öyle gideriyorum özlemi. Sen bilmezsin 😂 papatya çayı da iç ıhlamur filan, üşütme. 😂😂3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
tanıdığınız usta varsa o inceleyip reçete yazacaktır. tanımadığınız bir ustaya gidip neyi varsa bak dersek %99 u parçalar kalan %1 iyi niyetliside daha bize denk gelmedi3 Puan
-
Firmaların tonla mühendis çalıştırıp para döktüğü üstüne arge bitsin diye o kadar beklediği yazılım işlemine girişen, satan, mağdur olan kimseye acımam. Stock yetmiyorsa daha güçlü bi şey bak. Bu işi profesyonel yapacak kimse yok. Olsaydı teklif gelir sindelfingen de çalışırdı.3 Puan
-
Sana göre değil buralar, alman konularında kronik sıkıntısız pek araç olmaz2 Puan
-
yasa çıkmadı. işin garibi bu aya kadar satılan otomobillerin %440ü engelli muafiyetinden alınmış. yani 750 bin satışın 300 bini engellilere satılmış. buradan da şunu anlıyoruz, halkımız gerçekten engelli2 Puan
-
1. Merzifon üstü 2. Çıkış için 5 çok erken. Buzlanma ihtimaline karşı 7 gibi çıkmak daha iyi olur. Bolu kadar olmasa da güzergah üstünde buzlanma olasılığı olan başka bölgeler var. 3. HGS almak hem mantıklı hem mantıksız. Eğer aracı aktif kullanıyorsanız mantıklı. Mesela piazza otopark bile HGS kullanılıyor. Nakit gişesinin önü tıklım tıklım oluyor. HGS köprü vb. kullanımdan sonra 15 gün içinde HGS niz olmasa bile aynı rakamı PTT ye ödeyebiliyorsunuz. Bankadan alınan ve kredi kartına bağlı HGS belli bir limit altında otomatik yükleme yaptığı için HGS nizde fazladan para kalacak mecburen. Eğer aracınızı HGS geçişi olan yerlerde aktif kullanmayacaksanız sonraki kullanima kadar içinde yüklü kalacak ama köprü otoyol fiyatlarına gelen zamlarla içinde kalanın bir onemi kalmayacak. Benim HGS nin içinde kalan birkaç yıl önce yüklediğim ve o zaman baya bir geçiş hakkına karşılık gelen tutar bu sene FSM den geçmeye yetmedi mesela.2 Puan
-
ve lakin jantta bilezik var ise bu jantlar universal demeketir, ET değerleri ile orjinal olması gereken rakama bakmak lazım bunlar biraz dışarıda gibi durmakta2 Puan
-
2 Puan
-
Pug grubu ve Ford un bazı dizelleri ortak. Dpf farkı olan modellerde (dpf si sıvılı olanlarda) c2/c3 şartı varken kuru tip olanlarda a5/b5 önerilebiliyor. Ford sertifika kodunun sonu 913D ile biten yağlarda a5/b5 olanlar var mesela. Bir şey olur mu derseniz sanmıyorum (1 defaya mahsus tabi) ama bu sürekli hale gelirse dpf davranışı değişebilir. Benim aracımda 950A kodu öneriliyor. Bu yok ise c2 yağ da olur denmiş. Ben senelerdir c2/c3 yağ kullanıyorum.2 Puan
-
Hasarimizi Maslak sanayide boyasız göçük düzeltme şeklinde yaptırdık kaportacı halaoglunun sayesinde,çok güzel bir işçilik yapıldı ve dost işi 2 bin tl ödedik..Kaza günü gayet alttan alan biz de yaptırabiliriz diyen hanımefendiyi beni arayın yaptırmadan dediği için aradım bugün 2bin TL masrafı var diye ama kendisi hiç oralı bile olmadi,sigortadan yaptırın dedi direkt.Zorunda olmamakla birlikte 2bin TL için benim arabama 10-15bin TL hasar işlemesi umrunda bile olmadı,ben olsam böyle küçük bir meblağ için hiç düşünmezdim.Bir kez daha insanoğlunun iki yüzlülüğünü gördük çok şükür.Tabi ben o topa girmedim ve cepten yaptırdım arabamı.Rabbim herkesi anlayışlı insanlarla karşılaştırsın.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Bende bunu söyleyecektim. Benim arabada düzlükte gaza çok az basınca hemen 2 ye geçiyor. Gaza 1 tık fazla basınca vites geçiş devirleri değişiyor. Ben hala %100 pedala hakim olamadım. Yılların manuel alışkanlığı yüzünden . Ama genelde yokuş yukarı yerlerde gaza az birşey fazla basınca bu sorun ortadan kalkıyor.2 Puan
-
Rast gelen bi yere,ne lazımsa değişelim derseniz,adam çocukların okul masrafı çıktı gözüyle bakar.yada dükkanın kirası Benim kayinco ilk aldığında arabasını,lastik değişimi için gittiği yerde baska seyleri degistirmek filan istemişlerdi.Kurbanlik olmayin2 Puan
-
Benim araçta herhangi bir yazılım yok ama 1. vitesi 2000 devirlerde atıyor. Daha doğrusu sürekli böyle yapıyor demeyeyim ama gaz pedalına nasıl basarsam öyle davranıyor. Yakıta acıyıp yumurta var gibi basarsam 10 km hızı görmeden atıyor ama daha sert basarsam 2500 deviri hatta fazlasını da görüyorum. Shift paddle olduğu içinde genelde sıkışık trafiği hissettiğim an kendim müdehale ediyorum.2 Puan
-
Tek/çift, yağlı/kuru/ıslak farketmez, kavramalı şanzımanların çalışma mantığını (özünde manuel bir şanzıman olduğunu) bilerek kullanılmalı. Başta kavrama olmak üzere bir çok sorunun sebebi, Tork Konvertörlü gibi kullanıldığından kaynaklanıyor.2 Puan
-
Öncelikle hayırlı olsun, 3.2 FSI'dan sekip 1.6 TDi mantıklı bir seçim olmuş. Piyasadaki 1.6 tdi'ların ciddi bir kısmı yazılımlı geziyor zira stok haliyle cansız ve tatsız bir motor. İlk kalkıştaki hantallığın sebebi motor, şanzıman değil. O şanzıman hatat motorun açığını kapatıyor bir çok açıdan. Motor yazılımı düzgün bir yerde yapılırsa sorun olmaz ama yazılımlı araba kullanmanın temel kurallarına uymak lazım. Yazılımlı diye abanılırsa özellikle 105'likleri (sizdeki ondan sanırım) bir çok arıza açabilir. Bildiğim kadarıyla enjektör sorunu filan çok oluyor bunlarda, şakırdamayan yok gibi. DSG yazılımına gelince, amaç 1'den 2'ye geç atsın ise bence tamamen gereksiz. Çünkü bu arabaların 2. vites oranıyla manuellerin 1. vites oranı birbirine çok yakın zaten. 1. vites çok kısa, ondan dolayı hemen 2'ye alıyor. Zaten piyasadaki otomatiklerin çoğunluğu böyle. Çok dik sıkıntılı yerlerde , ya da örneğin kalkıp hemen duracağınız yokuşlu ışıklarda, garaj çıkışında filan manuele alıp 1'de kalırsanız hiç bir sorun olmaz. 90 model isuzu değil bu sonuçta, 1. viteste 2000-2500 devire kadar basıp 2'ye öyle almasının bir anlamı yok.2 Puan
-
Buna tamam, bence de düzenlenmeli, sertifika verilmeli vs. vs. E konu buyken üreticinin ar-ge'sini bozana acımam demek niye o zaman? Bu işin doğrusu tüm modifiyelerin (cam filmi vs. dahil) Almanya'daki tüv gibi onaylı olup polis çevirmesinde ve muayenesinde bunun sorgulanması. Ha motordaki yazılımı anlamak zor ama yaptırım olursa düzene girer. Bence öncelikle her türlü ticari aracın egr, dpf ne varsa iptal edilip sürekli duman atarak gezmesini çözmeleri lazım. İkinci ele gelince yazılım en masumu kalabilir, adam belki motor yağı yerine sütlaç döktü, bilemeyiz.2 Puan
-
Sadece dsg optimizasyon yazılımı işinizi çözer. Yazılım sonrası 1.viteste 2000-2500 devire geldikten sonra 2 ye atıyor. Kalkar kalkmaz 2 ye almadığı için bu tür durumlarda sorunlar ortadan kalkmış oluyor. Ama o kasa dsg lere dsg optimizasyonu yapılıp yapılmadığını sormak lazım.2 Puan
-
2 Puan
-
Ben geçmişi belli olmayan bir araba alsam ve buna uzun yıllar binecek olsam öncelike, Yağ bakımını + bujileri Triger ve v kayışı + devirdaim pompasını fren hidroliklerini Antifrizi Bunları değiştiririm. Geri kalan kısım zaten size önden sinyal verir, direk ustaya değiş diyeceğiniz bence bunlardır.2 Puan
-
Sadece yağ ve filtre değişin devam edin. Sahibinden triger drğişmiş mi öğrenin. Alternatör gergi bilyası demiştir gyyk yaptıysa. Acil değil bence o2 Puan
-
Zamanın da yaptığım amatör çalışmanın bugünlerde ekmeğini yedim neyse ki havalar çok soğumadan orjinaline yakın bir malzeme ile onarımı tamamlandım. Bantlar iki sene de bu hale geldi. Bu malzeme kendinden ipli yapışkanlı fena bir malzeme bence ömürlük oldu.2 Puan
-
Bugün dore müzik ve Zuhal müziğe gidip giriş/ orta bütün dijital piyano modellerine baktık oğlanla. Ydp 105 i eledik direk çok basit geldi göz ve kulağımıza. Ydp 145 ve 165 de bütçemizi biraz aştı. 145 modeli 42 bin TL ve taksit yapınca 47 ye kadar çıkıyordu mağazada. Yurtdışı fiyatlarına bakınca 145 ile 165 arasında olmasına rağmen Türkiye'de Kawai 120 modeli çok daha uygun fiyata satılıyor. Mağazada inceleyince oğlanın da hoşuna gidince 33.300 TL ye n11 den 5 taksit aldık.2 Puan
-
Muayenemiz motor no okunamıyor ve cam filmi kusurları ile yenilendi sonrasında bir takım denemeler2 Puan
-
Merak eden ve tekrar görmek isteyenler için ensesi kalın bi kapı döşemesi bırakayım2 Puan
-
Diğer ülkelere de gidiyor, en temizi Türkiye idi gittikleri arasında1 Puan
-
Çok hafif gaz vererek tatlı tatlı yürümek istersen tork konvertörlü gibi yavaş değiştiriyor vitesleri ve 2000 devir civarı değiştiriyor. Sert kullanımlarda hem yüksek devirde hem de çok hızlı değişim yapıyor, Hele hele manuel modda %50 üzeri gaz basıp 4000-5000 devir civarı kulakçığa dokunduğunda değişim hızına hadi canım diyebilirsin. Bu benim arabada 2015 veya 2016 yılında değişiklik gösterdi, serviste o yılların birinde dsg yazılım güncellemesi var dediler, yazılım güncellendikten sonra bu tip değişimler oldu. Youtube dsg videoları izlerken mekatronik basıncı için 42-60 bar arası diyorlar, benim arabayı kontrol ettiğimde 42-52 bar arası çalıştığını görüyorum, o tarihlerde bu tip bir yazılım değişikliği yaptılar herhal. Belki de o yüzden benim dsg patlamıyo.1 Puan
-
Hacı agbi sen sanki Laguna ya yeniliyormuş gibi konu başlığı. Sen 10 Laguna 0 maç devam ediyor1 Puan
-
1 Puan
-
Kronik sorunlu olduğunu bile bile bir araba alınabilir ancak böyle bir aracı almak için çok acayip bir fırsat olması gerekiyor. Şuradaki bazı şikayetleri okuyunca bu km den bağımsız bir durum bence. 1.4 t lerde kronik piston segman kırma deniyor ama ne kadar kronik orasını bilmiyorum. Youtube da da bir sürü video var izleyin. 0w20 yağ ve motor temizleyici kullanmak gerekiyormuş zaten öncesinde kendini belli ediyormuş bu sorun. https://www.sikayetvar.com/astra/turbo https://forum.donanimhaber.com/opel-astra-k-1-4t-piston-kirma-problemi--1277959931 Puan
-
Bende takipte kalayım, Dsg 3 km den sonra 2. Vitese atıyor ve dur kalk trafikte sarsıntı oluyor.Gelen yorumlar bakalım ne yönde1 Puan
-
Bahse konu yazılım firmasının instagramına bakınca açıkca çevre kirliliği için herşeyi yapıyorlar. Bunun kesinlikle yasaklanması gerekli.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Kaza Sonrası arabaya yapılan onarım. Sisfarı yuvasına 1614 tl istenmiş. Yapılan tamiratın görüntüsü ortada. Oysaki komple set halde zaten 1000 tl fiyatı var. Üzülüyorum böyle şeylerle uğraşmaktan. Orjinal tesisattımıda kesip yamalamışlar. Yazık1 Puan
-
Uzun far olayını biraz abartmış olabiliriz evet. Ne tarz bi link ? Şöyle bişey oldu ama aramızda kalsın. Bezi içerde unutup geri camı söktük1 Puan
-
Bi sebze emojsisi var da yemiyor neyse anlayanlar beğendi bile1 Puan
-
saat değil dimi? gün ? gün değilse ne çirkin bu konu bu atminler göreve hangi gezegen bu?1 Puan
-
arka kapilardaki 13cm lik hoparlörler eksikti. uygun fiyatli temiz ses veren bir cift hoparlör alip yerlerine monte ettim. orijinalindeki gibi 8 hoparlörü tamamlamis oldum.1 Puan
-
En az 5 yıllık. Birazdan video linki geliyor. Marka Arçelik. https://youtube.com/shorts/RxJhfMJnfbA?feature=shared1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00