İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      26

    • Mesaj

      99.858


  2. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      17

    • Mesaj

      10.428


  3. Servet Aydın

    Servet Aydın

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      14

    • Mesaj

      46.674


  4. Mehmet Ozyurek

    Mehmet Ozyurek

    Yönetici


    • Puan

      11

    • Mesaj

      77.714


Popüler İçerik

01-11-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Basinca gItmeyen GLB leriniz degerine alinir dememek icin kendimi zor tutuyorum Cem Bey :-)
    6 Puan
  2. Bizimki basınca gidiyor yalnız, GLB ile karıştırmayalım.
    5 Puan
  3. Aracımın egzoz ve jant göbeklerindeki paslar gözüme hiç hoş gelmiyordu. Çinko sprey, ısıya dayanıklı boya, zımpara ve band temin ederek kendim amatörce boyadım.
    5 Puan
  4. Bugun bu mesaji ikinci kez yazma sansi buluyorum :-) Kiyamadiginiz Tiguanlariniz degerine alinir Cenk Hocam :-)
    4 Puan
  5. Araç hanımın ve çok fena pazarlık yapar. Geçen bana "benim araba 3 milyon eder mi " diye soruyordu İşin ilginci sürüş modları var , adını unuttum şimdi. Performans olana aldığında bile dişe dokunur bir fark olmuyor.. Ses yalıtımı mı kötü acaba? Onca ses gelince insan az da olsa performans bekliyor.. Benim skodada vitesi sporta alınca araba deliriyor resmen. Mercedes'den benim beklentim çok yüksek olduğundan, beni GLB 200 ile mutlu etmek zor özetle. Nissan sahibi arkadaşlarım beni yanlış anlamasın, bu arabada nissan amblemi olsa belki de "üff be ne araba yapmış Nissan" diyebilirdim, özellikler, oyuncaklar vs.. Ama mercedes olunca işler karışıyor..
    4 Puan
  6. psa/bmw ortak diye geçiyor, lakin biraz bakınca, psa üretimi derim, geliştirme tarafı bmw olabilir. sonuç: mini cooper alınca aslında bir sitroen motoru almış oluyorsun
    3 Puan
  7. Satılık Tigu var dediler geldik. 1.5 miydi?
    3 Puan
  8. 7000'lik mevzu 73 sayfa mı? Yanlış anlamayın ama bir conta için 10 sayfa yorum yapılmış ben çok şaşırdım foruma maaşallah diyorum:)
    3 Puan
  9. Köy adlarına hastayım Oylat'ı ve civarını -özellikle bu mevsimde- görmenizi mutlaka tavsiye ediyorum. İnegöl'de Gülce Konaklama'dan çok memnun kaldım. Korna bir daha sorun çıkarmadı ama temizleyeceğim. Aslında şasenin tüm elektrik bağlantı noktalarını söküp temizlemek lazım, Atılgan'da yaştan mütevellit kireçlenmeler başladı galiba Yaklaşık 500 km süren yolculuğumuz 5 saatlik sürüşle sona erdi. 3 lt/100 km tüketim yapmışız.
    3 Puan
  10. Yerden biraz yüksek, km'si düşük modeli yüksek olsun derken en mantıklı araç T-cross manuel oldu. 1. tercih vag grubu araçtı. Kağıt üstünde 2 ama kullanıcı olarak 1. sahibinden(ilk sahibi al satcıydı 3 ay sonra 69 kmde 2. sahibi almıştı) 21.000 km'de ben aldım Aracı İstanbul'dan aldım 150 km cıvarını istanbul'da yaptım ve Rize'ye gelene kadar toplam 1222 km yaptım. 2657 tl yaktı araç. km'de 2.17 kuruş gayet güzel bir rakam. 110 km çok nadir geçtim yol boyu. Benim ençok merak ettiğim şehir içi kullanımımda nekadar yakacağı. Araçtan genel olarak memnunum şuanda, b segment olmasına rağmen iç hacim olarak gayet geniş. Bagaj kısmı birazcık dar sadece ondada şuanlık çok sorun yaşayacağımı düşünmüyorum. Bagajın çift katmanlı oluşunu değerlendireyim dedim Araç için kullandığım temizlik malzemeleri, ufak tefek torna vida anahtar vs. Normalde bagaj içinde bir kolide tutardım(bagaja koyunca yarısını kapladı ) 15cm derinli vardı altta kalan kısmın. 3 adet uygun ölçülerde saklama kabı alıp o kısmı kullanışlı hale getirdim. Hem sağa sola dağılmıyorlar hemde ses yapmıyorlar. Bu sayede bagajın üst kısmıda tamamen boş kalmış oldu.
    2 Puan
  11. Araç babama ait. 10 yıldır evin hizmetinde. Araca babam tarafından yapılmış bir kaç uygulamayı paylaşıyorum. Yıllar önce yapıldığı için anlatım ve fotolar yok malesef. Kumandadan Açılan Otomatik Bagaj Kapağı Kumandada bagaj açma fonksiyonu olan bir kit ve yanlış hatırlamıyorsam Passat bagaj otomatiği kullanılmıştı. Kapağın kendiliğinden kalkması için ekstra gazlı amortisör eklenmişti. Otomatik Vites Konum Göstergesi Kadranda aracın hangi viteste olduğunu gösteren bir fonksiyon yoktu. Vites topuzunun altına switch grubu eklendi. Kadrana da videodaki gibi bir gösterge yaptık. Start Butonu Videoda herşey görülüyor. Kontağı açıp marş için start butonuna basıyoruz. Araç LPG'li. Eğerki doğrudan lpg ile çalıştırmak istenirse hemen yanındaki buton ile de doğrudan lpg ile çalıştırılabiliyor.
    2 Puan
  12. ihtimaller: abs lambasını yağ lambasına bağlamışlar ki muayeneden geçsin, sıkça yapılır, sebebi abs lambası bazen yakın kalıyor ise (arıza var) asıl konumz düşük devirde yağ lambası yakması. bu konan yağ ile ilgili olabilir. ne kulanıldı yağ olarak marka model?
    2 Puan
  13. rusların dahil olduğu mevzular uzun sürer, baj hala ukraynada geziyorlar
    2 Puan
  14. Gel gel, donut var Taze tabi. Kokmuştur, buyrun.
    2 Puan
  15. Donut müşterisi geldi, aşağıda. Gel canım gel
    2 Puan
  16. susamlayıp safın birine donut diye satarız
    2 Puan
  17. kvkk ya aykırı gelmiştir belki
    2 Puan
  18. Paslı bölgeleri zımpara ile temizliyoruz. Boya değmemesi gereken yerleri bant ile kapatıyoruz. Önce çinko spreyi uyguluyoruz. Kuruduktan sonra en son sprey boya ile boyuyoruz.
    2 Puan
  19. Arabadan önce hanıma her ay düzenli para veriyordum. Arabayı alınca tekrar işe girmek zorunda kaldı şu an kurumsal bir firmada asistan olarak çalışıyor hepsi araba yüzünden. Bu yüzden kızımızın sorumlulugu bana kaldı her sabah okula ben götürüyorum. Sağ olsun şirketin geç gelmem konusunda bana şikayetçi olmuyor. Bu konuda onlardan Allah razı olsun
    2 Puan
  20. Bu terlemedir. Yağ dediğimiz şey sıcaklığa karşı dayanıklıdır ancak çalışma limitleri üzerinde yanıp tortu bırakmak yerine buharlaşma özelliği göstermesi için özellikle formülü ayarlanır. Zaman içerisinde motordan bir şekilde buhar yolu ile ayrılan eser miktardaki yağ bu şekilde eser miktarda terleme bırakır. Alt kartelde bu oran daha fazladır. Bu görseldeki terleme bile sayılmayacak kadar eser miktar. Problem eşiği motorun yağlamasının etkilendiği eşik ile aynı. Yani şu an hiçbir problem yok.
    2 Puan
  21. Daha 15 gün olmamıştır.. Çağlar'a dedim ki, bu elektrikli arabaların evde şarj edilmesinde ciddi bir ötv kaybı var. Buna bir şeyler düşünürler.. Çok sürmedi. düşünmüşler.
    2 Puan
  22. Maaşı alınca demeyi düşünüyorum.
    1 Puan
  23. wrd3 ü yaz kış son ilk bahar asfalt toprak çamur kullanmıştım. şaşırtıcı birşeydi
    1 Puan
  24. çok alıştın öyle bolluğa subvansiyona, bak fransız donuyor gaz yok gazzzz vesile ile 203 kw ı biz kulak arkasına damlatıoz anca
    1 Puan
  25. Servetinki Cx3 idi galiba.. Teknolojisi çok iyi idi.. Bir keresinde çarpışma önleme sistemini denemiştik Onda roterdar da vardı.. İnişlerde hızı koruyordu.
    1 Puan
  26. Patronumda var. Bir mercedes değil trimler vs. Ancak Fiat da değil. Kullandığım toyota'dan daha kaliteli olduklarını düşünmüyorum. Sorun sadece kalite değil. Trimler çok sesliymiş ilerleyen km'lerde.
    1 Puan
  27. Geçmemeli kısmı en azından toyota için dişli döndüğğnden dolayı geçemedi. Yoksa sistemde bir engel yoktu. Cccrrrrrrrr TAAK! Ön camdan çıkacaktık. Biz gençken yutup falan olsaydı varya oo fenomen olurduk. Jackass da neymiş
    1 Puan
  28. Geçmez ki. Frene basıp mandala da bas it sadece crrrrrrrr yapar. 10 km altına düşünce girer park konumuna. O zaman da zaten hemen duruyor. Toyota corolla otm de denedik. 2006 1.6 vvti otm.
    1 Puan
  29. he yaee heewwww, çocuk yapmıştır koltuk kızağını kıran gördü bu gözler, çoçuk kırmış
    1 Puan
  30. Kaynak Tamer 400 müş aldatıldık. https://en.wikipedia.org/wiki/Direct-shift_gearbox
    1 Puan
  31. yüksek debi yanında başka kod var mıydı? yüksek mi tolerans dışı mı?
    1 Puan
  32. de de ağzını korkak alıştırma hatta 350xN dersin olur biter.
    1 Puan
  33. 1 Puan
  34. Peugeot grubunda çok duydum ama ecoboost motorda henüz duymadım ben. 24 bin km kadar da kullandım bu motoru.
    1 Puan
  35. Konu başlığına uygun vasıtadan bizde mevcut. 1.33 tce motörlü yıldız. Her zaman söylediğim gibi bu motor bu arabaya olmamış, basıyorsun gaza ses var görüntü yok. Şanzıman mı uyumsuz, araba mı ağır , motorun takati mi yetmiyor bilmiyorum ama bir anormallik var skodayla karşılaştırınca. sürekli 4x4 diye mi bilmiyorum, merak edip araştırmadım. Kağıt üzerinde 163 hp diyor ama benim 150 hp denen aracım bunun üstünden atlar, döner gelir bir daha atlar. Vergi sisteminden olsa gerek, ucube bir taşıt verdiler elimize..
    1 Puan
  36. 1 Puan
  37. O genel bir yanılgı aslında. Vosvosun 90 lık ve 110 luk PD motorlarının bırak süpaplarını egzantriğini, pistonları bile farklı. Ama millete sorsan aynı. Blok aynı olunca motor aynı olaydı ohooooo
    1 Puan
  38. suv mu? Yok hammer hepsi crossover aslında. kovayla çamur atınca suv olmuyor
    1 Puan
  39. Bunu yolcu edelim. Yerine e140 kasa corolla gelsin. Ne yağ ne conta ne de pislik. Çiçek.
    1 Puan
  40. 2 sene deniz tabanında yatmış olanı gelmişti babamın dükkana. Yanma odasından müren çıkınca vazgeçtik sökmekten
    1 Puan
  41. Yine Bakım zamanı, trigeri yaza bıraktım. Yağ 1450 Yağ hava polen 570 Tapa 70 Silecekler 230 Usta 400 Egzoz ayakları kaynak 200 Yıkama 75 2995 TL ile günü kapattık. @Alpay Sumer resim olmayınca kabul etmiyor sonra
    1 Puan
  42. Cumartesi döşemeciye gittim ölçüleri söyledim. Tek tabakadan komple takım çıkar dedi. 5000 liraya yaparım dedi. Aslında bunda işçilik yok, minder kılıfı ölçüsünde süngeri kesip fermuarlı minder kılıfına sokacak hepsi bu. (tabi süngerin dışı elyaflanmış olmalı) İnternetten üretici firmadan o tabakayı 2450 liraya alabiliyorum. Sanırım bir tabaka alıp kendim yapacağım.
    1 Puan
  43. Kim demiş 1.6 alma 1.3 al diye. Yapsak dahi düzen tutmuyor diyen ustaya gitmeyin zaten. 1.3 Mjet te euro 5 e de öyle diyorlardı sanki 1.3 sökme takması kolay geliyordur ondan öyle diyordur
    1 Puan
  44. 101 yıl sonra: BMW nihayet tek başına dünya şampiyonluğunu kazandı 2009 yılında Superbike Dünya Şampiyonası'na giren BMW, 16 yıl sonra Toprak Razgatlıoğlu sayesinde Alman üreticinin 1 numarası oldu. Bu başarının birçok babası var. Üç haftalık sakatlık molasına ve kaçırılan altı yarışa rağmen olağanüstü 2024 sezonunun ardından BMW ve Toprak Razgatlıoğlu'nun Jerez'deki dünya şampiyonluğu beklendiği gibi geldi, bu nedenle hiçbir takım üyesinin sevinçten çılgına döndüğünü görmedik. Toprak Superbike Dünya Şampiyonası'nda özel Kawasaki takımı ile yarışlar kazandı ve Yamaha'yı on iki yıllık bir aradan sonra yeniden şampiyonluğa taşıdı. BMW Motorrad için şirketin 101 yıllık tarihindeki en büyük sportif başarısını, pistte tek başına ilk dünya şampiyonluğuna ulaştırdı. Bunlar Bayerische Motoren Werke için kolay yıllar değildi. 2009'da üretime dayalı dünya şampiyonasına girdiler ve 2012'de o zamanki genel müdür tasarruf ve ilgi eksikliği nedeniyle fişi çekti. BMW'deki motor sporları tutkunları, SBK projesini zar zor canlı tuttular ve Dr. Markus Schramm 2019'da fabrikaya dönüş zamanının geldiğine karar verdi. Mevcut başarının temelini attı; dünyanın dört bir yanındaki BMW hayranları, Bmw markasını Superbike Dünya Şampiyonası'nın en iyi üreticisi haline getirdiği için ona teşekkür ediyor. Razgatlıoğlu ve menajeri Kenan Sofuoğlu'nu Mayıs 2023'te beyaz-mavililere katılmaya ikna eden kişi, bugünkü BMW spor direktörü Marc Bongers oldu. Yıllardır Hollandalıyı hangi yönetim hatasıyla suçlarsanız suçlayın, kimse onun bu başarısını inkar edemez. "El Turco" şampiyonluğu kazandıktan sonra Bongers'ın yanı sıra SMR takım patronu Shaun Muir ve ekip şefi Phil Marron'dan TV kameraları karşısına çıkmaları ve röportajlar yapmaları istendi. Yalnızca bugünkü takım yapısının mimarı ve dolayısıyla başarısının büyük bir kısmı arka planda kaldı: Christian Gonschor. Bochum yerlisi Dr. Schramm, başarıya giden yolun nasıl olması gerektiğini düşündüğünü anlattı. O dönemde BMW Motorrad'ın başkanı ona olan güvenini dile getirdi ve onu teknik direktör yaptı. Gonschor, Sylvain Guintoli, Bradley Smith ve Markus Reiterberger gibi deneyimli, hızlı ve yetkin pilotlardan oluşan bir test ekibi kurdu. Tüm bilgilerin yarış ekibinden test ekibine ve geliştirme departmanına ve tekrar geri akışını sağladı. Razgatlıoğlu harika bir yarış pilotu ve şu anda Superbike Dünya Şampiyonası'nın en iyisi. Ancak 2022 ve 2023'te zayıf Yamaha'da Ducati'de Alvaro Bautista'ya karşı künt silahlarla savaşırken gördüğümüz gibi, motosikletin zayıflıklarını ancak bir dereceye kadar telafi edebiliyor. Şu anda yalnızca Toprak BMW'de dünya şampiyonu olabilir; buna şüphe yok. Ancak aynı durum Kawasaki'de Jonathan Rea ve Ducati'de Bautista için de geçerliydi. Kendisi de üç kez şampiyon olan Bautista, Razgatlıoğlu ile BMW arasındaki ortak yaşamı çok yerinde bir şekilde tanımladı: “Bu her zaman paketle ilgili. Bir sürücünün, yeteneklerinden en iyi şekilde yararlanabileceği, kendisi için en iyi motosiklete ihtiyacı vardır. Benim için geçen yıl Ducati'ydi, Honda ile aynı şey değildi. Toprak içinse BMW.” Haber kaynak
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...