İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Selim Bilgin

    Selim Bilgin

    Gold Üye


    • Puan

      29

    • Mesaj

      7.412


  2. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      26

    • Mesaj

      99.858


  3. Uğur Kamil

    Uğur Kamil

    Üye


    • Puan

      22

    • Mesaj

      3.673


  4. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      21

    • Mesaj

      10.428


Popüler İçerik

30-10-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Yerden biraz yüksek, km'si düşük modeli yüksek olsun derken en mantıklı araç T-cross manuel oldu. 1. tercih vag grubu araçtı. Kağıt üstünde 2 ama kullanıcı olarak 1. sahibinden(ilk sahibi al satcıydı 3 ay sonra 69 kmde 2. sahibi almıştı) 21.000 km'de ben aldım Aracı İstanbul'dan aldım 150 km cıvarını istanbul'da yaptım ve Rize'ye gelene kadar toplam 1222 km yaptım. 2657 tl yaktı araç. km'de 2.17 kuruş gayet güzel bir rakam. 110 km çok nadir geçtim yol boyu. Benim ençok merak ettiğim şehir içi kullanımımda nekadar yakacağı. Araçtan genel olarak memnunum şuanda, b segment olmasına rağmen iç hacim olarak gayet geniş. Bagaj kısmı birazcık dar sadece ondada şuanlık çok sorun yaşayacağımı düşünmüyorum. Bagajın çift katmanlı oluşunu değerlendireyim dedim Araç için kullandığım temizlik malzemeleri, ufak tefek torna vida anahtar vs. Normalde bagaj içinde bir kolide tutardım(bagaja koyunca yarısını kapladı ) 15cm derinli vardı altta kalan kısmın. 3 adet uygun ölçülerde saklama kabı alıp o kısmı kullanışlı hale getirdim. Hem sağa sola dağılmıyorlar hemde ses yapmıyorlar. Bu sayede bagajın üst kısmıda tamamen boş kalmış oldu.
    17 Puan
  2. Abi yeterince uzatmışsın bence.
    11 Puan
  3. en son bitmis halinin fotolarini eklememisim. onu da ekleyelim tam olsun
    8 Puan
  4. Bu gün bı test yapma fırsatım oldu E270 CDI E200 kompresör Tam sıfıra sıfır bir test değildi ama sürüş hızlari ve yaşadığı trafik aynı idi Dizel olan sıcak motor sıfırlandı Benzinli olan soğuk motor marş ile sıfırlandı Trafikli otoban sürüşü peş peşe gidilerek denendi İki araçta yaz yaksin vs gibi bir tarzda kullanilmadi Ortalama hız ve sürüş mesafesi aynı Max 140 geneli 100 110 li hızlarda bolca İstanbul giriş trafikli ortalama hız 58 km/h Test parkuru Körfez - Çamlıca gişe 5.4 dizel e 8.5 litre benzin muadili LPG ( 10 litre LPG diyebiliriz) Krs bazında yakıtları yakın sayılır. Performans olarak 270 CDI 170 PS sanırım 200k 184 PS km lerle çok Uzak değil dizelde düşük devir ve kısa devir aralığında tork hissi güzel ama benzinde geniş devir aralığında çekiş hissi gibi değil burda turbo dizelim Torku 400nm lerde birden gelmesi ile kompresör 250 mm torkunun devre yayılması farkı var Motor sesi olarak dizelin kukreyisi ile de kompresörun tatlı hiriltisi arasında seçim yapılabilir . Yakıt maliyeti odaklı bir test olduğu için performansi denemedik tam manasında ama ikisi de kasasına zevkli denebilecek hizlanmalara sahip, yüksek performans denemez ama çoğu piyasa arabasından daha keyifli @Önder Özcan abi de teşekkür aracını paylaştı denemem için
    8 Puan
  5. İşgal senelerinde Renault Ft-1 modelli fransız tankı ve fransız askerleri isyan edebilecek kalabalığı bastırmak için devriye atıyor..Unutmayın unutturmayın. Bu günlere geri dönmek isteyenlere de karşı durun. Umarım bizleri şu arkadaki fesliler gibi bir daha esaret altında yaşatmazlar. Tüm Türkiye'de.
    8 Puan
  6. Bis'e Selim sığmaz ki polis akademisindeki gibi ön koltuğu söküp arka koltuğa oturması lazım
    4 Puan
  7. Hafta sonu Müdürüm geldi ve kurutma makinamdan rahatsız oldu. Camdan atacaktım başkan son anda içindeki oksijen sensörü filan lazım olur atma deyince durdum. Tangırtısı biraz bana da fazla geliyordu. Dedim bi dağıtayım. Tambur tekerleri haşat olmuş bir de kazan arka sabitleme yatağı kurumuş. Gerekli güvenlik tedbirlerini alıp bakımını yaptım. Yarında tekerleri değişeceğim.
    4 Puan
  8. un yok şeker yok ayçiçek yok fabrika yok elektrik 3 şehir harici yok, 50kwh zaten toplam aylık üretim kapasitesi, ülkede ortak saat yok, saat çeşitleri: zevali/grubi/ezani... dirhem okka çeki arşın kulaç fersah... dünya standartı dışı ölçü birimleri vardı, üniversite sayımız 1 Darül Fünun, lise sayımız 23.. tüm Ülkede, , kiremit ithal, limanlar, demiryolları yabancıların idi. banka işlemleri Fransızca yapılırken, gaz lambalı odada EFENDİLER YARIN CUMHURİYETİ İLAN EDECEĞİZ demişti Atatürk.... 28 Ekim 1923 te....
    4 Puan
  9. Bende şu şekilde bir eklenti yaptım çamaşır makinesine 1 yılı aşkın kullanıyorum çok memnunum. Normalde mk tek su girişli, ben su giriş selenoidlerinin aynısından yanına taktım çiftli oldu. Bu termostat devresi su sıcaklığına göre sıcak soğuk seçim yapıyor. Schmitt trigger tipi çalışan devre yapısına sahip. 40 derece yıkamada kullanıyorum. Su alırken 45 dereceye ulaşınca tekrar 40 a düşene kadar soğuk alıyor döngü tekrar ediyor. Bu sayede sıcaklık 40 seviyelerinde hazır duruyor. Yaşadığım yer adana malum sularımız yaz kış çok soğuk. Evde güneş enerjisi var hava her gün güneşli sayılır. Bunu kullanınca tasarruf zirve yapıyor eminim ve makina rezistansı az kullanıldığı için ömrü çok artıyor kireçlenme daha az oluyor aşırı elektrik tasarrufu yapıyor çünkü rezistans çok güç çekiyor. Yapmak isteyen için Termostat probunu rezistans yanı kazanın altını maktapla delip içeri uzatıp İran yapıştırıcı ile güzelce yapıştırdım çok sağlam oldu. Yandaki yuvarlak buton devreyi açmaya yapıyor açılmadığı zaman eski hali ile kullanım mümkün. Selenodleri röle grupları ile ayrım yaptım. Makinadan gelen selenoid valf uçları rölelerin ortak ucuna giriyor NC NO uçlarına da sıcak soğuk valfler bağlanıyor.
    3 Puan
  10. Motorcular da hep "aradığım motoru buldum o yüzden acil bu fiyat" yazarlar. O, motor salatalık, çakacak adam aranıyor demek. Birde ev almak için satanlar var. 50 cc motoru ev almak için satıyor, pcx le takas olur yazmış alta da
    3 Puan
  11. Geçen aklıma geldi myaudi’ye ekledim arabayı. Tüm geçmiş çıktı. Buradan sonrası bizde zaten.
    3 Puan
  12. Kurum ismi yazmıyorum.. Sıkıntı olmasın. Türküm demekten utananların bu topraklarda yeri olmamalı.. Cumhuriyete sahip çıkan ,koruyan bir tek biz kaldık.. Yani halk.. Sahipsiz değiliz kimseye ihtiyacımız yok... 101. YILIMIZ KUTLU OLSUN..
    3 Puan
  13. Merak ettiğim bir konuyu sizlere danışmak istiyorum. Mercedes bazı modellerinde renonun yıllardır kullandığı bildiğim kadarıyla kronik sorunu sıkıntısı olmayan müthiş yakıt ekonomisi olan 1.5dci motorunu kullanıyor. Forumlarda vs. he şu reno motorlu araba mı falan diye ara ara dalga geçiyorlar. Sormak istediğim nokta şu, ben A noktasından B noktasına sorunsuz gideyim şöyle 90-100-110hpler fazlasıyla işimi görür beni fazlasıyla tatmin eder. Böyle bir durumda parçası bol, ustası bol, işçiliği çok zor olmayan bu motorun aldığım mercedeste olmasının bana zararı değil aksine yararı yok mu? Benim 150-170-200 beygirlerle işim yok. 200 torkluk 90hp bir makine bile beni beklentimin çok üstünde doyuruyor zaten. Bayiden sıfır alacak olsam 1.6 saf mercedes benzinli motoru mu yoksa renonun 1.5 dizelini mi koyalım deseler benim gidip dizeli seçmemin bana ne zararı olabilir ki? Dıştan muazzam görünümlü bir mercedesim var. İçerde de şehiriçi 5 litre yakıyor. Banane kimin motoru neyin nesi. Bu bakış açısı hakkında ki görüşünüz nedir?
    2 Puan
  14. Yok hiç gitmedim fideolarda söylüyorlar
    2 Puan
  15. 21 yılında mecburi satıp 23 yılı ağustos ayında tekrar alabildiğim Hilux ile 45 bin km'yi devirdik. bu süreçte tecrübelerim , servis maliyetleri , adblue partikül durumları gibi deneyim edindiğim bilgileri paylaşmak istedim. Araç 4x4 otomatik vites 2.4 motor dizel. Araç için neredeyse tüm yakıtları shell ve bpden aldım. 45bin km ortalamasında 100km/ 8,9 ltr yakıt tüketimi mevcut( Tansu hocamın eli ayağı titriyor okurken ) . Bu yakıt ortalaması şehir içi ve şehirler arası karma tüketim ortalaması. Yapılan yolun da yarısı uzun yol olarak yapıldı. bu süreçte 6 kez adblue dolumu yaptım. her dolum 15 ltr olmak kaydı ile 90 ltr adblue tüketimi gerçekleşti. En ekonomik sürüş ,Uzun yolda 104 km/h hızlarda gerçekleşiyor. bu süratlerde seyredilir ise 7,6 ltr ortalama yakalıyor. tecrübeme istinaden 104 km hız , bu araç için en ekonomik sürüş hızı. Şehir içi ise sakin kullanımda 9 - 9,5 ltr , biraz seri kullanımda ise 10 - 10,5 ltr civarında seyrediyor. Bu km ye kadar periyodik bakım dışında başka bakım olmadı. Fren balataları henüz yarım seviyede. disklerde sorun olmadı. 195 km/h üst hız limiti var. tam burada gaz kesiyor araba. Eksileri: *MTV maalesef araç çekiş sistemi 4x4 olması sebebiyle motor hacmine göre tahsil ediliyor. 24 yılı için 14.666x2 taksit. ( hybrid kullananlar normal diyor, 1.0 kullananların gözü yaşlı ) *Kamyonet olduğu için bol bol radar yedim. genelde de en üst seviyeden yedim radarları. *Dar mahalle arası gibi yerlerde park ve manevra zor. *Lastik basıncını doğru ayarlamazsanız , bozuk yollarda zıplama yapıyor. ( ön lastikler 31 , arka lastikler 29 hava ile gayet konforlu ) Artıları : *Yüksek sürüş keyifli *Arazi bozuk yol çamur kar dağ tepe özgürlüğü var.( benim gibi yayla dağ tepe meraklısına büyük avantaj) *Araç ağırlığına ,motor hacmine ve şanzıman tipine göre yakıt anlamında ekonomik bir araç. *Servis maliyetleri düşük *Fren tertibatlı 3,5 ton , Fren tertibatız 1,5 ton çekme , 750 kg taşıma kapasitesi mevcut. *4x4 sürekli değil. H4 ve L4 şeklinde iki çekiş modu var. *Arka diferansiyel için kilit var. tek tuşla aktif edilebiliyor. *Yokuş iniş destek sistemi var ( denemek için açtığımda gayet stabil çalıştı) Donanım seviyesine bağlı gelen artılar ise ; *JBL müzik sistemi 360 çevre görüş kamerası , koltuk direksiyon ısıtma gibi ekstra donanımlar var. *Yine üst paketle standart gelen bagaj sürgüsü bagaj havuzu yan basamak gibi işlevsel parçalar mevcut. *Anahtarsız çalıştırma ve giriş mevcut *Benim için en önemlisi adaptif hız sabitleme mevcut. *Şerit takip çarpışma engelleme gibi güvenlik donanımları mevcut. Benim heves ettiğim aynı zamanda kullanırken keyif aldığım bir araç. nihayetinde küçük motorlu önden tahrikli sözüm ona SUV parasına pick up. gezme alışkanlıklarıma ve yaşadığım yere uygun olması sebebiyle tercihim oldu. Soru varsa bildiğim kadarıyla cevaplarım. bir kaç tane de yakışıklı resim* iliştirdim. (*resimler 29 ocak 24 tarihinde kaz dağları milli parkında çekildi.)
    2 Puan
  16. Yazık olmuş. Almadılar mı motoru denizden? Mükemmel tork var. Aynı hp deki 4 zamanlıyla dalga geçiyor. 2 zamanlı mis gibi alet. Yağ değişme derdi de yok. 1.4 c3 gibi
    2 Puan
  17. düplü murat 124 bunları yer, sıfırı olsa
    2 Puan
  18. Olsun Samsun olsun, neden olmasın ki İstihdam çoğalsın da bizde oralara gidelim. Şuanki halinden daha gelimiş olması gerekiyordu bence zaten Samsun sanayisinin
    2 Puan
  19. Orada olsam kameraya çekerdim sizi iyi olurdu
    2 Puan
  20. Derin olmasi herzaman ise yaramiyor. Örnek olarak alt kisima koyduklarimi kutuya koyup bagaja koysam bagajin yarisi kapanmis olacakti. Uzerlerinede birsey koyamayacaktim Taigo bagaj olarak azdaha büyük ama t cross ic hacim olarak daha rahat. Birde taigolarda 1.0 manueller 95 bg. T cross 110 bg. Eski aracim 1.2 tsi jettadan daha atak Troc lari yakindan incelemedim butceyi cok asiyordu.
    2 Puan
  21. Type c usb dönüştürücü alip 16 gb flash bellek taktim sorun çözüldü. Araç teyipleri belli bi gb tan sonrasini saglikli desteklemiyor sanirim.
    2 Puan
  22. Köy adlarına hastayım Oylat'ı ve civarını -özellikle bu mevsimde- görmenizi mutlaka tavsiye ediyorum. İnegöl'de Gülce Konaklama'dan çok memnun kaldım. Korna bir daha sorun çıkarmadı ama temizleyeceğim. Aslında şasenin tüm elektrik bağlantı noktalarını söküp temizlemek lazım, Atılgan'da yaştan mütevellit kireçlenmeler başladı galiba Yaklaşık 500 km süren yolculuğumuz 5 saatlik sürüşle sona erdi. 3 lt/100 km tüketim yapmışız.
    2 Puan
  23. İlk defa kompressor kullandım. Düşük devirde dizel gibi değil ama gaz normal kullanımda gaz tepkisi çok iyi, dizeldeki turbo boşluğu yok. Motorun sesi ayrı güzel. Çok aksiyona girmeden, tem yolunda 100-140 arası ani hızlanmalı kullanım. Bu arada neden dizelin saati 20.29 komp. un saati 19.29. Dizelin dış sıcaklık göstergesi 17.5 komp.un 16.5 derece. Yanyana dururlarken
    2 Puan
  24. 2 Puan
  25. Motoxracing Yamaha, Rabat ve Bahattin Sofuoglu ile 2025 WorldSBK sezonu için çifte çaba sarf ediyor Taze bir his, yeni bir görünüm ve deneyim ile öğrenme isteğinin bir karışımı: 2025 Motoxracing Yamaha WorldSBK Takım kadrosuna hoş geldiniz 2024 MOTUL FIM Superbike Dünya Şampiyonası bitmiş olabilir ancak 2025'e ilişkin bulmacanın son parçaları yerlerine oturuyor ve Yamaha Motoxracing WorldSBK Takımı için iyi bir haber. Takım çabalarını ikiye katlayacak ve önümüzdeki sezon için iki motosiklet sahaya sürecek. Sürücüleri, 2014 Moto2™ Dünya Şampiyonu Tito Rabat ve WorldSSP yarış galibi Bahattin Sofuoglu'nun gelecek yıl Sandro Carusi'nin yeni görünümlü takımına öncülük etmesiyle, daha bilge bir deneyim ve gençlik coşkusunun bir karışımı olacak. TÜRKİYE TEMSİLCİLİĞİ İKİYE KATLANDI: Sofuoğlu, Kenan amcanın izinden gidiyor ve Toprak'a hayranlık duyuyor Bu, WorldSSP300 yıllarında Sandro Carusi'nin takımıyla yarışan ve dört kez kazanıp toplamda sekiz kez podyuma çıkan Bahattin Sofuoglu için hoş bir dairesellik. 2022 Avrupa turları için MV Agusta ile WorldSSP'ye yükseldi ve yılın son dört turunda üç kez ilk beşe girerek etkiledi ve ardından 2023'teki Barselona'daki 2. Yarışta üreticinin en son galibiyetini aldı. 2024'ün son turlarında karşılıklı anlaşmayla ayrılana kadar takımda kalan Sofuoglu'nun WorldSBK'da Yamaha'ya geçişi, sezonun en heyecan verici beklentilerinden biri olacak. Padokta en üst sınıfa yükselen ve WorldSBK gridinde Türkiye varlığına katkıda bulunan Bahattin Sofuoglu, Dünya Superbike yolculuğuna başlamak için can atıyor: "Eski takımımla tekrar yarışabildiğim için çok mutluyum. WorldSSP300'de gerçekten iyi, başarılı sezonlar ve podyumlar geçirdik ve şimdi hüküm süren sınıfta tekrar bir araya geldik. Kariyerimin bu heyecan verici yeni bölümüne başlarken planım mümkün olan en kısa sürede hazır olmak. İlk testleri beklerken özgüven kazanabilmek için YZF-R1 kullanmaya başladım. Sandro Carusi ve Yamaha'ya çok teşekkür etmek istiyorum". CARUSI YENİLENMİŞ HİSSEDİYOR: Sofuoglu “gelecek vaat eden genç”, Rabat rakipten çekirdek üyeye Takım patronu Sandro Carusi, dünyanın en hızlı ve en popüler üretim tabanlı Şampiyonası'nda takımın varlığını genişletebildiği için duyduğu memnuniyeti dile getirerek şunları söyledi: "Sonunda gelecek sezon iki sürücü sahaya süreceğimizi doğrulayabilirim. Aynı zamanda eski bir Moto2™ Dünya Şampiyonu olan deneyimli Tito Rabat ve gelecek vaat eden genç Bahattin Sofuoğlu da takıma katılacak. Tito son sezonlarda rakibimizdi ve bu yüzden artık ekibimizin bir parçası olacağı için mutluyum. Bahattin ile 2020'de WorldSSP300 Şampiyonası ekibimizin bir parçası olarak çalıştık. Bu iki sezon boyunca sık sık podyumda yer aldık ve yollarımızın bir gün tekrar kesişeceğini hep umdum. Bu, WorldSBK'da iki sürücümüzün olduğu ilk sezonumuz olacak ve bu yüzden teknik kadromuzda da yeni katılımların yanı sıra tanıdık yüzlerle birlikte değişiklikler olacak. 2025'te gerçekten sıkı sıkıya bağlı bir çalışma grubumuz olabileceğinden eminim." TAKIMIN WorldSBK TARİHİ: geçmiş yıllardaki en iyi altı potansiyel Takımın WorldSBK gridindeki varlığı, İtalyan Roberto Tamburini'nin sınıfa yükselip Barselona'da en iyi P10'u ve toplamda on puan alan bitişle sağlam sürüşler sergilediği 2022'ye kadar uzanıyor. 2023'te, takımı 2023'te Imola'da unutulmaz bir ilk altı bitişine taşıyan 2022 BSB şampiyonu Brad Ray'e bahis oynadılar. Bu, takımın bugüne kadarki en iyi performansı olmaya devam edecekti çünkü 2024 de Ray'in daha önce umduğu gibi ilk altı için mücadele ettiğini göremedi. Haber kaynak
    2 Puan
  26. Resmi: Bahattin Sofuoğlu, 2025’te WSBK’de yarışacak! Bradley Ray ile yollarını ayıran Motoxracing, gelecek sezon Tito Rabat'ın yanındaki koltuk için Bahattin Sofuoğlu ile anlaştı. Böylelikle Dünya Superbike Şampiyonası'nda Toprak Razgatlıoğlu ile birlikte iki temsilcimiz yarışıyor olacak. Temsilcimiz Bahattin Sofuoğlu, bu anlaşma üzerine şunları söyledi: "Eski takımımla tekrar yarışabileceğim için gerçekten çok mutluyum." "Planım, kariyerimdeki bu heyecan verici yeni bölüme başlarken mümkün olan en kısa sürede hazır olmak." "İlk testleri beklerken kendime güvenebilmek için bir üretim YZF-R1 kullanmaya başladım. Sandro Carusi ve Yamaha'ya çok teşekkür ederim." Takım patronu Sandro Carusi bir süredir yalnızca teknik kadro açısından değil, aynı zamanda deneyimli Tito Rabat'a yetenekli çaylak Bahattin Sofuoğlu'nun katılacağı sürücü kadrosu açısından da çok fazla çalıştığını dile getirdi. Carusi, "Nihayet önümüzdeki sezon iki sürücüyle yarışacağımızı teyit edebilirim." "Aynı zamanda eski bir Moto2 dünya şampiyonu olan deneyimli Tito Rabat'a gelecek vaat eden genç Bahattin Sofuoğlu katılacak." "Eminim ki 2025'te gerçekten birbirine sıkı sıkıya bağlı bir çalışma grubuna sahip olacağız." dedi. Haber kaynak
    2 Puan
  27. Yatak olsun ama, başka bişey getirmeyin. Sedici giremez tabelesı koyduk maalleye. Ona göre gel.
    2 Puan
  28. parası yeten mercedes alır parası yetmeyen reno motoru bu yav der
    2 Puan
  29. Umarım yakın zamanda "uyanan" sayısı daha da artar. Nice 101 yıllara!
    2 Puan
  30. bence üzerine şırdan atalım karbon çinkolu mu olsun lityum ionlu mu?
    2 Puan
  31. Şuraya bir SVT bırakayım ozaman (#711 of a build 2173)
    2 Puan
  32. Genel olarak elektrikli araclarin yayginlastigi ve gelecekte piyasaya hakim olacak yakit türünün ne olacagi tam olarak bilinemedigi icin özellikle 2030 yilinda fosil yakitli arac üretmeyi birakacagini aciklayan ancak kendileri de hala tam olarak ne yapmak zorunda olduklarini bilemeyen, elektrikli mi, fosil yakitli mi, yoksa Fuelcell tipinde arac mi üretsek karmasasinda kalan otomobil üreticilerinden bu yillarda motor Ar-Ge'si beklemek hayal kirikligi ile sonuclanabilir. Bu dönemde bu tip büyük projelere girismek isteyen bircok otomobil firmasi, masrafi bölüsebilecegi baska firmalarla ortak proje yapmaya calismaktadir. Motor Ar-Ge süreci oldukca uzun ve masrafli bir sürectir. Ne kadar test yaparsaniz yapin, alt tedarikci yani motora ait bir parcayi üreten tedarikci kaynakli basit gözüken ama önemli bir nedenden dolayi bile sonradan sattiginiz araclari geri cagirmak zorunda kalabilirsiniz. Bu nedenle firmalarin kendisini ispatlamis motorlarla devam etmeye calismasi bana cok garip gelmiyor. Geri cagirma bir otomotiv sirketinin basina gelecek en kötü seylerden biridir. Aractaki hata, gelistirme asamasinda tespit edilip ortadan kaldirildiginda maliyeti X iken, pazara ciktiktan sonra servise cagirip ortadan kaldirildiginda 2X ya da 3X olmaktadir. Yine de hicbir marka, farkli bir üreticiden aldigi motoru kendi kriterlerine uygun testlerden gecirmeden piyasaya sürmez. Yani aslinda kendini ispatlamis motor, diger markada seri üretimde kullanilmadan önce kendini tekrar ispatlamak zorundadir. Sonucta motorla alakali yasanacak her problemde, motoru alip takan yani Mercedes suclu olacaktir. Bu nedenle de sert kosullarda test edilir. Isin tabii kültürel boyutuna da bakmak gerekir. Örnegin Türkiye'de boya ve degisen cok ciddi bir problem olmasina ragmen, Almanya'da ikinci elde boyanmis bir araci (eger ciddi bir kaza gizlenmiyorsa) cok önemsemezler. Aksine memnuniyetle satin alirlar, cünkü boya onlara göre yenidir ve ceplerinden parasi cikmayacaktir. Motor konusunda yine bir kisim insan, markaya duydugu güveni motora duymak ister ve bu nedenle markanin kendi motorunun aracta olmasini ister. Ancak bir kisim insan ise, isimi gördügü ve masraf cikarmadigi sürece kaputun altinda ne oldugu umrumda olmaz diye düsünür. Toparlamak istersek, aracin dis donanimi, ic donanimi, tasarimi sizi etkiliyorsa ve motoru da kendini ispatlamis bir motorsa bence insanlarin fikirlerine kulak tikayip zevkle binebilirsiniz.
    2 Puan
  33. Yine Bakım zamanı, trigeri yaza bıraktım. Yağ 1450 Yağ hava polen 570 Tapa 70 Silecekler 230 Usta 400 Egzoz ayakları kaynak 200 Yıkama 75 2995 TL ile günü kapattık. @Alpay Sumer resim olmayınca kabul etmiyor sonra
    2 Puan
  34. Cumhuriyetimizin 101. yili kutlu olsun! Bolmeye ve yikmaya calisanlara, degerini bilmeyenlere inat; nice yillari olsun! O Cumhuriyet ki, Nesilden nesile, gonulden gonule, kulaktan kulaga, yurekten yurege, yediden yetmise, kadiniyla, erkegiyle aktarilir, Vatanin her bir karis topraginda, her bir sehidimizin tek bir damla kaninda, Oglumun, kizimin dogdugu anda aldigi ilk nefeste, Verecegim son nefeste Hep varolacaktir.
    2 Puan
  35. İyice baktırın, hangisi temiz ise onu alın. Ancak, başına bir şey gelmedi ise, 270 binde motor yiyen Accent 1.270 bin olabilir.
    2 Puan
  36. Her geçen gün kıymeti daha çok anlaşılıyor. 101. yılımız kurlu olsun
    2 Puan
  37. Değerini bilmeyenler yüzünden son günlerde geldiğimiz manidar durum üzüyor. Buna rağmen kutlu olsun.
    2 Puan
  38. 2 Puan
  39. 7 koltuklu bir arac icin nacizhane tavsiyem kesinlikle tüm koltuklar acikken denemeniz olacaktir. Cünkü 3. sira koltuk bircok araca sadece acil durumlarda, kisa mesafede kullanilsin diye eklenmis gibi oluyor. Yani son sirada oturup uzun bir yolculuk yapmak kolay olmadigi gibi, o koltuklar acildiktan sonra bagajin artik hicbir sey alamayacak duruma gelmesi de isin ayri bir detayi oluyor. Her 7 koltuklu aracta standart midir bilemiyorum ama eger degilse, 2. sira koltuklarin ray üzerinde ileri geri kaydirilabildigi modellerden secmenizi tavsiye ederim. Eger ayar yoksa 2. sira cok genis kalirken, 3. sira cok dar kalabiliyor.
    2 Puan
  40. Kayınvalide binecek galiba
    2 Puan
  41. Bosch çamaşır makinamız 10. yılında. Son 2 aydır bir gariplik vardı. Programı tamamlamıyor sıkmaya geçmiyordu. Geçen hafta sigorta artırmaya başladı. Rezistans patlamış. Buradaki beyaz eşya yedek parça satan yerden 250 liraya aldım. Hazır acmışken 350 liraya da amortisör takımını değiştirdim. 7 senelik kireçli Çorum suyu da bu şekilde. Calgon parasından daha ucuza rezistans değişimi 😊
    2 Puan
  42. Hayırlı olsun. Güzel seçim olmuş.
    1 Puan
  43. Gururla.. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
    1 Puan
  44. 8 yıldır bende LPG görmemiş Km 155 Büyük fren, AP coilover, Orjinal OZ Superleggerra, 4-2-1 manifold vb. vb.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...