Skor Tablosu
Popüler İçerik
13-10-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Bugün de boş durmadim, yağ kaçaklarina savaş açtım karter conta değişimiyle günü bitirdim. bu da videosu https://youtu.be/EzsLP-4bPW4?si=2SRnVte76kBPcm3B8 Puan
-
2 haftaönce akademiden 16 motor ve 2 hoca eşliğinde günübirlik iğneada-kıyıköy gezisi yaptık. 350km tepmişiz. Kadran 17k'yı geçti8 Puan
-
Bugün Köksal geldi. Audi’nin sunroof bakımını yaptı sağolsun. Yalnız saat ücret tarifesi Servet ile yarışıyor. Kredi çekerek ancak ödeyebildim. 😅 Onu da kendi bankasından çektirdi. Oradan da prim alacakmış.6 Puan
-
Aslında şeytanlar ikiye ayrılır. İnsi ve cinsi Cinsi denenler gelir kafanıza konuşur konuşur, karıştırmaya kalkar vesvese verir fakat sağlam bir savunma ile besmele yada güzel bir abdest ile def olur gider. Birde insi şeytanlar var onlarda gelir konuşur konuşur bozguna uğrayinca besmele çekilince kaçan cinsi gibi kaçar. Fakat ne pislik yapsam kardır dediği için bozgun olayı ile ilgilenmez. Tek derdi efendisine hizmettir. Kendince ondan menfaati vardır. Allah bu ülkeyi, milletimizi insi ve cinsi şeytanların şerrinden muhafaza etsin . Birliğimizi daim etsin. Feraset gözü ile bakmayı bilen anlar.... Onun yüzünden yüzme öğrendik6 Puan
-
4 Puan
-
Anne ve yavruyu yeniden eve alıyoruz. Eşim kedinin geldiğinde gözlerinden yaş aktığını söyledi https://i.hizliresim.com/p23fz1u.jpg?_gl=1*kr6b0a*_ga*NTUxNDUyNzMzLjE3MjQ0Mzg3Mzg.*_ga_M9ZRXYS2YN*MTcyODgzNTExOS45LjEuMTcyODgzNjc5OS40OS4wLjA.4 Puan
-
@Mehmet Ozyurek Akşam köye geldim. Kedi yok yavrular yok. Yarım saat sonra anne geldi. 15 dakika sonra bir yavruyu ortaya çıkardı. Diğer iki yavru yok. Bunu kurtarmak için saklamış annesi. Sanırım geçen dönüştüğü erkek kedi boğdu yavruları. Hakkinda yakaladigim yerde katli vacip kararı verdim. Sigara içerken geldi çıktı kucağıma4 Puan
-
4 Puan
-
Limit düşürülür mü ya Ne zaman ihtiyacımız olacağını bilemeyiz. Öderim 750 yi. Amacı dışında kullanan, harcarken gerekli özeni göstermeyenin de Allah belasını ummadığı şekilde versin.3 Puan
-
3 Puan
-
Doğru. İnsanlar için eczanede satılan Teramicin de iyi gelir. Bu yaz yaralı ve enfeksiyonlu bir kerkenezi iyileştirmiştim bu merhem ile. Fotoğrafta da görüldüğü gibi sol gözde hala merhemden dolayı yaşlıklar var. Kör olmak üzereyken 2 gün sabahları bir sefer uygulama sonrası direkt kendine geldi. Aslında ilk elime aldığımda kör sanmıştım ki kör bir kerkenez yaşayamaz. Bunların gözünde dürbün mekanizması var. Uçarken kafalarını boyundan sabitliyorlar avlarını titreşimsiz gözlerine kestirip dalıyorlar. Nihayetinde gözü kurtardık şükür yoksa üzülürdüm. Epey de masraf açtı bana taze tavuk yüreği bulacağım diye nerelere gittim. Daha önce de sokaktaki hasta kedi ve köpekleri iyileştirdiğim oldu. Yeni başlayan enfeksiyonu çay geçirir ama enfeksiyon artık başlamışsa merhem.3 Puan
-
Limitleri düşürmeyin arttırın bence. Yeni yıla faizler düşünce limitleri açmayacaklar.3 Puan
-
3 Puan
-
neyse konu uzamansın, senin son sözün düştüğümüz halin özeti gibi, sen yırttın! gerisini biz düşünürüz hiç merak etme! iyi uykular....3 Puan
-
Şöyle göstereyim Sani Abi. Her canlı şefkati hisseder. İlk başta çok korktu ama sonra kendimi alıştırdım. Allah var hiç saldırmadı o da çok uysaldı. İkimiz de birbirimizden korktuk anlayacağın. Bi abimize araba bakmaya gittik galeriye. Galerinin önündeki otoyolda araba çarpmış. İki tanelermiş birisi olay yerinde ölmüş diğeri de yaralanmış ama galerici Allah affetsin hiç anlamıyordu hayvandan Bir kutuya koymuş sıcağın altında hayvan öldüm ölecek. Galericiye durumu anlattım o da ikiletmedi. Arabayı almadık ama kuşu aldık döndük. Kan şekeri düşüktür kesin diye önden azıcık şekerli su verdim ardından biraz ayaklanır gibi oldu sonra da biraz merhem derken canavar gibi oldu. Bol bol da kanlı tavuk ciğeri. Antrikot versen yemez bunlar ama kurbağa, kuş yüreği versen paramparça eder. Öyle de seçici hayvan. 😂 Farkettiysen boyun 270 derece dönüyor ve kafa hep sabit. Gözler timsah gibi çift kapaklı ki süratli süzülürken zarar görmesin. Aynı zamanda kartal gibi uzağı yakın gibi görebiliyor. Hayran olmamak elde değil. https://youtube.com/shorts/512DsqeSysI?si=jkMULM46U-kJRTlT2 Puan
-
2 Puan
-
kendileri bilir. Harcamalar kısıldıkça üretim sektörü batağa gider. Kapanan işletmelerin tekrar açılması yıllar alır2 Puan
-
Bugün Ümraniye millet bahçesi geziyoruz belediye ne kadar zengin oluyorsa millet bahçesi de o kadar zengin ve dolu oluyor.2 Puan
-
Arabayı bıraktığında, yani motor frenini devreye girdiğinde problem gerçekleşiyor. Burası önemli. Senin arabayı aşağı vurman ile arabanın burnunun aşağıda olması aynı şey değil. O arabada Downhill modu var. Descent mode diye de geçer. Şanzımandan tekere değil de tekerden şanzımana kuvvet bindiği zaman bu mod devreye girerek inişi güvenli yapmak adına bazı ayarlamalar yapıyor. Bu ayarlamaları yaparken senin araba bir şekilde sıkışıyor ve motor duruyor. Descent, yani yokuş için ayrı bir modul yok, beynin içinde ve arıza yapmaz. Demek ki beynin haberleştiği elemanlarında bir problem var. Düşük ihtimalle olandan büyük jant takarsanız bu arıza olur, yüksek ihtimalle de oksijen sensöründe hayalet değer üretme problemi var. Lambda sensörleri Titanyum dioksit ile oksijen miktarına göre gerilim üreterek 0 ile 1 arasındaki voltaj değerini beyine iletirler. Yapıları gereği de birçok senaryoda arızalı olsalar bile beyin bu arızayı tespit etmekte zorlanır ve sadece P0129 arızası vermekle yetinir. Siz Bank 1'i yani 1 numaralı oksijen sensörünü bir değiştirin. Pahalı bir şey değil zaten. Kaliteli OEM'de tercih edebilirsiniz. Kaliteleri çok oynamaz zaten en kralı 100.000 sonrası saçmalamaya başlıyor. Vectra C'de çok uğraştım bu lambda sensörü ile. Delphi marka bir tanesi ile değişince araba çiçek gibi olmuştu. Bende Downhill modu olmadığından sadece gazın boşa düşmesi ve ataletlenirken silkeleme problemi yaşıyordum. Bu arada fren motor stop ettikten sonra boşalıyorsa problem değil. Westinghouse motor tahriğinden basınçlanır. Motor stop ederse ya da şanzıman boşta ise Westinghouse basınç tedarik edemez ve sonunda fren sertleşir - boşalır. "Ondan derler ki araba hareket halinde ise yakıttan tasarruf etmek için boşa atmayın." Hem araç boşa geçtiği zaman stop etmemek için püskürtme yapmaya devam eder yani yakıttan tasarruf etmez zarar edersiniz, hem de fren elemanları beslenemez. Sonra uçurumdan aşağı yuvarlanıyorlar. Bu da kamu spotu olsun.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ağlanacak halimize gülerek sövdüm. Ölelim tabi, ülkeyi çirkin gösteriyoruz, bizden artan 2 zeytinin yağını çıkartıp.........2 Puan
-
Bence kurcalamayın. İbiş vergisini biliyor musunuz. https://www.sozcu.com.tr/ibis-vergisi-wp53452622 Puan
-
Lafı söyleyip maç izleme gidilir mi? Özel İletişim Vergisi ya da deprem vergisi, 17.000'den fazla kişinin öldüğü yıkıcı 1999 Gölcük depreminden sonra Türkiye hükûmeti tarafından alınmaya başlanan vergidir. Başlangıçta geçici olarak getirilen bu vergi, depreme bağlı hasarın önlenmesini amaçlayan kalıcı hale geldi. 1999'dan beri toplanıyor, bu gün 2024. 2001'den beri iktidar değişmedi ise matematiksel olarak ben bu vergilerin hesabını neden Erbakan'a sorayım? 25 yıldır toplanıyor vergi, 23'ü bu iktidar döneminde toplanmış. 23 yıldır düzenli olarak deprem vergisi toplanan ülkede deprem olunca yeni vergi alınmasının izahı olmaz, mizahı olur. Şimdi gidip maç izlenebilir mesela, selametle...2 Puan
-
ilk göz ağrım ford escort ile vedalaştıktan sonra uğraşmalık bir araç arayışına girdim. aklımda ülkemizde tutulmadığı için fiyatı uygun ama d sınıfı araç arayışına girdim. aklımda alfa 156 ve laguna 2 vardı. 156 çok istememe rağmen çevremde kafama yatan bir tane bulamadım. derken resimlerdeki laguna 2 karşıma çıktı ve kısa süreli bir incelemeden sonra aracı aldım. 2003 model 1.6 16v motor km 200k, 3. sahibiyim. sadece sağ ön çamurluk değişmiş. en boş paket olmasına rağmen çift yönlü dijital klima, 8 hava yastığı, tüm camlar tek tuş otomatik, katlanır aynalar gibi şaşırtıcı özellikler var araçta genel olarak düzgün bir araç olsa da ilgisiz kaldığı için iç mekanda kozmetik eksiklikler, ön takımda sesler ve motorda hafif yağ kaçakları var. ben de hemen her şeyi kendim yaptığım için bir yandan da eksikleri olması kendi tercihimdi nerdeyse tüm eksik parçaları internet üzerinden buldum. yavaş yavaş montajlıycam. parçası bulunmuyor diyenler vardı ama ön cam kenar fitili bile varsa her parçası bulunur ki bulunuyor da zaten yeter ki nerede ne arayacağını bil... bu başlıkta yaptığım iyileştirmeleri, bakım onarım vs. ne varsa paylaşıcam.1 Puan
-
Merhabalar; 2010 model Ford Kuga 2.0 TDCi 4x4 Powershift araca sahibim. Aracımda mayıs ayından beri devam eden ve ciddi anlamda can sıkan bir arıza var. Aracım yokuş aşağı viteste iken kompresöre girdiğinde stop ediyor. Uzun bir yazı. Umarım sıkılmadan okuyup sorunuma bir çözüm getirebiliriz. Eğer ki uzun uzun hikayeyi okumak istemiyorsanız, en alta teknik açıklama da bırakıyorum. Onu okuyabilirsiniz. Bu arıza dört beş ay önce havalar ısınmaya başladığı sırada meydana geldi. İlk bu arızayı vermeden önce aracım fren boşalttı. Daha sonra pedala birkaç kez basıp çekerek sorunu düzelttik. Fakat fren boşalmasının ardından iki hafta geçince araç yokuş aşağı önce arıza lambası yakarak ekranımda motor arızası uyarısı gösterdi ve gaz tepkimesini kapattı. Arıza lambası yandığında motordan gır gır eden ve ne olduğunu anlamadığımız bir ses gelmeye başladı. Araç gaz tepkimesini kapatmasına rağmen yokuş aşağı atalet almaya devam ediyor ve vites yükseltiyor, veya yavaşlarsanız vites düşürüyor. Yavaşladıktan sonra da motor kendine kapattı. Boşa atıp motoru tekrar çalıştırdık. Sanki arabada hiçbir şey yokmuş gibi araba sorunsuz ilerlemeye devam etti. Ama arıza lambası hala yanıyordu. Gün içinde araca birçok kez indi bindi yaptık. Akşam bindiğimizde ise arıza lambası sönmüştü. Ve önümüzdeki 6 gün boyunca araç o yokuşta hiç stop etmemişti. Fakat 6 gün sonra araba tekrar stop etti. Bu sefer korkup bir tamirciye göstermek gerekir diyerek, aracımı satın aldığım zaman ağır bakımını yapan servise götürdüm. Cihaza taktıkları zaman aracımda gösterge arızası olduğunu söylediler. Şaşkınlık içerisinde kalarak, "Ee ben bunu nerede yaptırayım peki? İşini bilen bir elektronikçi var mıdır ki?" diye bir soru sordum ve beni bir beyinciye yönlendirdiler. Daha sonra beyinciye gittiğim zaman da "Kardeşim bahsettiğin arıza ile göstergenin alakası yok. Ben seni çok iyi bir Ford ustasına yönlendiriyorum şimdi." dedi. Ben de beni yönlendirdiği ustaya gittim. Şimdi buraya dikkat edelim. Bu ustaya gidene kadar arabam sadece yokuş aşağı stop ediyordu. Başka herhangi bir arızası yoktu. Usta aracı cihaza bağladığı zaman aracında turbo arızası görünüyor. Şu aracı bi stop ettir gel dedi. Ben de yakında en dik yokuşu olan yere gittim. Araç daha yokuşta eğilir eğilmez stop etti. Şaşkınlık içerisinde kalarak ustaya gittim. Çünkü araç daha dik bir yokuştan indiğinde yokuşta baya bi ilerleyip öyle stop ediyordu. Şimdi daha düz bir yokuşta daha eğilir eğilmez stop etti. Daha ustaya gidemeden araba düzlükte arıza yaparak, hızlanma azaltıldı uyarısı verdi. Gaza basıyorum araba gıdım gıdım gidiyor. Fren sert. Araba gır gır çalışıyor. Yarım saat önce kuduz gibi giden araba birden Anadol'a döndü anlayacağınız. Ustaya gittiğim zaman dedi ki, bi test sürüşüne çıkalım senle. Test sürüşüne çıktık ve aracı çevreyoluna çıkardık. Usta aracı çevreyolunda yüksek hızda stop ettirmeyi başardı. Fakat arıza kodu göründüğü gibi ekranı aşağıya indirdi. Fakat ben aracı stop ettiren arıza kodunu gördüm. (önümüzdeki iki hafta boyunca bu arıza kodunu hatırlayamayacağım.) Usta daha tamirhaneye giderken bana liste çıkarmaya başladı. Dedi ki "Şanzımanın komple inecek, tekrar toplanacak, şanzıman beyni değişmesi gerekebilir, motor beyninin kontrol edilmesi gerekebilir. aksın değişecek, motor kulakları değişecek, birkaç sensör değişecek." diye saydı da saydı. Ya diyorum abi sen ne yaptın ya? Araba 700 bin lira. Ustanın çıkardığı fatura 235bin TL. "Dedim ben düşüneceğim, hadi eyvallah." Olay iyice karıştı. Araba şu zamana kadar sadece yokuş aşağı stop ediyordu. Şimdi düzlükte hız kesiyor. Üstüne üstlük araba eve giden yolda silkelemeye de başladı. Ama öyle böyle bir silkeleme değil. Anlayacağınız arabada bi de enjektör sorunumuz çıktı. Araba hem stop ediyor, hem hızlanma kesiyor, hem silkeliyor. Üstüne bi de turbo arızası var dediler. Arabayı daha sonra başka bir ustaya götürdük. Usta beyni temizleyerek araçla test sürüşüne çıkmamı söyledi. Araç arızanın ilk günkü haline geri geldi. Ama hala silkeliyordu. Üstüne bir de test sürüşünde aracı stop ettiremedik. Tamirhaneye geri gittiğim zaman "Sadece enjektör ve turbo arızası görünüyor. Onun dışında bir arıza kaydı yok. Aracı bi turbocuya götür, bir de ikinci silindirin enjektörünü kontrol ettir. Stop etsin öyle gel. Olur da etmezse gelmene hiç gerek yok.". Teşekkür ederek arabayı bir turbocuya götürdüm. Turbo ustası turbonun da sağlam olduğunu, sadece hortumların biraz gevşediğini ve onları da sıktığını söyledi. Aracın beynini tekrar sıfırladık. Aracı tekrar stop ettirdik. Sonra tuttuk enjektörler için tamircinin yolunu. Götürdüğümüz tamirci 20 yıllık Otokoç ustası. Usta bize dedi ki yazılımdan yapar, arabanın yazılımını güncelleyelim sorunu düzelir. Yazılımı güncelledikten sonra oradan da çıktık. Otobanda arabayla giderken yine kafa atıyor makine. Yokuş aşağı yine stop etti ayrıca. Aradık tamirciyi, dedik araba hala silkeleyip stop ediyor. "Tamam abi getir arabayı bakacağım." dedi sağ olsun. Aracımız iki üç hafta boyunca onda kaldı. Enjektörü çıkarmakta biraz zorlanmışlar ama başarmışlar. (Adamlar bizim araba için enjektör sökme aparatı almış, Allah razı olsun ) Enjektörü tamire göndermiş, geri geldiği zaman denemişler ama hala arıza vermiş. Daha sonra enjektör kablolarını değiştirdi ve enjektör sorunu çözüldü. Eli değmişken hasarlı hortumları da kontrol etti. Araba güzel güzel gidiyor. Titreme kesildi. Silkeleme kesildi Ama hala stop ediyor araba. Dedik araba stop ediyor hala. Biraz istişare ederken arıza kodlarını ustalar ile beraber inceledik. Arıza kodlarını sırası ile paylaşıyorum. B166A U1900 P1571 P0239 (Bu kod turbo kontrol edilmeden önce P003A olarak görüntüleniyordu.) P0219 (En önemli kodumuz bu) Usta diyor ki; "Abi, araba gösterge arızası da veriyor, beyinden de arıza veriyor, frenden de veriyor, turbodan da veriyor, kranktan da veriyor dedi." Ekrana bakarken P0219 kodunu görür görmez kafama jeton düştü. Hatırlayamadığım dediğim kod buydu. Fark eder etmez, "Arabayı stop ettiren kod bu." dedim. Daha sonra hemen aracın krank ve eksantrik sensörlerini değiştirdiler. Fren müşürünü de değiştirdiler. Araba yine stop etti. Ustalar arabanın arkasını vinçle kaldırıp aracı tekrar stop ettirmeye çalıştılar ama araba yine stop etmedi. Araba eğilince yakıt deposundan mı bir şey oluyor diye düşündüler. Söküp baktılar, ama yine bir şey çıkmadı. Ustalar en son acaba beyinde mi bir şey var diyerek arabaya başka sağlam beyin taktılar. Araba yine stop etti. Çözüm bulamayınca mahcubiyetlerini de dile getirerek bizi kırmadan, sadece yapılan işlemlerin ücretini alarak dükkandan uğurladılar.. Teşekkür ettik, Çıktıktan sonra da "Acaba gerçekten şanzımanda mı bir şey var?" diye düşünerek aracı şanzımancıya götürdük. Şanzımancı cihazı araca bağladı ve bir arıza kodu olmadığını söyledi. Test sürüşünde de sadece kavramanın zayıf olduğunu söyledi. Anlayacağınız şanzımanda da bir şey çıkmadı. Daha sonra başka bir ford tamircisine gittik. O da baktı, aracı inceledi. Bu usta da, bizim araca takılan beyni ve sensörleri gönderen usta. İşinin ehlidir. Bana bir şanzımancı numarası verdi ve oraya gitmem gerektiğini söyledi. Aradığımda da az önce belirttiğim şanzımancı olduğunu fark ettim. Biraz istişare sonrası, "Bu araç sanayide çözülmez, büyük yetkili servislerden birine götür" dediler. Ben de Karşıyaka'daki büyük yetkili servise götürdüm aracı. Rezervasyonum yapıldı. Günü gelip rezervasyona gittiğim zaman ne deseler beğenirsiniz. "Araç 10 yaşını geçtiği için Otosan bu arabaya parça garantisi vermiyor, yani ben bu arabaya parça bulamam." Üstüne ben de "Ee baştan niye söylemediniz? Benim arızam tespit edilmeyecek mı şimdi?" dedim. Karşıdan cevap olarak, "Araca arıza tespit yaparım, değişmesi gereken parçayı söylerim ama takamam." dendi. Ben de "Ee, peki arızayı giderecek mi bu tespit?" dememin ardından, "Onun garantisini veremiyorum." cevabını aldım. Neyse aracıma arıza tespiti yapıldı. Gaz kelebeği arızası olduğu ve bunun değişmesi gerektiği söylendi. Sanayinin dört katı arıza tespit parasını da ödeyip çıktık servisten. Ford, Ford'u tamir edemiyor. Ford, Ford'a parça bulamıyor. Kahkaha atarsınız İşinin ehli dediğim ustaya da gözü karartıp orijinal gaz kelebeği taktırdım. Ama nafile, araç yine de stop etti. Usta da sen şu arabayı işini bilen bir şanzımancıya götür dedi. Ben de arabayı daha iyi bir şanzımancıya götürerek yazılımını güncellettim ve onunla test sürüşüne çıktım. Araba stop etti. Ama şanzıman ustası net bir şekilde, "Abi bu arabanın şanzımanında bir arıza yok. Kavraman biraz zayıf ama bu arabayı stop ettiren şey o değil." dedi. Biz de pes ettik. Çok masraf edildi. Biraz ara verelim dedik. Artık kendi kafamızda fikir üretip duruyoruz. Araba P0219 ve P0239 arızalarını veriyor sadece. P0219'dan da stop ediyor. Acaba EGR'mi? Turbo'nun içinde mi bir şey var? Neyi var bu arabanın diye düşüne düşüne kafayı yedik. Mental bitti yani anlayacağınız. Arabanın gücü kuvveti yerinde düzlükte felaket gidiyor. Yokuş yukarı performansını tartışmaya bile gerek yok. Ama şu araba yokuş aşağı stop etmiyor mu? Kafayı yedirir insana. Biz de bir mühlet yokuştan aşağı boşta yavaş yavaş inmeye karar verdik. Bu yazıyı yazmadan önceki gün, aracı iki üç hafta boyunca bıraktığımız Otokoç'tan ayrılma usta ile görüştüm. Onun tavsiyesi üzerine Ford Otosan'ı aradım. Durumu izah ettim. Götürmüş olduğum yetkili servislerini de şikayet ederek aracım için dosya tutulması talebinde bulundum. Bana 48 saat içerisinde dönüş yapacaklarını bildirdiler. Bekliyorum. Fakat boş beklemek yerine buraya da bir yazı yazmaya karar verdim. TEKNİK AÇIKLAMA: Araç: Ford Kuga 2.0 TDCi Titanium 4x4 Powershift Sorun: Yokuş aşağı stop etme. Stop ettiren arıza kodu: P0219 (Aşırı Hız Koşulu) Beraberinde gelen arıza kodu: P0239 (Turboşarj Basınç Sensörü B Devresi arızası.) Değişen Parçalar Krank Sensörü Eksantrik Sensörü Gaz Kelebeği Devir daim Hortumları Yakıt hortumları Fren müşürü İkinci silindir enjektörü ECU Yeni ve güncel ECU yazılımı Yeni ve güncel Şanzıman yazılımı ve adaptasyonu Tanımlama: Araç yokuş aşağı vitese takılı iken ayak gazdan çekili vaziyette (Frene bas veya basma)" atalet almaya devam edince stop ediyor. Yani kompresör durumunda bir stop etme söz konusu. Gaza basarak inerseniz bir sıkıntı olmuyor. Vites boşta inerseniz de olmuyor. Daha önce böyle bir arıza ile karşılaşan var mıdır? Var ise çözüldü mü? Çözüldü ise nasıl bir yol izlendi?1 Puan
-
1 Puan
-
Bau'nun bilerek düşeceğini sanmam. Şansı matematiksel olarak devam ediyordu. Ancak bugünkü yarışta Bulega'yı bilerek geçmediği çok açıktı. Olmasi gerekeni yaptı kendi takımı için. Nirmal karşılamak lazım. Haftaya ilk yarışı podyumda bitirirsek şampiyonuz 💪🏻💪🏻💪🏻 Bu arada sunucuların kalitesine de ayrıca deyinmek isterim. Mackenzie için yarış dışı kalınca "kendi motoru kadar scooter'a bindi dediklerinde koptum gülmekten 😂😂😂 Darısı F1 in başına.1 Puan
-
Offf ne bagaj vardır onda hee Harici beyin poff güzel bir harita. 2.0 mi bu 2.3 mu Güzel bir LPG takican bir de büyük enjektörlü güzel olur1 Puan
-
Amaç buysa anlaşılabilir ama etik değil. Ama bu kayıtdışılığı ve senedi devreye sokar. Kredi kartlarını esnaf nakit akışı için üretimde kullanıyor. Pimapenci sipariş alınca hammaddeyi kredi kartı ile alıyor ürünü bitirip tesli edip borcunu ödüyor. Böyle kullanım anadoluda çok fazla. Bunlara ayrı ürün çıkarmak lazım o zaman. Okul ücretleri kredi kartıyla taksitle ödeniyor. E tabi haliyle 100 binden fazla. Ne olacak o? Yine ayrı ürün devreye girecek.1 Puan
-
"bu sözden ötürü" değil, doğru olmadığını hissederek öldürmeyiz. sürekli ensemde biri olduğu için değil doğru olduğunu bildiğim için davranışlarımı kontrol ederim. Ama bazıları için ensede bir olması faydalı olabilir. Bu da zaten inancın toplumu yönlendirmedeki olumlu olabilecek etkisini apaçık ortaya koyuyor.1 Puan
-
İlan linkindeki resim yeni kasa msj attım cevapta vermediler ondam emin olamadım Tamam bizim kasa içinmiş alıyorum 👍1 Puan
-
"Yaratılanı sev Yaratan'dan ötürü" sözü en sevilmeyen hoşa gitmeyen mahluklar için kullanılır. Onlarında bir yaratıcısının olduğunu ve bundan dolayı sevilmeye çalışılması gerektiğini belirtir. Böylece insan içindeki düşmanca tutumu sergilemez kendini tutar. Bu sözle anlatılmaya çalışılan zaten gerçekten canı gönülden sevmek değildir. En azından ben böyle anlıyorum. Ör: Ben hiç lağım faresi seven okşayan görmedim. Ama size zararı yoksa bu sözden ötürü hoş görmeye çalışır öldürmezsiniz.1 Puan
-
yetkiliden alınmayan parcaların sıfırda cin malı oluyor yetkiliye paramız yetmedigi için cıkma oem candır.1 Puan
-
1750 idi. N11 150₺ indirdi. Garanti de 150 bonus verdi. 1450’ye geldi. Photon milistone katana modeli bunlar1 Puan
-
1 Puan
-
Memlekette ortalama 1 pide Yunanistan'daki 1 tabak kalamardan pahalı olunca haliyle tabi.1 Puan
-
Gelir yaratmak için yapay zeka kullansalar daha mantıklı sonuçlar çıkardı. telefonu çok kullanandan radyasyon yayma vergisi de alsınlar. 😁1 Puan
-
Benim kafam karıştı ! Şimdi " Domuz ölmüücek kadar Pavyon serbest" dii mi !?1 Puan
-
https://www.facebook.com/share/r/s21MiYbYq6971JWc/?mibextid=11tuMg1 Puan
-
bijonları tork anahtarı ile sıkıyorlar tükkanında, kışlıkları ondan aldım1 Puan
-
1 Puan
-
Ne yalan söyleyeyim bende inanmadım yine giderim ben köfte yemem pek ama etleri de gayet iyi. Şu cümleyi kurmak bile ne kadar acı... Devletin bir kurumu bir rapor yayınlıyor ve vatandaş güvenmiyor/inanmıyor. At veya eşek etini kabul eder bizim toplum ama domuz eti kırmızı çizgimizdir.... İçki içebilir, zina yapabilir, yalan söyleyebilir ama zinhar domuz eti yemez1 Puan
-
Abi eleştirmekten korkmaya gerek yok. Babam olsa eleştiririm. Gelişmiş ülkeler eleştirel bakış açısı sayesinde geliştiler. Ben vatandaşım. Vatandaş olarak sormak, sorgulamak yurttaşlık görevidir. Yoksa bence konu fiziğin matematiğin terk eylemesi değil, birilerinin tabulaştırılması. 23 yıldır ülkeyi yönetene sormayıp muhalefete mi soralım desem evet diyecek çok insan var. Ama diğer taraftan ankapark gibi garabetlerle dolu ülke. Bu iş bıçağın iki yüzü değil ki. İyi yaptığını överim, kötü yaptığını eleştiririm. Bitti. Bundan yoksunuz bence... Yoksa matematik falan öğrenilebilir şeyler, tahammül öyle değil.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
tam 1 yıl gecmiş yine yazmayalı bu sürede arabada değişen tek sey yine turbo oldu revizeli turboda tam senesini doldurunca hazıran ayında 3 viteste gazlarken balans yapıp ses yapmaya basladı bunun üzerine bende bu sefer cıkma turbo aramaya karar verdim hiç kurcalanmamıs revize olmamıs turboyu buldum ve kurban bayramına 2 gün kala takmıstım. cıkardıgım turboyada aliexpresten kartusunu alıp yedege ayırdım tabi ozamanlar vergi dolar sınırı yoktu. kalorifer işlerine devam ediyorum.1 Puan
-
Apple Watch için ekran altı kamera modülü patentini aldı. Patentin teknik çizimlerine göre ekran altı kamera modülü Face ID-Yüz takibi-görüntü yakalama özelliklerine sahip olacak. Bu bağlamda gelecekte çentiksiz tüm ekran iPhone modelleri görmemiz kuvvetle muhtemel.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00