Skor Tablosu
Popüler İçerik
02-10-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
yolun açık olsun çok keyifle bindik 4 küsür sene . navarayı sattım az önce. otoraporda ekspertiz yaptırdı alan kusur olarak araca pasta cila tavsiye ettiler bide ön fren balataları incelmiş dediler başka kusur bulunmadı .10 Puan
-
Değerli arkadaşlarım merhabalar, aslında sadece kuga için değil çoğu aracın gizli özelliklerini herhangi bir ücret ödemeden nasıl açacaksınız ondan bahsetmek istiyorum. İhtiyacımız olan elm327 veya ucds. 1 adet bilgisayar ve araba. Kuga mk1 ler için - PTC ısıtıcı(En sevdiğim özellik) - Lastik basınç kontrolü - Eco Mode Mondeolar için daha farklı özellikler oluyor. Focuslarda hill holder aktif ediliyordu yani aslında sadece elm327 alarak hem özelliklerini açabilirsiniz hem DPF temizliği yapabilir hem şanzıman resetleme işlemlerini yapabilirsiniz. Kullanımı hakkında ufak bir özet geçtim umarım işinize yarar.9 Puan
-
6 Puan
-
15 bin bakımı tamam Aklı kelden yağı shelden 5.5 litre Shell helix 8 5w40 Orjinal yağ filtresi Orjinal karbonlu polen Hava orjinal yoktu elinde mahle aldık bu sefer hengst de kalmamış 3250 TL işçilik dahil 15 bin gidicez ins kaza bela olmazsa5 Puan
-
Çok teşekkürler Bahadır, yol tutuşu henüz denemedim ama ruhsatta 1441 kg yazıyor, focus 2 den biraz daha ağır, lastikler 225 45 17, bildiğim kadarıyla bağımsız arkalar. Deneyimledikçe bilgi veririm. Önceki sahibinden hatıra kalan miniğe yeni bi yer buldum, ters virajlarda G kuvvetini hesaplıyorum5 Puan
-
Tekrar merhaba, bugün universal cruise control montajını yaptırdım. Pendik tarafından gelirken sahil yolunda deneme fırsatım oldu. Gerçekten çok kullanışlı bir şey sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor. Ayrıca 3 tane de sürüş modu var daha önce gaz tepkime cihazı kullanan varsa modları bilecektir. Ben ilk izlenim olarak memnun kaldım özellikle uzun yolda çok işime yarayacak. Klima düğmelerini de halletmiştim sırada yalıtım işi var kapılar bagaj ve davlumbazlara yapmayı planlıyorum5 Puan
-
5 Puan
-
bendeki balda zeytinyağıda orjinal . isteyen gelip kendi kovandan alabilir zeytinide ağaştan kendi toplar beraber götürrüz sıktırmaya4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Yeni bir site yapmışlar. İfşa ve duyurular buradan yapılacakmış.. https://guvenilirgida.tarimorman.gov.tr/gkd3 Puan
-
3 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Bunları izah etmiştim.. Tekrar şöyle bir örnekle izah edeyim. Motorun piyasası 100.000 olsun. Hasar 40.000 olsun. Motorun hasarlı hali ihaleye çıkar. Alıcı bulur. verilen en yüksek fiyat 60.000 altında olursa motor onarılır. 60.000 üstünde ise pert olur.2 Puan
-
Teşekkür ederim. Cidden büyük konformuş. Ben de sık sık uzun yol yaptığım için tercih ettim. Limitleyici malesef yok kolun ucundaki düğmeyle mod ayarlanıyor uzun basınca ışık bir kez yanınca konfor, tekrar basınca iki kez yanıyor spor üç kez yanınca da eco moda geçiyor2 Puan
-
esas o zaman hiç bozulmaz Aslında süre falan yok, süre işinin çoğu para kazanma kaynaklı, tabii istisna olan şeylerde var, motor yağı mesela, helde özel katkılı olanlar, neyse konuya dönersek antifiriz temiz ise bome ile derecesi ölçülür, baktınız normal devam, renk değişirse sebebi önemlidir, 10 senede birşey değil, 2 ye katlayan maddelerde var... fren hidroliği içinde geçerli, nem oranı uygunsa gittiği yere kadar...2 Puan
-
2 Puan
-
Bu işte en güzeli Alfa Romeo servisi idi. Dışarıdan yağ hatta BMC filtre götürdüm kimse bir şey demedi, alışmışlar normal karşılıyorlar.2 Puan
-
Öncelikle antifirizin rengine bakılır temiz ise ölçüm yapılır , koruma oranı iyi ise yola devam. 10 yıl sonunda değiştirmek te fayda vardır.2 Puan
-
Yarın da bana gel abi. Küfteleri yoğurmaya başladılar2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Genel olarak şunu diyebiliriz Fabrikada konulmuş antifiriz 10 yıl boyunca değiştirilmez sadece ara ara derecesi kontrol edilir 10 yıl sonunda değiştirilir ve sonraki periyot 5 yıl olur2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
480 liraya ithal edilen kanser ilacı da sgk ya 21.000 liraya satılıyormuş2 Puan
-
2 Puan
-
kontak kapansa da fan durmaz, çok anlamsız bir müşür o, ford için2 Puan
-
Sizin muhtemelen kapak eğik. Bununla beraber termostattan düşük fan müşürü takmanın da bi mantığı yok. Termostat açmadıktan sonra radyatöre su gidemeyecek, fan çalışacak ama boşa olacak.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
servis uğraşmak ister ise, teyp değişen arabada şanzıman garnatisini de bitirdin diyebilir .. sonu gelmez dertlerin, müşterisine bağlı kimin kime gücü yeter ise.2 Puan
-
almera satıldı bugun. ilana koyduk 5 6 gün sonra biri batmadan kapora yolladı bugunde geldi aldı . boyasınıda çok beğendiler özellikle söyliyim dedim 1 sene bindik arabaya 20 küsür bin km yol yaptık. basit şeyler dışında hiç bozulmadı gayet konforlu ekonomik sorunsuz bir arabaymış. alacak olanlarada bilgi olsun.2 Puan
-
aynaları çıkartıp servise gitsek te genel garanti bozulmaz,2 Puan
-
2 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
eğer kullanacaksan sık sık değer, ama benim gibi kullanıyorsan ne alırsan al zaten ekonomik, hatta benim araba gibileri elektrikliden daha iyi, özelliklede satarken şuan Tr yollarındaki elektrikli sayısına göre bakarsak, yeterince bir süre işe yarayacak bu elektrikliler, bu sebeble 2 tip araç bence en güzeli, şehir içinde kesinlikle elektrikli, şehir dışı turbo benzinli, hele 2 araç alacak durumda olanlar içinse elzem bu dediklerim. Tabii bu sadece elektrikli araç sayısı şuan çok az olduğu için, yaygınlaştığı an biter bu devran, zaten evindede sana 3 tl ye şarj ettirmezler, bunu zaten kesin unutun, o kadar net söylüyorum.1 Puan
-
Tövbe, çok güzel yazmışsın, adeta bir şirr edası ile lirik bir anlatım olmuş. Harika sakın bozma1 Puan
-
Egr kotu cıktı direk iptal ettik. Bu sekildeydi actıgımızda Bu gun bi yazılımcıyla konustum. Getir bi hata varmı bakalım dedi. Sanırım o daha ayrıntılı bakabilir patlama hava vs. Gibi ayrıntılara yada en azından yazılım atıp soranlara yazılımlı diyesim var o kadar bıktım şu sorundan. Gören duman atıyor diyo sinir bozucu bi durum1 Puan
-
sigorta bunu hesabınıza yatırmak için mutabakat ister, bir çok servis işlemleri hızlandırmak adına evrağı kendisi imzalayıp yollar sigorta şirketine. yani servisin bunu yapmış olması aklınıza başka birşey getirmesin, etik mi değil, sıkça yapılır mı yapılır. bu olmadı esas. müşteri tamirat parasını alır ve hasarlı halde satışı verir, bu örnekte siz motoru 77 bine satmış oluyorsunuz, o kadar. şu var: servis girşinde form vardı hasar onarımı yaptırılmaz ise %x bilmem kaç hasar bedeli üstünden ücret alınır diye. ancak motoru da satın alan yine servis olacak o zaman bu % yi de istememesi lazım1 Puan
-
p10000 veya p0000 son dtc silinmesinden sonra yeterince veri toplanmadığını söyler onun için boş tur, ekran görüntüsü alındığı an gaz pedalına iyi basılmış bir an mıydı?veya araç hızlanıyprdu yani?1 Puan
-
Kesinlikle öyle uzun yolda hızını alınca zaten vitesle pek işimiz olmuyor1 Puan
-
1 Puan
-
Arabayı alalı yaklaşık 6 ay oldu. Bu süre zarfında deneyimlerimi paylaşmak için biraz kullanmam gerekiyordu ve ancak yazabildim. 4500 km'dir birlikte olduğumuz 2008 ile ilgili sürüş deneyimlerimizden bahsedecek olursak öncelikle konforlu bir araç olduğunu söyleyebilirim. Tabi deneyimlerimden bahsederken haliyle önceki arabam 500L ile kıyasa girmeden edemeyeceğim. Öncelikle görünüş açısından şık olduğunu düşündüğüm için en büyük tercih sebebim buydu. Tabi bu kişiden kişiye değişen bir durum. Lastik yanakları geniş olduğu için kasislerden veya bozuk yollardan geçerken pek sarsılmıyor. 500L'nin yanaklar ince olduğu için sanki jantlar yere çarpıyor gibi hissettiriyordu bazen. Virajlarda çok savruluyordu. 500L daha yüksek olduğu için virajlarda kenarlara kayıyordu araba. 1.2 motor olmasına rağmen 130hp 240nm tork ile performans konusunda memnun ediyor. Full yüklü ve yolculu durumda klima açık şekilde rampalarda falan devirden düşmedi hiç. Yavaşladıktan sonraki ani hızlanmaları da gayet tatmin edici. Ancak bu konuda 320 torkluk 500L her türlü daha iyiydi diye düşünüyorum. Ses yalıtımı oldukça iyi. Yüksek hızlarda dahi arabanın sesi kabine gelmiyor. Aracı çalıştırdıktan sonra el frenini otomatik olarak indiriyor. Arabayı durdurunca da otomatik olarak devreye giriyor. Bu kullanımı daha keyifli hale getiriyor. Daha önce yakıt tüketimi ile ilgili paylaşımlar yapmıştım. Fabrika verileri ile benim tüketimin farklı olduğunu gördüm her zamanki gibi fabrika verilerini tutturmak zor. 500L dizel ve motor güçleri farklı olduğu için kıyas pek doğru değil ama 500L sunduğu performansa göre yakıtı memnun ediyordu. Start-stop sisteminin her araba çalıştırılmasında aktif olması hoşuma gitmiyor. Kullanmak istemediğin zaman hep ekrandan kapatmak zorundasın. Arabanın önceki aracıma kıyasla ergonomik olduğunu söyleyemem. Mesela bagaj hacmi 437 litre olmasına rağmen 412 litrelik 500L'nin bagajından daha küçük. 😁 Baston bebek arabasını koyarken bile zorlanıyorum. Ancak ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyor. Pandizotun altında küçük bir bölme daha var ve bagajda kalmasını istediğim ama sıklıkla kullanmadığım eşyaları koyuyorum. 500 L'de arka koltukları öne çekerek bagaj hacmini daha büyük hale getirebiliyorduk ve kesinlikle yolcuları rahatsız edecek kadar daralmıyordu. Sürücü ve öndeki yolcu açısından rahat bir genişliği mevcut ama yükseklik konusunda uzun boylular açısından tavanın alçak olması rahatsız edici. Boyum 1.77 olduğu için benim açımdan sorun yok. Direksiyon yukarıda olduğu zaman genellikle ön kadranı kapatıyor bu da olumsuz bir durum. Fakat ben aşağı çekerek kullandığım için bu konuda da sıkıntı yaşamıyorum. Cam tavanlı olması araca ferahlık katıyor çünkü içi simsiyah. Cam tavan örtüsü el ile açılıyor. 500L'de otomatikti. Arka kısım ise yolcular açısından memnun edici değil. Hatta oğlum eski arabanın daha iyi olduğunu bunu sevmediğini söylemişti. Ben de "İn aşağı o zaman hıyar" demiştim çocuk ciddiye alıp üzülmüştü. 😊 Tabi şaka yaptığımı söyledim. Bir eğitimci olarak küçüklerimize her zaman ifade özgürlüklerinin olduğunu hatırlatmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu da böyle küçük bir anektod. 😁 Her neyse arka kısım 500L'de çok geniş olduğu için yolcular çok memnundu. Bagajı genişletmek için koltukları öne çekince bile ciddi bir diz mesafesi sunuyordu. İç kısmı tamamen siyah olması biraz iç karartıcı gibi geliyor. Önceki arabamda beyaz daha fazla kullanıldığı için böyle olmuş olabilir. Arabanın ön konsol şıklığı konusunda herkesin beğendiği bir tasarımı olduğunu düşünüyorum. Öyle tuş kirliliği falan yok. Herşey yerinde. Ekran konumlandırılırken verilen hafif eğim daha rahat kullanılmasını sağlıyor. Piyano Black tuşlarının kullanımı kolay ve şık bir görüntü sunuyor. Klimanın analog olmaması kullanımı zorlaştırıyor. Sadece açıp kapatırken tuşa basıyoruz fakat ayarlar konusunda ekrana bakmak zorunda kalınıyor. Alışma süreci uzun olacak gibi halen alışamadım. Ekranda şimdiye kadar herhangi bir donma yahut takılma yaşamadım. Çok soğuk havalarda dahi verimli olarak kullanıyorum. Torpido geniş. Kol dayamasının altındaki bölme gözlük gibi eşyaların konulması için güzel. Kol dayamasının önünde bardak koyma kısmı mevcut. Onun önünde de vites var. Vites sadece bir parmak hareketi ile kullanılacak kadar küçük tasarlanmış. Kullanımı güzel. Piyano Black tuşlarının altında kapaklı telefon koyma yeri mevcut ve kablosuz şarj ediyor. Kablosuz şarjda uzun süre kalınca telefonun fazla ısındığını ve yavaş şarj ettiğini farkettim. Şimdilik bunları yazdım. Aklıma geldikçe eklerim.1 Puan
-
Yeni müzik ünitemiz Amazon aracılığı ile taaaa İspanya'dan geldi.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00