Skor Tablosu
Popüler İçerik
31-08-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Bu işaretlediğim yeri mi soruyorsunuz ? 02125120707 bu numaradan sorabilirsiniz. Zippo TR mümessilliği bana çok yakın, göndermezler ise alıp size ulaştırmada yardımcı olurum. Yaklaşık 20 yıl önce eşimin flört döneminden hediyesi, dış deformeleri hariç ilk günkü gibi kullanıyorum. Sadece orjinal taş ve orjinal benzin kullandım.7 Puan
-
Toprak Razgatlıoğlu: “Gazı açmam yeterli” Toprak Razgatlıoğlu, Kawasaki ve Yamaha ile geçirdiği Superbike yıllarında başarılı olmak için aslanlar gibi mücadele etmek zorundaydı. 13 ardışık yarış galibinin açıkladığı gibi, BMW M1000RR'da işler farklı. Dünya Şampiyonası lideri Toprak Razgatlıoğlu, bu sezon şu ana kadar yapılan 18 yarıştan 15'ini, üst üste son 13 yarışı da kazandı. 6 - 8 Haziran'da Magny-Cours/Fransa'da düzenlenecek bir sonraki SBK etkinliğinden önce. Eylül ayında genel sıralamada ikinci sırada yer alan Nicolo Bulega'nın (Aruba.it Ducati) 92 puan önünde bulunuyor. Türk için koşullar bu yıl temelden değişti. Kawasaki ve Yamaha ile geçirdiği superbike yıllarında başarılı olmak için aslanlar gibi mücadele etmek zorundayken, BMW M1000RR ile ilk kez Toprak'ın hızlılarla yarışabilecek kadar motor gücüne sahip bir motosikleti elinde tutuyor. Ducati Panigale V4R için düzlük artık kolay bir av değil. 2021 dünya şampiyonu SPEEDWEEK.com'a şunları söyledi: "Geçen yıl her yarış hafta sonunda mümkün olduğu kadar zorlamak zorunda kaldım, bu yıl her şey kontrolüm altında." "Artık tamamen rahat bir şekilde motosikleti kullanabiliyorum, tek yapmam gereken gazı açmak. Bu, daha sakin olduğum ve lastikleri korumaya konsantre olabileceğim anlamına geliyor. Sıkıcı ama hoşuma gidiyor çünkü yeniden kazanıyorum. Bu inanılmaz bir duygu, Ducati'nin 2019'da nasıl hissettiğini şimdi anlıyorum. Kazanıyorum, kazanıyorum, kazanıyorum. Şimdi üst üste 13 galibiyet rekorum var. Kim bilir belki 15 tane bile yapabilirim.” 2019'da sınıfının yeni oyuncusu Alvaro Bautista ilk on bir yarışı kazandı, ancak birkaç açıklanamayan kazadan sonra İspanyol, dünya şampiyonluğunu Jonathan Rea'ya (Kawasaki) 165 puan farkla çok açık bir şekilde kaybetti. Razgatlıoğlu, ilk kez 2015 yılında Superstock 600 Avrupa Şampiyonası'nda Puccetti Kawasaki takımı adına yarışarak SBK padokuna çıktı. 27 yaşındaki oyuncu, "Benim için her rota yeniydi" diye hatırladı. "İki serbest antrenman seansında ve sıralama turlarında pek güçlü değildim ama yarışlarda beş kez kazanmayı başardım. İyi mücadele ettik ve Avrupa şampiyonu oldum. O zaman bile Avrupa Şampiyonası şampiyonluğunun hiçbir şeye benzemediğini, Dünya Kupası'nın farklı bir seviyede olduğunu açıkça anladım. Bunda herkes çok hızlı ve çok güçlü. Beni mutlu eden şey: Bu sezon BMW ile bir üst seviyeye ulaştım. Umarım sezonun geri kalanında da bu böyle devam eder, Dünya Kupası şampiyonluğuna ihtiyacımız var." Haber kaynak3 Puan
-
2 Puan
-
Soldakinde hata vardır yoktur onun için yeterli değil video bence ama esas kusur çarpanda tabi ki, otobüsün durakta durabileceğini düşünmemiş, otobüs fren yaparken hızlanmaya devam ediyor, bariz hatalı.2 Puan
-
Mahmut abi Sümelanın Şifresi Temelde bir sahne aklıma geldi. Katır at ile eşekten, köpekbalığı için köpek mi denize girdi balık denizden çıktı diye bir konuşma vardı.2 Puan
-
"Kendimizi çimdiklemek zorundayız... Bu durum hakkında konuştuğumuza inanamıyorum!" – Muir, BMW'nin rekor kıran 2024 sezonu hakkında konuştu. BMW'nin 2024'te şampiyonluk adayı olarak ortaya çıkışı öne çıkan hikayelerden biri oldu ve Takım Menajeri Shaun Muir bize Portimao'daki bu sezon hakkında bilgi verdi 2024 MOTUL FIM Superbike Dünya Şampiyonası sezonun yarısını geride bıraktı ve Toprak Razgatlioglu'nun ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Takımı'na geçişi önemli bir sohbet konusu oldu. 13 ardışık galibiyetle rekor kırmak da dahil olmak üzere 15 galibiyet, #54 ve BMW için açık ara öne çıkanlar olsa da, Takım Menajeri Shaun Muir bize hem Razgatlioglu hem de takım arkadaşı Michael van der Mark'ın tarafındaki takımın şu ana kadarki sezonu ve yıl sonuna yönelik umutları hakkında derinlemesine bilgi verdi. 2024 ÖZETİ: “Misano’ya gidip Ducati’nin arka bahçesinde yaptıklarını yapmak, gelgitte bir değişimdi…” Muir, Razgatlioglu ile testlerden rekor kıran galibiyet serisine kadar olan yolculuğu ilk olarak değerlendirdiğinde şunları söyledi: "Kendimizi çimdiklemek ve ayaklarımızı yere sağlam basmak zorundayız. Aralık ayındaki kış testlerinden oldukça ölçülü bir şekilde çıktık ve Ocak ayında Portimao'ya geldik. Sanırım Toprak'ın özgüveni o noktada çok yüksekti, bu yüzden Avustralya'ya gittiğimizde herkesi gerçekten üzen mekanik bir DNF yaşadık çünkü bunu beklemiyorduk. Avustralya'dan kazanacak çok şeyle çıktık ve ardından Barselona'ya gitmek, beklentilerimizde sansasyonel bir değişiklikti. Sezon başlamadan önce beklentilerimizin ne olduğunu sorsaydınız, ilk üçte bitirmenin ve altı yarış kazanmanın Toprak için iyi bir hedef olacağını söylerdik. Sanırım herkes hedef çıtasının giderek yükseldiğini görebiliyordu ve özellikle bazı temel anlardan sonra; ilki, ağırlıklı olarak Ducati pistinde oldukça sansasyonel olan Barselona'daki performanstı. Aynı şekilde, Misano'ya gidip orada yaptığı şeyi, muhtemelen Ducati'nin arka bahçesinde yapması, gerçekten de gelgitte bir değişimdi ve bu ivme devam etti ve işte burada, bunun tamamen düşünülemez olduğu bir konumdayız. Kapsamımızı yeniden tanımlıyoruz ve herkesi hizaya getiriyoruz ve ayaklarımızı yere sağlam basmaya çalışıyoruz." SEZONUN ÖNEMLİ OLAYLARI: “Oldukça belirsiz olaylar… Gözlerinin büyüdüğü yer Valencia'ydı” Muir, daha az belirgin olan bazı önemli noktaları tartışırken, "Size iki önemli nokta vereceğim ve bunlar tamamen farklı nedenlerle oldukça belirsiz noktalar ve bunlar yalnızca ekibin anlayabileceği şeyler," diye başladı. "Toprak'ın BMW'yi sürebilmesinin tüm zamanlaması nedeniyle zorlu bir Aralık testi geçirdik. Valencia'da bir anımız oldu. Hala oldukça emin değildik, ancak Toprak Yamaha'dan uzaklaşıp bu pakete geçme konusunda cesur bir karar verdi. Gözlerinin kocaman açıldığı ve 'Biliyor musun? Doğru kararı verdim. Bu motosikleti çalıştırabileceğimizi biliyorum; bu paketi çalıştırabileceğimizi biliyorum, şu an sahip olduğumuz şey yeterince iyi.' diye düşündüğü yer gerçekten Valencia'ydı. Bu ilkiydi çünkü sanki, vay canına, Noel hindilerimizin tadını gerçekten çıkarabiliriz gibiydi. İkincisi ise Barselona'da Nicolo'yu yenmek için geri dönmek ve onu yenmek için açıkça o muhteşem sürüştü. Superpole Yarışı'ndaki hamle değil, 3,3 saniye geriden gelip bunu başarmak. Nicolo'nun lastiklerini bu şekilde kullanması biraz acemice bir yarıştı, ancak Toprak tarafından da gerçekten ölçüldü. O etkinlikten çıkarken, Toprak'ın 1. ve 2. yarışlarındaki yarış süreleri genel yarış süresinde birkaç onda bir saniye farkla aynıydı. Bu onun için sansasyonel bir performanstı ve bize ne kadar yetenekli olduğumuzu fark ettirdi." GARAJDAKİ ATMOSFER: Razgatlıoğlu ve van der Mark yeniden bir araya geldi Razgatlioglu ve van der Mark, 2020'de takım arkadaşıydı ve bu yıl da yeniden eşleştirildiler. Takımdaki atmosfer hakkında konuşan Muir, şunları söyledi: "Geçmişte kazanan sürücülerim oldu ve aynı atmosferi yakalayamazsınız. Podyumda yer alan Tom'umuz vardı, Mickey'nin geçmişte Portimao'da sonuçları vardı. Çok dengeli bir takım. Sürekli söylüyorum, burada bulunan mekaniker grubu, teknisyen grubu, projenin başında başladığımız şeyin %90'ı ve hemen hemen aynı işi, aynı rolü, aynı enerji ve profesyonellikle yapıyorlar ancak sonunda her şey bir araya geldiğinde ortaya çıkan sonuç gerçekten sansasyonel ve bunu şimdi bu potansiyel rekor kırma yarışında görüyoruz. Mickey'i şimdi gerçekten iyi bir yerde tutuyoruz. Birkaç hayal kırıklığı yaratan Süperpol'ümüz oldu. Most'ta gördüğünüz şey, çakıl tuzağında 16. sıradan gelip dokuzunculuk Superpole Yarışı ve beşinci veya altıncılık 2. Yarış elde etmek, bizim için sansasyonel. Portimao'da, Superpole'de iyi bir çıkış, bunu ikinci sıradan başlayıp podyum için mücadele ederek ve ilk altıda bitirerek pekiştirmek. Bundan fazlasını beklemiyoruz. Rekabet içinde olmalıyız çünkü bu herkese kanıtlıyor ve Garrett'ın yaptığı gibi, bu motosiklet çok daha iyi ve tamamen Toprak değil. BMW paketi daha iyi." Özellikle van der Mark hakkında konuşan Muir şunları söyledi: "Toprak'ın takım arkadaşı olmak herkes için oldukça zor bir dinamik. Zor bir durum. Jonathan'ın baskın olduğu yıllarda takım arkadaşlarının da benzer şekilde hissettiğinden eminim. Michael, bir kazanan olabileceğini ve Toprak için değerli bir takım arkadaşı olabileceğini fark etmesi için herkesten çok fazla enerji ve çaba harcıyor. Portimao'daki 1. Yarış sonuçlarını gördüğünüzde, ona ilerlemek için o enerjiyi veriyor ve bence daha fazlasını göreceğiz. Sadece birkaç sıra yükselebilir ve Mickey için ilk altıya girebilirsek, bunun gelecek yıl için onunla yeniden sözleşme imzalama kararımızı gerçekten haklı çıkaracağını düşünüyorum." SON BEŞ TUR: "Bu durum hakkında konuştuğumuza inanamıyorum!" 2021 Şampiyonu Razgatlioglu, Portimao'da üst üste galibiyet rekorunu kırarak 2. Yarışta üst üste 13. galibiyetine ulaştı. Pazar günkü aksiyondan önce konuşan Muir, rekoru kırdıktan sonra 'El Turco'nun daha özgürce gideceğine inanırken rakipleri Danilo Petrucci (Barni Spark Racing Team) ve Alex Lowes'u (Kawasaki Racing Team WorldSBK) övdü: "2025'in ilk sezon öncesi testine kadar pek çok parçamız yok. Elektronik strateji ve arıza bulma ile ilgili bazı elektronik yükseltmeler var. Bugün sahip olduğumuz paket, son yarışın sonuna kadar bizi idare edecek. Şu an ve burada, Toprak'ın sırtında biraz maymun olduğunu düşünüyorum ve umarım bunu yenebilir çünkü aklında bu üst üste galibiyet rekoruyla 1. Yarışta biraz sıkı gittiğini hissettim; yani, bu durum hakkında konuştuğumuza bile inanamıyorum! Bu geçtikten sonra, Toprak'ın muhtemelen biraz daha özgürce gideceğini düşünüyorum. Magny-Cours'a gideceğini düşünüyorum, iyi olmamız gerektiğini bildiğimiz bir pist, orada gerçekten güçlü olacak ve oradan ilerlerken her yarışı kazanması gerekmiyor. Sadece kendisine en yakın kişiyi, kim olursa olsun, geçmesi gerekiyor. Danilo'nun 1. Yarışta yaptığı şeyi düşünüyorum, birkaç kez tehdit altındaydı. Sakatlıktan döndü ve bunu görmek harikaydı. O adamı gerçekten takdir ediyorum, bu Şampiyonanın bir kredisi. Andrea Iannone'nin tekrar bir adım öne çıkmasını görmek isterim, birkaç haftalık turu oldu. Ducati'ler geliyor. Alex çok istikrarlıydı. Bence, Portekiz Turu'na kadar gördüğümüz ve yıl sonuna kadar göreceğimiz şey, bu farkın kapanacağını düşünüyorum." MUIR'İN KARİYERİ İÇİN GELECEK EN İYİSİ? "Toprak o kupayı kaldırabilirse, bunun muhtemelen yarış kariyerimin en önemli olayı olacağını görebiliyorum..." Muir, olası bir kariyer zirvesi hakkında konuşurken, "Her hafta çıtayı farklı bir yere taşıyoruz," diye başladı. "Bence benim için gerçekten öne çıkan şey, grubun daha sıkı hale gelmesi ve bunun '19'dan itibaren bazı yarışlarda puan alamadığımız tüm zorlu zamanlardan kaynaklandığını düşünüyorum. Genel olarak, Toprak'ın o kupayı kaldırabileceği bir konuma geleceğimizi düşünüyorum, bunun muhtemelen bir sürücü, menajer veya operatör olarak yarış kariyerimin zirvesi olacağını görebiliyorum." Haber kaynak2 Puan
-
ROKiT BMW: Zor zamanlar ekibi bir araya getirdi. ROKiT sürücüsü Toprak Razgatlıoğlu'nun 2024 Superbike Dünya Şampiyonası'nda elde ettiği 15 zafer ve genel klasmanda sağlam bir liderliğin ardından, BMW'deki ruh hali coşku ve inanamamazlık arasında gidip geliyor. Takım patronu Shaun Muir hesabı yapmaya başladı. Shaun Muir ve ekibi, 2016'dan bu yana Superbike Dünya Şampiyonası'nda çoğunlukla BMW ile yarışıyor. Başlangıçta müşteri spor programının bir parçası olarak hayal kırıklığı yaratan bir yıl, ardından Aprilia ile iki yıllık bir bölüm ve sonra 2019'dan beri yine BMW ile fabrika takımı olarak devam ediyor. İnatçı İngiliz, bu yıl motor sporları kariyerinin en iyi aşamasını yaşıyor ve öyle görünüyor ki, SMR ekibiyle ilk dünya şampiyonluğunu elde edebilir. Çünkü ROKiT-BMW'nin öncüsü Toprak Razgatlıoğlu, 13'ü arka arkaya olmak üzere bugüne kadar 21 yarıştan 15'ini kazandı; bu bir rekor. İkinci sıradaki Ducati sürücüsü Nicolò Bulega ile arasında 92 puanlık bir farkı var. Yani 27 yaşındaki sürücü sonraki dört yarışa katılmasa bile dünya şampiyonası lideri olmaya devam edecek. Tam tersine BMW yıldızının yeni zaferler kazanması bekleniyor. Türk pilot, 6 - 8 Eylül tarihleri arasında Magny-Cours'ta yapılacak müsabakanın favorisi olarak kabul ediliyor çünkü geçen yıl olağanüstü Álvaro Bautista'yı (Ducati) ilk yarışta ve kendisinden daha düşük Yamaha ile yapılan Superpole yarışında destansı dövüşlerde mağlup etmişti. Muir, himayesindeki kişinin kazanma rekoru karşısında hâlâ biraz inanamayarak, "Bu durum hakkında konuştuğumuza inanamıyorum" dedi. “Artık bu iş bittiğine göre Toprak muhtemelen biraz daha özgür hareket edecek. İyi olmamız gereken Magny-Cours'ta çok güçlü olmayı bekliyorum. Bir sonraki takipçiyi, her kim olursa olsun yenmesi gerekiyor." 2024 Superbike Dünya Şampiyonası'nın beş yarış hafta sonu hala olağanüstü. Başarısızlık artık planlanmıyor. "Genel olarak Aragon, Estoril veya Jerez'de Toprak'ın kupayı kazanabileceği bir konumda olacağımızı düşünüyorum. 58 yaşındaki takıp patronu, "Bu muhtemelen sürücü, menajer veya takım patronu olarak yarış kariyerimin en önemli anı olacak" diye vurguladı. "Her hafta çıtayı biraz daha yükseltiyoruz. Beni asıl etkileyen şey ekibimizin birbirine daha da yakınlaşması. Bunun 2019'da bazı yarışlarda puan alamadığımız zor zamanlardan kaynaklandığını düşünüyorum." Haber kaynak Resimde gördüğünüz şey, bir mucize. Yapmacık gülen yok. Hepsi içten ve mutlu. Olmayacak bir şey olduğunda insan ne kadarda mutlu olabiliyor. Kadın, erkek, yemek yapandan tut rezervasyon görevlisine kadar hepsi içten çalışıyor. Takım ruhu. Böyle bir ruh kaybeder mi? Bu benim yorumum.2 Puan
-
2 Puan
-
Yavaş giden adam mı suçluymuş? Sağdan gelen aşırı süratli, doğal olarak çarpıyor.1 Puan
-
1 Puan
-
Hafta içi verdiğim numaradan ulaşamazsanız bir boşlukta sorarım yada sordururum.1 Puan
-
1 Puan
-
Superbike, Yamaha eleştirileri reddediyor: "Uyumuyoruz" Yamaha 2024'te beklentilerin altında kaldı ancak takım menajeri Denning zirveye dönüş konusunda maksimum kararlılığın olduğunu garanti ediyor. Jonathan Rea Toprak Razgatlıoğlu'nu kaybetmek Yamaha için büyük bir darbe oldu ve onun BMW ile 2024 Dünya Superbike Şampiyonası'nı domine ettiğini görmek durumu daha da kötüleştiriyor. Jonathan Rea'nın işe alınması ve R1'deki dördüncü yılında Andrea Locatelli'ye güvenilmesiyle Iwata şirketi büyük bir kahraman olmayı umuyordu ve bunun yerine beklentilerin altında sonuçlar elde etti. Superbike, Yamaha'nın durumu: Denning konuşuyor WorldSBK resmi web sitesiyle röportaj yapan Paul Denning, grid seviyesinin arttığını ve bunun sonuçları da etkilediğini açıkladı: “ Superbike'ta rekabet her zamankinden daha yoğun hale geldi. Bir yıl öncesine kıyasla büyük bir fark var; hafif bir performans veya güven eksikliği, antrenmanlarda P10'a, yarışta ise P4-P5'e dönüşüyor. Loka ile her yere geçen sezona göre çok daha hızlı gidiyoruz. Bırakın podyum için mücadele etmeyi, ilk altıda yer almanın gerekli olduğu seviye göz önüne alındığında, gittiğimiz her yerde motosikletin performansını ve potansiyelini en üst düzeye çıkarmamız gerekiyor. Portimao, Loka için yılın en zorlu hafta sonuydu, kendine güveni yoktu ve ihtiyacı olan pakete sahip değildi ." Locatelli sezona Phillip Island'da iki podyumla başladı ve 2. Yarışı kazanmak için mücadele ediyordu, ancak sonunda kaza yaptı. Onu Most'taki 2. Yarışta tekrar podyumda gördük. Genel olarak Misano'daki sonuçlar da olumluydu: dördüncü, dördüncü, beşinci. Ancak 2020 Supersport şampiyonu, podyum için sürekli mücadele etmek istiyor. En iyi Yamaha sürücüsü olmak (155 puanla beşinci sırada olmak) onun için yeterli değil. Jonathan Rea'nın sezonu Sadece Çek Cumhuriyeti'ndeki Superpole Yarışı'nda podyuma çıkan Rea'dan bahsetmek kaçınılmaz. Denning, beklentilerin çok farklı olduğunu itiraf etmekle yetiniyor: " Buna dair çok fazla umut, beklenti ve heyecan vardı. Altı kez dünya şampiyonu olan bir firmanın, Yamaha'ya geçmek için anlaşmasını erken feshettiği söylendi. Daha kötü olamayacağı gerçeğini gizlemeye gerek yok. Performansını sınırlayan bazı sorunlar ve kazalar vardı. Sanki bu durumdan çıkıyormuşuz gibi hissediyoruz ve bisiklet sürerken eğlenen bir sürücüyle karşı karşıya kalıyoruz. R1'den en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğini anlamaya başlıyor ve takım da onun neye ihtiyacı olduğunu anlıyor ." İlk testlerin ardından eski Kawasaki sürücüsü, R1 ile ilgili hisleri konusunda oldukça heyecanlıydı ve hemen önde olabileceğine ikna olmuş görünüyordu. Sonra işler farklı gitti ve sadece son turlarda somut bir dönüm noktası yaşandı ve Yamaha takım yöneticisi de bundan memnun oldu: " Sanırım Jonathan'ı hâlâ %100'de göremedik ve performans açısından bir kombinasyona ihtiyacımız var. güven, ince ayar tekniği ve kendisi için hala nispeten yeni olan bir paketten en iyi şekilde yararlanma yeteneği. Geliyoruz ve sezonun ikinci bölümünün başlaması için sabırsızlanıyoruz ." Yamaha pes etmiyor Iwata'nın markası Razgatlıoğlu'nun orada olduğu yıllardaki kadar parlak olmasa da Denning, mavili adamların her zaman sahip oldukları yoğunlukla çalıştıklarını vurguluyor: " Paket 2023'tekinden daha iyi ve öyle değil" Aynı pozisyonlarda yer almaları şampiyonluğun yüksek seviyesinin bir yansımasıdır. İyi motosikletlere binen çok sayıda iyi sürücü var. Motosikletimiz bazı alanlarda gelişme kaydetti ve bunu yarış mesafesindeki gelişmelerden de görebiliyoruz. Ama daha fazlasını yapmalıyız. Yamaha Japonya'da ve Milano'daki WorldSBK geliştirme merkezinde uyumuyor, biz çok çalışıyoruz . Plan her zaman motosikleti geliştirmektir. Pes etmiyoruz ve zorlamaya devam ediyoruz ." Yamaha takım menajeri, 2024 SBK sezonu bitmeden podyuma çıkmanın harika bir sonuç olacağını itiraf ediyor: " Şu andan itibaren sezonun sonuna kadar bir yarışı kazanabilmek muhteşem bir sonuç olurdu." Yedi Turdan sonra şu anda nerede olduğumuzu düşünürsek. Bizi tatmin edecek şey, garajın her iki tarafında da iyileştirmelerin devam etmesi ve özellikle de JR'ye, pozisyonları itibarıyla zirve savaşı için bir paket verilmesi ." Haber kaynak1 Puan
-
Bunu bir deneyeyim Hamit Bey teşekkür ederim1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Diz değil, dizi. Pilot bölüm pek beğenilmedi, 4 bölüm daha oynayacak tutmazsa yayından kalkacak.1 Puan
-
1 Puan
-
buna benzer birşey bana lacetti de olmuştu sonuç olarak şase kablosunun aracın gövdesine bağlayan civata kırılmış ve voltaj değerlerinden dolayı tüm sensörler hata vermişti. 2-3 elektrikçi gezdim komple tesisat incelenecek filan dediler şansıma yol üstündeki bir elektrikçi 5 dakikada bulmuştu şanzımanın üzerine vidalanan şase kablosu var ise onu inceleyin öncelikle1 Puan
-
Bence gereksiz manipüle edip duygusallaştırıyorsunuz olayı. Bahsettiğimiz koşullarda orta şerit zaten boş, yani aralıklarla araba olabilir, medeni ülkelerde yapman gereken zaten 110 ile gideni sollayıp geri şeridine geçmek. Almanya'da 130 ile sol şeridi kapatabilir misin? Hız sınırı olan yerden bahsediyorum. Senin mantıkla soldaki 130 ile gidiyorum diyor, dört şeritli yolda solun bir sağındaki de 100 ile öldürsen sağa geçmiyor, 110 ile gelen otobüs kendini mecburen sağa atıyor, ortalık karışıyor sürekli. Hızına göre müsait olan en sağ şeritte gideceksin, bu kadar. 200 200 giden seni taciz ediyorsa kendini zora atma tabi ama sağın doluysa sinyalini verir ilk müsait yerde yol verirsin. Zaten kuralı geçtim o adama salça olmak güvenlik olarak da yanlış. Ona engel olmak da polisin işi. Bizim ülkemizde otoyollarda en büyük sorun hızlı gidenler değil, şerit işgali, bu çok net. Otobüs, kamyon, toyota hepsi kendi ölçüsünde şerit işgali yapıyor. Hızlı giden geçer gider, şerit işgali yapanlar sanal trafik oluşturuyor koca yolda. Ortadan 120 ile gidiyorum, sağ 1-2 şerit bomboş, solumda 130 ile giden arabalar var. Önümdekine selektör yapıyorum, amcamın umrunda değil, bu koşullarda nasıl orta hızda gideceğiz. Ne zaman sakin sakin gideyim diye yola çıksam bunlar yüzünden hızımı yükseltiyorum. Bu koşullarda en güvenli seyahat abartmadan soldan tempolu bir şekilde kimseyle muhatap olmadan yardırmak, yola göre 140-150-160 her neyse.1 Puan
-
96 da şahin vardı bende, 34 BeDeVi 34 Kex900 teyp Gm3000 4000 anfiler tsv16 larıM sub felan, kazanın ordan hiç geçmedim... çift far, ikisinide de H4 ler paralel bağlı, uzunları yaknca şimdiki tepe üstü lambalar gibi bişi olurdu karşıdan gelmeye çalışana.1 Puan
-
boşta kalan vakum hortumu her motorda derttir1 Puan
-
dün bi video izledim. 350z videosu. 10 yaşında. arabada çözülemeyen sorunlar vardı. yeni sahibi hiç uğraşmadı. komple bazı beyinler dahil elektrik tesisatını sıfırladı. araba sorunsuz çalışmaya başlamış. çok eskiden bir yenileme videosu izlemiştim. elektrik kabloları bir zaman sonra ilk zamanki performansı vermemeye başlıyormuş. hatta bunun testi vardı. ismi de vardı ama unuttum. tabi sizi mekanik sorunlarınız da var. eğer bu arabaya binilecekse bazı şeyler komple değişmeli. maalesef bazı firmalar arabaları 10 yıllık yapıyor. kabloları bile.1 Puan
-
Bu kazadan 15 dk kadar sonra oradan bisikletle geçiyordum, polisler tutanak falan uğraşıyordu, biri diğerine uçağı kastederek “len bunun plakasını ne diye yazacağım” diyordu:)1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Geçenlerde tamponun sağ ön taraftan otobüs ile ufak bir sürtme hadisesi gerçekleşti. Tamponun ön tarafında kendiliğinden çatlayan kısım vardı buda olunca tutanak vs tutmadım ikisinin bir boyama zamanı geldi. Herşey el işçiliği dahil bana ait, kusurları var ama içime sindi. Boyayı bol bulunca tüm tamponun üzerinden geçtim Öncesi Sonrası1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Evet araba çıktı bugün, tam istediğim gibi oldu, listeye ek olarak hazır toplanıyor gm buji aldım onları da taktım, baskı balata değişimi aşırı fark etti tam otomatik gibi vites atıyor şuan. Sağ salim çıktık hayırlısıyla, fiyat listesini komple yazacağım daha para vermedim. Dükkanda yatmaktan tozlanmış leş olmuş, yarın bi banyo yaptırırız devam1 Puan
-
Yazlık için 7mt mütevazi bir mutfak dolabına 126.000 ankastre,aksesuar hariç fiyat verdiler bana bugün. Ben o yazlığı 112.000 e almıştım 12 yıl önce.1 Puan
-
Japonyada anasınıfında klima kompresörü bilyası değiştiriyormuş çocuklar1 Puan
-
Arama kayıtlarını operatörünüzden alın ve TCK 123. maddeden bahisle şikayetçi olun (ister karakol, ister savcılığa gidebilirsiniz) Savcılığa gidecekseniz dilekçe yazmanız lazım, karakola başvuracaksanız dilekçe gerekli değil. her ikisi de aynı sonuca çıkar. Kişilerin huzur ve sükununu bozma suçunun cezası, 3 aydan 1 yıla kadar hapis cezasıdır (TCK m.123). Sonuçta ne olur derseniz, adli sicili temiz ise alacağı ceza paraya çevrilir ve ertelenir sanırım. Ancak bu yolla bir daha yapmaması yönünde sağlama alırsınız kendinizi.1 Puan
-
1 Puan
-
Buraya epeydir bişey yazmadığımı farkettim. Yağ yakma testinde 450 km oldu. Yağ memranı değiştirince üst kapak contasından yağ sızıntıları artış gösterdi. BB otomotivde şanzıman kalibrasyonu tekrar yapıldı için "soğuk" iken araba artık çok daha iyi debriyaj kavraması yapıyor. Rampadan daha kolay kalkıyor ve ısındığında neredeyse kusursuz oluyor. + Lastik Balans sonrası titreşim yok oldu +Kapı çantalarını değiştirince otoban sürüşlerinde rüzgar sesi iyice azaldı +Arabanın lastiklerinin yani petlasların biraz zorlanınca yoldan koptuğunu hissetmeye başladım. +Hem BB otomotiv hemde Cruze ustam rölantide elektrikli gerginin ciykleme sesinin normal olduğu konusunda beni ikna etti. +Araba radyatör tıpasının 1000 km sürüşten sonra bir daha patlamayacağı konusunda ikna oldum. +Süspansiyon sisteminden tümsekleri geçerken çıkan cıyaklama sesleri umursamamaya başladım. +Klima performansının iyi olduğunu el kitabındaki verile ışığından kabul ettim. +Motorun hararetli çalışıyor. bu durum beni ürkütüyordu. Artık bunuda umursamaz oldum. Şu an gözümü Akü ye diktim. Araba bir süre yatınca cam pencere açamıyor. Marş basınca ancak aktif oluyor. Kullanıp park edince 2 3 gün cam pencere açabilicek kadar elektrik var. 4ncü günde akü gene bitik oluyor. Anca marşa yetiyor. Marş sonrası araba full şarja geçiyor buda rölantide arabayı epey yüke sokup devir dalgalanmasına sebep oluyor. Lakin ben multimetre ile ölçtüğümde akü 12,7 gösteriyor. Acıkcası bu konuda kafam çok karışık.1 Puan
-
Soldaki hatalı net. Belli ki yapışmış sol şeride ve şerit ihali yapıyor Otobüs aşağı yukarı 60-70. Solda şerit ihali yaoamda aynı hızda. Sağından geçenler hızlanma için 90 diyelim0 Puan
-
Amin abi cümlemize inşallah Bugün Şanzıman beynine 9 bin tl nakit keş sıkışmış, baskıyı değiştirince robotta bi sıkıntı oldu, kronik F arızası, beyin söküldü tamir edildi komple. Revize edilmeyen bi o kalmıştı onuda yaptık0 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00