Skor Tablosu
Popüler İçerik
16-08-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
İyileşeyim de turnuva düzenleyek. Ödüllü olacak. Katılım ücretli kask ücretsiz çay paralı17 Puan
-
6 Puan
-
5 Puan
-
İstanbulpark kapandı. Krizi fırsata çevirdim🍆 ısınma turu 100 dolar Eliptik piskılet Plakam nerde Zeten sevmiyorum seni gelmemen isabet Arkadaş emaneti bekliyor 500 dolar Katkı payı 300 dolar Çıkma! Parayı ver sonra bi ara gel Sen katılma Dokanmak yasak Bilmiyor! Daha iyileri geliyor5 Puan
-
Merhaba dostlar, Fiesta 1.4 Benzin-Lpg'li aracıma, Bir süredir soğuk motor ilk çalıştırmada yağ lambasının sönmeme sorunu nüksetmişti, gaza biraz dokunup 2000 devirleri geçince sönüyordu. Rölantide beklersem egzantrik bölgesinden şıkırtı duyuyordum, bu yüzden müşürle ilgili şüphe elendi. (Aslında panik yapmam gerekiyor farkındayım, karterde yağın olduğundan emin olduğum için rahat bir şekilde denemeler yapabildim.) Uzun yoldan dönüşte şehir içine girip ışıklarda rölantide beklediğimde, yağ lambası göz kırpıyordu. Yağda eksilme yoktu ve yağ filtresini orijinal ile değiştirdim son bakımda, değişen bir şey olmadı. Geriye tek şüpheli Yağ Pompası vardı, bismillah dedim ve bıraktım ustama. Hazır bırakmışken subapları da kontrol etmelerini istedim, rölantide dalgalanma vardı, stop etme eğilimindeydi ışıklara, kavşaklara yaklaşma anında. Gelelim yapılanlara; -Karter sökülünce süzgeç temiz çıktı, tıkalı değildi. -Yataklar kontrol edildi, herhangi bir sorun yoktu, zaten yatak sesi yoktu ilk teşhiste, motor gayet güzel çalışıyordu. -Yağ pompası orijinali ile değişti -Krank keçesi değişti -Yeni motor yağı eklendi -Yağ filtresi değişti -Yaklaşık 50 bin km önce üst kapağı subaplar ve ekipmanlarıyla beraber komple yeniletmiştim, son zamanlarda yine başa döndüm lpg yüzünden, rölanti sorunları, stop etmeler vs. Tornacı geldi, üst kapak söküldü(silindir üst kapağı değil) sentil ile subap boşlukları kontrol edildi, egzoz tarafında subapların sıkı olduğu gözlemlendi, kağıda tek tek not alıp tapetleri(kadeh ya da fincan da deniliyor) aldı ve gitti, sonra geldi tekrar topladılar egzantrik bölgesini, contasını da yenilediler. (O kısımda kaçırdığım bazı noktalar var, başından gitmiştim aracın, şimler var mıydı yok muydu bilmiyorum, tapetlere mi müdahale etti, şim mi taktı, ya da vardı da ona mı müdahale etti emin değilim, sonuç olarak subap ayarı yapıldı.) -Egzantrik keçesi değişti -Radyatör hortumları değişti -Triger setini değiştirmediler, geçtiğimiz ekimde yeni değişmişti, gerek duyulmadı. Ve sonuç; Şeytan kulağına kurşun saat gibi oldu araç. Rölanti sabit, daha yumuşak çalışıyor, herhangi bir şıkırtı sesi yok, direksiyona vuran titreşimler kaybolmuş durumda. Yağ basıncı düşük ve subaplar dengesiz çalışıyormuş, onarımdan sonra şahit oldum. Benzer sorun yaşayan arkadaşlara faydası olması dileğimle. Saygılar.4 Puan
-
Clio ya binene kadar o da araba değildi abi ben sen aldin diye aldım 😜 Ama 3 silindir 😬4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Vaaayy. İlave ederiz piste Seni ne ara eve attım la Göz pınarlarım buğulandı bu nasıl bi incelik düşünmek..4 Puan
-
Kiriş kolon kesinlikle delinemez, ikinci resimdeki perde iplerinin sağ tarafı ve kirişin altına tuğla duvar orası ellerindeki panç ile delinebilir. İşaretlediğim yer rahatlıkla delinir ama buranın üstü kiriş, sağı kolon onlar kesinlikle delinmemeli. Yoksa binanın taşıyıcı sistemi zayıflar, hasarlı duruma gelir.4 Puan
-
Maşallah 1 ayı geçti geleli ama tatilden hala esintiler geliyor. Unutulmaz bir tatil olması için İsviçreden sonra Alman devleti de hatıra fotoğrafı göndermiş 40 öroluk. Profil fotoğrafı yaptım artık, baktıkça hatırlarım Daha pahalı hatıralar edindim 😂4 Puan
-
Adettendir bir güncelleme yapalım. Mart'ta yeni lastik almıştım yazlık, orijinal ebat 245/40/18 Pilot Sport 5 aldım. Lastiklerden çok memnundum ama şehiriçinde çok sağa sola gidiyorum, yollar çok kötü ve çok kasis var. Bir mutsuzluk vardı. Geçenlerde 245/45/18 Primacy4+ aldım ve değiştirdim. Hem yumuşadı araba (doğru lastik basıncını arıyorum halen) hem de çamurluğun içini daha güzel doldurdu. Özellikle bu ofsetli yeni kasa jantlarıyla çok hoşuma gitti benim. Fotoları ayak üstü çektim ama fena değil gibi.4 Puan
-
Teşekkür ederim. 6000₺ Fomoco Yağ Pompası 1100₺ Motul Yağ 200₺ Yağ Filtresi 200₺ Sıvı Conta 600₺ Üst Kapak Contası (Silindir üst kapağı değil) 300₺ 2 lt Antifriz 150₺ Balata Spreyi x2 650₺ Radyatör Hortumları 300₺ Krank Keçesi 600₺ Egzantrik Keçeleri 1950₺ Tornacı (Subap Ayarı) 6000₺ İşçilik Toplam 18.000₺ tuttu. Tuzlu biraz fiyatlar, araç üç gün yattı serviste. Teşekkür ederim, bayağı pahalı bir parçaymış küçücük pompa3 Puan
-
pistteyim bir gün KA ile, tam gaz bir dalıyorum viraja, önümde bir honda gördüm, 2 tur önce arkamdaydı ama anlamadım, o da tek kapıydı.3 Puan
-
Hemen herkesin belirttiği gibi: bina taşıyıcı elemanları üzerinde tahribat yapılmaz. Bu gözle bakarak klima iç ünitesine konum seçilmeli. (Bu aşamada servis ekibinden öneri istenebilir ancak onların da her söylediğine düşünmeden onay vermek olmaz. Çünkü çoklukla bu işi yapan elemanlar çok genç/toy) Dış ünitenin konumlanacağı yerin havadar olması gerekir. Elektrik bağlantılarının 3 X 2,5 TTR kablo ile yapılması beklenir. Elektrikçiler Öznur marka kabloyu bu konuda bir adım önde görüyorlar. (Daha ince kesitli kablo kullanımı durumunda aşırı yüklenmeye bağlı yangın riskinden sıkça bahsediliyor.) Bakır boru kullanımı, borularının yalıtımı ve de çalıştırmadan önce vakumlama ile borulardaki havanın alınması verimli çalışma için elzem. Servisler elektrik bağlantısı işine girmiyorlar ancak çoğunlukla dış üniteden tahrik ediliyor klimalar. Bu bakımdan, iç ve dış ünite arasındaki boru bağlantıları yapılırken dış ünitenin üzerindeki elektrik bağlantısı yapıldıktan sonra içeri doğru hattın çekilerek uçlarının açıkta bırakılması sağlanmalı. (Eve çağırılacak elektrikçi bu uç ile ev bağlantısını yapacak. Bunu yaparsa eve çağıracağınız elektrikçinin de işi kolaylaşacak) Klima için ayrı bir sigorta konulması tavsiye ediliyor. 25A kapasiteli bilinen marka bir sigorta ve onu saracak dekoratif bir tekli sigorta kutusu alınarak ev içi elektrik bağlantısı yapacak elektrikçi ustasına montajı yaptırılabilir. Bu iş özelinde de satış ve servis firmaları birbirlerinden ayrılmış durumda. Çoğu üretici kendi montaj ekiplerini oluşturmak yerine bu iş için kurulmuş piyasadaki firmalar ile servis anlaşması yaparak ilerliyorlar. Çokça gençlerden oluşan birkaç tane servis ekibi ile anlaşmalı oldukları her türden markanın montaj işlerini yapıyorlar. Servis sektöründe personel sirkülasyonu çok olduğundan tecrübe kaybı çok fazla. Bu bakımdan ekibin başında durup anladığınız kadarıyla da olsa işlerini takip etmenizi tavsiye ederim. Tıpkı oto yıkama işinde olduğu gibi servis/montaj işlerinde de bir anlayış gelişmiş durumda. Rutine göre hazırlık yapılıyor ve en ufak bir değişikliğe hazırlıklı değiller. (Rutin beklenti: Klima dış ve iç ünitesinin binada konumlanacağı yerler hazır, delikler açılmış; bunlar gelip sadece oraya asacaklar gibi...) O bakımdan çoğunda hilti bile bulunmuyor yanlarında:/3 Puan
-
3 Puan
-
Esnafın da köprüden farkı yok. Saç traşı olmuş 300 Lahmacun olmuş 70 lira Mağazada çorap gördüm 199 lira etiketi vardı. Bizim neyimiz eksin diyen zammı bindiriyor.3 Puan
-
Google'dan "ücretsiz yolları tercih et" seçilir. İflas eder bu yaklaşım ile bu köprüler. Gerçi parasını nasıl olsa alıyor. İflas eden devlet.3 Puan
-
Araç kameramdan yansıyan videoları buraya eklesem hepinizin gözü "çakma led"lerden dolayı kamaşırdı. Artık dayanamadım, kameradan bir kaç resim ve video alarak Cimere yazdım bu durumu. Ne trafik polisi ne trafik jandarmanın umurunda bile değil, bulunduğum yer beyaz lambalardan geçilmiyor. Artık yolu göremiyoruz. Gece araç sürmek işkenceye döndü. Bunlara okkalı cezalar kesilmesi gerekiyor ki milletin gözünü kör etmesin. Bunlar yüzünden yol kenarında birine çarpsak bütün suç bizim olacak. Gözümüzü kör edenlerin suçu yok. Kamerada çok parlamıyor, filtre var, ama çıplak göze çok pis vuruyor ışık.3 Puan
-
1.33 tce al. 1400 kg araba 9 saniyede yüze çıksın, düz yolda 230 yapsın. Sakin kullan 4 yaksın. 510 litre bagaj sınıfının ilk üçüne girecek diz mesafesi sunsun. Yolda canın mı sıkıldı, ona buna salça ol. Vitesle oynamana lüzum yok 1600 devirden itibaren 260 nm torkun var. 3 ve 5 silindirlilerin blok sesleri çok güzel. Eksozdan bahsetmiyorum. V8 ayrı dünya o başka. Siteye silverado geldi geçenlerde misafir olarak çift kabin. Çalıştırınca herkes balkona çıkıyor. Muhtemelen flowmaster var.2 Puan
-
Tamda renoya kapora veriyordum iyi oldu bunu öğrendiğim2 Puan
-
2 Puan
-
daha yeni başladık, arabanın yarısı değişti. Var arkadaş. @Selçuk Bakış hocam değişecekseniz, reno alacaksanız garantisiz almayın. Başınız yanmasın sonra masraflarla2 Puan
-
2 Puan
-
Focus aracım motor yağı ısınıp -uzun süre tempolu sürüş ya da şehir içi dur kalk- rölantiye düşünce yağ ışığı yakıyordu. Gözü karartıp yağ pompasını değişmeye gittim. Fomoco yağ müşürü fiyatı (2022 sonları) işçilik dahil 500 liraya değişecek olunca ne kaybederiz diyip değiştirdik. Şükür sorunum çözüldü. Benzer şikayetle yağ ışığı yanan arkadaşlara not olsun2 Puan
-
3 silindir candır. Sesi yeter. Devirlenme isteği de 4 silindirliye göre daha iyidir.2 Puan
-
Ben bu işin sonraki aşamasını söylemiş olayım, @Servet Aydın abi gemide ziyarete gelecek. Gemi motoru kaç silindir falan derken bi bakmışız motordan dumanlar çıkıyor2 Puan
-
2018 Mart ayında 24.000₺'ye Fiesta 1.4 tdci almıştım abi 2007 model.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Kolona karotla hasar vermek çok tehlikeli hemde yukarıya yakın olan yerden deleceksiniz, tam deprem anında yükün bineceği yer. Yazık olur... Bina muhtemelen asmolen döşemedir straforların olduğu yerden kaşıkla bile oyuk açılıp borular yukarı alınabilir.2 Puan
-
2 Puan
-
Müzik setine değil de.. Sağdaki koltuğun altına çok kaçıyor arabalar Tabi ki, gittim gördüm, beraber kurduk, oynadım.. Kırmızı benim.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Benim.arabada aynı şekilde bu kör eden ledlerden vardı alır almaz değiştirdim. Ben bunlarla karşılaşınca abartılıysa direk uzunları çakıyorum.2 Puan
-
kiriş kolon ellenmez, başka yer yokmudur acaba? karot onlarda olacak, bende yeni taktırdım, direk karotla deldiler, elektriğide bağladılar, kablo parası verdim, bunlar bariz servis değiller herhal...2 Puan
-
30 sene dolaştık körfezi tek gidiş gelişti üstelik. Efendi kullanınca bir sorun olmaz diye düşünüyorum. zaman sıkıntısı olmadığı sürece gayet güzel gidilir. Bunu yapmamız lazım yoksa anlamayacak yönetim. Bir kişi bile geçmemeli köprüden. En azından bir süre protesto için.2 Puan
-
Bu geceki fiyat ayarlaması sonrası geçmeyi artık düşünmüyorum mecbur kalmadıkça. Osmangazi köprüsü 555 lira olmuş. 555 liraya köprüden geçeceğime 250 lira benzinle 1 saat eski usul dolaşır, üstüne kalan 300 lirayı bir esnafta harcarım.2 Puan
-
Kökünü kazımak lazım. trafiğin akışını denetleyen mekanizma yok maalesef.2 Puan
-
şöför mü? Pardon abi. Size gereksiz bolu köy videoları izletip vaktinizi çaldık. Keşke önceden deseydiniz ikram falan hazırlardık2 Puan
-
Siz sorunca aracı çalıştırmaya gittim. 5 dk çalıştı rölantide. Çalışmasında veya sesinde herhangi bir sorun olmadı. Çıt sesini bu sefer almadım. Stop ettikten sonra klasik soğuma çıtırtıları haricinde bir seste duymadım. Ama ilk farkettiğim an gelen çıt sesine de eminim. Etrafım sessizken gayet araçtan geldiğini anladım1 Puan
-
1 Puan
-
Geçmiş olsun yağ pompası diyecektim ki sorunlar hallolmuş, gülerek binin1 Puan
-
1 Puan
-
işin kötüsü ne biliyormusun, aklı başında olanlardada bir bıkkınlık var sanki, yani birşey olsa ne haliniz varsa görün diyip bırakacaklar, sizin için değmez diyecekler, hadi oldu yaptık diyelim, bu ülke 10- 15 sene düzgün gider ondan sonra tarih tekerrür eder uğraştığımızla kalırız diyorlar artık, buda ne demek, geçmiş olsun....1 Puan
-
1 Puan
-
Evet bazı gelişmeler oldu. Aktarayım. Lpg tankı değişimi yaptım. Silindirik küçük depodan 10 lt daha büyük simit depoya geçtim. Bu dastırların acayip stepne havuzu var. Öncesi Sonrası Sonra uygun şekilde 5 cm kalınlıkta arka iki kat tank üstü bir kat olacak şekilde, inşaat yalıtım köpüğü kestim Köpük baya sert ve dayanıklı... Ses yalıtımına da faydası oldu. Yanları da yenileyeceğim. Köpükleri kestikten sonra kesik kısımları ısıtıcı fan ile geçtim ve ufalanıp dökülmesini engellemiş oldum. Yüzeyine de hafiften fan ile geçiş yapıp köpüğü biraz daha sertleştirdim. Bahçe işlerimizi de ihmal etmiyoruz tabi bu arada. Kraliçe ve iki prensesimiz beni hiç yalnız bırakmıyorlar.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00