İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

11-08-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Atakum, Macahel/Artvin, Dağ yolundan Şavşat, Ardahan, bugün geçiş Türkgözü kapısından. Sıfır gerginlik. 😁
    6 Puan
  2. Yeni gelişmeleri paylaşayım sizlerle, kontak sprey denememiştim ama aklımda kalmıştı. Tuş grubunu söktüm, altında minik bir kapak vardı onu açtım, içine bastım kontak spreyi.. 2-3 dk bekleyeyim de içeri sirayet etsin dedim. 3 dk sonraki manzara aşağıda: Kontak sprey plastik kaplamalı yüzeylere zarar veriyormuş öğrenmiş olduk böylece.. arıza mı?? Tabi ki devam ediyor🤪
    4 Puan
  3. Arkamdan bugün turuncu bir touran geliyordu, hanım modelini sordu, arabayı çözmek için önüme geçmesini bekledim. Geçene kadar da bütün modelleri saydım
    3 Puan
  4. bolu tüneli’ni istanbul yönüne kapatmışlar. Hem bolu tarafında, hem düzce tarafında aşırı trafik vardı. Aha böyle Yandex beni Bu trafiğin hiçbirine sokmadı. Bolu tarafında köy yollarına girdik. Acayip güzel arsalar, yazlık yerler gördüm. bolu dağı inişinde de etçilerin oradan sağdan aşağı yine köy yoluna soktu. Orada da trafikten kaçtım. Orada çok güzel bir köy. Beni 1-1,5 saatten kurtardı. Hem de çok güzel köyler gördüm Benim gibi navigasyon açıp saçma sapan köylerden geçen 1-2 kişi daha vardı
    2 Puan
  5. Türkiyedeki en elit kavunu çumra üretir 🤣 Ne kadar anlatsamda işin içinde olmadığınızdan tam anlatmamda zor Lakin acil olarak sistem değişmezse 2 sene sonra paranızla yiyecek alamayacaksınız Üretilmeyecek çünkü.
    2 Puan
  6. Büyük başarı üstelik yeni Takımı ile WSBK tarihine adını Altın harflerle yazdırdı . Wsbk tan çok daha ileride....
    2 Puan
  7. En belirgin fark ön tampon ve far grubu. Arka tamponda siyah difüzör ve yeni stil LED stoplar. Edit: ben olayı yanlış anlamışım:)
    2 Puan
  8. Sıra 13te. Artık wsbkta tarihinde Toprak var.
    2 Puan
  9. Biz B de kullanırız ozaman, benim bünyem 2 litre yakmaya alışkın değil
    2 Puan
  10. Allah razı olsun abi çok teşekkür ederim, bi tam liste çıkarıp parçacılardan fiyat alayım, ona göre çıkma bakalım ben seni ararım abi açıkcası motoru o halde gördüm baktım piston oynuyor, küfür ede ede döndüm benim dükkana geri gittim, araba amcamın tamirhanede 2 sokak yanımda, babam memlekette lokantada tekim bugün ilgilenemedim. Yalandan moralim bozulmasın diye de arayıp nolmuş diye sormadım. Pazartesi detaylı bilgi veririm segmana bakmadım.
    2 Puan
  11. Arkadaşlar tekrar selam, arabayı bugün teslim aldım, yapılan işlemler ve ücretleri sırasıyla: pompa ve enjektör revizyonu: 30.000 direksiyon kutusu revizyonu: 6000 rot ayarı: 450 alternatör kafası: 2500 krank kasnağı: 2750 v kayış gergisi: 2500 v kayışı: 350 v kayış bilyası 3 adet: 750 motor yağı 5.5 lt: 1500 yağ, hava, polen filtreleri, balata spreyi: 850 direksiyon yağı: 250 sağ rot kolu ve rot başı: 450 işçilik: 7500 klima gazı: 800 olmak üzere düz 55.000'e mal oldu. aracı aldıktan sonra 200km yol yaptım, gerçekten başka bir arabaya biner gibiydim, yarın da 450km yol yapacağım umarım sorun çıkmaz. herkese destekleri için teşekkürler, fiyatlar ve yapılanlar hakkında yorumlarınız olursa görmekten memnun olurum.
    2 Puan
  12. Bırak hemen, bırak. 🤣🤣
    2 Puan
  13. bir vw ye dıştan farklı diye iddiaya girennin ehliyeti alınsın
    2 Puan
  14. Kanat, Yusuf Dikeç pozu Pişti oyunu. Bakalım daha neler göreceğiz . Bulega ilk defa Toprak ile dişe diş mücadelenin ne olduğunu gördü. Geç frenajın nasıl yapıldığını bu konudaki en iyisinden canlı canlı gördü. Bau düştükten sonra her tur start-finiş düzlüğünde dibine kadar gelip de frenaj noktasında erken fren yapıp geri düşünce anlamıştır kimle dans ettiğini.
    1 Puan
  15. Haciz konmadıysa traktörü ve diğer malları ana babaya devretmek. Üretim anlamında alabilecekleri önlem yok ne ekse zarar ediyor zaten Kullanmadığı fazla ekipman varsa satışa koymak Alacağı olup alamadığı tüccar varsa arayıp tehdit etmek Sonrasında da vasıfsız bir iş bulmaya çalışmak asgari ücrete
    1 Puan
  16. Darısı diğer yarışların başına. Olimpiyatlardan gelmeyen başarı Toprak sayesinde geldi. Allah tekerine taş değdirmesin.
    1 Puan
  17. Amaç zaten aslında B'ye alıp frene basmadan inmek.
    1 Puan
  18. İx1 kullanırken viteslerde B vardı merak edip denedim gazdan ayağımı kaldırınca fren yapıyordu tam çarpışan araba izlenimi verdi hemen vitesi D ye aldım.
    1 Puan
  19. Makyajsız kasalarda, yani b8’lerde kabaca şöyle bi şey var; arkada TDI ya da TSI yazılarının yanında Bluemotion yazıyorsa 2014-15-16’dır. Bluemotion yazısı 2017’den itibaren kaldırıldı, sadece TDI ya da TSI yazar şekilde getirildi; hatta belirli bir ücret daha ödenirse Bluemotion yazısı ile birlikte gelebilir deniliyordu 🙂 diğer dış görünüş farkları yıla değil, donanıma bağlı olarak değişiyor zaten
    1 Puan
  20. kütle ayd ad amarsta da aynıdır, ağırlık değişir lakin konu ile alaksı yok, bir atkinson da ltft derdi başlarsa, o serviste olmak istemezdim ..
    1 Puan
  21. Mide gergin, göbek gergin, o ne olacak
    1 Puan
  22. 140 binde araba tüp yok bişey yok düz yolda giderken kırıyor, minibüs 420 binde feleğin çemberinden geçmiş tık yok arabada, ecotec motor kadar berbat bişey yokmuş onu anladım
    1 Puan
  23. Bu Millet aklını başına almadan düzelmez diyeceğim ama yozlaşma korkunç boyutlarda, kısaca geçmiş olsun.... Yazık bu Vatana...
    1 Puan
  24. Tek fark ruhsatta yazan üretim yılı
    1 Puan
  25. biyleden mi kırılmış? pistonmu sıkışmış? segmanlar nasıl dı durumları
    1 Puan
  26. Çok üzüldüm ya geçmiş olsun kardeşim. Motoru yenilemek yerine çıkma baksak? Buradan buluruz düzgün birşey
    1 Puan
  27. 1 Puan
  28. Tüm konuyu okudum, kafam çok karıştı ben yine gittim Mişlen aldım
    1 Puan
  29. Hep aynı şeyi yazıyorum da; Bkz. 2.0 tdi multitronic a4 Hatta C5 kasada 3.0 NA benzinli multitronic var. Güzel bir kafa.
    1 Puan
  30. Asın bayrakları Toprak üst üste 11.galibiyetini alarak wsbk tarihinde bu şekilde zafer almış sürücüler listesine adını yazdırdı. Hedef 12 yarın inşallah bir aksilik olmazsa o da uzakta değil.
    1 Puan
  31. o aracı ustaları değilde bizim gibi hastaları tadavi ederde işte ...
    1 Puan
  32. Biz daha polo ile passatı ayıramıyoruz
    1 Puan
  33. Ben Emekli olabilmek için 🙂 Eyt açısından bakıyorum Eyt de Erkeklerde Sigortanızın ve Askerliğinizin ne zaman başladığı önemli. Eyt de Kritik tarih 09.09.1999 bu Tarihten önce Sigorta girişi olanlar kapsama dahil edilirken sonrası dahil edilmiyor. Emeklilik için Gün geri çekme imkanı tanınmış.Yöntemlerden biride Askerlik Borçlanması.Konulan kurala göre Borçlanma yapılabilmesi için Askerlik öncesi uzun kol girişi olmaması gerekiyor.Sizin Bahsettiğiniz başka bir durumda Askerlik Borçlanması yapılabiliyormu onu bilmiyordum ki varmış. Eyt açısından bakarsak Örneğin Çalışanın Sigorta Başlangıç Tarihi 10.09.1999 Askerlik Başlangıç Tarihi 20.09.1999 olsun.Bu Çalışan Askerlik Borçlanması yaparak Eyt için tarihi geri çekemiyor. Başka bir Çalışan diyelimki yine 10.09.1999 tarihinde Sigorta girişi almış Askerlik Başlangıç Tarihide 05.05.1997. Bu Çalışan 2 gün Borçlanma yaparak Eyt kapsamına dahil olabiliyor.Hatta Sigorta girişi 01.02.2001 dahi olsa bu tarihten itibaren 540 gün Borçlanma yapıp Eyt dahil olabiliyor.
    1 Puan
  34. Mundar böğğğğkkk. iğrenç, pis, kötü, gitmez, durmaz. 17 yaşında bebe motoru. Bunun cc si anca kulağa damlatmalık. 😂 Hayırlı olsun, fosil yakıt candır.🧿 Ben de atakumda masajımı yaptırdım. Serin serin lobideyim ohhh. 😎
    1 Puan
  35. Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun Şu gişelerden bariyerlerden geçme işi hep beni gerer. Yavaş geçilmeli, ama millet son sürat ve hiç dikkat etmeden geçiyor. Aklıma aynı anda aynı kulvara girmeye çalışıp sıkışan araçlar geliyor. Yurt dışındaki gişelerde yavaşlama ve yaklaşırken hız sınırı kuralları daha fazla...
    1 Puan
  36. Bir keyif gezisi olmayacaksa Anamura girme Hocam
    1 Puan
  37. Zamaninda bir arkadasim belediyenin aydinlatma diregini devirmisti. Ucretini odedi ama uzun bir sure direk yerine dikilmemisti. Belediyeye gidip dilekce vermisti, ucretini odedigim diregi yerine dikin diye. size de gecmis olsun.
    1 Puan
  38. Salca muhabbetine bir ornek vereyim. Gecenlerde buyuk bir ciftci musterim geldi. Biber bir sene elinde kalmis. Demisler ki salca yapalim. Ciftlik ortaminda salcaya temiz kosul saglayamayiz diye devasa kapali alan yaptirmis. Salca icin ekipman almis. Salca yapmislar. Cikan salcanin birim maliyeti piyasanin cok cook ustunde kalmis, cunku piyasada en iyi salcaya bile kepek koyup cogaltiyorlarmis. Salca tuccarlari bile dalga gececek fiyat vermisler, es dost akrabasi sen mal misin saf salca mi yapilir demisler. Bahsettigim is tonlarca birberden olusan salca ve o sene salca da ellerinde kalmis cunku o fiyata verecek yer bulamamislar. Dolayisi ile ciftci ha deyince elindeki mali bir seye donusturemez, onlar ayri konular ayri meslekler. Donusturmek icin ayri bir ortam, arac gerec bilgi ve gida oldugu icin ruhsat icin bir ton is yuku. Bunlarla ugrassa ciftcilige zamani kalmaz.
    1 Puan
  39. Makinadan bahsedelim; Ağzında dişi olmayan ancak yazılım ile dünyada en manyak ülkenin ürünü. Ktm firmasının yeni nesil Duke serisinin 250cc motoru. Eski duke 250 ile sadece isim kardeşi olan makina daha hafif, daha yüksek tork ve bir çok elektronik destekle satışa çıktı. Elektronik gaz, jiroskop, viraj abs gibi özellikleri ile birlikte quick shifter ve kaydırmalı debriyaj var. Tüm ışık sistemi led olarak değişmiş, ekran büyümüş. Bugün bi cahil cesareti ile akşam bastım Gölcük’e gittim. Seyir hızım 85-110 arası. Eksi yönlerini hemen fark ettim. Sağ elcik ciddi titriyor. Solda hiçbirşey yok. Bu muhtemelen bir sorun. Disk veya başka bişey. Ön cam yok, dayak yiye yiye kullandım. Sele evet müdahale istiyor. Başka kusur göremedim. Biladere anlattım durumu. Güldü ve sabah pasattan akşam motora geçecek isen goldwing al dedi. Kullandı ve evet, sağ ekcik titremesi normal değilmiş. Bir kaç gün kalacak kendisinde. Kullanıp eksik veya kusurlu yerleri tespit edecek ve servise götüreceğim. Güzel yanı hızlanma. Küçük enişte gibi akışkan tork yok ancak 5bin üstü devire çıkınca manyaklaşıyor. Egzoz sesi az. Hoşuma gitti. Yakıt tüketimi Gölcük’e girişte orlaması 2.9lt idi ( 64km). Yan çanta elcik rüzgar koruma ve kısa tur camı ile birlikte devrilme anında koruyucu zamazingo yapılacak. Emmi trafik sigortası ve Kasko işini halletti🍆. Motoru 220bin’e aldım. 20küsür kasko tuttu. 4700küsür sigorta. Alet gergin filan değil sakin dingin. İzmit sanayi ışıklarda en önde dururken 3 defa kaldıramayıp stop ettiğim ve arkamda akşam trafiğinde milletin delirdiği yalanına kimse inanmasın!
    1 Puan
  40. Biri gecenin ikisinde aradı ktm’den vaz geçirdi. Konuşma esnasında sx4 aldım farkında olmadan. Sabah uyandım n'oluyo la dedim ve epeydir yakinen incelediğim, aklımda fikrimde ilk olanı alayım, aklımda olacağına kapımda olsun, hemde mesleki olarak da incelerim dedim. Başlığın ismiyle müsemma küçük tıfıl şirin bi şaka makinası. 0-100’ü 74kg benle 4.3 sn civarı. Hızı üç modlu. Eko modu 30km hız ve max 160km menzil sunuyor. İkinci kademe olan D modu 60km hız max 90km menzil, manyak modu olan S ile denemedim ancak taş çatlasa 30km olacak 100km hız limiti sunuyor. R tuşu ile de geri vites mevcut. Cruise kontrol, nfc ve uzaktan kumanda açma kapama alarm ve sele açma tuşu olan kumanda mevcut. Çift mercek led aydınlatma bir çok araçta yok. Led sinyalleri kayan tip ve hoş bir ses uyarısı da mevcut. Enerji kaynağı 72V 55ah batarya ile sağlanıyor ve alt merkezde konumlu 4kw ( anlık 8kw) brushless motora can veriyor. Motor gücünü dişli kayış ile arka tek maşa tekere iletiyor. Şarj cihazı 85volt 10amper. Matematik hatası var çünkü bu akımla 3.5 saatte dolamaz akü. 35Ah yapar. Aküyü deşarj testine sokacağım. Şarj cihazını da akım testine. Biri hatalı çıkacak sanırım Bluetooth ile telefona bağlanıp, navi müzik yol verilerini okumak mümkün. Ip65 izolasyon ile fırtına veya basınçlı yıkama hariç suya toza dayanıklı. Abs opsiyonel, fren sistemi ön ve arka kombine. Ayrıca opsiyonel olarak ön ve arka yol kayıt sistemi var. Bir çok yeni sistemler rejen fren ile enerji kazanımı yaparken bunda yok ancak akıcı gidişi ile rejen kazancından çok daha fazla menzil aldıklarını düşünüyorum. Bu sebeple olmamış muhtemelen ve bir de çok önemli; yağmur sensörü olmayan taşıtta rejen freni hele ki ili tekerde ölümcül olabilir. Olmaması işime geldi açıkcası. Sele yumuşak. Kesintisiz 1.5 saatlik sürüşte rahatsız olmadım. Süspansiyon orta sert. Viraj kabiliyetini pek deneyemedim çünkü ne motoru biliyorum ne de sürüş yeteneğim yeterli değil. Son olarak 4 teker sürücüsü gibi duran trafikte veya ışıklarda araçlar ile aynı sırada bekliyorum. Ahmet uyardı yapma diye. Gelir dangozun biri vurur, kıyılardan geç önlere diyor haklı da. Kıyafetleri aldım. Bi pantul eksik. Onun yerine de iyi bir dizlik işimi şimdilik görecek. Ois lens katili tüm motorlar. Bu sebeple telefon tutucu iyi bişey olmalı. Kask mont bunlarda iyisinden. Marka Tromox, Model Ukko S Liste fiyatı 249bin tl. Türkiye distribütörü https://www.tromox.com.tr/
    1 Puan
  41. Restorant sahibi bir esnaf olarak küfür etmeden sövmeden birşeyler yazmayı çizmeyi denedim ama beceremedim, en iyisi bişey yazmayayım.
    1 Puan
  42. Konuyla alakalı gelişmeleri paylaşayım, dün maslakta ARB mekatronik’e gittim, vag grubun efsanesidir. Bilgisayara bağladılar, el freni butonu şeklinde gösterdi arızayı. Parça fiyatı doğuş’ta 5.350 TL. Ali express gibi yerlerde 1500 tl. Çıkması var 2000-2500 bandında. Ne yapacağıma karar veremedim. Arabayı p moduna alıp kapıyı açınca el frenini çektiği için biraz bekleyip o şekilde karar vermeyi düşünüyorum.
    1 Puan
  43. Çarşamba çıkışlı, Adana-Erzincan Erzincan-Ardahan Ardahan-Tiflis Tiflis-Abano pass Abano pass-Kazbek dağları Kazbek-Hakkari Beytüşebap-Faraşin yaylası Sonrasına orada karar vereceğiz. Yolculuk için seçilmiş eşek Tenere 700 Konaklama lobiden ibaret. 😁
    1 Puan
  44. 1- motorda hava kaçağı var 2- sente ayarı kaçık olabilir
    1 Puan
  45. Büyütülecek bir şey görmüyorum. Hayati noktalarda işlem yok. Olsa ne olacak? Sonuçta tamir edilir düzeltilir. Cana gelmesin..... Mis gibi olmuş işte üstelik darbe tarafındaki far da değişmiş oldu, cillop gibi binersiniz ...
    1 Puan
  46. Bu foto'larla kimse şase düzeltmeli araç vs diye tok atamaz. Korkmayın. Siz foto'larla satarken gösterin, sıkıntı çıkmaz. Ben görsem, ben de sıkıntı etmezdim.
    1 Puan
  47. Fren balata değişimi Arkalar için Ate, önler için Brembo (daha önce Ferodo yazmışım hatalı olmuş.) balata temin ettim. Fren hidroliği olarak Motul 5.1 kullandım. Balata pistonlarını ittirmek için aliexpressten aparat temin ettim. Liqui Moly’nin balata değişiminde kullanılan ses kesici bakım seti ve pim yağlayıcı ürünlerinden aldım. Arkalar ile işe başladık. Önlerde kaliperleri sökebilmek için 7mm alyan gerekiyor. Elimdeki alyan setinde 7mm yoktu. Neyse ki bits uçlar içinde 7mm alyan varmış onunla sökebildim. Ama 1 saat kadar gezeletti beni alyan yok diye Çıkan hidrolik bu halde idi. Yaklaşık 4 sene önce yine Motul 5.1 ile değişmiştim. Maliyet; Brembo ön balatalar: 1400TL Ate arka balatalar; 900TL 1lt Motul 5.1; 570TL Liqui Moly bakım seti; 150TL 2 kutu balata spreyi; 100TL Toplam: 3120TL Piston ittirme aparatına da 500TL verdim. 4 saatlik mesai sonrası ikindi çayını içip bir güzel yıkadım pakladım. Not: nazar etmezsek sevinirim.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...