İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

15-07-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Helvadere/Aksaray Nora piknik alanında düzenlenen motosiklet festivaline katılım gösterdik, dün gece de Kayseri’de konakladık, süzülerek geliyor arkadan salına salına. Dün ani bastıran yağmur ve fırtına Adana’daki evin olduğu siteye epey zarar vermiş, Bizim cepheden camı çerçevesi sökülen olmuş, kamelyalar yerinden 1 mt ye yakın kaymış. Durum tespiti için mecbur Adanaya döneceğim bugün.
    7 Puan
  2. Yok yahu, Hanım tuturdu devre mülk alalaım diye. Miss gibi karavan 165.000 tl. Bunu otoparka parkedip. Dışardan elektrik ve su verip öğrenciye aylık 4000 tl kiralayabiliriz de. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-karavan-cekme-karavan-gunes-enerjili-vebostali-sifir-cekme-karavan-1183636013/detay
    4 Puan
  3. Pink Street’ten sonra biraz yukarıya doğru tırmanıyoruz. Hedefiniz iyi bir manzara sunan asansöre binip seyir terasından Lisbon manzarası görmek. Onların Milli Piyango biletini satan bir adamın bronz heykeli olan Largo de Cautelerio’dayız. Her turistin yaptığı gibi fotoğraf çektirmeyi ihmal etmedim. Sonra inişli çıkışlı ara sokaklarda kayboluyoruz. Ama ara sokaklar güzel gerçekten… Sonra bir meydanda ufak bir etkinlikte Fado dinliyoruz. En son asansöre ulaştığımızda maalesef kapanmış, binemiyoruz ve sadece önünde fotoğraf çektiriyoruz.
    4 Puan
  4. İyi akşamlar. Tampon ızgaralarını araştırdım hem pahalı hemde tamponu kendim yaptığım için bal peteği ızgarayıda kendim yapmaya karar verdim. Hiç kimsenin para pulla uğraşacagı bir iş değil. Şimdiye kadar yaptığım işlerin içinde en zoruydu. Olmasaydı resimleri yüklemiycektim. Sonuca emeğe siz karar verin.
    2 Puan
  5. Lütfen.... Hızlı değiliz, çok hızlıyız 🤣🤣🤣
    2 Puan
  6. Euro varmı kutu içeriğinde🍆
    2 Puan
  7. Bu sele konusu biraz su kaldıracak gibi görünüyor. İtalyanlar mı üstte kalacak yoksa Almanlar mı? Kocaman Alman devi ile de uğraşmak pek kolay olmasa gerek. Bu İtalyan sitesinin haberini pek yayınlamak istemiyorum ama karşıt görüşe de ihtiyaç var. Ducati, FİM den açıklama istedi ve Cumartesi gecesi BMW Türkün selesini değiştirdi. Toprağın selesi kurallara aykırı mıydı? Eğer öyle ise Toprak neden cezalandırılmadı. BMW den biri de Bulega nınki nasıl diye karşılık verdi. Pazar günü Donikton da en çok tartışılan konu BMW sürücüsü Toprak RAZGATLIOĞLU nun selesiydi. 2. yarışı kazanan Türk pilot provokasyon amaçlı bir şaka yapmayı uygun gördü. Ancak konuya biraz ışık tutup sırası ile gidelim. Cumartesi günü, günün sonunda Ducati Bmw nin selesi ile ilgili FIM den bir açıklama talebinde bulundu. Açıklama talebini tekrarlamak istiyoruz. Belki de padokta birisinin söylediği gibi protesto veya şikayet değil. Görünüşe göre Türk sürücünün selesi yönetmeliklerden daha alçaktı. Evet ama yönetmelik bu konuda neler diyor. Sele sorunu yönetmeliklerde çok açık olmayan yoruma dayalı gri alanlardan biri. Ancak bir kaç yıl önceki çizimlere göre sele ile kuyruk arasında 150mm bir yükseklik boşluğu olması gerekiyor. Sorun şu ki, bunlar yüzey ve düzlem olmadığı için 150mm rakam sabit değil, değişken. Hesaplama noktadan noktaya değişebiliyor. Toprak ın bugün yarış sonrasında söylediği gibi, dün gece BMW seleyi yükseltmişti ve kendiside paraz günkü yarışın başlangıcına her hangi bir şüpheye yer vermeyecek şekilde seleyi yükseltmiş olarak geldi. Bahsedildiği gibi bu düzenleme gri alanda olduğu için BMW ye karşı hiç bir işlem yapılmadı. Münihli üretici bunu ciddiye aldı ve yarıştan sonra bir şaka düzenlediler. Haber kaynağı Resmin kaynağı
    2 Puan
  8. Geçen sene Toprak %100 den fazla ile Alvaroyu terletiyordu. Ağırlık kuralı olmasa bile Alvaronun şu şartlarda pek şansı yok. Toprak Bmw ile %100 bile değil henüz. Ducatinin şikayet etmediği, sadece sele ile ilgili açıklama istediğini öğrendim. Bu açıklamayı istemeye hakları varmış. Buna neden ihtiyaç duydular, maksatları nedir bilmiyoruz. Yalnız Toprak Buna bin pişman etti. Adamlar dünyaya reklam oldu. Daha da ağızlarını açmazlar her halde.
    2 Puan
  9. https://www.instagram.com/reel/C9ab0_jO66i/?utm_source=ig_web_copy_link
    2 Puan
  10. BMW koltuğuyla ilgili tartışma: Rakip WSBK ekibi inceleme çağrısında bulundu WSBK padoğunda Ducati'nin Razgatlıoğlu'nun BMW M1000RR'sinin koltuk ünitesinin incelenmesini talep ettiği yönünde söylentiler var. Motorsport-Total.com'un sorusu üzerine BMW, Pazar günkü iki yarış için "küçük bir ayarlama" yaptığını ve bu nedenle "artık yoruma yer kalmadığını" doğruladı. İkinci ana yarıştaki zaferinin ardından Razgatlıoğlu, "Başka bir takım şikayet etti. Koltuğu değiştirdik" dedi. "Alçak bir koltuk kullandık ve diğer takım buna izin verilmediğini söyledi. Koltuğu biraz yükselttik." Razgatlıoğlu, değiştirilmiş koltukla bile rakipsizdi ve Donington'daki en sevdiği pistte üç zaferi kutladı. Razgatlıoğlu, "Koltuk artık mükemmel. Bunu herkes görebiliyor. Oturma pozisyonunu kontrol ettik. Her şey yolunda. Hatta bana yardımcı oluyor" diyor. İkinci ana yarışta da Razgatlıoğlu birkaç tur sonra bariz bir şekilde koparak rahat bir liderlik elde etti. "Bu koltukla sürüş yapmaktan daha çok keyif alıyorum çünkü virajlardan çıkarken artık geriye doğru kaymıyorum. Artık virajlardan çıkarken bana yardımcı oluyor." Eleştiriye tepki: Toprak Razgatlıoğlu pistte yanıt verdi Son turda mizahlı bir şekilde şikayet edenlere bir darbe daha attı. Hazırlanan bir sahnede kendisi ve arkadaşları doğaçlama bir teknik kontrol yaptılar. Türk, "Bunu dün gece düşündük" dedi. Söylentiye göre inceleme Ducati tarafından talep edilmişti. Razgatlıoğlu: "Diğer takımların neden bu kadar erken baskı yaptığını anlamıyorum. Önümüzde hâlâ yedi yarış hafta sonu var. Hala çok şey değişebilir." Pazar günü açıkça yenilgiyi kabul etmek zorunda kalan Ducati fabrika sürücüsü Alvaro Bautista, Razgatlıoğlu'nun ikinci turdaki performansı sorulduğunda gülemedi. Bautista, "BMW'nin en iyi motosiklet olduğu için kazandığını mı söylemek istiyor? Bu, farkı yaratanın kendisi değil motosiklet olduğu anlamına mı geliyor? Onun ciddiyetinin bunu mu ifade ettiğini bilmiyorum" diyor. Haber kaynak
    2 Puan
  11. Toprak Razgatlıoğlu BMW'yi en önde sürdüğünden beri M1000RR rakipleri tarafından özellikle yakından takip ediliyor. Donington Park'taki Superbike Dünya Şampiyonası'nda bu, koltuğun dönüştürülmesi gerektiği anlamına geliyordu. Assen'de düzenlenen Superbike Dünya Şampiyonası'nda BMW, kurtarıcısı Toprak Razgatlıoğlu'na frenleme ve hızlanma aşamalarındaki hareketlerini iyileştirmek amacıyla M1000RR'ye yeni bir koltuk minderi getirdi. Misano'da Dünya Şampiyonası lideri prototipin geliştirilmiş bir versiyonunu kullandı. İngiltere'deki bir rakip, bir usulsüzlükten şüphelendi ancak itirazda bulunmadı ve konuyu teknik inceleme personelinin dikkatine sundu. BMW hemen tepki gösterdi ve dönüşümünü şu şekilde gerekçelendirdi: “Bir rakipten gelen bir ihbara dayanarak, FIM bizden koltuğun kurallara uygunluğunu kontrol etmemizi istedi. Mevcut küçük düzenlemeyle artık yoruma yer kalmadı." Donington'ın üç kez kazananı Razgatlıoğlu, ikinci turu sırasında olayı komik bir performans olarak tasvir etmekten kendini alamadı. "Teknik müfettişlerin" kendisini beklediği pistin kenarında durdu, motosikletini ölçtü ve kelimenin tam anlamıyla inceledi. 48 kez yarış galibi sırıtarak, "Takımlardan biri farklı bir koltukla sürüş yapmak zorunda kaldığımdan şikayet etti; bununla sürüş yapmaktan daha çok keyif alıyorum" dedi. “Artık viraj çıkışında geriye doğru gittiğimde kaymıyorum. Normalde daha alçak bir koltuk minderi ile sürüyorum ancak diğer takımlar buna izin verilmediğini söylüyor. Bu yüzden biraz daha yükseğe bir tane yerleştirdik ama bu hiçbir şeyi değiştirmiyor." Haber kaynak
    2 Puan
  12. kolay gelsin ellerinize sağlık ama işyerinin gidişat iyi değil
    1 Puan
  13. Bu arada efsaneler ölmez şekil değiştirirmiş yapıyoruz güzel bi romork altına yaylar olacak eşi benzeri olmayacak ovada 🤣
    1 Puan
  14. Kisiye ozel uretim yapildigi icin agirliklar degisebiliyor. Standart modelin donanimsiz agirligi ortalama 700 kg civari
    1 Puan
  15. Komple ısıtıcıyı değiştirenler de varmış. Ancak fiziki olarak gitmezsem maliyeti yeniyi geçer sanırım. Eğer gözden çıkarırsam aynayı kendim söküp bir tespit yapmaya çalışırım hasar yerine ilişkin. Arka cam için olan onarım boyalarından uygulayabilirim bu durumda.
    1 Puan
  16. Anladım. aynan bozuk görünüyor. Büyük ihtimal kazadan bağımsız bozulmuştur. Çünkü kazada kırılmadı ise kapalı yerdeki rezistansın hasar alması imkansız gibi.
    1 Puan
  17. Zamanında musso diye bi suv modeli vardı 3.2 mercedes s320 motorlu halen unutamadığım araçlardan bitanesi şanzımanı da aynı şekilde mercedesti o yüzden kaliteliydi araç 300bin kmye kadar kullanmıştım
    1 Puan
  18. Gayet uygun bir pist. Güzel bir pist. Spor dalları ne kadar spor olsa da bir yerden sonra siyasi. Formula 1 veya Motogb koşulamıyorsa neden Wsbk koşulmasın. Burada iş Kenan a düşüyor. Hem sporcularınla hem de ülkenle konuşulmalısın.
    1 Puan
  19. Bu araba ile frensiz karavan çekmek hayal.. İnerken durduramaz.. çıkarken çekemediği an freni yenemez karavanı. geri kaymaya başlar.. Artık nerede durursa..
    1 Puan
  20. Akfırat sbk için uygun değil mi acaba?
    1 Puan
  21. Dün gece en kötü uyuyan kişi: Alvaro Bautista Alvaro Bautista "sürüş keyfini" kaybetti: Son Superbike Dünya Şampiyonu, Donington'dan sonra emekli olmaya karar verecek mi acaba? Geçtiğimiz hafta sonu Superbike Dünya Şampiyonası , her şeyin başladığı 1988 sezonuna geri döndü. Donington'da düzenlenen bu yılki WSBK etkinliğinde ne yazık ki zirvede heyecan verici düellolar yaşanmadı ancak yine de pek çok güzel an yaşandı. Etkinliğe 52.000 hayran katıldı ve Donington'un ziyaretçileri üzerindeki özel çekiciliğinden keyif aldılar. Padokta çok fazla aktivite vardı, padok gösterisi her zamanki gibi kalabalıktı ve tribünlerde çok sayıda WSBK hayranını da görebiliyordunuz. Olağanüstü yetenek Toprak Razgatlıoğlu, Misano'da kaldığı yerden Donington'da devam etti. Ancak bu sefer BMW sürücüsü daha da baskındı. Cuma günü sadece birkaç turdan sonra Türk pilotun kendi liginde olduğu açıktı. Superbike Dünya Şampiyonası'nda sezon başlamadan kesinlikle kimsenin beklemediği beklenmedik bir durum görüyoruz. BMW'nin yeni üyesi Razgatlıoğlu rekabetin etrafında daireler çiziyor, bu yüzden onu neyin durdurması gerektiğini kendinize sormanız gerekiyor. Razgatlıoğlu'nun başarılarını kıskanmayan pek kimse yok. Ancak padokta pek çok endişeli yüz görebilirsiniz çünkü sonuç olarak Superbike Dünya Şampiyonası taraftarları eğlendirmek istiyor. Ve bu, yalnızca liderin turlarını sahanın geri kalanından on saniye önce tamamlaması durumunda sınırlı ölçüde işe yarıyor. Son şampiyonlar 2023 WSBK sezonunda form arıyor Özellikle dünya şampiyonu Alvaro Bautista şu sıralar biraz kafası karışık görünüyor, bu yüzden bugün geleneksel Pazartesi köşesinin baş rolünü üstleniyor. İspanyol pilot geçen yıl 36 yarıştan 27'sini kazanırken bu sezonun sonuçları oldukça kasvetli görünüyor: Donington'dan sonra son şampiyon Razgatlıoğlu'nun 55 puan gerisinde. Ve yaklaşan takvimin Razgatlıoğlu'nun işine yarama ihtimali daha yüksek. Bautista şu anda Ducati Panigale V4R'si ile uyumlu bir bağlantı kuramuyor ( Doninton'da start gridine giderken kaza yaptı ). Geçtiğimiz sezonun büyüsü artık kalmadı. Şu anda kimse bunun neden böyle olduğuna gerçekten cevap veremiyor. Hayatta çoğu zaman olduğu gibi bunun da tek bir nedeni yok. Bu daha çok ilave ağırlığın ve Ducati'nin yüzde 40 organik içerikli yakıta geçiş nedeniyle pek de uyumlu olmayan güç dağıtımının bir karışımı. Bautista'nın özgüveni darbe aldı. Takım arkadaşı Nicolo Bulega'nın WSBK'deki güçlü başlangıcı da muhtemelen bunda rol oynuyor. Alvaro Bautista siyasi kararlarla ilgilenmiyor Razgatlıoğlu nasıl yenilir? Geçmişte Superbike Dünya Şampiyonası'nda hakimiyetin çok fazla olması durumunda yavaşlama tehlikesi her zaman vardı. Bautista sana bu konuda bir iki şey söyleyebilir. Ancak 2023'ten 2024'e kadar olan kural değişiklikleri, hedeflenen denge ayarlamaları için fazla bir kapsam sunmuyor. Zaten Bautista da siyasi kararlarla Razgatlıoğlu'na yetişmeye meraklı değil. Ancak Ducati'deki bazı sorumlu kişiler bunu açıkça farklı görüyor. Çünkü Donington'da Ducati'nin, Toprak Razgatlıoğlu'nun BMW'sinin koltuk ünitesinin FIM'den incelenmesini talep ettiği ortaya çıktı. BMW hızlı tepki verdi ve Pazar gününe güvenli bir şekilde başlamak için koltuğu değiştirdi. Kurallar bu konuda net bir şekilde formüle edilmedi, ancak BMW'ye göre düzenlemeden sonra artık herhangi bir tehlike kalmadı ( Razgatlıoğlu'nun tartışmayla alay ettiği gibi ). Alvaro Bautista işverenini daha ne kadar kıpırdatmak istiyor? 39 yaşındaki İspanyol'un kafasında Bautista'nın Razgatlıoğlu'nun gelecekteki hakimiyetini nasıl engelleyebileceği sorusunun yanı sıra geleceğe dair düşünceler de uçuşuyor. Misano'dan önce Bautista'ya sıcak bakıyordum, aynı zamanda 2025'te Ducati'ye de gidiyordum. Artık o kadar emin değilim. Çünkü Bautista şu anda BMW'nin Ducati'de tanıtmayı sevdiği "sürüş keyfini" hissetmiyor. Onunla geleceği hakkında konuştuğunuzda, kararının Panigale V4R'ye olan hislerine bağlı olduğunu defalarca açıkladı. Donington'da bu konuda söylenecek pek olumlu bir gelişme yok. Bautista'nın bu duygunun yanı sıra elbette parayla da ilgisi var. Ducati'nin yarış faaliyetlerine baktığımda ise asıl büyük yılların şimdilik geride kaldığı izlenimine kapılıyorum. Audi şu anda zor zamanlar yaşıyor. Bunun Ducati'nin bütçesine de etki edeceğini hayal etmek kolay. Ve tamamen dürüst olmak gerekirse, Bautista'nın Ducati için hala bu kadar önemli olup olmadığı sorusu ortaya çıkıyor. Çünkü gerçek şu ki, yakında 40 yaşına girecek olan bu isim Ducati'nin WSBK projesinin geleceği değil. Şu anda Dünya Kupası'nda takım arkadaşı Nicolo Bulega'nın ardından sadece üçüncü sırada yer alması onun müzakere pozisyonunu güçlendirmiyor. Haber kaynak
    1 Puan
  22. Benzinli mi bu? atmosferik 1.4 benzinli ile 160 tork güzel hayal bence
    1 Puan
  23. senin araba çekmez 400 kg civarı çekeri var.
    1 Puan
  24. Bugün de peçeteye dertlendik. Abi ne güzel, edebi bir tanımlama olmuş.
    1 Puan
  25. Acı dolu yüz ifadesi: Andrea Iannone neden pes etmek zorunda kaldı? (Motorsport-Total.com) - Andrea Iannone (GoEleven-Ducati), Donington'daki WSBK etkinliğinde yetersiz beş şampiyonluk puanı topladı. İtalyan sürücü, Şubat ayındaki geri dönüşünden bu yana bugüne kadarki en kötü yarış hafta sonunu geçirdi. Pazar günü Iannone erken pes etti ve ceza sahasında acıdan buruşmuş görünüyordu. Sağ önkolu tamamen uyuştu ve ağrıya neden oldu. Lannone, "Çok zor bir ikinci yarıştı" diyor. "Başlangıçta sağ ön kolumda bir ağrı hissettim, bu da beni pes etmeye zorladı. Artık ellerimde ve parmaklarımda fren kolunu çalıştıracak güç kalmamıştı." Yarışa 19. sıradan başlayan Ducati sürücüsü, "Bu daha önce başıma hiç gelmemişti, ne yazık ki yarışa devam edemedim" diye üzülüyor. Superpole'da iptal edilen bir turu tüm hafta sonunu etkiledi. Haber ve resimlerin kaynağı
    1 Puan
  26. Ben çekmeköylüyüm benim her tarafım ictaş . Hiç sorun yaşamadım yaşasam Osmangaziden geçip Yalova ve Bursaya iş gezisi yapamazdım.
    1 Puan
  27. Hindistan da olur , öbür tarafta kralsın diye o da.
    1 Puan
  28. Sakin kafayla izleyince çok ölümcül bir trafiğimiz olduğunu fark ettim. Sağdan çıkan hafriyatçılar ve soldaki arabayı kovalayan kamyon.. Bravo hepsine madalya takmak lazım..
    1 Puan
  29. Bu sabah dayımlar kapımın önüne aynı boyda bir karavan bırakıp gittiler. Acilen çeki demiri yaptırmam lazım. Karavan buralarda olacak hep
    1 Puan
  30. Sovyet ucaklarının kokpitlerinde hep fan olur. Benim gibi maaşlı bodrolu çalışanın Klima neyine.
    1 Puan
  31. geceni 2sinde düşünecek başa bişi bul beni düşünme
    1 Puan
  32. Start stop u zorla açan arabaların esp yi zorla açmaması.
    1 Puan
  33. Toprak Razgatlıoğlu, Donington'daki Superbike Dünya Şampiyonası'nda üçlüyü tamamladı - dünya şampiyonu Alvaro Bautista, tartışmalı bir kaza sonrasında podyumu kaçırdı (Motorsport-Total.com) - BMW fabrika pilotu Toprak Razgatlıoğlu, Donington'da (Büyük Britanya) düzenlenen Superbike Dünya Şampiyonası'nın ikinci ana yarışında zafer elde etti. Türk, tartışmasız bir zafere doğru ilerledi. Podyumu Nicolo Bulega (Ducati) ve Alex Lowes (Kawasaki) tamamladı. Daha yarışa başlamadan heyecanlı sahneler görüldü. Başlangıç çizgisine giderken dünya şampiyonu Alvaro Bautista (Ducati) düştü. Bautista yara almadan kurtuldu ancak Panigale V4R'nin kaportası ağır hasar gördü. Sol taraftaki kanatçıklar kırıldı. Ducati mekanikerleri kokpiti ve başlangıç ızgarasındaki yan kaportayı değiştirdi. Onarımları kalkışa kadar zamanında tamamlamayı başardılar. Pazar sabahı sprint yarışını kazanan Toprak Razgatlıoğlu, hafta sonunun son yarışına pole pozisyonunda yer aldı. Nicolo Bulega (Ducati) ve Jonathan Rea (Yamaha) ön sırayı tamamladılar. Alvaro Bautista, Scott Redding (Bonovo-BMW) ve Alex Lowes (Kawasaki) ile birlikte gridin ikinci sırasında yer aldı. Haber ve resimlerin kaynağı
    1 Puan
  34. BMW'nin efsanevi ismi Toprak Razgatlıoğlu, üç baskın zaferle Donington Park'ın Superbike Kralı unvanını aldı. Haber kaynak
    1 Puan
  35. Kıtanın en batı noktası bi yer var hocam oraya mutlaka git. Toledoya git. Salamancaya git. Becerebilirsen bilbaoya da git.
    1 Puan
  36. Böyle kullanmaya devam ederseniz kısa süre sonra yolda kalırsınız. Bence ilk rotanız oto elektrikçi olmalı.
    1 Puan
  37. Razgatlıoğlu altıda altı yaptı. MOTUL FIM Superbike Dünya Şampiyonası, Toprak Razgatlioglu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team) Superpole Yarışı'nda olağanüstü bir zafere ulaştı. Superpole Yarışı'nın ilk dokuzu 1. Toprak Razgatlıoğlu (ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Takımı) 2. Nicolo Bulega (Aruba.it Yarış - Ducati) +4.826s 3. Jonathan Rea (Pata Prometeon Yamaha) +6.526s 4. Scott Redding (Bonovo Action BMW) +8.375s 5. Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) +8.576s 6. Alvaro Bautista (Aruba.it Racing - Ducati) +9.188s 7. Andrea Locatelli (Pata Prometeon Yamaha) +10.037s 8. Sam Lowes (ELF Marc VDS Yarış Takımı) +11.760s 9. Danilo Petrucci (Barni Spark Yarış Takımı) +12.229s Haber kaynak
    1 Puan
  38. BMW yıldızı Toprak Razgatlıoğlu, bir başka güç gösterisiyle Donington Park'ta düzenlenen 2024 Superbike Dünya Şampiyonası'nın Superpole yarışını da kazandı. Üçüncülükle Jonathan Rea, Yamaha ile ilk podyumunu elde etti. Haber kaynak
    1 Puan
  39. Toprak Superpole yarışını çok zorlanmadan kazandı. En yakın rakibine 3 saniyeden fazla fark attı. Bu yarışta yeni bir sele kullandılar. Toprak röportaj verirken pek mutlu görünmüyordu. Ducati Toprağın nasıl bu kadar hızlı olduğunu anlamaya çalışıyor. 1. yarış sonrası sele ile ilgili söylentiler çıktı ama yarış yönetimi kurallara uygun olduğunu belitmiş. Belkide bu yüzden superpole yarışında yeni sele kullandılar. Farklarda değişiklik olmadı. Toprak belkide o yüzden röportajda seleye değindi. Toprak BMW ile çok uyumlu. Geçen sene Alvaronun Ducati ile iyi bir paket olduğu gibi. Toprak son yarışı da kazanırsa Bmw ye karşı yaptırım çanları çalabilir. Zaten sosyal medyada Yaptırım yapılmasını isteyen fanların sayısı artıyor. Bmw, Ducatiden daha az devir çeviriyor. 2024 kurallarına göre üreticiler sezon içerisinde rpm limitlerini değiştiremiyor. Önceki yıllarda rpm limitlerini dengeleyebiliyorlardı.
    1 Puan
  40. Toprak Razgatlıoğlu “BMW henüz en iyi motosiklet değil” Ducati ve BMW, Superbike Dünya Şampiyonası takımlar şampiyonasında açık ara önde, ancak şampiyona lideri Toprak Razgatlıoğlu'na göre Alman üretici henüz Ducatiye karşı üstünlük sağlayamadı. Assen'deki ikinci ana yarıştan bu yana Toprak Razgatlıoğlu üst üste beş yarış kazandı. Donington Park'taki hızı o kadar olağanüstü ki sıralama turlarında ikinciden yarım saniyeden fazla önde kaldı ve Cumartesi günkü ilk yarışı 11 saniyenin üzerinde bir farkla kazandı. Yarış normal giderse 27 yaşındaki sürücünün Pazar günü daha fazla zafer elde edeceğinden kimsenin şüphesi yok. Haber kaynak
    1 Puan
  41. Güney kutup dairesine mi indin?
    1 Puan
  42. o aracın esp siz modeli gibi olur
    1 Puan
  43. dövizden dolayı işçilik ucuz demek tam doğru olmaz. Bence çoğu parçasını burada ürettirdiği için bu kararı almış olabilir.
    1 Puan
  44. Servis şişirmesi diyorlar ya ahanda bu liste işte
    1 Puan
  45. Baskı alırken canlı yayın açsana atletli/atletsiz
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...