Skor Tablosu
Popüler İçerik
07-07-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Fren balata değişimi Arkalar için Ate, önler için Brembo (daha önce Ferodo yazmışım hatalı olmuş.) balata temin ettim. Fren hidroliği olarak Motul 5.1 kullandım. Balata pistonlarını ittirmek için aliexpressten aparat temin ettim. Liqui Moly’nin balata değişiminde kullanılan ses kesici bakım seti ve pim yağlayıcı ürünlerinden aldım. Arkalar ile işe başladık. Önlerde kaliperleri sökebilmek için 7mm alyan gerekiyor. Elimdeki alyan setinde 7mm yoktu. Neyse ki bits uçlar içinde 7mm alyan varmış onunla sökebildim. Ama 1 saat kadar gezeletti beni alyan yok diye Çıkan hidrolik bu halde idi. Yaklaşık 4 sene önce yine Motul 5.1 ile değişmiştim. Maliyet; Brembo ön balatalar: 1400TL Ate arka balatalar; 900TL 1lt Motul 5.1; 570TL Liqui Moly bakım seti; 150TL 2 kutu balata spreyi; 100TL Toplam: 3120TL Piston ittirme aparatına da 500TL verdim. 4 saatlik mesai sonrası ikindi çayını içip bir güzel yıkadım pakladım. Not: nazar etmezsek sevinirim.4 Puan
-
4 Puan
-
Tavan ve kapı döşemeleri bu modelde komple sarkar, elden geçirmek gerekiyordu bende gerekeni yaptım ama cam filmi çekmek ve döşeme işini beceremiyorum nedense o yüzden olmadı 👎. Kapılarda alkantra yaptım onlar da olmadı ara kısımlarda da hatamı gizlemek için ip neon yaptım 😈(çok güzel tesisat döşerim) keşke hiç ellemeseydim ama ne yapalım giriştik bir kere. Tavana da yalıtım serdim hiçbir faydası da olmadı aksine koku yaptı. Gelsin fotolar; Kendinden yapışkanlı sünger. Tavan döşemesi o kadar kötü oldu ki fotosu yok 😬😬. Alkantra döşeme eh işte eskisinden iyi oldu. Uzmanlık alanım tesisat döşemek. Müptezel işi 😂2 Puan
-
hintli rishi gitt, gelen ayrı garip, haftasına isviçrey,i yendiler, hamiltonu birinci ettiler, ne tesadüfler zinciri2 Puan
-
Tek dokunuşta açma kapama devredışı kalmış. Aküde vs dalgalanma olunca bazen oluyor. Bütün camları tek tek aşağı indirin basılı tutun biraz. Sonra yukarı kaldırın yine bekleyin. Sonrasında tek seferde aşağı indirmeye ve kaldırmaya çalışın. Oluyorsa düzelmiştir, olmazsa tekrar yapın. Bütün camlarda yapmanız lazım bunu.2 Puan
-
Habere göre Byd vergilerden kaçınmak için ülkemizde fabrika açıyormuş... https://x.com/THSFinans/status/1809507448044003501?t=-DQl1lE3E_LzYlGaPq47ZA&s=191 Puan
-
Geçmiş olsun, yenge iyi anladığım kadarıyla. Araba kullanmaya teşvik et, şevki kırılmasın.1 Puan
-
Çok geçmiş olsun Ali, Allah beterinden korusun.1 Puan
-
Şimdiye kadar ailedeki fordların arka cam manuel olanlar hariç hepsi böyleydi (4 mondeo, 5 focus, 1 cmax).1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Fileyi bimden 2 hafta önce almıştım. Bagajdaki ıvır zıvırı tutuyordu. Çok fazla motorcu vlogu izlediğim için hemen aklıma geldi tamponu böyle bağlamak.1 Puan
-
Çok geçmiş olsun, önemli olan sizlerde bir şey olmaması gerisi bir şekilde hallolur1 Puan
-
1 Puan
-
Geçmiş olsun. Yeni şöförde olabilir böyle şeyler. ama file hakikaten iyi fikirmiş. Toplamış orayı. Bant gibi çirkin değil1 Puan
-
Geçmiş olsun Ali hocam. Rabbim beterinden korusun.1 Puan
-
Bazı şeyler halk ile paylaşılmaz. Ucak gemisi mevzusu çok derin başka kapıların açılmasını sağladı. Bazılarını daha yeni yeni öğreniyoz.1 Puan
-
Bununla geçmiş olsun. Allah beterinden korusun. Bu süreçte eşinizin şevkini kırmayın... Benzer bir kazayı eşim de yaptı. Araba tamir edildikten sonra Hiç bir şey olmamış gibi davranıp, ona güvenimi göstermek için arabayı hep ona kullandırdım. Çok şükür korkusunu kısa sürede attı ve gayet güzel bir şekilde arabayı kullanmaya devam ediyor.1 Puan
-
İzdivaç programına çıkıcam "evim arabam emeklim var taliplerimi bekliyorum" diycem1 Puan
-
1 Puan
-
Bir akşam çayı turu. Esenceli tarafları.Diğer yere gidicektim ama işçiler kestikkeri odunları yığıp yolu kapatmışlar. Bol rüzgar güneşin sıcağını pek hissettirmedi. Tek tük araç vardı. Çantada kola varmış, fırından sıcak simitle iyi gitti Sonra da far testi yaptık.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Dün oradan tabi uygulamasından izliyordum ilk golde millet gol diye bağırırken iki dakika geriden geldiğini fark ettik gole iki dakika geç sevindik. Sonra normal kablolu kanala geçince iki dakika öne çıktık.1 Puan
-
normalde kumandaya tek basışta global kapanma ve çift kilit yapmaz. arka camlarda tuştan tek kaldırma fonksiyonu var ise. yok ise harici bir modül takılmış evvelden işi o görüyordu1 Puan
-
Çin büyük firmalardan birkaç tanesini daha böyle kaparsak çok iyi olacaktır.1 Puan
-
Bizim araçta kumandaya uzun basmam gerekiyor. Sorun çözülürse aynı yöntemi ben de uygularım.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Abi çok güzel yuruyor valla bide yazılımla yerinde durmaz Aynen hocam varmı proje Fazla tabi ki Ama seninkı hızlı ben niye yavaş arabaya biniyorum. seninkini otomatiğe çevir onu istiyorum demeye başladı Katalizörü söküp dp yapmışlar araca onuda iptal etmeyi becerememişler hata veriyordu hallettik Vallah hanımın Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim1 Puan
-
Tabii uygulamasından da canlı yayın var TV'ye yansıtabiliyorsanız izleyebilirsiniz.1 Puan
-
1 Puan
-
Öncelikle bu sinyal sorunu çözün kendiliğinden düzelecektir.12380 V 30000 yoksa kanalları sağlıklı izleyemezsiniz Ben de belli bir seviyede olmasına rağmen izleyemiyordum .Öncelikle bu sinyal sorunu çözün kendiliğinden düzelecektir.12380 V 30000 yoksa kanalları sağlıklı izleyemezsiniz1 Puan
-
1 Puan
-
İlk ciddi aydınlatma modifikasyonumuz. Güç tüketimini azaltmak için Atılgan'ımızın far ve stop ampullerini değiştirdik. Sarı renkli H4 led ampuller burda bulunamadığından mecburen Osram H4 Ledriving HL Easy 6500K tercih ettik. Full Osram'lı olduk. Önce stop ampulunu değiştiriyoruz. Bu sayede güç tüketimi 25W'tan 2.5W'a düşecek. Işık gücü daha iyi olsa da geometri nedeniyle led ampul aynı yönde aynı yoğunluğu yakalayamıyor. Ama genel olarak yeterli. Sıra geldi fara. 55W halojen ampulu çıkarıp 20W'lık led ampulü taktık. Arkada yer olmadığından H4 duylu led tercih ettim. Gövdenin içindeki minik fan soğutmayı sağlıyor. Park ampulünü daha önce değiştirmiştim. Kesilme çizgisi fena değil. Yaklaşık aynı ışık gücüne sahip ama geometri nedeniyle aşağı kısımda saçılmalar mevcut. Frene basınca kadranın ışığı artık kısılmıyor1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Forumda ilk mesajım buraya olsun, uzun zamandır forumu takipteyim. Öncelikle gereken malzemeler: Köpük yapan pompa, yıkama eldiveni(mümkünse kaliteli), ön yıkama şampuanı(köpük yapmak için), ph nötr şampuan, iki tane boş kova ve kurulama havlusu(kaliteli bir marka alırsanız hem tek havlu ile arabayı kurularsınız hem uzun yıllar kullanırsın). Ben size çift kova yıkama tekniğini anlatayım, detay severlerin en çok tercih ettiği ve arabada en az çizin bırakma ihtimali olan teknik çift kova yıkama tekniğidir. İşlemdeki temel amacımız aracımızı minimum temas ile yıkayıp, çizilme ihtimalini minimuma indirmek. Ön hazırlık olarak iki kovadan birine sadece su, diğerine su+ph nötr şampuanı hazırlıyoruz. Köpük yapıcı pompaya ön yıkama şampuanı ve yeterli miktarda su koyduktan sonra, arabayı bir güzel köpüklüyoruz(benzinlikteki köpükler kostikli olduğu için uzun vadede boya hasarına yol açabiliyor). Bu işlemi arabayı durulamadan, kirli halde yapıyoruz. Bunun sebebi, ön yıkama şampuanları araç ıslak olduğu zaman araç yüzeyine yeterince tutunamıyor ve kiri çözemiyor. Arabayı köpükledikten sonra, basınçlı su ile yıkıyoruz. Bu işlemden sonra, hazırladığımız şampuanlı kovada eldiveni güzelce ıslatıp arabayı eldivenle köpüklüyoruz. Bu noktada panel panel gitmek önemli. Arabanın bir panelini bitirdikten sonra, eldiveni içinde sadece su olan kovada temizleyip, tekrar şampuanlı su alıp diğer panele geçiyoruz. Örneğin tavanı eldiven ile yıkadık, eldiveni suda temizleyip, şampuanlı suda tekrar ıslatıp, kapılara geçiyoruz gibi. Bu şekilde arabanın her tarafını eldiven ile köpükledikten sonra, basınçlı su ile son durulamayı yapıyoruz. Durulama sonrası havlu ile arabayı güzelce kuruluyoruz ki benzinlikte kullanılan sular genelde kireçli olduğu için, arabada kireç lekesi bırakmasın. Tercihen bu aşamadan sonra, wax veya hızlı cila kullanıp boyayı elimizden geldiğince korumaya alıyoruz. Marka olarak seçenek çok, fiyatlar da çok çeşitli. Kurulama havlusu ve eldiven olarak adam's garage ürünlerini tercih edebilirsiniz. Şampuan olarak valet pro'nun ürünleri fiyat performans olarak iyidir. Ben kova olarak iki tane vileda kovası kullanıyorum. Bu işlemler yaklaşık 30 ile 45 dakika arası sürüyor. Bu nedenle bu işleri benzinlikte yapacaksanız tavsiyem, sabah erken veya akşam geç saatleri tercih etmeniz yönünde olur, ne siz ne sıra bekleyenlerin canı sıkılmaz böylece.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00