Skor Tablosu
Popüler İçerik
28-06-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Tamponda tas izi boya catlaklari vardi.once zimpara ezik yerlere plastik macun ile onarim. 1 kutu plastik astar.2 kutu sprey boya, 2 kutu vernik+sertlestirici içinde toplam maliyet 1000 TL ye geldi.4 Puan
-
Forumdaki bu kalibrasyonsuzluğa hayranım. Biri konu açar bişey alacağım der 5 sayfa sonra vazgeçer, diğeri daha kimse yazamadan alır3 Puan
-
İlk Bayan Avrupa Şampiyonumuz Seda KAÇAN olmuş kendi adıma çok mutlu oldum. https://tr.motorsport.com/turkish-sports/news/avrupa-sampiyonu-ilk-kadin-pilot-seda-kacan-oldu/10627662/3 Puan
-
3 Puan
-
Hanım al dedi bana stres olacak bi durum yok yani abi🤣3 Puan
-
Bugün değiştim silecekleri 200 tl verdim Bosch hakkaten silecekmiş 3 sene kullanmışım O tarihte 30 liralık dediğim muhtemeln bugun 200 liraya takıldı🤣 Gölgesi gayet yeterli oluyor . Bunca zaman niye almamışım şaşıyorum3 Puan
-
Akşam makinayı toplayıp 15 dk kısa programda çalıştırdık, hata vs vermeyince normal yıkama yapıldı, hanım eskisine nazaran daha temiz yıkadığını söyledi, böylelikle ortalama 20binlik olmaktan kurtardık. Bu arada parçayı yetkili servisten temin etmek istedim 1700 TL talep ettiler, takması vs içinde ve siparişle getireceklerdi, dışarıdan 400 tl ye çözdüm.3 Puan
-
ülkenin zeka seviyesi son 10 yılda aşırı düştü dünde rize de birisi bisikletini banka kapısına kitlemiş içerdekiler mahsur kalmış3 Puan
-
2 Puan
-
Bir gün herkes Handeyci olacak. İonic serisi 800 V altyapıya sahip. Yemek mi, ne yemeği?2 Puan
-
Ne güzel kafa yahu, ben de dişimi çektirince bilinçsizlik hali içinde birilerini ezeyim, dişime morfin yapılmıştı, hatırlamıyorum diyeyim bundan sonra.2 Puan
-
2 Puan
-
o kadar para vermeye gerek yok çünkü. Saçmalık oradan bile belli. Ameliyat parasına gözlük olmaz. Kaliteli cam ayağına %1000 kâr sokuyorlar Gözlükçü arkadaşım camı sirkeciden 500’e alıyor Maltepe’de müşteriye 4 bin liraya kitliyor. Daha markalı bir şeyse 2000’e aldığı camı 15 bine kitliyor. Daha da alengirli bir şeyse 5000’e alıyor 35’e kitliyor.2 Puan
-
Altınoluktan 200km sonra O167 de %90 ile başladığım yolculuğa %46 da yemek ve şarj molası verdim. Hız 130 -140 ile geldim. Yemek yerken %82 ye kadar şarj oldu. Sonrasında 130-140 ile devam etseydim 068de 15dk lık şarj gösteriyordu bende hızımı 110km sabitledim eve kadar tek şarj ile geldim. Klima açık, bagaj dolu ve 4 yetişkin ile yolculuk yapıldı. Başlangıç Şarj sonrası ABRP önerisi Eve varış; Evde şarj;2 Puan
-
EGR - DPF - Enjektör bunlara bi göz atmak gerek. Silindirin birinde patlama olmuyorsa sarsıntı yapar misal.2 Puan
-
Çamaşır kemiren makinalarınız 500tl’ye evinizden alınır2 Puan
-
O gün size cevap yazmıştım ama gitmemiş. Sizi mağdur eden markadan bir daha mı alacaksınız?2 Puan
-
NVİ' ye gidip, BTU kontrolü mü yaptın Akşamdaaaaaaaan akşama. Bazen de bayramdan bayrama.2 Puan
-
2 Puan
-
Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.Yıllarca 2,0 BENZİNLİ OTOMATİK ,2,0 BENZİNLİ MANUEL VE 2,0 TDCİ MANUEL kullandım .Parça sıkıntısı pek yaşamasamda usta sıkıntısı çok yaşadım.Şimdi ww jetta ya biniyorum ama gönlümde hala mondeo var.Ne kadar başka araca binsemde şahsi olarak mondeonun yeri bende ayrı.Nasip olursa 2015 üstü düşük kilometreli düşünüyorum inşAllah bu sefer sıkıntı yaşamam.2 Puan
-
Selam herkese.. Uzun zaman aldı arac degisim serüveni.. Baktığım ama karar veremedigim modeller arasında kendimi kaybolmuş hissettim.. kimi istedigim gibiydi ama uçuktu.. Kimi içime sinmiyordu.. Mavii gidince daha bi aciliyet kapladı bizi.. Sabahın körü bi uyandım ki o da ne yeni bir ilan Hemde Tam istedigim.. Fiyatı makuldü.. Hem Bağyandan, Hem tapipten.. Kilomtresi cok minnak.. Dolu dolu.. O anda başladım söylenmeye: tabip sen elleme benim yooramııı İlanı attım modlara.. Oovv durma fırla didiler.. Yoğun destek halinde hadi durma Bismillah dediler.. 3 dakika suren görüsme sonrası (malum tabip; yoğunum biran evvel hallolması adına fiyatı cok cok uygun yazdım, milletle pazarlık yapacak, vaktim yok halledip islerime bakacagim didi ) Normalde ben inciğini boncuğunu sorardım ama gercekten halini anladım telde.. Sadece gercekten temiz mi bosa yol tepip gelmeyeyim diyebildim oda cok temiz 0 gibi dedi.. Ozmaan haydi bize yol yaraşır deyip yola cıktım ilgili ile ualştım.. uzun bekleme sonrası geldiler.. 2 dakika ayaküstü tanıştık.. İşlerinin oldugunu gelemeyecegini deyip bize birisini görevlendirdi. İsiniz bitince ararsınız müsait bir anımda gelirim dedi. Ekspertizi yaptirdik.. umra.' ı tercih ettim. eski aracımda orda yapılmiştı cok begenmistim.. Ciddi bakılmasını istedim kırmadılar sagolsunlar.. sadece arka kapı kösesinde ufak bir lokali vardı. 2 parmak inceliginde o kadar.. gerisi Maşallah! sorunsuz, tamersiz, boyasız 🧿 Arac hala garantili..38xxx km de.. son bakım 3000km önce yapılmıs.. Sadece ön fren balata degismeli denildi. Bizde Okeyleyince diger noter ve plaka İslemleri hallettik.. Balatamizı yeniledik.. Arac golften sonra cok buyuk geldi.. park rahatlıgım kısıtlandı gibi.. Ozelliklerine gelecek olursak; 2020 fakat 21 cıkıslı 1.5 tsi life paket, arac alinirken cam tavan ve ergoactive koltuk talep edilmis bu nedenle alcantara koltuk kumaşlı masaj özellikli Koltuk ısıtma da var.. Uzun uzun diger ozellikleri yazmayayım.. Golften eksileri yazayım artılara simdilik gerek yok.. Ses sistemini begenmedim.. Alıstıgım ses kalitesi bunda yok.. kapı ambians aydinlatma bunda yok.. zamanla yorumlar kısmını detaylandırırım.. Birkac foto ekleyelim.. Simdiden İyi dilekleriniz icin herkese tek tek tesekkür ederim.. Ben cok zor ulastım 😞 Yeri geldi lokmamdan kestim ama basardım 😂 Kalbiyle niyetindeki araci, duayı dileyen herkese Allah gönlündeki dilegini nasip etsin.. Alırım bir dal mavi boncuk 😂 🧿1 Puan
-
IRON-MAN'i yolcu ettik, ROBOCOP'u misafir ettik bakalım. Bugün teslim aldım.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Aha zam geldi... https://x.com/haskologlu/status/1806632527911641170?t=JyMWDMEIjBvfoH6ge_m7uA&s=191 Puan
-
400km yol yapmışım. 5.5 saatte geldim. 1 saat yemek molası verdim, mola süresince şarj oldu. 59kw harcamışım.1 Puan
-
abiler aracın eski sahibi ile görüştüm aynı sorun ondada olmuş oda baya araştırmış sizin dediğiniz gibi o sırada jenerasyon yapıyormuş araç o yüzden sallıyormuş 2 dakika kadar sürüyormuş genelde trafik yoğun olduğu zamanlarda yapıyormuş hepinize teşekkür ederim bi partikül temizliği yaptıracağım1 Puan
-
1 Puan
-
DPF ihtimali üzerine, 3.vites 4 bin devir civarı bir süre kullanın aracı. 4-5 km kadar bu şekilde belki pisliği atabilir.1 Puan
-
Çok basit bir malzeme ama etkili. Köpükten bir şeydi benimki, söktüğümde suyun onu yukarı kaldırıp hata kodu verdirdiğini gördüm. Takip ettiğimde tahliye pompası kenarından su kaçırmış, kırmızı conta ile kestim. Akabinde 8 sene daha kullandık makineyi.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
İki adet 0,5lt lik Ate fren hidroliği aldım, ustaya teslim ettim, aracı lifte kaldırıp en arka sağdan başlayarak sırayla eski hidroliği akıttı ve eksildikçe yedek depoya ekledi, ön tekerlere göre arka tekerlerden daha çok akıttı, 1 litre olmadı ama 0,8litre kadar eklemiş olduk.Arabam daha 48binde 2017 modeldi.Frenler öncesine göre çok daha hassas ve iyi tutuyor, çok fazla kuvvet uygulamadan aracı yavaşlatıyor.1 Puan
-
beyaz eşya şans işi yukarda vesteli kötüledim ama vestel alıp aşırı memnun olanlarda çok var ancak ben arçelik grubu varken vestel tercih etmiyorum1 Puan
-
Forumda ilk mesajım buraya olsun, uzun zamandır forumu takipteyim. Öncelikle gereken malzemeler: Köpük yapan pompa, yıkama eldiveni(mümkünse kaliteli), ön yıkama şampuanı(köpük yapmak için), ph nötr şampuan, iki tane boş kova ve kurulama havlusu(kaliteli bir marka alırsanız hem tek havlu ile arabayı kurularsınız hem uzun yıllar kullanırsın). Ben size çift kova yıkama tekniğini anlatayım, detay severlerin en çok tercih ettiği ve arabada en az çizin bırakma ihtimali olan teknik çift kova yıkama tekniğidir. İşlemdeki temel amacımız aracımızı minimum temas ile yıkayıp, çizilme ihtimalini minimuma indirmek. Ön hazırlık olarak iki kovadan birine sadece su, diğerine su+ph nötr şampuanı hazırlıyoruz. Köpük yapıcı pompaya ön yıkama şampuanı ve yeterli miktarda su koyduktan sonra, arabayı bir güzel köpüklüyoruz(benzinlikteki köpükler kostikli olduğu için uzun vadede boya hasarına yol açabiliyor). Bu işlemi arabayı durulamadan, kirli halde yapıyoruz. Bunun sebebi, ön yıkama şampuanları araç ıslak olduğu zaman araç yüzeyine yeterince tutunamıyor ve kiri çözemiyor. Arabayı köpükledikten sonra, basınçlı su ile yıkıyoruz. Bu işlemden sonra, hazırladığımız şampuanlı kovada eldiveni güzelce ıslatıp arabayı eldivenle köpüklüyoruz. Bu noktada panel panel gitmek önemli. Arabanın bir panelini bitirdikten sonra, eldiveni içinde sadece su olan kovada temizleyip, tekrar şampuanlı su alıp diğer panele geçiyoruz. Örneğin tavanı eldiven ile yıkadık, eldiveni suda temizleyip, şampuanlı suda tekrar ıslatıp, kapılara geçiyoruz gibi. Bu şekilde arabanın her tarafını eldiven ile köpükledikten sonra, basınçlı su ile son durulamayı yapıyoruz. Durulama sonrası havlu ile arabayı güzelce kuruluyoruz ki benzinlikte kullanılan sular genelde kireçli olduğu için, arabada kireç lekesi bırakmasın. Tercihen bu aşamadan sonra, wax veya hızlı cila kullanıp boyayı elimizden geldiğince korumaya alıyoruz. Marka olarak seçenek çok, fiyatlar da çok çeşitli. Kurulama havlusu ve eldiven olarak adam's garage ürünlerini tercih edebilirsiniz. Şampuan olarak valet pro'nun ürünleri fiyat performans olarak iyidir. Ben kova olarak iki tane vileda kovası kullanıyorum. Bu işlemler yaklaşık 30 ile 45 dakika arası sürüyor. Bu nedenle bu işleri benzinlikte yapacaksanız tavsiyem, sabah erken veya akşam geç saatleri tercih etmeniz yönünde olur, ne siz ne sıra bekleyenlerin canı sıkılmaz böylece.1 Puan
-
Evet, ailede corollanın hemen her kasasını kullandık. Toyotada birçok şeyde kodlama yok gibi görünüyor, misal cc taktım kodlayayım yok. Ancak yazılım iletişim protokolü de bir o kadar farklı. Techstream olmadan birçok arıza kodu varsa dahi okunamıyor. Kontak açık pozisyonda direksiyonu sökerseniz açı sensörü hatalı veri alıyor geri takıldığında. Çok ufak sağa sola kaymalar sensör verisini değiştiriyor. Arıza kodu vs çıkarmaz bu arada, çünkü direksiyon 0 ile 180 derece arasında çalışabiliyorken (dereceleri tamamen farazi veriyorum) siz en sona getirdiğinizde 180 değil 178 görüyor. Yani 181 dereceye sınırlandırıcı kilit sebebi ile çıkamadığı için çalışma aralığında kalıyor hep. Toyota'da bir problem oluştuysa kullanıcının yapabileceği 2 şey var, ilki aküyü söküp biraz bekleyip geri takmak. İkincisi de mutlaka yazılımı olan bir yerden destek almak. Diğer araçlardaki gibi fiziki yapılacak müdahalelerle durum çok kontrol edilemiyor. Çoğu şeyde canlı okuma yapmak gerekiyor. Yanılmıyorsam motor arıza lambası yanınca cc, yokuş kalkış desteği gibi şeyler de devredışı kalıyordu. Yokuş kalkışın konuyla belki hiç ilgisi yok ama öyle uygun görmüş1 Puan
-
su radyatörü tıkalıysa zaten soğutmada zorlanan sisteme birde klimanın petekteki ısı eklenince sistem yetersiz kalıyor, radyatöre stent lazım anlayacağın1 Puan
-
Toyotada techstream ile açı sensörü sıfırlaması yapılabilir. Birçok araçta yazılım olmadan birçok şeye müdahale edilmesini istemiyor üretici. Yaparsan da ceremesini çekiyorsun. Elektronik el frenini boşa almak için yazılım veya prosedürü uygulamak yerine arka el freni elektronik motoruna dışarıdan 12v vereni biliyorum. Sonra bir sıkıntı çıkınca da x markası sorunlu oluyor. Bu araçtaki problem rot ayarından değil, birkaç sebep var. 1) Araçta hız sabitleme, deri direksiyon işi gibi bir iş yapıldı ve direksiyon kontak açıkken söküldü. Sonra açı sensörü sıfırlanmadı. Arkada bir hata kaldı. 2) Aracın aküsü bitti ve aracı vurdurdular. Direksiyon kutusu kendisini bloke etti şuan tur sayısı göremiyor. (Bu ihtimal olası çünkü 2022 model 15000 km araç yatmış demektir) 3) Araçta lpg varsa elektronik bir problem olabilir. Bazen saçma bir hata buna sebep olabiliyor. Ne yapmak lazım, direksiyon düz konuma sabitlenip rot ayarı yapılacak ve hiç kilit çözülmeden açı sensörü sıfırlanacak. Yine düzelmezse direksiyon kutusunun milleri kontrol edilmeli, eğilme vs var mı bakılmalı.1 Puan
-
1 Puan
-
Arka kapağı aç, gerçi hangi kapak olduğu da fark etmez, araya sıkışan bir şeyler göreceksin. Önce bir elektrikçi baksın, belki de basit bir şeydir. Bu arada benim 12 yıllık siemens bulaşık makinesi geçen hafta arıza vermiş, çalışmıyordu. Eşim işten gelince söyledi. E 15 hata kodu vardı, büyük usta youtube'a sordum, sola yatır bekle dedi. Dışarı çıkacaktık, makineyi sola yatırdım, dışarı çıktık geldik, ayağa kaldırdım, taktık fişi çalıştı.1 Puan
-
Her taraf radarken millet son sürat gidiyo eğer bizim insanımızda radar korkusu olmasın motor patlatana kadar gaza yüklenirler özellikle tofaşçılar ve mödifiyeli eski arabalar1 Puan
-
Dün istanbul > Altınoluk 380km yol yaptım. Evden %100 şarj ile çıktım. Gelibolu da 14 dk şarj gösteriyordu. Biz Tekirdağ da durup yemek yedik o sırada %63 den %90 a şarj olmuş. Vardığımızda %26 şarj kalacak gösteriyordu ama kaz dağlarını inerken tamamen rejenerasyonla indiğim için eve vardığımızda %30 ile yolculuk tamamlandı. Toplam yakıt masrafım 260tl tuttu. 😀1 Puan
-
ellerinize sağlık. önleyici bakım her zaman iyidir. bu usta bunları burada niye yapmadı bilmem kaç km bizden uzağa gitti oralarda yapıyor. kaçırdık gül gibi ustayı elimizden yok mu bir babayiğit bu ustanın yaptığı gibi bir atölye İstanbul'da kuracak kendi işini yaparken bizleri de başka ellere muhtaç etmeyecek1 Puan
-
1 Puan
-
dedem gözlüklerini kahvede otururken gelen seyyar satıcıdan alıyor çok memnun doktorların verdiği ile iyi göremediğini söyleyip bize de gelin kahvede alırım ben size cuma günü geliyor kel yaşarın oğlu gözlükçü mustafa diyede tarif ediyor1 Puan
-
2 seneye yakın lastik satış personeli olarak görev yaptım Lastikpark, Michelin ve Hankook bayiliğimiz olduğu için her marka ve modelde lastiği bizzat kendi aracımda sırf test etmek için 1-2 ay bile olsa denemiş oldum. Hatta uzun yola gitmek için lastik değiştirdiğim bile oldu (kendimize ait çıkma lastiklerle tabii) Tercihlerimizi tamamen aracımıza, kullanacağımız yola, sürüş şeklimize ve tabiki o lastikleri ne kadar süre kullanacağımıza göre yapmalıyız. Her lastiğin avantajı dezavantajı var. O yüzden benim için 3 marka var Michelin, Continental ve Hankook. Tabi bu lastiklerin bir giriş seviyesi olanı bir de orta seviyelisi ve üst seviye olanları var. Mesela Michelin Energy serisi kullanacağıma Petlas kullanırım Ama Michelin Primacy tam kullanıcı lastiğidir biraz daha performanslı agresif sürüş yapıyorsanız ve yollar da uygunsa PilotSport'u tek geçerim. Michelin, Continental'e göre yumuşaktır yumuşak olduğu için çabuk yıpranır/çatlar gibi olur ancak değişik bir teknolojisi vardır Primacy serilerinde yan dişlere dikkatli bakarsanız her 3-5 çentikte bir kalın diş vardır lastik yıprandıkça o kalın yerlerden yeni bir diş çıkar böylelikle uzun ömürlü tam performansa yakın kullanım sağlar. Continental daha serttir ecocontact serisi petlas kıvamındadır. Premiumcontact ise adı üstünde Premiumcontact ile Primacy denktir ancak continental daha serttir dolayısıyla birazcık daha seslidir. Michelin ve Continental başı çeker dolayısıyla fiyatları da pahalıdır, bunlara en yakın ve fiyat olarak uygun olan marka ise Hankook'tur. Tam bir f/p markası çok uzun süre Michelin ve Hankook kullandım param varsa Michelin yoksa Hankook1 Puan
-
5 senelik makina eski model oluyorsa yanmışız.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00