İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

31-05-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Süreci Honda CB250R ile şimdilik sonlandırdım, değerli destekleri için @Muhittin Kaplan abime teşekkürler.
    8 Puan
  2. Birkaç ay evvel (mart) arkamdan bir araç geliyor sis farları açık ve ayarsız, aynadan gözümü çok rahatsız etti. Işıklarda yan yana durduk. Baktım kadın şöför..direksiyonu da biri gelip elinden alacak gibi sımsıkı tutuyor. Acemi olduğunu düşündüm. hanımefendi, sis farlarınız ayarsız galiba, rahatsız ediyor, sis de yok hem dedim. nasıl sis yok? göz gözü görmüyor dedi.. meğer camları buğulanmış, klima vs açtırdım da sisleri kapamaya razı oldu:) aaa sis dağıldı dedi basıp gitti.
    7 Puan
  3. heyecanı sevenler için de birşeyler üretilmeli, herkes emekli değil ya henüz
    6 Puan
  4. Saymamaya çalışıyorum ama bugün 11 günüm umarım devam ederim ama şimdiden kendimi iyi hissediyorum.
    5 Puan
  5. Tam iki yıl olmuş sigarayı bırakalı. Zaman ne çabuk geçmiş. Bıraktım dediğimden beri hiç içmedim içmeyi de düşünmedim. İyi ki bırakmışım.
    5 Puan
  6. düşün, ingiltereye gitmişsin, sakinleştirici haplar yetişmez trafikte...
    4 Puan
  7. İlla arabaları yarıştıracağız diye bir şart yok. Kaldı ki biz yarıştık land roverlarla. Ondan sonra asfaltlamak zorunda kaldılar. Ben araç kulüplerine toplanma etkinlik söyleşi yapma "kahvehanesi" yapsalar diye düşündüm. Gebzeye gitmekten millet helak oldu adam da helak oldu. Merkezi etkinlik alanı olarak. Bazı avantajları olabilir, kaynaklar dergiler, projeksiyon filim izleme, belki modifiye uygulayıcıları vs. Oraya biraz kritik insan kütlesini çekecek şeyler lazım. AVM değil ama otomotiv hobi işleri çekilebilir. Başta stereo ve cadde modifiyecilerine yönelik 20-30 dükkanın atelyenin olabileceği bir ufak mini sanayi bloğu açılabilir arka kısımlara otoparkın oralara. Tabi illa expertiz vs onları da çekmek lazım. Pistin ana girişinden değil de şahinlerin drift yaptığı yolun karşı kısmına dığru arazi çok büyük. Oraya yapılaşılabilir. Halk drift pisti de şart.
    4 Puan
  8. Evet zaman çok çabuk geçiyor. Para biriktirdim ama hepsini abi şu masraf var bu masraf var diye Necat aldı Sigarayı bırakıp kredi çek, faiz ödesen bile kardasın.
    4 Puan
  9. Aracın egzoz muayenesini yaptırdım. 2 dakikada geçti. Yarın Tüvtürk operasyonu var. Gazamız mübarek olsun.
    4 Puan
  10. yıl oldu istanbulparktaki işgalci intercity firması sonunda mekanı terk ederken, sağda solda ki binaları yıkmış ve pistte süre tutan elektronik cihazları da söküp götürmüş. Vural Ak ı oldum olası takdir etmezdim, kızarlardı.....
    3 Puan
  11. Bu skoda pikabın 4 koltuklu konvertibıl versiyonu harikaydı. dahiceydi. Bilmeyenler izlesin:
    3 Puan
  12. uçmayın böyle bişey lazım
    3 Puan
  13. Ikarus olsun. 😊 Efsane otobüsleri hatırlattı bana.
    3 Puan
  14. Diğer konu niye gitti ki. Saptırılmaya çalışınca güzel sorular sorulmuştu oysa. Hakaret yok birşey yok neden hemen sansür geliyor? Hükümete boşuna kızıyoruz hemen sansür vs yapıyorlar diye.
    3 Puan
  15. Arabayı alalı yaklaşık 6 ay oldu. Bu süre zarfında deneyimlerimi paylaşmak için biraz kullanmam gerekiyordu ve ancak yazabildim. 4500 km'dir birlikte olduğumuz 2008 ile ilgili sürüş deneyimlerimizden bahsedecek olursak öncelikle konforlu bir araç olduğunu söyleyebilirim. Tabi deneyimlerimden bahsederken haliyle önceki arabam 500L ile kıyasa girmeden edemeyeceğim. Öncelikle görünüş açısından şık olduğunu düşündüğüm için en büyük tercih sebebim buydu. Tabi bu kişiden kişiye değişen bir durum. Lastik yanakları geniş olduğu için kasislerden veya bozuk yollardan geçerken pek sarsılmıyor. 500L'nin yanaklar ince olduğu için sanki jantlar yere çarpıyor gibi hissettiriyordu bazen. Virajlarda çok savruluyordu. 500L daha yüksek olduğu için virajlarda kenarlara kayıyordu araba. 1.2 motor olmasına rağmen 130hp 240nm tork ile performans konusunda memnun ediyor. Full yüklü ve yolculu durumda klima açık şekilde rampalarda falan devirden düşmedi hiç. Yavaşladıktan sonraki ani hızlanmaları da gayet tatmin edici. Ancak bu konuda 320 torkluk 500L her türlü daha iyiydi diye düşünüyorum. Ses yalıtımı oldukça iyi. Yüksek hızlarda dahi arabanın sesi kabine gelmiyor. Aracı çalıştırdıktan sonra el frenini otomatik olarak indiriyor. Arabayı durdurunca da otomatik olarak devreye giriyor. Bu kullanımı daha keyifli hale getiriyor. Daha önce yakıt tüketimi ile ilgili paylaşımlar yapmıştım. Fabrika verileri ile benim tüketimin farklı olduğunu gördüm her zamanki gibi fabrika verilerini tutturmak zor. 500L dizel ve motor güçleri farklı olduğu için kıyas pek doğru değil ama 500L sunduğu performansa göre yakıtı memnun ediyordu. Start-stop sisteminin her araba çalıştırılmasında aktif olması hoşuma gitmiyor. Kullanmak istemediğin zaman hep ekrandan kapatmak zorundasın. Arabanın önceki aracıma kıyasla ergonomik olduğunu söyleyemem. Mesela bagaj hacmi 437 litre olmasına rağmen 412 litrelik 500L'nin bagajından daha küçük. 😁 Baston bebek arabasını koyarken bile zorlanıyorum. Ancak ihtiyacımı fazlasıyla karşılıyor. Pandizotun altında küçük bir bölme daha var ve bagajda kalmasını istediğim ama sıklıkla kullanmadığım eşyaları koyuyorum. 500 L'de arka koltukları öne çekerek bagaj hacmini daha büyük hale getirebiliyorduk ve kesinlikle yolcuları rahatsız edecek kadar daralmıyordu. Sürücü ve öndeki yolcu açısından rahat bir genişliği mevcut ama yükseklik konusunda uzun boylular açısından tavanın alçak olması rahatsız edici. Boyum 1.77 olduğu için benim açımdan sorun yok. Direksiyon yukarıda olduğu zaman genellikle ön kadranı kapatıyor bu da olumsuz bir durum. Fakat ben aşağı çekerek kullandığım için bu konuda da sıkıntı yaşamıyorum. Cam tavanlı olması araca ferahlık katıyor çünkü içi simsiyah. Cam tavan örtüsü el ile açılıyor. 500L'de otomatikti. Arka kısım ise yolcular açısından memnun edici değil. Hatta oğlum eski arabanın daha iyi olduğunu bunu sevmediğini söylemişti. Ben de "İn aşağı o zaman hıyar" demiştim çocuk ciddiye alıp üzülmüştü. 😊 Tabi şaka yaptığımı söyledim. Bir eğitimci olarak küçüklerimize her zaman ifade özgürlüklerinin olduğunu hatırlatmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu da böyle küçük bir anektod. 😁 Her neyse arka kısım 500L'de çok geniş olduğu için yolcular çok memnundu. Bagajı genişletmek için koltukları öne çekince bile ciddi bir diz mesafesi sunuyordu. İç kısmı tamamen siyah olması biraz iç karartıcı gibi geliyor. Önceki arabamda beyaz daha fazla kullanıldığı için böyle olmuş olabilir. Arabanın ön konsol şıklığı konusunda herkesin beğendiği bir tasarımı olduğunu düşünüyorum. Öyle tuş kirliliği falan yok. Herşey yerinde. Ekran konumlandırılırken verilen hafif eğim daha rahat kullanılmasını sağlıyor. Piyano Black tuşlarının kullanımı kolay ve şık bir görüntü sunuyor. Klimanın analog olmaması kullanımı zorlaştırıyor. Sadece açıp kapatırken tuşa basıyoruz fakat ayarlar konusunda ekrana bakmak zorunda kalınıyor. Alışma süreci uzun olacak gibi halen alışamadım. Ekranda şimdiye kadar herhangi bir donma yahut takılma yaşamadım. Çok soğuk havalarda dahi verimli olarak kullanıyorum. Torpido geniş. Kol dayamasının altındaki bölme gözlük gibi eşyaların konulması için güzel. Kol dayamasının önünde bardak koyma kısmı mevcut. Onun önünde de vites var. Vites sadece bir parmak hareketi ile kullanılacak kadar küçük tasarlanmış. Kullanımı güzel. Piyano Black tuşlarının altında kapaklı telefon koyma yeri mevcut ve kablosuz şarj ediyor. Kablosuz şarjda uzun süre kalınca telefonun fazla ısındığını ve yavaş şarj ettiğini farkettim. Şimdilik bunları yazdım. Aklıma geldikçe eklerim.
    3 Puan
  16. Kesin hastasın ve boğazların ağrıyor. İyileşince başlarsın. Gel naneli böğürtlenli felan vereyim
    3 Puan
  17. Eveeet, bugün makinamı kullandım. Hem de durgun sudan çekme hortumuyla, yani şebekeye bağlamadım. İzlenimler; - Tazyik kesinlikle araba yıkamak için yeterli. Yetersiz diyen ya hiç araba yıkamamıştır, ya da tazyik nedir bilmiyordur. 1500 Watt, 120 bar demiş. Ama 120 barı yıkama ucunu noktasal atışa çevirince alıyorsunuz. Fıskiye yıkamada o basınç yok, yağmurlama gibi ama tazyik gerçekten yeterli. Kurumuş lekeleri, kuş artıklarını çok rahat çıkarttı. 1 hortumu makinaya bağlama aparatı, 2 adet uç, 1 adet köpükleme aparatı ve 5 metre hortum çıkıyor. Fişi 3 metre, onun için uzatma kablosu mutlaka gerekli. - Köpükleme aparatını denedim. Sabunu çabuk bitiriyor. Aracı önce ıslatıp sonra kovayla köpük yapmak daha iyi sonuç verdi. - 1 damacana su ile arabayı 1 kere yıkadım. Bütün yıkama için 2 damacana su kullandım. - Makinayı musluğa takınca daha tazyikli su geliyor. - Makinaya hava yaptırmayın. Hava yaptığını bilmesem bozuldu sanıp iade ederdim herhalde. Resmen pipetten üfler gibi çalıştı. - Yedek uçlar hariç, bütün ekipmanını makinanın üstünde taşıyabilirsiniz. Büyük kolaylık bence. - Hortum 5 metre, bütün araç etrafını dolaşmaya yetmiyor. 10 metre hortum daha iyi olacaktır. Sonuç; kesinlikle memnun kaldım. Ben bu makinayla, araba, karavan, çocukların bisikleti, herşeyi rahatça yıkarım.
    3 Puan
  18. 1. Suzuki V-Strom 800 DE, 776cm3 DOHC (V dese de sıralı iki silindir. ) https://www.globalsuzuki.com/motorcycle/smgs/products/360viewer/2023v-strom800de/ 2023 Model şuan 7000km oldu. 00:00 da otobüse bindim ve izmir e gittim, saat 12:00 da işlem bitmişti. Akşam Eskişehire geri döndüm. Toruk 3 silindirdi ve daha az titriyordu. Bi biraz daha fazla titriyor. Alışacağız birbirimize. Peki bu motosikletin adı ne olsun?
    2 Puan
  19. Drift, drag ve güzel bir karting pisti şart, millet drag için Kepez'e gidiyor buradan kalkıp. Bir de pist günlerinin özel bir etkinlik olmayan tüm haftasonları olması lazım ya da en azından hafta aşırı. Böyle olursa yoğunluk da az olur. Özel gruplar open pit olarak kiralar yine. Bazı planlarım gerçekleşirse bir pist odaklı bir araba yapma planım var, heyecanla bekliyorum. Yaşımız tam geçmeden biraz eğlenelim.
    2 Puan
  20. 2 Puan
  21. Evet değişik geliyor ama güzel. Farklı olmak lazım. Kullanmamak konusu iddialı bence. Mesela Mazda veya Toyota da bunu yapsa kullanmaz mısın. 😁
    2 Puan
  22. Yıllardır en marjinal tasarımlar hep Fransız grubuna ait olmuştur. https://www.instagram.com/reel/C4vfWT0CBst/?igsh=MWVrc3Rrd241OGJ1MA==
    2 Puan
  23. 2 Puan
  24. o değil de pistin bitki örtüsü kiralık skodalar falan nerede şimdi .d
    2 Puan
  25. Erzincandaki madenin çed raporunu veren arkadaş daha cenazeler kayıpken ki yarısı hala yok, ist belediye başkan adayıydı. Gevrek gevrek geziyordu gülerek.
    2 Puan
  26. https://fatihaltayli.com.tr/kose-yazisi/2024/05/30/istanbul-parkta-isgal-bitti-ama-time-keeper-da-yurutulmus
    2 Puan
  27. kartal Pendik geziyom Helal olsun şu rampadan indik ya
    2 Puan
  28. Bir gün her araç 500L ile kıyaslanacaktır Güle güle kullan Eyüp Hocam. 17 janta rağmen 500ün yol tutuşu en kötü yanı maalesef.
    2 Puan
  29. Biraz dinlendirdim bizim ihtiyarı.
    2 Puan
  30. Öncelikle yükseltme kiti takılmış araçlar bir yasaklansın onada razıyız.
    2 Puan
  31. Naptın adama ya. Yüzünü kapattı.
    2 Puan
  32. valla bilmem ama her yer orman ve akarsu Su yok ki baraj yapıyoruz.
    2 Puan
  33. Türkiye coğrafi olarka su fakiri bir ülke. bunu da düşünmek lazım. Tabi ayrıca normal fakir. onu da ekle.
    2 Puan
  34. Abi dün il müftülüğünde eğitim verdim. En ucuz sigara karı koca 1 er paket kullanım sonucu aylık 3-4 bin, yıllık 35-40 bin lira gitmekte. Sigara kullanıp bırakmayı düşünen forumdaşlarım, her ilde Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) bulunmaktadır. Buralardan psikolojik destek alabilirsiniz. Hizmetler terapi şeklindedir. Hizmetler tamamen ücretsiz olup gizliliğe de son derece önem verilmektedir. Herhangi bir isim cisim TC ıvır zıvır herhangi bir yerde geçmemektedir. Klinik destek isterseniz sigara bırakma polikliniklerinden destek alabilirsiniz.
    2 Puan
  35. Yoo olur. Al bi sıralı 4 Honda bak bakalım titriyor mu... Kazasız cezasız
    2 Puan
  36. yooo gayet iyim içmeyince daha da iyi oldum
    2 Puan
  37. Aldığım arkadaş ve eşi "biz bumbleBee" demiştik dediler.
    2 Puan
  38. İğrenç bir seçim olmuş. Ne kıskançlık ne de haset yapmadığım için oy moy yok.
    2 Puan
  39. İkarus, istanbulun eski belediye otobüslerinin markasıydı, optimus dedim ben. Hayırlı olsun inşallah, darısı da başımıza..
    2 Puan
  40. Benim merakım Nurburing gibi halka açılacakmı Açılmıyacaksa ona göre yorum yapacam. Pisten gren hybridlerin kondanstatörleri patlıyormuş .:D
    2 Puan
  41. zenginler bırakırsa devlet neyden vergi alacak yahu bırakma lütfen fatih abi artır
    2 Puan
  42. Titriyır dediysek öyle değil yahu, mers den inip naylon a binmek gibi. Zaten titremeyen motor olmaz, biz böyle seviyoruz. Titretsin istiyoruz.
    2 Puan
  43. Ben yukarıdaki fotoğrafta murcu tozluk üzerinde gösterdim ama tozluk altında oluyor. Orijinal amortisörü Ankara’ da 900+kdv ye yaptırdım. Bunun için @Birhan uysal aracı oldu, sağ olsun. Orijinal takozlar sağlamsa değiştirmeye hiç gerek yok bence.
    2 Puan
  44. Birşeyleri yanlış yaptım sanırım. Moderatör arkadaşlarım düzenlerse mutlu olacağım. Şunu İlk mesaja yazmak istedim ama beceriksizlik işte. Suzuki V-Strom 800 DE, 776cm3 DOHC (V dese de sıralı iki silindir. ) https://www.globalsuzuki.com/motorcycle/smgs/products/360viewer/2023v-strom800de/ Renk aynı, 2023 Model. Şuan 7000km oldu. 00:00 da otobüse bindim ve izmir e gittim, saat 12:00 da işlem bitmişti. Akşam Eskişehire geri döndüm. Toruk 3 silindirdi ve daha az titriyordu. Bi biraz daha fazla titriyor. Alışacağız birbirimize. Peki bu motosikletin adı ne olsun?
    2 Puan
  45. Motor kapağını boyadım bunu boyamak için harcadığım para ve zamana bunun yenisini alabilirdim. Biraz amatör oldu umarım boyası atmaz.
    2 Puan
  46. 90 larda yokohamasız tofaşk yokru, 185 tabanı 205 ten genişti
    2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...