Skor Tablosu
Popüler İçerik
25-05-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Vira bismillah deyip basladik.. Panjur söküldü halihazırda rdarın eklenecegi aparat amblemin icinde zaten vardı. Sadece yuvasına oturtuldu.. Rahat calismak adına aküyü cikardik.. Ön tarafa kablo cekildi. Kabloları orjinal fabrikasyon sekilde oldugundan pinler zaten mevcuttu..Sadece pini pine takması kalıyor.. Ufak 10 dk bile sürmeyen kodlama ile adaptasyon islemleri ve ince ayar isleri tamamlandı. Ufak bir yol testi yaptım. Frenleme ve öndeki aracı görmesi cok güzel.. Bosluk buldugu an ayarladigin sürate cıkıyor.. afallama olmuyor.. Ön bilgilendirme ekranında da Aracı gördügü an Devreye girdigini ve takip ettigini gösteren bir animasyonla destekliyor.. Ani yola atlama da frenleme haric tüm fonksiyonlari denedim..Sehirici yogun trafikte durup tekrar devam ediyor.. epey rahatlık saglayacak acikcası. Ani yola atlamaları denemek kaldı geriye.. İnsallah bu özelligi kullanmak zorunda kalmayız.. bu arada kör nokta asistanıda destekliyor.. arka tampona radarları bi ara eklemeyi düsünüyorum.. nasilsa altyapı hazırlandı.. bi radar eklemesi kaldı.. kazasız belasız olsun insallah.. 🧿 ufak tefek eklemelere devam edecegiz.. 😉10 Puan
-
Çabiyi kadroya alsınlar. Kullanımı patlar. King'i de alırlarsa gerçekten patlar. Sani ise, Burcu için beleş çalışır.9 Puan
-
Servis planına gerek yok. Gelsin bana, hayatını planlarım ben onun. Ayarlarımla oynamayın arkadaşlar gece gece6 Puan
-
Direnç lastiğini her gün 750-800 kez gerdirip bırakıyorum. Şınavı her gün 3x55 adet çekiyorum. Her gün 2,5-3 km yürüyordum son 10 gündür 5 km'ye çıkardım. 9 Mart'tan bu yana yaklaşık 10 kilo verdim.5 Puan
-
Merhabalar, Cok uzun bir zamandir karar verip de bir araba alamamistim. Bu sure zarfinda da farkli farkli araclari sizinle paylasip fikrinizi almistim. Tekrardan herkese paylasimlari icin cok tesekkur etmek isterim, bu vesile ile sonunda karar verip aldigim araci da sizinle paylasmak istedim. (2017 Model M paket otomatik 318d). Almaya karar vermeden once burada baslik acmadim ama insallah uzmez3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Değerli forum üyeleri selamlar. Bir aile dostumun aracı satılık. Benden rica etti. İlana attım. Eşe dosta gidecek güzellikte bir araç. Günümüz ekonomisi de ortada ona da diyecek birşeyim yok. İlgilenen olursa yardımcı olmaya çalışırım. https://shbd.io/s/LmID1NSm2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Ben hep krizdeyim mesela. Göbeğimi dans ettirip önüme kürekle et döner döktürmediğim sürece krizde olacağım2 Puan
-
abi keşke baksalar bakmak ayıp değil ya milleti parasıyla rezil etmesinler gavurun liseli çocukları evin garajında bunlardan iyi iş yapıyor böyle ustalığın ben taaa2 Puan
-
2 Puan
-
Karşılıksız çek senet sayıları sürekli artıyor. Şu an krizin başlarını yaşıyoruz bence Nasılsa alıyorlar, 100 türk almasın 10 yabancı alsın yeter diyerek normalden fahiş fiyatla fazla kazanmaya çalışan esnaf da batıp gitsin. Zerre acımam2 Puan
-
2 Puan
-
Arka kampana hidrolik pistonu basılı kalmışş.. Pastan gebermiş. Çekiçle vura vura anca çıktı.2 Puan
-
30bin bakımında safra iptal edildi bende. 45bine kadar geldik şimdi.2 Puan
-
2 Puan
-
Bugün Araç Muayeneye girdik. Egzoz Muayene Ücreti 256 tl. Araç Muayene Ücreti 1821.6 tl Her zamanki gibi Kısa Uzun Hüzmeli Far ayarı Hafif Kusur geldi.Arka Plaka lambalarına bakmıştım çalışıyordu ama kirliydi onuda Hafif Kusur yazmışlar.2 Puan
-
Bugün Görür Ford servisinde 94k km de bakım yaptırdım. Liquiy moly 5/30 yağ ve mann polen filtremi dışardan temin ederek servise gittim. 5200 Tl ye bakım yaptırmış oldum.2 Puan
-
Dedeniz yetişti. Çay kahvenizi alıp okumaya başlayın. Burun özel ilgi alanım da. Herşey küçükken beni düşürmeleriyle başlıyor. Burun eğriliyor tabi o zamanlar dr. yerine berbere başvurulan zamanlar. Büyüdükçe sorun artıyor dr ulaştığımız zaman da, büyüme çağın da müdahale edemeyiz 20 yaştan sonra bakalım dediler. Üniversite öğrencisi ve 20 yaşımda şişli etfalde bir deviasyon ameliyatı oldum. Resmen keski murç çekiçle giriştiler. sonrada nasıl tıktıklarını çözemediğim çarşaf kadar bir tamponla eziyetli 10 gün geçti. Biraz düzeldi ama nefes sorunu sürüyor. Sorun zaten nefes de. Ağız açık uyumak oldukça eziyetli ve sağlık anlamın da riskli. Sonra kendisi de dr olan abime gittiğimde söyledim. Gerçi rahmeti abime ailecek pek bişi çaktırmazdık zira klasik cevabı vardı. Ne dersek diyelim, cerrah olduğu için "hemen kesip bakalım" derdi. Neyse "ben kesemem, komşum kbb ci baksın" dedi. Adam baktı "ııh olmamış bir daha yapalım dedi. Bir de o girişti. Böylece doğuştan gelen kemik sayım epey azaldı. deviasyon düzeldi ama nefes sorunu sürüyor. Bendeniz burun spreylerine müptela oldum. Eroinmanlar gibi yanımda burun damlası var onu çekmeden uyku zor. sonra 1993-94 yıllarında Ankara da, epey meşhur olan bir dr çıktı.Lazer falan kullanıyormuş Eh ona da gidelim dedik bastık gittik. Baktı "burun etlerin şişik lazerle alalım" dedi . Burnuma bişiler sokup cazır ,cozur et kızarma gibi duman ve kokularla yaptı bi ton da para ödedim. Bir süre iyileşir gibi olduysa da tekrar büyüdüler. Daha sonra tıp gelişti diye günümüzde istişare ettiğim dr' lar "alsak da zaten hepsini alamayız tekrar büyür" dediler. Böyle yaşa . Kaderime razı oldum. yine uyumak için damla ve burun bantlarıyla idare ediyordum. Bu sene grip olduğum da aile hekimi, "senin nefes de sorun var gibi ,bir göğse gözük" dedi. Malum ergenlik yaşındayız, ne olur ne olmaz diye gittim. Benden az küçük yaş da tatlı bir dr. Muyane etti, Sigara içiyorsun dedi. Pek bişi gözükmüyor ama bir tomografi çekelim dedi. Neyse tomografi çıktı. Baktı, "kötü bişi yok ama Burun kısmında polip gözüküyor o da nefes darlığı yapar bunu mutlaka bir kbb ci görsün dedi. Sigarayı da, bu yaştan sonra ,ister bırak, ister bırakma, bırakmasan kötüye gider "dedi yani mealen ffime değil, ne istersen yap dedi. Tedbiren nefes açıcı ve bir alerji ilacı verdi rahatlarsın dedi. . İlaçları kullanmaya başlayıp kbb randevusu kovalamaya başladım. Bu ara verdiği alerji ilacı mucizevi bir şekilde burnumu rahatlattı. Çayınız bittiyse tazeleyin. Randevu bulunca Göztepe ssk gittim (bu durumlar da büyük hastaneler daha iyidir, zira bir şey çıkarsa hemen orda hallediyorsun) Kapı da prf dr bilmem ne yazıyor. Girdim Gençten biri ,amma genç bir prof, demeye kalmadan. Dur bu tomografiyi hocaya göstereyim dedi. gitti geldi .Hoca biyopsi yapalım demiş .Bir tahliller isteyip şu gün gel dedi. Tahlilleri yaptık, tertemiz. Gittik bir parça aldılar, biyopsiye yolladılar. O ara sordum, kötü çıkarsa belli de, temiz ise ne yapacağız ? polipler tekrarlar ve ameliyatı eziyetli ve beyne yakın olduğu için, riskli bir yer onun için , biz genelde son çare olarak cerrahi deriz dedi . İlaçlarla tedavi etmeye çalışırız ama çok hayat akışını etkiliyorsa almaya çalışırız dedi. Daha biyopsi sonucu çıkmadı. Yıllardır bu durumda olduğum için, muhtemelen temiz gelecek. Eh çayınız bitmiştir . Kıssadan Hisse; Nefes sorunu yaratıyorsa, çok ciddiye alın. İhmal etmeyin. Yaş ilerledikçe kötüleşir, başka ciddi sorunlara yol açar . Alerji ye mutlaka baktırın, çoğu zaman alerjik rinit tıkanıklığın sebebi olabilir. Eğrilik varsa ameliyattan korkmayın teknoloji gelişti eskisi gibi eziyetli değil. Sağlıkla kalın.2 Puan
-
Üst devirler iyileşir. Şu an 8v sin 16v olacaksın. Blueprint de yaparlar. Daha bugün konusu geçmişti. Hatta ben emme manifoldu tadilatı artı kat iptali yapacağım2 Puan
-
Lokantalar çok fena saplıyor, hiç acımaları yok. iş için 1 seneye yakındır çogunlukla şantiyedeyim Eskişehir'de. Sevdiğimiz 3-4 yer var akşam yemek yediğimiz. Gecen mayıstan beri %100 ila 150 koydular. Gecen hafta garson cacık vereyim mi abi çok iyi dedi.Ver dedik. Kasada baktım 5-6 kaşıklık cacık 70 tl imiş. 1 kaşık yoğurt gerisi su lan, ayıptır. 33lük sular da 15 ila 30 TL bu arada onu da pas geçmeyeyim. Et yersek her gün 400, sebze yersek 300 veriyoruz, tatlı yok, çorba yok, yanına pilav sadece. Gecen sene bu zaman maksimum 180 ödüyorduk. Yusufeli döner geçen mayısta 140 idi nisanda son gittiğimde 275 olmuştu. Hesaplı yemek veren yerler var, bir yiyorsun 1 hafta sindirim sistemi pert oluyor. Allahtan görev bitti dönüyorum. Lokantacıların hiç acıması yok.2 Puan
-
Geçenlerde (iki ay oldu galiba) Kuga'yı satıp bunu aldım. Aslında kafamdaki Kuga Vignale ya da en kötü paket opsiyonlu ST-Line falan almaktı ama ikisinin de fiyatları çok saçma yüksek. Bu uygun geldi ve km si düşüktü (13K km), donanım olarak zaten gerekli gereksiz herşey var, kastırmayıp aldım gitti. Ultimate in üzerine premium diye bi opsiyon koymuşlar, anladığım kadarı ile gece görüş zımbırtısı onunla geliyor. Aldığımdan bu yana yaklaşık ~15000 km yol yaptım. Genel bir intiba oluştu haliyle. Araba SUV falan değil hormonlu Astra. Kuga'dan küçük. XC40 kadar falandır. Kuga'nın sürüş konforu daha iyiydi. Büyük ihtimalle lastik ebadından kaynaklanıyor. İkisi de 19 jant ama ben Kuga da 235/55/19 lastik kullanıyordum bununla 205/55/19 geldi. Haliyle lastik daha yüksek olunca esnemesi de daha fazla. Yol tutuşta fark hissetmedim ama zaten ikisinin de limitlerini denediğimi de söyleyemem. Opel in arka süspansiyon dingilli. Çukura sert girince daha çok ses yapar diye bekliyordum ama öyle rahatsız edici bir ses yok. Bendeki Kuga'daki tam bağımsızdı, 2021 den sonra Kugalarda da tam bağımsızı kaldırdılar zaten. Yol tutuşla ilgili bir kaygım yok zaten, hımbıl hımbıl kullanıyorum beni rahatsız etmesi imkansız. Yol sesi ve motor sesi konusunda tartışmasız Opel daha iyi. Motor rölantide çalışırken dizel olduğunu anlayamıyorsun, kabin içine zaten hiç girmiyor. Motor daha atak. Aradaki 10 hp nin bir fark yarattığına inanmıyorum, zaten o devirlere çıkmadım, torkları ikisinin de 300 nm zaten. Geriye vites oranları ve lastik çapı kalıyor. Sonuç olarak Opel daha atak. Ford un şanzıman kontrolü bence daha iyiydi. Özel bi sığırlık yapmadıkça ayağını gazdan ani de çeksen yığılmıyordu makine. Bu bildiğin düz vites gibi bi kafayı öne eğip sonra yürüyor. Zamanla alışıp ona göre gaza basışınızı ayarlıyorsunuz tabi ama ötekinde alışkanlık gerektirmiyordu. Bagaj hacmi falan XC90 falan almıyorsanız zaten üç aşağı beş yukarı hepsinde aynı, onu konuşmaya gerek yok. Ford taki gibi kıytırık bez yapmayıp pandizot koymuşlar bence daha iyi. İkisinde de minik stepne var, Opel in bagaj aydınlatması çok kıytırık. Solda tek halojen lamba var kendini bile aydınlatamıyor. Sadece bagaj değil yolcu kabinindeki aydınlatmalar da akkor flamanlı ampul. Yıl olmuş 2bin bilmem kaç iç kabin aydınlatmalarının ampul olmasını anlayamıyorum ben. Bir de bagajı elektrikli yapmış içeriye açma düğmesi koymamış, tebrik ediyoruz arkadaşları. Parkları LED yapmışlar ama stoplar sinyal ve geri vites LED değil. Ford ta Stop lambası da LED ti. Geri vitesi hatırlamıyorum. Bir de biraz eski moda kalmış Opel'in stop lambaları. Makyajda 3D falan bir şey ile değiştirmeliydiler bence. Çakma egzost çıkışları olan difüzör komik her gördüğümde gülesim geliyor. Fordta bildiğin çift çıkışlı susturucu vardı. Ön koltuklar Opel de efsane. Ford ile hiç karşılaştırmam, hem opel in koltuklarına ayıp olur hem de Ford un koltuklarına çok ağır konuşmam gerekir. (koltuk konusunda takıntılıyım ben) Ayarlanabilir diz ve bel desteği, elektrikli hafızalı delikli deri koltuklar bu sınıfta olabilecek en başarılı koltuk bence. Isıtma kesmemiş amcaları soğutma da koymuşlar, ki dün yolda kullandım (hava 35 dereceydi) gayet güzel işe yarıyor. Yanal destekleri falan gayet başarılı. Arka koltuklar da rahat ve ısıtmalı ama ford un hareketli koltuk mekanizması bunu döver. Hem de çok pis döver. Fordta alka koltukları öne çekince bagajda ciddi kazanım oluyordu. Bunda yatırsan bile zemin düz kalmadığı için fazla oldstyle bir tasarım. Aile arabası iddiası olan bir arabada olmaması gereken şeyler artık. Ancak şunu da söyleyeyim, arkada şaft tüneli neredeyse yok gibi, 3 kişi oturmak daha rahat olma ihtimali daha yüksek. Opel in kol dayaması bariz başarısız. Her anlamda başarısız üstelik. Birincisi iki kademeli değil fordtaki çakma bölme zımbırtısı bile daha pratikti. Hangi salağın fikriydi bilmiyorum ama kablosuz şarjı kol dayamanın içine koydukları için küçücük bir hacim kalmış. O da dikdörtgen olmadığı için hiçbir işe yaramıyor. Telefon şarj ediyorsun anca. Yüksekliği de alçak. En az 3-4 parmak kadar daha yüksek olmalıydı. Normal oturma pozisyonunda alçakta kalıyor. Maymun değiliz kardeşim biz o kadar uzun kolumuz yok. (Boyum 178) Kol dayamanın üstündeki kapak ileri geri hareket ediyor. Öne çekmeseniz dahi altındaki bardaklığa erişmeniz zor. Malzeme kutusuna zaten erişemezsiniz. Ergonomik kusurlu orası. Zaten alttaki göze telefonda (Samsung S24) sığmıyor , bardaklığı falan söküp attım. Vites zımbırtısı kesinlikle ford un o dönen şeyinden daha kullanışlı. Yönü ters sadece. Kendine çekince Drive a ileri itince Reverse e gidiyor. R için düğmeye basmanız gerek. Vites geçişleri falan bence gayet iyi. Üç tane modu var. Eko, normal, spor. Hazır vites demişken o kamerayı koyanı sandalyeye oturtup ara ara tokatlamak lazım. Yıl olmuş 2024 nerden buldunuz bu kadar çözünürlüğü uyduruk kamerayı arkadaş... Auto Hold olmaması çok gerzekçe. Durunca frene basılı tutmak zorunda kalıyorsun. Neden ki? O kadar elektrikli el freni yapmışsın nedir yani? Ha aklımdayken bir de bunlar herhalde çeviriyi google translate ile falan yapmışlar. El freni "sıkılı" ne ya? Ekranlar ne kadar renksiz olabilirse o kadar renksiz. Simsiyah. Ayarları falan gayet güzel, kafana göre özelleştirebiliyorsun falan da kardeşim azıcık daha cicili bicili yapsanıza şunu. Ford un ekran görüntüsü bundan çok daha iyi. Ama hakkını yemeyeyim, navigasyonun ekranda gözükmesi falan güzel hareket ama o da renksiz. 🙂 İkonlar falan çok dandik. Opel e bir grafik tasarımcı şart. Bu kadar alman olması gerekmiyor. Ama ekranlarda görüntülenecek bilgilerin seçilebilir olması ve opsiyonları fordtakinden daha başarılı. Teybin ekranından sesi açmak için gene maymun olmak gerekiyor. Boyutu falan iyi ona lafım yok ama araba kullanırken bakmadan bir şey yapamazsınız. Crossland daha başarılıydı bu konuda. Klimayı falan ekrandan kontrol etmek bunda daha basit ama alttaki düğmeler gayet pratik ekrana bakmaya gerek yok bence. Klima düğmesinin altındaki kapaklı alan gayet derin ve kullanışlı, keşke kablosuz şarjı buraya koysalarmış. Direksiyonun solundaki ruhsat cebi de iyi. Torpido gözü küçük, ben pek kullanmadığım için benim için önemli değil ama biçimsiz biraz, çok girinti çıkıntı var. Cam açma düğmeleri gereksiz sert ve dokunma hissi biraz tuhaf. Ya da bana öyle geldi bilemem. Donanım konusunda Opel bu arabada çok çok başarılı. LED matrix farları, gece görüş termal kamerası ile ve aşırı konforlu koltukları ile opel sınıfını aşmış. Şerit ortalamalı dur kalk özellikli cruise control falan gayet iyi çalışıyor. Tabela okuma zımbırtısında hızdan daha fazlası da var. Sollama yasağı tabelalarını falan da okuyabiliyor, sinyal yakarsan uyarıyor falan. BLISS in aynadaki sarı ışığı bence gereksiz ama aynaların geri viteste her iki tarafta iniyor olması şık olmuş. Sinyali aynaya değil çamurluğa koyan almanları tebrik etmek lazım. Çarpışma önleme ön arka park sensörü za zu zaten var. Jantların tasarımını sevmedim. Seçme şansım olsa 18 jantı tercih ederdim (tasarımdan değil. 18 jantlarla 225/55/18 lastik geldiği için) gece görüş olayı çok çok başarılı bir opsiyon. Bu kadar işlevsel olacağını tahmin etmezdim. Yaya ve hayanatları işaretleyip tehlikeli durumda olmayanları sarı, tehlike yaratma potansiyeli olanalrı kırmızı dikdörtgen içine alıp uyarı veriyor. Acayip faydalı bir şey bence. Farlardaki intelli za zu da güzelmiş. Gerçi açılırken garip garip atraksiyonlara girip her seferinde beni noluyoz len moduna sokuyor ama öndeki aracı algılayıp sadece onu karanlık bölgede bırakması ve karşıdan gelen aracı da aynı şekilde karanlık bölgede bırakıp takip etmesi faydalı bir sistem. Olmazsa bir şey olmaz belki ama olmasından zarar gelmez. LED lerin renk tonunu da iyi ayarlamışlar tabelalar salak salak parlamıyor. Bundan öncekilerde (OEM LED leri kastediyorum çakma değil) hep tabelalarda patlama oluyordu yazıları okumak zorlaşıyordu. Son iki haftada 4 kez İst-Bodrum yapınca epey bi yol yaptım kerata ile. Giderken ayağını gazdan çekince boşa atmasına uyuz oldum. Sportmode a alınca yapmıyor ama standart mode da yapıyor, eko mode zaten tam uyuz eşek bas ki gitsin. Alet net tepkiler veriyor, daha düz vites gibi, sanırım kilitleme balatası daha hızlı ve evet daha atak, daha heyecanlı ama ya ben alışamadım ya da sevmedim. Ford un otomatik vitesi kesinlikle bundan daha yumuşaktı. Bu sanki ayağını debriyajdan hızlı çekiyormuşsun gibi değiştiriyor vitesleri. Yaşlanıyorum galiba. Birde nedense vites kolunu ileri itince geri vitese, kendine çekince Drive a geçiyor. Neden ters yapmışlar ki acabası??? 9bin km yakıt ortamalam 5.0 lt/100km. Bunda İstanbul ve Bodrum şehiriçi kullanımları da var. Son İst-Bodrum seyahatimde (tümüyle şehirdışı sadece İzmir Çevreyolunda trafiğe takıldım biraz) ortalama hız 105km/h tüketim 4.7 lt/100. - 700 km mesafede. Sanki Kuga dan 1 tık daha az tüketiyor gibi ama ciddi bir fark da yok. Farlarından ve koltuk soğutmasından acayip memnunum. Alttan ve arkadan gelen serin hava deri koltukta çok faydalı bir eser. Düşünenin aklına sağlık. Kol dayamanın içine kablosuz şarjı koyan salağa hala küfür ediyorum. Kol dayamanın kapağını öne çekince altındaki bölgeye ulaşamıyorsun, o saçma olmuş. Oradaki bardaklık çok gerizekalı bir şeydi söküp bagaja attım serviste geri takmışlar. Daha önce de yazdığım gibi bu araba SUV falan değil. Hormonlu HB. Aslında karoser olarak tam istediğim kıvamda ama 19 jant seçimi hiç iyi bir fikir değil. 205/55/19 lastik var. Ciddi sert makine ve hayır Opel in klasik sert süspansiyonu olayı değil. Daha HB gibi davranıyor alet, sanırsın golf kullanıyorsun. Makyaj öncesi kasalardaki 17 jantlardan bulabilirsem onlardan alıp siyaha boyattıktan sonra 215/65/17 lastikle kullanmayı ciddi ciddi düşünüyorum. Kör nokta uyarı zımbırtısı bence çok saçma sapan çalışıyor. Aynaya bakınca zaten arabayı görüyorsun aynadaki o lamba gereksiz olmuş. Bu arada servise gittim iki yıllık bakımı için (iki ay vardı daha) 9K tuttu. Mesnedi gayrı sahih bir veledi zina yüzüme baka baka kapıya taş attı ve orada hafif bir gamze olmasına neden oldu. Çocuk olduğu için pataklayamadım da içimde kaldı resmen. Onu düzelttirdim. Durduk yere 200 liram gitti. Ben onunla iki tane kahve içebilirdim. Geçen gün abisi ziyarete geldi. Fotodan çok belli olmuyor ama ne yükseklikte ne de genişlikte aralarında belirgin bir fark yok aslında, ama bu daha küçük gözüküyor bana. Sonuç olarak hangisi? Aynı paraya olsa Vignale yi alırdım. Rasyonel değil duygusal sebeplerle. Şu şartlarda dizel almak istiyorsanız zaten kuga yok, benzinli alacaksam da ford almam. Fransız arabalarından hiç haz etmediğim için (evet bu da PSA) onları elersek geriye kalanlardan; VW Tiguan çok pahalı, nedense Şkoda/Seat bana hep VW ye param yetmedi bunu aldım diyor gibi geldiği için uzak duruyorum, Audileri SUV larını geçelim audi alacaksam Quatro Avant falan alırım muhtemelen, Volvo XC40 ı nedense sevemedim ben, XC60 lar göz kırpıyor ama paraya kıyamıyorum, Bu 1450 liraya mal oldu, aradaki farkla Bavaria Cruiser 46 falan alabiliyorsun. (yaşlandıkça pintileşildiği doğruymuş) Çinli ve elektrikliler zaten bana uymaz. Toyotaya baktım Cross bana uymadı, binerken kafayı tavana vurdum binek arabayı yükseltmek yetmiyor, RAV4 zaten siparişle falan sınırlı sayıda geliyormuş ve 2.5 motorlu hybrit beni bozar, Honda CRV ler kendini cumhuriyet altını zannediyor HRV crossover zaten, BMW ve Mercedes in yeni SUV larına bakmadım, G serisi düşündüm ama fransada en babasının 20-25K avro olduğu aklıma geldi alacaksam oradan alırım dedim ve vazgeçtim. Korelilere güvenmiyorum. Tamamen subjektif bi ön yargı. Urus alacak param yok 🙂 Kaşkay falan benlik değil zaten renault alacaksam gider orjinalini alırım. Alfa ların tipi her zamanki gibi çok güzel ama korkuyorum. Tekne gibi bi alırken bir de satarken mutlusun işte 🙂 Bu denk geldi + fiyat/kazanım oranı bence gayet mantıklıydı aldım. Bu arada siyah araba pişmanlıktır. Bu arabayı sırf bu nedenle satabilirim. Zaten öteden beri siyah rengi sevmezdim, bu arabayla nefret ettim bu renkten. Tamam yıkanınca falan güzel de ben araba yıkatmaya alışık bir insan değilim, anca yağmur yağınca su görüyor benim arabalarım. Bunun içi ayrı toz gösteriyor dışı ayrı.1 Puan
-
Merhaba Arabanın beşinci vitese geçmeme sorununu çözdük ama nasıl düzeldiğini yazmamışız. Buraya yazarlımda aynı sorunu yaşayanlar boşa para harcamasın. Şanzımanın 5 ile Geri vites arasındaki güvenlik yayı kırılmış. Biz kırık yayı bir tur daha dönderip kırıldığı yere taktık. Araba 5nci vitese geçme sorunu giderildi. İsterseniz komple sökün atın , zaten 5nci vitese geçmek için vites topuzunun yukarı kaldırılması gerektiğinden kazayla 5den geriye takma sorunu yaşanmayacağını düşünüyorum. Ama ustamız ne olur ne olmaz yayı çekerek uzattı ve yerine oturttu . Bizdeki tek yan etkisi yayın gerginliği artığı için biraz daha eforlu geri vitese takıyoruz. Cruze onarıldıktan sonra tekrar köye gitti. Yaklaşık 2000 km yaptı, sorun tekrarlanmadı.1 Puan
-
o şanzımanları biz öldrümeden onlar bizi gömer bu kadar kasmaya gerek yok, manuel viteste mesela nasıl yapılıyor?1 Puan
-
1 Puan
-
Çalışmamış ki bir şey olmaz, Çağlar abi diğer herşeyi ayrıntılı yazmış.1 Puan
-
Hayırlı satışlar. İlgi alanımda olan bir araç olmadığından fiyata birşey diyemem. Piyasasını bilmiyorum. Ancak fotoğraflar pek olmamış. Güzelce parlatılıp akşamüstü bir saatte çekilen fotoğraflar daha güzel gösterecektir.1 Puan
-
1 Puan
-
Merhaba değerli dostlar. Araba artık geçici teslim hazır olduğu için kalifikasyon testi yaptım. Tam 120 km yol yapıp geldim. Şimdi neler yaptık bir üstünden geçelim. Frenlerin bakımı ve pistonun onarılmasına 700 tl verdim. Arabaya bakım yaptırdım 3800 tl verdim Arabanın eksik olan motor yağını doldurdum. 320 tl verdim Arabanın su sesi gelen noktasını bulup su giderlerini temizledim Arabanın hava yastıklarını değiştirdim. Yazılımını güncelleştirdim Kasko ve Sigortasını yaptırdım. Arabaya Hız sabitleyici taktırdım 1300 tl verdim Arka üçüncü fren lambasını geçici onardım. Radyatör kaucuk tıpası patlayınca hem tıpa değiştirdim hemde saf su antifirz karışım ile doldurdum 1100 tl verdim. 4 başlı T anahtar aldım. 300 tl verdim 4 lastik hava basınçlarını düzenli olarak ölçtüm hep 32 psi kaçırma yok. Kafa karıştıran geri park sensörünü söktüm. Aracın aküsü yarı ölü durumdaydı, düzenli sürüşler ile canlandırdım. Tablet ekranın güncellemeleri, harita yüklemeleri yaptım. Premium Aile hesabına geçirdim. 120 km test sürüşü sonunda araba artık güvenilir bir yoldaşa dönüştü. Arka kampana sorunuda kalkınca yolda normal geçici kabul için hiç bir sorunum kalmadı. Araba şu an sürüş kondisyonu olarak olabilecek en iyi düzeyde. Bugünkü sürüşte 5,3 litre ortalama yakıtla finali yaptım. Hiç bir sıkıntı çıkmadı ve gayet eğlenceli idi. Ulupelit sonrası telefon sinyali kayboldu. O sırada "ya yolda kalırsam korkusu" biraz sardı. Arabanın Navigasyonu 2 hafta önce çevrim dışı yüklemiş olmam sayesinde yolumu buldum. Kalifikasyon test faaliyetlerinin sonunda Aile'mi arabayla gönül rahatlığı ile gezdirebilirm. Satın almak isteyenler için 600 bin tl fiyat etiketiyle karşılayabiliriz. Kalifikasyon test videoları aşağida playlist olarak yayınlanmıştır. Saygılarımla1 Puan
-
1 Puan
-
Maaşallah gelişim on numara. Ben de haftada iki kez üst gövde çalışıyorum, haftada bir de halı saha maçı yapıyorum bu aralar. Kullandığım program ev egzersizleri, kırmızı arkaplanda şınav pozisyonu almış bir sporcu adam çizimi var logoda.1 Puan
-
Arabanın iki su gideride tıkanmış. Bu yüzden yağmur suyu tahliye edemiyordu. Üç tane olması gereken parcadan 2 tanesi duruyordu. Okadar kötü tıkalıydıki, çıkan çamur evdeki lavaboyuda tıkadı.1 Puan
-
1 Puan
-
Satış Müdürü de sordu, ne alacağım diye sorunca haklısın hocam binmeye devam dedik.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
İlk okulda düştüm kırıldı. orta okulda tuğla yedim kırıldı, yine orta okulda piskıletten düştüm kırıldı, ve yine orta okulda kavgada kırdım. Bu son hasarda kargaburunu beze sarıp içten düzelttim iyi de yapmıştım. Ne okulmuş arkadaş. En son 2009’da oldum. Kıkırdak adam olmuyor diye kulak ve sağda kaburgadan malzeme alıp yaptılar. İşlem sonrası 10-15 gün geçmeden çocukların anası kazara! dokandı yine gitti. Kendim düzelttim. Ha bir de geniz eti işlemi vardı. Sanırım 20’li yaşlarım idi. Ameliyat basit iş. Yaptır derim1 Puan
-
abs siz hb mondeomda yapmıştık, sağolsun oktaykanlar ile, 3 ay sürmüştü motor revizyonu, sonrasında 3. viteste patinaj ve virajda impreza sollamak ile sonuçlanmıştı, çok bin devirler pek zevkli, benzin de ulaşılabilir idi tabii1 Puan
-
1 Puan
-
blueprint çok daha karmaşık abi onda pistonları sibopları gramına kadar tartıp aynı gramlarda malzemeleri kullanıyorlar, piston silindir arasındaki 0.000001 mmlik payları bile aynı denk getirip, tüm silindirlerin hacminin en ufak ölçüsüne kadar aynı olmasını sağlıyorlar vs. burun ameliyatıyla olacak iş değil1 Puan
-
iç aksam tamir /geliştirmeye bayılırım, kokmasa fiber malzemesi dolduracağım eve1 Puan
-
Çorba kedilerin hakkı abi 😁 Hayvan 20.000 km oldu 1 yıl 2 ayda, Gerginlik kalmadı çiçek gibi olduk. 😁1 Puan
-
1 Puan
-
durmadığım için banada laf gelmiş bugünde burdayız.. Evde yemek yapmak daha pahalıya gelir… ibb kafesiii1 Puan
-
Geçen tampon braketini kendim değiştirirken fark ettim, tampona 750₺ sök tak parası çok ya.1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00