Skor Tablosu
Popüler İçerik
21-05-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Geçenlerde (iki ay oldu galiba) Kuga'yı satıp bunu aldım. Aslında kafamdaki Kuga Vignale ya da en kötü paket opsiyonlu ST-Line falan almaktı ama ikisinin de fiyatları çok saçma yüksek. Bu uygun geldi ve km si düşüktü (13K km), donanım olarak zaten gerekli gereksiz herşey var, kastırmayıp aldım gitti. Ultimate in üzerine premium diye bi opsiyon koymuşlar, anladığım kadarı ile gece görüş zımbırtısı onunla geliyor. Aldığımdan bu yana yaklaşık ~15000 km yol yaptım. Genel bir intiba oluştu haliyle. Araba SUV falan değil hormonlu Astra. Kuga'dan küçük. XC40 kadar falandır. Kuga'nın sürüş konforu daha iyiydi. Büyük ihtimalle lastik ebadından kaynaklanıyor. İkisi de 19 jant ama ben Kuga da 235/55/19 lastik kullanıyordum bununla 205/55/19 geldi. Haliyle lastik daha yüksek olunca esnemesi de daha fazla. Yol tutuşta fark hissetmedim ama zaten ikisinin de limitlerini denediğimi de söyleyemem. Opel in arka süspansiyon dingilli. Çukura sert girince daha çok ses yapar diye bekliyordum ama öyle rahatsız edici bir ses yok. Bendeki Kuga'daki tam bağımsızdı, 2021 den sonra Kugalarda da tam bağımsızı kaldırdılar zaten. Yol tutuşla ilgili bir kaygım yok zaten, hımbıl hımbıl kullanıyorum beni rahatsız etmesi imkansız. Yol sesi ve motor sesi konusunda tartışmasız Opel daha iyi. Motor rölantide çalışırken dizel olduğunu anlayamıyorsun, kabin içine zaten hiç girmiyor. Motor daha atak. Aradaki 10 hp nin bir fark yarattığına inanmıyorum, zaten o devirlere çıkmadım, torkları ikisinin de 300 nm zaten. Geriye vites oranları ve lastik çapı kalıyor. Sonuç olarak Opel daha atak. Ford un şanzıman kontrolü bence daha iyiydi. Özel bi sığırlık yapmadıkça ayağını gazdan ani de çeksen yığılmıyordu makine. Bu bildiğin düz vites gibi bi kafayı öne eğip sonra yürüyor. Zamanla alışıp ona göre gaza basışınızı ayarlıyorsunuz tabi ama ötekinde alışkanlık gerektirmiyordu. Bagaj hacmi falan XC90 falan almıyorsanız zaten üç aşağı beş yukarı hepsinde aynı, onu konuşmaya gerek yok. Ford taki gibi kıytırık bez yapmayıp pandizot koymuşlar bence daha iyi. İkisinde de minik stepne var, Opel in bagaj aydınlatması çok kıytırık. Solda tek halojen lamba var kendini bile aydınlatamıyor. Sadece bagaj değil yolcu kabinindeki aydınlatmalar da akkor flamanlı ampul. Yıl olmuş 2bin bilmem kaç iç kabin aydınlatmalarının ampul olmasını anlayamıyorum ben. Bir de bagajı elektrikli yapmış içeriye açma düğmesi koymamış, tebrik ediyoruz arkadaşları. Parkları LED yapmışlar ama stoplar sinyal ve geri vites LED değil. Ford ta Stop lambası da LED ti. Geri vitesi hatırlamıyorum. Bir de biraz eski moda kalmış Opel'in stop lambaları. Makyajda 3D falan bir şey ile değiştirmeliydiler bence. Çakma egzost çıkışları olan difüzör komik her gördüğümde gülesim geliyor. Fordta bildiğin çift çıkışlı susturucu vardı. Ön koltuklar Opel de efsane. Ford ile hiç karşılaştırmam, hem opel in koltuklarına ayıp olur hem de Ford un koltuklarına çok ağır konuşmam gerekir. (koltuk konusunda takıntılıyım ben) Ayarlanabilir diz ve bel desteği, elektrikli hafızalı delikli deri koltuklar bu sınıfta olabilecek en başarılı koltuk bence. Isıtma kesmemiş amcaları soğutma da koymuşlar, ki dün yolda kullandım (hava 35 dereceydi) gayet güzel işe yarıyor. Yanal destekleri falan gayet başarılı. Arka koltuklar da rahat ve ısıtmalı ama ford un hareketli koltuk mekanizması bunu döver. Hem de çok pis döver. Fordta alka koltukları öne çekince bagajda ciddi kazanım oluyordu. Bunda yatırsan bile zemin düz kalmadığı için fazla oldstyle bir tasarım. Aile arabası iddiası olan bir arabada olmaması gereken şeyler artık. Ancak şunu da söyleyeyim, arkada şaft tüneli neredeyse yok gibi, 3 kişi oturmak daha rahat olma ihtimali daha yüksek. Opel in kol dayaması bariz başarısız. Her anlamda başarısız üstelik. Birincisi iki kademeli değil fordtaki çakma bölme zımbırtısı bile daha pratikti. Hangi salağın fikriydi bilmiyorum ama kablosuz şarjı kol dayamanın içine koydukları için küçücük bir hacim kalmış. O da dikdörtgen olmadığı için hiçbir işe yaramıyor. Telefon şarj ediyorsun anca. Yüksekliği de alçak. En az 3-4 parmak kadar daha yüksek olmalıydı. Normal oturma pozisyonunda alçakta kalıyor. Maymun değiliz kardeşim biz o kadar uzun kolumuz yok. (Boyum 178) Kol dayamanın üstündeki kapak ileri geri hareket ediyor. Öne çekmeseniz dahi altındaki bardaklığa erişmeniz zor. Malzeme kutusuna zaten erişemezsiniz. Ergonomik kusurlu orası. Zaten alttaki göze telefonda (Samsung S24) sığmıyor , bardaklığı falan söküp attım. Vites zımbırtısı kesinlikle ford un o dönen şeyinden daha kullanışlı. Yönü ters sadece. Kendine çekince Drive a ileri itince Reverse e gidiyor. R için düğmeye basmanız gerek. Vites geçişleri falan bence gayet iyi. Üç tane modu var. Eko, normal, spor. Hazır vites demişken o kamerayı koyanı sandalyeye oturtup ara ara tokatlamak lazım. Yıl olmuş 2024 nerden buldunuz bu kadar çözünürlüğü uyduruk kamerayı arkadaş... Auto Hold olmaması çok gerzekçe. Durunca frene basılı tutmak zorunda kalıyorsun. Neden ki? O kadar elektrikli el freni yapmışsın nedir yani? Ha aklımdayken bir de bunlar herhalde çeviriyi google translate ile falan yapmışlar. El freni "sıkılı" ne ya? Ekranlar ne kadar renksiz olabilirse o kadar renksiz. Simsiyah. Ayarları falan gayet güzel, kafana göre özelleştirebiliyorsun falan da kardeşim azıcık daha cicili bicili yapsanıza şunu. Ford un ekran görüntüsü bundan çok daha iyi. Ama hakkını yemeyeyim, navigasyonun ekranda gözükmesi falan güzel hareket ama o da renksiz. 🙂 İkonlar falan çok dandik. Opel e bir grafik tasarımcı şart. Bu kadar alman olması gerekmiyor. Ama ekranlarda görüntülenecek bilgilerin seçilebilir olması ve opsiyonları fordtakinden daha başarılı. Teybin ekranından sesi açmak için gene maymun olmak gerekiyor. Boyutu falan iyi ona lafım yok ama araba kullanırken bakmadan bir şey yapamazsınız. Crossland daha başarılıydı bu konuda. Klimayı falan ekrandan kontrol etmek bunda daha basit ama alttaki düğmeler gayet pratik ekrana bakmaya gerek yok bence. Klima düğmesinin altındaki kapaklı alan gayet derin ve kullanışlı, keşke kablosuz şarjı buraya koysalarmış. Direksiyonun solundaki ruhsat cebi de iyi. Torpido gözü küçük, ben pek kullanmadığım için benim için önemli değil ama biçimsiz biraz, çok girinti çıkıntı var. Cam açma düğmeleri gereksiz sert ve dokunma hissi biraz tuhaf. Ya da bana öyle geldi bilemem. Donanım konusunda Opel bu arabada çok çok başarılı. LED matrix farları, gece görüş termal kamerası ile ve aşırı konforlu koltukları ile opel sınıfını aşmış. Şerit ortalamalı dur kalk özellikli cruise control falan gayet iyi çalışıyor. Tabela okuma zımbırtısında hızdan daha fazlası da var. Sollama yasağı tabelalarını falan da okuyabiliyor, sinyal yakarsan uyarıyor falan. BLISS in aynadaki sarı ışığı bence gereksiz ama aynaların geri viteste her iki tarafta iniyor olması şık olmuş. Sinyali aynaya değil çamurluğa koyan almanları tebrik etmek lazım. Çarpışma önleme ön arka park sensörü za zu zaten var. Jantların tasarımını sevmedim. Seçme şansım olsa 18 jantı tercih ederdim (tasarımdan değil. 18 jantlarla 225/55/18 lastik geldiği için) gece görüş olayı çok çok başarılı bir opsiyon. Bu kadar işlevsel olacağını tahmin etmezdim. Yaya ve hayanatları işaretleyip tehlikeli durumda olmayanları sarı, tehlike yaratma potansiyeli olanalrı kırmızı dikdörtgen içine alıp uyarı veriyor. Acayip faydalı bir şey bence. Farlardaki intelli za zu da güzelmiş. Gerçi açılırken garip garip atraksiyonlara girip her seferinde beni noluyoz len moduna sokuyor ama öndeki aracı algılayıp sadece onu karanlık bölgede bırakması ve karşıdan gelen aracı da aynı şekilde karanlık bölgede bırakıp takip etmesi faydalı bir sistem. Olmazsa bir şey olmaz belki ama olmasından zarar gelmez. LED lerin renk tonunu da iyi ayarlamışlar tabelalar salak salak parlamıyor. Bundan öncekilerde (OEM LED leri kastediyorum çakma değil) hep tabelalarda patlama oluyordu yazıları okumak zorlaşıyordu. Son iki haftada 4 kez İst-Bodrum yapınca epey bi yol yaptım kerata ile. Giderken ayağını gazdan çekince boşa atmasına uyuz oldum. Sportmode a alınca yapmıyor ama standart mode da yapıyor, eko mode zaten tam uyuz eşek bas ki gitsin. Alet net tepkiler veriyor, daha düz vites gibi, sanırım kilitleme balatası daha hızlı ve evet daha atak, daha heyecanlı ama ya ben alışamadım ya da sevmedim. Ford un otomatik vitesi kesinlikle bundan daha yumuşaktı. Bu sanki ayağını debriyajdan hızlı çekiyormuşsun gibi değiştiriyor vitesleri. Yaşlanıyorum galiba. Birde nedense vites kolunu ileri itince geri vitese, kendine çekince Drive a geçiyor. Neden ters yapmışlar ki acabası??? 9bin km yakıt ortamalam 5.0 lt/100km. Bunda İstanbul ve Bodrum şehiriçi kullanımları da var. Son İst-Bodrum seyahatimde (tümüyle şehirdışı sadece İzmir Çevreyolunda trafiğe takıldım biraz) ortalama hız 105km/h tüketim 4.7 lt/100. - 700 km mesafede. Sanki Kuga dan 1 tık daha az tüketiyor gibi ama ciddi bir fark da yok. Farlarından ve koltuk soğutmasından acayip memnunum. Alttan ve arkadan gelen serin hava deri koltukta çok faydalı bir eser. Düşünenin aklına sağlık. Kol dayamanın içine kablosuz şarjı koyan salağa hala küfür ediyorum. Kol dayamanın kapağını öne çekince altındaki bölgeye ulaşamıyorsun, o saçma olmuş. Oradaki bardaklık çok gerizekalı bir şeydi söküp bagaja attım serviste geri takmışlar. Daha önce de yazdığım gibi bu araba SUV falan değil. Hormonlu HB. Aslında karoser olarak tam istediğim kıvamda ama 19 jant seçimi hiç iyi bir fikir değil. 205/55/19 lastik var. Ciddi sert makine ve hayır Opel in klasik sert süspansiyonu olayı değil. Daha HB gibi davranıyor alet, sanırsın golf kullanıyorsun. Makyaj öncesi kasalardaki 17 jantlardan bulabilirsem onlardan alıp siyaha boyattıktan sonra 215/65/17 lastikle kullanmayı ciddi ciddi düşünüyorum. Kör nokta uyarı zımbırtısı bence çok saçma sapan çalışıyor. Aynaya bakınca zaten arabayı görüyorsun aynadaki o lamba gereksiz olmuş. Bu arada servise gittim iki yıllık bakımı için (iki ay vardı daha) 9K tuttu. Mesnedi gayrı sahih bir veledi zina yüzüme baka baka kapıya taş attı ve orada hafif bir gamze olmasına neden oldu. Çocuk olduğu için pataklayamadım da içimde kaldı resmen. Onu düzelttirdim. Durduk yere 200 liram gitti. Ben onunla iki tane kahve içebilirdim. Geçen gün abisi ziyarete geldi. Fotodan çok belli olmuyor ama ne yükseklikte ne de genişlikte aralarında belirgin bir fark yok aslında, ama bu daha küçük gözüküyor bana. Sonuç olarak hangisi? Aynı paraya olsa Vignale yi alırdım. Rasyonel değil duygusal sebeplerle. Şu şartlarda dizel almak istiyorsanız zaten kuga yok, benzinli alacaksam da ford almam. Fransız arabalarından hiç haz etmediğim için (evet bu da PSA) onları elersek geriye kalanlardan; VW Tiguan çok pahalı, nedense Şkoda/Seat bana hep VW ye param yetmedi bunu aldım diyor gibi geldiği için uzak duruyorum, Audileri SUV larını geçelim audi alacaksam Quatro Avant falan alırım muhtemelen, Volvo XC40 ı nedense sevemedim ben, XC60 lar göz kırpıyor ama paraya kıyamıyorum, Bu 1450 liraya mal oldu, aradaki farkla Bavaria Cruiser 46 falan alabiliyorsun. (yaşlandıkça pintileşildiği doğruymuş) Çinli ve elektrikliler zaten bana uymaz. Toyotaya baktım Cross bana uymadı, binerken kafayı tavana vurdum binek arabayı yükseltmek yetmiyor, RAV4 zaten siparişle falan sınırlı sayıda geliyormuş ve 2.5 motorlu hybrit beni bozar, Honda CRV ler kendini cumhuriyet altını zannediyor HRV crossover zaten, BMW ve Mercedes in yeni SUV larına bakmadım, G serisi düşündüm ama fransada en babasının 20-25K avro olduğu aklıma geldi alacaksam oradan alırım dedim ve vazgeçtim. Korelilere güvenmiyorum. Tamamen subjektif bi ön yargı. Urus alacak param yok 🙂 Kaşkay falan benlik değil zaten renault alacaksam gider orjinalini alırım. Alfa ların tipi her zamanki gibi çok güzel ama korkuyorum. Tekne gibi bi alırken bir de satarken mutlusun işte 🙂 Bu denk geldi + fiyat/kazanım oranı bence gayet mantıklıydı aldım. Bu arada siyah araba pişmanlıktır. Bu arabayı sırf bu nedenle satabilirim. Zaten öteden beri siyah rengi sevmezdim, bu arabayla nefret ettim bu renkten. Tamam yıkanınca falan güzel de ben araba yıkatmaya alışık bir insan değilim, anca yağmur yağınca su görüyor benim arabalarım. Bunun içi ayrı toz gösteriyor dışı ayrı.19 Puan
-
Bir süre önce konu açmıştım, hava temizleyici almak istiyorum diye, sonrasında cihazı satın aldım, diğer konu güncelliğini yitirdiği için buradan devam etmek istedim, çünkü ülke geneli ortak sorunumuz nefes alamıyoruz. Cihaz ismi başlıkta yazıyor Xiaomi 4 Lite, Samsun Piazza AVM Mediamarkt’tan aldım. Bunlarda filtre bulmak biraz zor oluyor, yolda bi mağaza denk gelirse makinadan önce filtreyi alın derim. Cihazı neden aldım; Yaşım 26, 5 yaşından beri astım hastasıyım, alerjik astım, toz akarı, çiçek poleni, halı yatak yorganda bulunan Mite, bunların hepsi bende göz sulanması, hapşırma nefes alamama problemi yaşatıyordu, askerde -28 derece üstüne terhis olup +20 li samsuna geldiğimde, ani hava değişiminden hastanelik oldum, ciğerlerim mahfoldu, Astım vardı, Kronik bronşit’e döndü. Üstüne bide malum ülkemizdeki hava kirliliğini önemli düzeyde arttı, gün geçtikçe daha kötü oluyordum. Şikayetlerim Hırıltılı nefes alma, boşa nefes alma, nefes alıyorsun ama yetmiyor ciğerin dolmuyor. Nefes alırken ciğerde kapak açılıp kapanıyor gibi ses geliyor tık tık ediyor nefesi alıp verirken. Kullandığım ilaçlar; Ventolin Salbutamol Seretide Discus Symbicort Turbuhaler Cihazı eve kurdum, gündüz oturma odasında yarım hız ayarında açık, gece yatarken yatak odasına alıp uyku modunda çalıştırıyorum, eve ilk aldığımda ortalama hava kirliliği 20 ug/m3 iken, şuanda stabil olarak 2-3 ug/m3 hava kalitesi alıyorum, Yani tam olarak evin havası 10 katı daha temiz. Kullanıma başladığımdan beri kendimde değişimler: Sabah uykudan uyandığımda hiç uyumamış gibi kalkıyordum, ayılmam zor oluyordu sarhoş gibi uyanıyordum, şuanda zımba gibi kalkıyorum uyandığım saniye ayağa kalkıyorum. Uyku kalitesi aşırı arttı, artık daha verimli uyuyorum. Evin içerisinde asla spreylerimin hiçbirini yapmıyorum, ilk başlarda psikolojik zannettim ama gerçekten öyle, şuanda dükkanda nefesim daralırsa ventolin basıp geçiyorum, evde kullandığım spreylerin tamamını bıraktım. Evde nefes alırken ormanda doğada nefes alıyormuşum gibi rahat ve ferah bir hava içime çekiyorum. Sadece ben değil eve gelen misafirler de aynı şeyi söyledi, ev şuanda aşırı havadar oldu. Haftada bir Filtreyi çıkarıyorum, elektrik süpürgesi ile çekiyorum, filtrenin üstüne ufak bir şekilde üflediğim anda ortalık toz bulutu oluyor, filtre içinden toz ve kum benzeri şeyler çıkıyor, özellikle ev tozu çok fazla çıkıyor. Bu filtreden çıkanları ciğerime çektiğimi görünce moralim bayaa bozulmuştu. Uygulamada filtre 274 gün daha gider diyor, %94 verimlilik, yedek filtresi var 1.5 yıl kadar rahatız. günlük kullanım hızı ayarım 15/25 m2 Sonuç; Üretenden getirenden Allah bin kere razı olsun, sayesinde evimde nefes alabiliyorum. Nefes problemi yaşayan herkese tavsiye ederim, boyu büyüdükçe hava kalitesi artıyor, ufak smart boy olanın bu kadar temizleyeceğini zannetmiyorum bilginiz olsun, ikisi de çalışırken gördüm, kat kat fark var 4 lite ile arasında. Bunların filtreye sarılan gümüş iyonlu elektrostatik toz tutucu ön filtre varmış, kağıt gibi ince, ondan almak istiyordum ama hızlı ayarda çekiş akımını azalttığı için motoru bozabilir, net zorlar gibi geliyor, filtrenin ömrünü uzatıyor evet doğru, ancak motora fazladan yük bindiriyor. Bunların filtre masrafı çok olduğu için evdeki hava soğutucu ile farklı bir proje daha yapıp konusunu açacağım, evimde daha fazla afrika (!) tozu koklamak istemiyorum.6 Puan
-
yumurta gibiyim, hep merso lar temiz, bunlar özel, tozlanmaz sanırdım, bizim 131 in camları hep kirli, ön camda silecek izi ile geziyoruz.. meğer onların şoförleri her gün silermiş, bakkladan camsille bez aldım, tekerlere de arap sabunu, herşey ondan sonra gelişti...6 Puan
-
Bendekinin filtreye yapışan kedi tüyü ile iki tane kışlık nevresim yaparım. İdeal olanı sulu sistem. Vakit yok ki demo olanı geliştireyim6 Puan
-
Bugün Akif e gidip tanıştık nihayet, aklımdaki bütün sorulara cevap aldım. Triger için, fabrika bir kaç yıl öncesine kadar 180K diyordu şimdi 120K ya düşürdü süre sınırı vermiyor, 90K ya kadar kullan ondan sonra değişiriz dedi. dsg yi sorduğumda ise, çöp o söküp atalım şanzumansız kullan dedi, şaka bir yana bakımı falan yok kurcalama kullanmaya devam et, anormallik hissettiğinde bakarız dedi. Güzel sohbet ettim, kafamdaki soruların da cevabını aldım.5 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Hocam, var bir tane yıllardır dolapta durur giyemem . AUDI' m olursa3 Puan
-
benim en korktuğum audi sürücüleri. hele pembe gömlek varsa aman uzaklaş.3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Ülkemizde sahtekarlık olması ben çok şaşırttı. Tekrar bir baksanız emin misiniz acaba?3 Puan
-
2 Puan
-
Sonrasında A,B,CLA,GLA derken acaba “boşa mı istifa ettik” ya demiş midir😄2 Puan
-
Söyledi dün buradaydı dedi. Gidince senin adını kullanarak Çağlar gönderdi beni, Akif e git ne derse onu yap diyor Çağlar dedim, eyvallah dedi. Uzun zamandır araba ile karşıya geçmemiştim, 19 km yol 1,5 saat sürdü, üstelik öğlen 12.00 de. Bir daha gidişimde sabah saat 06.00 da çıkıp dükkanın önünde yatacağım.2 Puan
-
Babam ameliyat olduydu, fıtık nüksetti, bende yanlarındaydım, şimdi iyiyiz eski düzene döndük şükür, sağol2 Puan
-
bir zaman evvel, mersonun müşteri ilişkileri müdürü istifa etmişti, fren balatası fiyatı soruyor yahu bunlar diyerek... c-klass çıkmıştı2 Puan
-
Hocam çok teşekkür ederim, çok sağ olun. Yarım kontak halinde tüm lambaları yanıyor, marş sonrası ise yine tamamı sönüyor. Açıkçası özellikle “yahu yanıyor mu acaba motor arıza lambası” diye baktığımı hatırlamıyorum ama marş halinde kalkmadan evvel yalnızca el freni ışığının yanmaya devam ettiğini söylüyor hafızam. Arabayı Osman ustaya gösterip aldım , hatta ilk iş malum manifolddaki su kaçağı için alüminyum parçayı taktı kendisi. Fakat sonrasında sanırım iş yoğunluğundan olacak bazı iletişim eksikliklerimiz oldu ve bazı sorunlara net çözüm bulamadı. Biraz ben araya sora aracın farklı bir kasa olduğunu, önceki yıllardan farklı parçalar bulunduğunu, örneğin yedek su bidonunun 2001 öncesi modellerden farklı ve maalesef farklı olduğunu keşfettim. Yaşadığımız amortisör ve yay problemini de sanıyorum aynı sebeple net biçimde çözmek yerine başka bir yay uydurma yoluyla hallettik. Bu sebeple böyle evime yakın - Asya’da yaşıyorum, maslağa işten izin alıp gitmek zor oluyor- ustalar ile halletmeye çalışıp olmazsa Osman ustaya gitmeyi düşünüyorum. Sorunları gidermeye başladıktan itibaren burayı günceller ve forumu haberdar ederim2 Puan
-
12.05.2024'te "emmi sigorta"dan sigorta ve kasko yeniledik.4194,44 TL trafik sigortası, 10120,1 TL de kasko tuttu.2 Puan
-
Güle güle kullanın. Artık tüm araçlar yükseltilmiş hatchback. Ama SUV diyor markalar sağolsunlar. Çağlar abi ne diyor, panamera'ya coupe diyen bu hayat, bize neler yapmaz2 Puan
-
Evim 3. katta. 30m hortum aldım. Hortumu aşağıya sarkıtıp arabayı kendim yıkıyordum. Sonra 100 bar'lık yıkama makinem oldu. 30m de kablo aldım. Şimdi hem hortumu hem de kabloyu aşağı sarkıtıp makine ile yıkıyorum. Bu arada 2. el elektrikli süpürge de aldım. Sağlık sıkıntım olmadığı sürece arabayı, iç dış kendim yıkıyorum. Mecbur kalmadıkça yıkamacıya gitmiyorum. Makine alacaklar için bir tavsiye vereyim. Alacağınız makine en az 100 bar olsun. 100 bar makinenin bile yetmediği zamanlar olabiliyor.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Onu soruyor ama öylesine fazladan da takılmış olabilir. Benim passatta XL vardı üzerinde ama mecbur değildi az biraz daha sert olur. Bu bir aracın kaç hava basacağını söyleyen site değil bu. Sonuç olarak: Bu site yanlış.2 Puan
-
5LT pet içme suyu şişesi candır. sünger işinde tepesini kesiyorum, yıkamada evden alıp götürüyorum. bagajda her zaman istenirse bi sıvı taşıma olanağı.. asrın mucizesi 5LT pet.2 Puan
-
Arkadaşımda fabrikasyon lpg li civic var motorda 20 nin üzerinde değişikliği plsn parça varmış. Japon Alman gibi kolay yalan söyleyemiyor işin sonunda harakiri yapmak var.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Lokantalar çok fena saplıyor, hiç acımaları yok. iş için 1 seneye yakındır çogunlukla şantiyedeyim Eskişehir'de. Sevdiğimiz 3-4 yer var akşam yemek yediğimiz. Gecen mayıstan beri %100 ila 150 koydular. Gecen hafta garson cacık vereyim mi abi çok iyi dedi.Ver dedik. Kasada baktım 5-6 kaşıklık cacık 70 tl imiş. 1 kaşık yoğurt gerisi su lan, ayıptır. 33lük sular da 15 ila 30 TL bu arada onu da pas geçmeyeyim. Et yersek her gün 400, sebze yersek 300 veriyoruz, tatlı yok, çorba yok, yanına pilav sadece. Gecen sene bu zaman maksimum 180 ödüyorduk. Yusufeli döner geçen mayısta 140 idi nisanda son gittiğimde 275 olmuştu. Hesaplı yemek veren yerler var, bir yiyorsun 1 hafta sindirim sistemi pert oluyor. Allahtan görev bitti dönüyorum. Lokantacıların hiç acıması yok.2 Puan
-
Maraş adliyesinin arkasında ceza evinin yıkama istasyonu var.. Mahkumlar çalışıyor.130 lira.. Çalışan profiline bakınca beğenmedim diyemiyosun tabii..2 Puan
-
Takip eden forumdaşlarımız bilir, eşim 1 ay önce eski arabası Polo ile kaza yapmıştı. Araçta 350.000 TL tahmini masraf çıkınca araç pert oldu ve yeni araç arayışına girmiştik. VW’ den memnun olunca yine aynı şekilde devam etmek istedik ama maalesef piyasanın durumu çok tuhaf olunca ve 2. El arabalara saçma rakamlar isteyen satıcılar olunca, marka farketmeksizin düzgün bir araç bulmak için uğraştık. Sarı siteden, eş dosttan ve galerilerden araç arayışımız Opel Corsa ile sonuçlandı. Öncelikle sigorta işlemleri ve pert süresince desteğini esirgemeyen Mehmet Özyürek Abime çok teşekkür ederim buradan. Araç 2023 model, 1.2 T Edition versiyonu. EAT8 şanzımanlı 100 beygir gücünde. Donanım seviyesi biraz değişik, neredeyse tam dolu olacakmış. Gündüz farı, LED far, hız sabitleyici ve limitleyici, çarpışma ikazı, geri park sensörü, Apple Car Play ve Android Auto, şerit takip sistemi, trafik işareti tanıma ve ikaz, start stop, deri direksiyon simidi, direksiyon ısıtma, F1 kulakçıklı vites değişimi. Vites e-toggle vites kolu var. (Sigorta düğmesi ya da şalter gibi). Aracı 7 km’de aldık. Daha yeni yeni biniyoruz. kasko ve sigorta için Mercedes kartla ödeme yapıldı. 😊Sponsorlara teşekkür ederiz. Çok fotoğrafı yok. Ekleyeceğim.1 Puan
-
Dinlemedinmi Amerika sözcüsünün dediğini. 40 yaşında kopterle ne işi varmış orda demişler. Adamın eskort helikopterleri Rus mi17, Onlar neden düşmedi çünkü 20000 feete kadar çıkabiliyor. Yedek parcasıda bol bol. Kafadan niye Bell ile uçmuş tam bir muamma.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Parçalar sadece 3000 tl tutuyor servis 6605 dedi mondeo için, yağı ve poleni aldım 5500 serviste halledeceğim inşallah. Bu arada epeydir yoksun sıkıntılı bir durum yoktur umarım .1 Puan
-
Yağ yakması sizi neden rahatsız ediyor bu kadar? Kat ı tıkamıyorsa sallamaya gerke yok bence. Çok merak eden kapağı açtırıp süpaplardaki kurumlaşmayı falan kontrol edebilir de gerek var mı yani gerçekten? Not: Üstten egzantrikli her motor yağ yakar. lt/10K km normal. Zaten yağ bakım intervali de üç aşağı beş yukarı 10bin kmlerde olmalı "bence".1 Puan
-
1 Puan
-
yoğun trafikte herkesin yardımına gitmesine gerek yok yardım edeyim derken ezilmenin de anlamı yok1 Puan
-
1 Puan
-
durmadığım için banada laf gelmiş bugünde burdayız.. Evde yemek yapmak daha pahalıya gelir… ibb kafesiii1 Puan
-
ustanın söylediği conta o değil, sizin taktığınız külbütör contası, yağ kaçağı terleme için olan, ustanın bahsettiği iş rektifiye işlemi... motor sökülecek subapalr değişcek vs. arada düzeliyor ise rektifiye işi deil başka bir şey olmalı bu mnotorların emme manfioldu içinde klapeler vardır, onlar arada sırada sıkışır veya açık kalır ise bu yazdığınız tüm sorunları yapar. arıza kodunda silindir nosu gören herkes bujilere saldırır, test cihazını yanlış yorumlamak tüm sektörde sıkça rastlanan bir durum. bence manifolldan başlamalı aracınız 145 ps.1 Puan
-
Ben parasında değilim araç yıkatma işinin 1 dünyada su kalmadı ikide bir araba yıkatmak saçmalık 2 yıkamacıların elinde pis bir bez var arabanın heryerine sürüyor onu sonra içine temas ettiğim yüzeylere. Aynı bez 80 kişinin daha arabasını siliyor bence tamamen mikrop transferi temiz flan olmuyor araba mikrop doluyor1 Puan
-
Marka ne olursa olsun km ne olursa olsun 15-20 yaşında metal, plastik ve elektronik aksamdan oluşan bir araç her daim masraflı olur. Donanım ve teferruat katlandikca masrsfta katlanır.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00