Skor Tablosu
Popüler İçerik
03-05-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Evet 2011 model 3008den sonra 2019 3008 geçtim. Km yükseldi kaşıntı tutunca yeni arayışlara başladım. En full paket olan Shine Bold üzerine ek olarak Elektrikli hafızalı masajlı nappa deri koltuk 360 derece kamera olan paketini bulduk. İstanbul'a oğlumu ziyarete gittiğimde Çağlar Bayur abime yakın bir konumda C5 aircross bulunca baktık aldık. Aracı gördük. Neredeyse kontak bile açmadan notere gidiyorduk Araç 2023 Kasımda alınmış 1.5 Dizel eat8 c5 aircross, 9bin kmde jelatinleri üzerindeydi Çağlar abi oğluma söktürdü. 1.685.000'e aldım. 408 ile arasında kaldık. Ancak eşimde bel rahatsızlığı ve suv alışkanlığından dolayı C5le yolumuza devam kararı aldık. 3008 ile kıyaslama şansım oldu. 1100 km sonra araçtan inip 3008e bindim ve 120 km geldim. C5 konfor olarak açık ara önde. Sessizlik olarak de bariz fark var. 3008 eat6 olduğu için c5den performanslı. Aydınlatma 3008de halojen c5 de led. Ancak 3008 daha iyi aydınlatıyor. c5 far ayarı bozukmu ona baktıracağım. c5 iç hacim olarak 3008e göre bi tık geniş ferah. 3008 kesinlikle daha şık c5 arka koltuklarda kemer tokaları dışarda çok kötü. ve kolçak yok. Ancak aka koltukların yatarlığı ayarlanabilmesi öne arkaya gidebilmesi çok iyi. 3008 kadran görselliği c5e göre daha güzel ancak alışınca c5 de göze hoş geliyor. Gelelim fotoğraflara. veda anları Evet Çağlar Bayur vazgeçirmeye çalışırken. Tek kapı bir araç aldırmak için çabalarken. Sayın Bayur çocuğu işlerine alet ederken23 Puan
-
6 Puan
-
5 Puan
-
O modelde ,değişensiz ve boyasız ,o kilometrede ,o fiyata bir araç çok çok zor.Ancak keyfe keder boyalı ,sigorta şişirmesi pert kayıtlı filan olabilir.4 Puan
-
3 Puan
-
@Çağlar Bayur abi ile gidip Suzuki SX4 falan da alabilirdiniz :-) Guzel gunlerde, saglikla kullanin3 Puan
-
Teknoloji ilerleri artık rodaj yok falan derlerse inanmayın.. Benim araç kitapçığında 1600 km rodaj var diyordu.. Servete uymadığım anlarda kurallara uymaya çalıştım.. Bunun dışında gözledim ki.. yakıt tüketimi kmi ileledikçe düşüyor.. 6000 küdür kilometreyim ve ilk zamanına göre 2 litreye yakın az yakmaya başladı.. 100-110 km hızlarla 5 litrelere yaklaşmak mümkün oluyor.. Düşük tüketim için bu hızları geçmemek gerekiyor..3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
sesi içeri versin de ne halt edecekse etsin bunu alan! yoksa yedi ceddinin kulakları çınlıyor sonra. niye diye KBB uzmanı arıyorlar ertesi gün.3 Puan
-
Al tak araç ferari oldu satın almak isteyen: https://www.akakce.com/egzoz-ucu/en-ucuz-thor-elektronik-cep-telefonu-uygulama-kontrollu-fiyati,66311655.html?utm_source=social_media&utm_medium=cpc&utm_campaign=csc&utm_term=dynamic&utm_id=120204199862080780&utm_content=120207464012940780&fbclid=IwAR2PY4bRM1yS-5XlnmO4Gg8fpOhU3DHR-Uw99khC2_DG2Dv8n-ke-8wEC8o_aem_AUTaORaWB4vDoXZxQ0CQsLHoXli1UvKEuGRQLJjOidpjKtMXRGLxY61wvTbXEMTOcoWttf2AWJXD5H6ua7uxzmVo2 Puan
-
Konu enteresandır orjinal Defender lego gibi olduğundan sök tak çok oynanır. Sonran başa gidersek: 2.4 / 2.2 Puma (244DT) 2400CC 2200CC 122HP Ford tabanlı olan bu motor son kullanılan motordur. Güçlü olmakla beraber eğimli arazide yağlama yapmadığı ile ilgili söylenti vardır. Ford minibüslerden çıkma takılabilmektedir. 2.4 ve 2.2 diye iki ayrı modeli vardır. 2.4 sıkıştırma oranı daha yüksektir. her ikisi de aynı beygir. TD5 (10P, 15P, 16P) 2500CC 122HP/136HP(Discovery) Oldukça lüks sayılan, Pumaya göre daha çok sevilen ama nazı da fazla olan bir motordur. 5 silindirlidir. BMW ile ortak geliştrildiği söylenir ama motor geliştirildiğinde bmw almıştır aslında land roveri. Pahalıdır. Range rover discovery vb araçlarda da görülür. 300TDI (16L, 20L, 21L, & 25L) 2500CC 111HP/122HP(otomatik şanz Discovery) En yaygın bilinen land rover turbo motordur. Parça problemi az tamamen mekaniktir. TD5 gibi elektronik olmadığı için sahada yahut uzak kentlerde müdahale daha kolaydır. Ama üst kapak hararet yapmaya meyillidir. 120 HP civarında olup range rover discovery vb araçlarda da görülür Piyasada tutulan bir motordur. Turbosu gecikmeli de gelse üst hızlarda avantajlıdır yakıtı ortalamadır. 200TDI (11L, 12L, 13L and 14L) 2500CC 109HP (113hp Discovery) Bu motor land roverin turboya ilk düzgün geçip yaptığı sağlam motordur. Discovery ve defender da kullanılmıştır. 300TDI dan daha sağlamdır ancak yaygınlığı azaldığı için parça problemi daha fazladır. Çok uzun ülkelere 300tdi değil 200tdi ile git diyenler vardır. Kayışları V kayıştır. Discovery de beygirgücü ve bazı ufak farkları vardır. 2.5 TD (19J) 2500CC 85HP Bu motor ilk kez yapılan turbo motordur. Turbosuz motorun pistonlar vs değiştirilmiş turbolanmış halidir. Isınma ve piston bozma sorunları olduğu söylenir. Kimisi de çok sever. 2.5 N/A (12J 11J, 13J, 14J ve 15J) 2500CC 68HP Atmosferik dizel motordur. Çok sağlam ama bir o kadar da güçsüzdür. Ağır off road cular 21:1 sıkıştırma var diye kalkışlarda daha iyi olduğunu iddia ederler turbo gecikmesi olmadan kavrayıp kalktığı söylenir. İngiliz ordusunda çok kullanılmıştır. Türk ordusunda da yaygındır. Düz dizel diye anılır. Dizel pompası triger ile döner. Endirek enjeksiyondur. 2.5 PETROL(17H) 2500 CC 83HP Bu motor yakıtı görece yüksek ama basit ve yolda kalmaz bir Bunmotordur. Daha önceki land rover 2.25 series motorlarının geliştirilmiş versiyonudur. Arabanız eski ise uzun seneler binilebilecek bir motordur ancak lpg ve yetersiz bakım ve hor kullanma nedeniyle kapak çatlatanlar olabilmektedir. Yeni kapak yedek bulundurmak faydalıdır. 2.25 PETROL (10H, 11H and 13H) 2286CC 74HP 1958-1985 yılları arasında üretilen muazzam motordur. Ülkemizde 7:1 sıkıştırma oranı ile her türlü benzini yakar. ingiliterede 8:1 versiyonu da vardır. Rahat bir motordur. Triger zincirlidir. Bu motordan sonrakiler kayışlıdır. 2.25 DİZEL (10J) 2286CC 62 HP 1962-1984 arası üretilmiş ve yerini 2.5 12J e bırakmıştır. Benzinli motorun dizele dönüştürülmüş halidir. Sıkıştırma oranı 23:1 yüksektir. Distribütör olan yere dizel pompası konmuştur. Bunların dışında 2.0 dizel ve 2.0 benzinli daha eski motorlar da vardır.2 Puan
-
Bu arkadaşlar daha önce Tofaşla kutuplara gitmişlerdi güzel bi rota yapıp geri dönmüşlerdi şimdide Nürburgring pistten boy göstermişler pist fotoğraçıları güzel kareler yakalamışlar.2 Puan
-
Bana göze güzel olan lazım aslında. Kaplama vardı şok olduk. Tamponlarda da olması ayrı güzeldi. Ancak tavana gelirken taş geldi iz Yapmış. Teşekkür ederim Çok teşekkür ederim Teşekkür ederim güzel geniş konforlu Teşekkür ederim ben değil Çağlar abi kıydırdı oğluma Teşekkür ederim Teşekkür ederim abi Teşekkür ederim Teşekkür ederim abi. Yok abi 3008 gitti. Teşekkür ederim abi Teşekkür ederim abi desteğin için çok teşekkür ederim2 Puan
-
Hocam hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız.. Cok güzel günlerde kullanın 🧿 Jelatinlere nasıl kıydınız ya Bende olsa ömrü billah cıkmazlardı 😂2 Puan
-
1.5tcdi yeni modellerde 120ps ten 115 ps düşürüldü. Tork 300 den 250Nm e. Emisyon sebebiyle olsa gerek. 115PS Dizel ile 155PS hafif hibrit 1.0 ecoboost hemen hemen aynı fiyat.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Durum güncellemesi. Eski bi android 9 telefondan güncel samsung s23 cihaza geçtim. Andorid 9 da sadece kablo ile çalışan andorid oto s23te otomatik açıldı. Wifi ağı oluşturuyor araba telefonda ona bağlanıyor. Apple car play de kablosuz çalışıyordu arkadaşımın telefondan. Mod seçimi hariç pek bi şey kalmadı özellik açtıracak 😂2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
yeşili özel şanzımanlısı merhum kocası için yapılmıştı, vesile ile kortejdeki rolss royce un bir far ampülü patlamıştı tören sonuna kadar dayanamadı2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Yemeksepeti siparişi gibi araç siparişi İçinde soğan da olmasın2 Puan
-
7 yıldır dunlop kullanıyorum, hem fiyatını hem verdiği güveni seviyorum. Yol tutuş ve frenlerde yüzümü kara çıkarmadı hiç.2 Puan
-
Biz kimin diyanet işleri başkanından aşağıyız ki (!) sıradan bir araca binelim demişlerdir. Ye kürküm ye dünyası, ambalaj kıymetli, ambalaj içindeki ürünün ederi kaç para önemli değil malesef bizim sistemde.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Motor Motor Kodu : HR13DDT Silindir Hacmi : 1332 cc Motor gücü : 116 kw 158 ps Maksimum Tork : 1800-3750 dd 270 Nm Silindirler : Sıralı 4 silindir. Tipi Benzinli, 4 zamanlı Çap x strok mm (inç) 72,2x81,35 (2,84x3,20) Motor hacmi cm3 (inç3) 1.332 (81,28) Rölanti devri dev/dak Xtronic 750 N konumunda Buji Standart SILZKFR8D7G Buji tırnak aralığı mm (inç) 0,7 (0,028) Kam mili tahriki Triger zincir Şanzıman X-tronic Cvt Çekiş Sistemi 4x4 Lastik basınçları Önler : 33 psi Arkalar : 30 psi Motor Yağı HR13DDT Motor için Filtresiz 5 litre, Filtreli 5.4 litre. Orijinal "NISSAN Motor Oil Synthetic Technology 5W/30 ACEA C3 RN17" önerilir. Yukarıdaki motor yağı mevcut değilse, aşağıdaki kalite ve viskoziteyi karşılamak için "NISSAN Motor Oil" veya eşdeğerini kullanın: 5W-30 ACEA C3 RN17 veya 0W-20 ACEA C5 RN17 FE Batarya Batarya tipi : Lityum-iyon Batarya kapasitesi : 0.14 kwh Batarya voltajı : 12 volt Performans Masksimum hız : 190 km 0-100 km : 9.9 saniye Süspansiyon Ön : MacPherson Tipi Amortisör, Helezon yay Arka : Çok Noktalı, Bağımsız Frenler Ön : Hava soğutmalı disk 296 mm Arka : Hava soğutmalı Disk 292 mm Boyutlar ve kapasiteler Uzunluk, genişlik, yükseklik : 4425, 1835,1625 Aks mesafesi : 2665 Taban yüksekliği : 180 Boş ağırlık minimum/maksimum : 1532/1645 kg Bagaj Hacmi Standart : 424 litre Maksimum :1398 litre Yakıt deposu : 55 litre Lastik ebatları : 235/50R19 Bakım periyotları DONANIM LİSTESİ Dış Donanım 19" alaşım jantlar Led gündüz sürüş farları Led ön farlar Led arka farlar Led ön sis farları Otomatik yana farlar Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar Otomatik katlanan yan aynalar Karartılmış arka camlar Köpek balığı sırtı anten Yağmur sensörü Tavan rayı Panoramik cam tavan 85 derece açılabilen arka kapılar İç Donanım Elektrikli park freni Çift bölgeli otomatik klima Otomatik kararan iç dikiz aynası Kumaş koltuklar Deri kaplı ön konsol Deri kaplı ön kol dayama Arka kol dayama Açılabilen ön kol dayama Açılabilen arka kol dayama Ön ve arka bardaklıklar Sürücü koltuğu yükseklik ayarı Ön yolcu koltuğu yükseklik ayarı Elektrikli sürücü bel desteği Katlanabilir arka koltuk 60/40 Deri direksiyon simidi Ambiyans aydınlatma (orta konsol) Hoparlör sayısı 6 Vites kulakçıkları (paddle shifter) Krom iç kapı kolları Ön ve arka kapı iç cepleri Sürücü ve ön yolcu koltuk arkası cepleri Arka koltuk için havalandırma çıkışları Süspansiyonlu torpido kapağı Bagaj düzenleyici Bagaj aydınlatması Bagaj 12 volt güç soketi Ön konsol 1 volt güç soketi Teknoloji Bluetooth telefon bağlantısı 7.0" dijital bilgi ekranı 8.0" dokunmatik multimedya ekranı Kablolu apple carplay ve android auto Kablosuz cep telefonu şarj Akıllı anahtar - anahtarsız giriş Anahtarsız çalıştırma - start/stop Park sensörü ön ve arka Geri görüş kamerası Çok fonksiyonlu direksiyon simidi Sürüş modları : Arazi (offroad), kar, D(Standart), Eko, Sport C tipi usb baplantısı ön ve arka A tipi usb bağlantısı ön ve arka Güvenlik Abs Ebd Esp Sürücü ve yolcu hava yastığı Yan ve perde hava yastıkları Manuel Far yükseklik ayarı Yokuş kalkış destek sistemi Uzaktan kumandalı merkezi kilit Araç içi acil çağrı sistemi (e-call) Hız sabitleyici Akıllı uzun far asistanı Akıllı çarpışma önleme sistemi Önsezili akıllı çarpışma uyarı sistemi Akıllı kör nokta uyarı ve önleme sistemi Akıllı Namco imzalı uyarı sesleri İsofix İmmobilizer Lastik basınç uyarı sistemi Stepne Dipnotlar ÖNSEZİLİ AKILLI ÇARPIŞMA UYARI SİSTEMİ, Önünüzdeki iki araca kadar trafiği takip ederek, olası bir kazadan önce uyarır. Sistem, yolun ilerisinde ani bir yavaşlama algıladığında sesli ve görsel bir uyarı verir. AKILLI ÇARPIŞMA ÖNLEME SİSTEMİ Aracın önündeki araçları ve yayaları izleyerek olası çarpışmaları engellemeye yardımcı olur. ACİL DURUM ŞERİT TAKİP ASİSTANI (DİREKSİYON DESTEKLİ) istemeden şerit dışına çıkmanızı önlemeye yardımcı olan bir teknolojidir. Direksiyonu yönlendirerek şeridi ortalamanızı sağlar ve acil bir durumda fren yapar. HAFİF HİBRİT TEKNOLOJİSİ QASHQAI gelişmiş benzinli motoru ile sürüş keyfinden ödün vermeden düşük CO2 emisyonlu performans sunuyor. Daha canlı, hafif hibrit elektrik motoruyla desteklenen, iki veya dört tekerlekten çekiş seçenekleriyle tercih edilebilen bu güç ünitesinde frenleme esnasında açığa çıkan enerjiyi geri kazanan bir lityum iyon batarya yer alıyor. Model Yılı : 2023 Donanım seçenekleri model yılına göre değişiklik gösterebilmektedir. Şanzıman1 Puan
-
Çalışır ama avans sesi yapar. Hafif ses değişikliği olduğu için dikkatli kulak vermeye anlaşılır bu fark1 Puan
-
1 Puan
-
ee noldu 628363& tane polis niye durdurmuş seni1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
araçta ciddi bir kaplama var 8 göz birleşip baktık, neler yaptım da nissan bayisine götüremedim ona yanarım air candır güzel olmuş bu modeli halojen göze güzel, led de komşuya güzel1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Hayırlı olsun hocam, Allah sağlıkla kullanmayı nasip etsin. Oğlumu görmeye gittim dedin ya, o kadar büyüdü mü o ya Yok canım biz yaşlanmadık. Allah bağışlasın, sağlıklı ömür versin yavrulara....1 Puan
-
Set tuşu yok malesef, benimki de çok hassas, az miktar basınç düşse uyarı çıkıyor. 34 hava basınca kendiliğinden gidiyor uyarı. Bazen de bir müddet yol yapmak gerekiyor uyarı ışığının sönmesi için. Bunlara rağmen sönmüyorsa sensörde arıza olabilir.1 Puan
-
1 Puan
-
video çekmeye değer bişey değil. civatalarını sök cıkar gayet basit1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Bizde de 95 model 68beygirlik motora sahip bir tenteli Defender vardı.Ordu'da yaşadığımız için fındık,odun taşıma gibi işler için aldık fakat motor cidden yüklüyken seride yetersiz kalıyor,sürekli ağır devirde kullanmak gerekiyordu.Araştırmalar sonucu motoru Nissan'ın kullandığı 3.0 110 beygirdi yanılmıyorsam Bd30 diye bilinen motorla değiştirdik.Bu motorun çöl için yapıldığı ve çok uzun ömürlü olduğu söyleniyor.1 yıldır kullanıyoruz aracı ve cidden performans diğer motora göre değer olarak 3 katı olmasa da hissiyat öyle.Yüklü ağır devire düştüğümüz yerlerin çoğunu seri 2. vitesle sıyırıyor.1 Puan
-
zor işler. EKAP portalı yine biraz şeffaflık sağlıyor operasyonel kolaylığı var ama iş şartnamede bitiyor. Olmadı iptal ediyorsun vs vs. Bu arada bizeki bu araç muhabbeti nedeniyle ""Moğolistan’dan Haiti'ye, Tataristan’dan Zimbabwe’ye birçok insanın bu tartışma nedeniyle kalpleri kırılmış" deniyor..1 Puan
-
Yok sorun farklı birşeyden dolayı olmuş kendim çözdüm 2 plastiği tel ile sabitlemişler normalde aralarında 2-3 cm lik plastik var o olmadığından sorun çözüldü1 Puan
-
kesilme rastgelemi yoksa belli pistonlarda mı oluyor? Araç karışım oranını kaçırdığında, tutturamadığında ateşleme hatası veren pistonları otomatik kapatabilir. Bizim araçlarda bu şekilde. Tam bilemiyorum ama krank yada eksantirik sensörünün karşılığında bir sorun olur belli bir sayıdan fazla ateşleme hatası alırsada kapatabilir. İlk aklıma gelenler bunlar.1 Puan
-
Dün itibariyle yollarımızı ayırdık, satmak isteyenler fiyatları aşağı çekmek zorunda gördüğüm kadarıyla, aslında aşağı demeyelim de normal seviyeler diyelim. İstenilen rakamlarla satılan rakamlar arasında 100 150 bin tl oynuyor abartısız. Galericilerin verdikleri fiyatları hiç mevzu bahis yapmayayım. Hasılı, Kral araba gitti, yolun açık olsun.1 Puan
-
Ben Mehmet abi için telefona özel bildirim oluşturdum. Haşırt diye bildirim sesi geliyor telefondan 😂1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00