Skor Tablosu
Popüler İçerik
02-03-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Sağol Umut. Sattığım araç 17ydi. Çok konforsuz geldi bana çünkü bizim yollar berbat. Oh dedim 16 ya geçince. Eşim 2 gündür okula gidip geliyor. Sıfırlayıp teslim etmiştim aracı. 110 km ortalaması bu. 5.63 Puan
-
3 Puan
-
"Spora hakim olmayan" Hocam bu işin spora hakimiyeti ile alakası yok. Zira sunum yapan Jason Tahincioğlu zaten yarışan hatta f1 aracını istanbul parkta kullanan biri. Bu iş bilgi ve özveri ile alakalı. Serhan her yarış öncesi sayfalarca notlar hazırlayıp önünde hazır bekletiyor ki bir görüntü ekrana geldiğinde onunla ilgili bilgiyi hemen verebilsin. Adam yemeden içmeden notlar tutuyor ve yarışçı olmamasına rağmen hayatını buna adamış gibi seviyor bu sporu.3 Puan
-
Geçmiş olsun, şimdi tam binilecek olmuş, satış ne zaman2 Puan
-
Abi ptc makul görünüyor ama işte aklıma yatan araçlarda yok genel olarak. W211 alıp webasto takmak var ama arabaya param yetmiyor Abi 2 çocuk var, yoksa ne işim var aile aracı ile2 Puan
-
Arıza ışığı ve duman işi uğraştırdı ama halloldu. Yaklaşık 7 gün fiilen uğraştılar Sorun şu imiş, araç sürekli rejenrasyon yapıyormuş. İptal ettiğimiz dpfyi temizlemek için zengin karışım yolluyor, yanamayan yakıt duman olarak çıkıyor. Neticede hallettiler. Çekiş biraz iyileşti, yakıt pcye göre belirgin azaldı. Rejenerasyon sebebiyle fazla yakıyormuşuz. Çalışması normale döndü özetle. Bundan sonra benzinli araç alacağım. Sebebi arıza değil, bu kış farkettim ki ameliyat bölgem soğukta ağrı yapıyor. Daha hızlı ısınacak bir araç tercih edeceğim zaruriyetten. Dizeller bu konuda handikaplı. Yaşlandığımı da kabullendim, manuel buraya kadar. Artık otomatiğe geçme vaktidir.2 Puan
-
Bugün rampalı, virajlı yollarda kullandım. Motor ilginç, rampalı yolda düşük viteslerde 1200 devire kadar yavaşladım bakalım toplayacak mı diye, (vites düşür uyarısı gelmeden topladı) alt devirde şaşırtcı derecede torku yüksek.2 Puan
-
Bi kaç seneye tekrar bir araç alacak olursam ya superb (aynı kasa, bu kasayı daha çok seviyorum) veyahut a6 tarzı birşey alırım nasipse.2 Puan
-
2 Puan
-
Hayırlı olsun şekerim. Bagaj testi yapsana bi, bakalım sığıyormusun içine sen kendin2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Şanzımandan egzozdan alternatörden sonra sonra bu yokluğu kaldırmayız. Yoksa da var de nolursun. Benim araba kemeri çıkarınca start stopta çalışmaya başlıyor. Aklıma geldi ekleyeyim. Muhtemelen aynı.2 Puan
-
Sami usta eline sağlık, durumlarda görmüştüm kesin Ali'nin araba diye doğru tahmin etmişim.2 Puan
-
geçmiş olsun, bazen bazı sorunlar bulununca, tamiri basit olur, sökmülmesi takıkması süre olarak değil tabii2 Puan
-
2 Puan
-
UPS'ler 500va'lık falan olmalı. Laptop, modem, tv için 3-5dk'lık koruma gerçekleştirir ki, ani elektrik kesintilerinde gayet iş görür. İhtiyacınız varsa akü yeniler kullanırsınız. Yoksa zaten ölüc...şey, ihtiyacı olanlar konuya yazmış2 Puan
-
Apple car denince akla gelen Asıl alttan şarj işi ilginçti ama2 Puan
-
Qashqai Skypack 2023 model otomatik 4x4 aracımı alalı 5 aya yaklaştı ve 5000 km oldu. Bu süre zarfında, gördüğüm olumlu ve olumsuz yönleri kısaca özetlemek istiyorum. Olumlu Yönleri + Yakışıklı + Cam tavan çok büyük bir ferahlık hissi veriyor. + Motor 158-160 beygir fazlasıyla yeterli + Ön taraf döşeme kalite algısı çok iyi. Gerçekte de iyi. + Tüm düğmelerin erişim ve araç kontrolü çok kolay. + Soğutma ve ısıtma çok başarılı, ısıtmada ptc var. Neden gerek duymuşlarsa iyi ki yapmışlar. + Yol tutuş C5 kadar değil. Ancak tedirgin etmiyor. + Çok çabuk alışılan bir araç. + Yağmur, far, otomatik uzun far, park sensörü, çarpışma önleme gibi sensörleri güzel çalışıyor. + Ses kalitesi yeterli. + Görüş açıları iyi. + Araçta sürüş için uygun pozisyon bulmak çok kolay. + Tüm camlar ve tavan perdesi tek dokunuşta açılıp kapanıyor. Zaten bu olmasa almayacaktım. Japonlar bu konuda kendini düzeltmiş. + İnmesi binmesi çok kolay. arka kapılar tam açılıyor. + Donanım yeterli. + Motor çok sessiz. 100 km hıza kadar zaten 1400 devirlerde yürüyor. + Daha önce Cvt tecrübem olmamıştı. Ben çok beğendim. + Kapı cepleri yeterli ve su şişesi koyulacağını düşünmüşler. C5'te su şişesi arka kapılara sığmazdı. + Far ve sisler led, görsel açıdan güzel.. + Otomatik uzun far çok güzel çalışıyor. + Bir arazi deneyimim olmadı ancak asfaltta 4x4 sistemi başarılı çalışıyor. ani kalkışlarda ani kızlanmalarda falan patinaja düşemiyor, hızlı kalkışta hemen arkadaşar güç veriyor. + Sürüş modları (arazi, kar, standart, eko, sport) mantıklı hareket ediyor. + Arka diz mesafesi yeterli. + Menü kullanışlı. - Arka bölüm aydınlatma yetersiz sadece okuma lambası olarak yeterli. - Konfor D sınıfı bir sedana göre biraz yetersiz. - Arka kapı döşeme kaliteleri düşük. - Arnavut kaldığımı gibi yada kötü parke yollarda ön göğüsten trim sesi. zıplamalarda bagajdan bir ses geliyor. - Yakıt tüketimi şehir içi ve yüksek hız için uygun değil. - Bagaj küçük - Hız arttıkça rüzgar sesi duyuyorum. - Torpido çok küçük - Far ve sisler led, rengi beğenmiyorum ıslak yolda yetersiz kalıyor. Sis farı led olur mu ya. hiç bir işe yaramıyor. Yakıt tüketimi ile ilgili testlerimde, gerçek şehir içi tüketiminde ortalama 10 litrenin altına inmiyor. 130-140 km otoban hızlarında seyredilince 7 litre civarında yakıyor. Uzun yolda 90-100 km hızlarla gidildiğinde 5.2-5.4 litre yakıyor. 100'ü geçtikten sonra hıza oranlı tüketim artıyor. C5 ile aynı yakıtla 40 km daha yüksek hızda gidebilirdim. Aklıma geldikçe eklemeler yapacağım.1 Puan
-
her ay vergi ödeyelim diyene söylemeli yakıt derken birim km’de anlamında. Zengin pahalı ve ithal araç alırken fazla vergi ödesin. Ama adamı her sene her sene cezalandırmak pek anlamlı değil. mtv egzoz gazı salınımlarına göre alınsın. Yaşa göre azalsın. Hem hacı Murat kullanan hem hesapçı mühendis mutlu olsun. çok karbon salan ama az km yapan fazla mı ödesin? Olmaz. Bi de km kıstası koyarız. Herkes mutlu. Ticarileri ayırdık mı mis.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Yaklaşık 10 derece yokuşu 1600 devirde son viteste sıkmadan çıkıyor. Tek kişiydim tabi. İlginç şekilde 1600 devirde 240 nm tork veriyor. 1.5 dci 1750 devirde 220 nmydi.1 Puan
-
4.vitesle falan topluyor, hafif rampada Dizel kadar tork yok ama yine de güzel geldi bana. 6 ileri.1 Puan
-
1 Puan
-
Ben özet bilgi vereyim, 2 haftadır benzer şikayet ile uğraşıyordum. Benim araç 2019 lakin 2020 üretimlerde olan ecu'dan var araçta. Çok nadir de olsa çıkıyormuş. 2020 sonrası kullanılan ecu için sanayi tam manası ile hazırlıklı değil, şöyle ki bir önceki seride yapabildikleri şeyleri bunda yaparken zorlanıyorlar. Ben aldığımda aracın addbluesi iptaldi lakin bunu yaparken hayati fonksiyonu olan bir sürü şeyi de devre dışı bırakmışlar. En garip olanı kelebek konum sensörü idi. Bunu dpf iptalinde öğrendik. Netice itibarı ile araca bir kaç kez yazılım denenmesine rağmen bir türlü rejenerasyondan çıkartamıyorduk. Ciddi duman problemi vardı haliyle. Önce ham yazılıma geçildi, önceki anlamsız iptalleri düzeltmiş olduk. Akabinde tekrar yazılım yapıldı dpf iptali vesaire içn. Dün tamirci aradı, dedim gelmiyom, sıkıldım. Eve git biyere git araba bu akşam da sende kalsın, iyice test et, yarın tekrar ara. Bu gün aradı, gidip teslim aldım, sorun çözülmüş. Yakıt azalmış (pc'ye göre) ve çekiş daha iyiydi. Motor sesi de daha senkron geliyor. Duman yok. Yazılımı yapan ecumasters şube sahibi şeker gibi bir arkadaş. Hiç itiraz etmeden 2 haftadır benimle uğraşıyor. Yerinde ben olsam al paranı git başımdan demiştim bile. Adam bi de günlerdir seni yorduk diye özür diledi, helallik istedi. Henüz bu ecuya sahip araçlardan çok talep olmadığı için uğraştırıyor, söz gelimi seneye olsa bu kadar uğraşmazdık dedi. Sorun çözüldü, hesapta olmayan 6000 TL ham yazılım ücreti ödedik başka birine. 2500 de dpf iptaline ödemiştim. Çok şükür kurtudum @Çağlar Bayur abi bir aracın kelebek konum sensörü, krank devir sensörü gibi hayati önem arz eden parçaları hemde arıza falan da yokken neden yazılımdan kapatılır sence? Var mı aklına gelen bir şey?1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Herkes bir şey söyleyebilir. Bakanlık hepsi için açıklama yapmasın diye dezenformasyon birimi kuruldu. Gayet mantıklı1 Puan
-
Abi dün 3.antrenmanı izleyeyim dedim. Ama antrenman bitmeye yakındı. O sırada açınca başa sarabildim, bir kısmını izledim. 5 dk durdurdum, tekrar açtığımda kapanmıştı. Baktım antrenman yayını bitmiş, yayın bitince açamıyorsun yani. Yayın devam ederken ileri geri sarabiliyorsun. Öyle değişik bişey. Emin olamadığım için 1 aylık abone oldum. Duruma göre devamına karar verecem artık.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Jason’ı çocukluğum(n)dan beri tanıyorum. Ancak sporun içinde olmuş olmak şu an hakim olmayı sağlamıyor. Delta süre meselesi için bile tahmini yorum yaptılar ki faciaydı. Bence o koltuğa oturmuş birisi olarak yorumlara çok şey katar. Ancak yanındaki spiker arkadaşın, yani işi anlatmak olan arkadaşın teklemeden anlatması gerekiyor bazı şeyleri. Ben dinlediğimde muhtemelen önceki sezonlarda yarışları bile izlemeyen birisi gibi geldi. Serhan Acar hem sporun içinde, hem çocukluğundan beri F1 tutkunu hem de çok çalışkandı. Yeri kolay kolay dolmaz. Ama örneğin Mali Selışık + Jason olsa bu kadar sırıtmazdı.1 Puan
-
Düşünürseniz 2010 1.4 tsi superb var kendi aracım. DAha genişi daha rahatı daha bagajlısını bu fiyatlara bulamazsınız. Anca H100 falan olur DM'den telefon numaranızı atarsanız gerekli bilgileri rahatlıkla verebilirim. Beni forumdaki çok eskilerin hepsi tanır.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
bence ederi var yani 2+2 5 eder, diye 41 defa yazıp deneyelim1 Puan
-
kör ve sağır ol okuma yazman olmasın ama fransız ihtilali hakında yorum yapabil diyorsun.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Böyleydi abi; eski direksiyonu yanlış boya ile boyamışlar, onun için ne yaptıysam temizleyemedim, aslında çok geç kalmış bir modifiye oldu. Orijinal gibi olması için özellikle kendi jenerasyonundan bir direksiyon seçtim, A8 direksiyonu. Normalde bu kadar kalın değil ikisi de bu arada, geniş açıda proporsiyon biraz bozulmuş. Böyle oldu;1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00