Skor Tablosu
Popüler İçerik
27-02-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Qashqai Skypack 2023 model otomatik 4x4 aracımı alalı 5 aya yaklaştı ve 5000 km oldu. Bu süre zarfında, gördüğüm olumlu ve olumsuz yönleri kısaca özetlemek istiyorum. Olumlu Yönleri + Yakışıklı + Cam tavan çok büyük bir ferahlık hissi veriyor. + Motor 158-160 beygir fazlasıyla yeterli + Ön taraf döşeme kalite algısı çok iyi. Gerçekte de iyi. + Tüm düğmelerin erişim ve araç kontrolü çok kolay. + Soğutma ve ısıtma çok başarılı, ısıtmada ptc var. Neden gerek duymuşlarsa iyi ki yapmışlar. + Yol tutuş C5 kadar değil. Ancak tedirgin etmiyor. + Çok çabuk alışılan bir araç. + Yağmur, far, otomatik uzun far, park sensörü, çarpışma önleme gibi sensörleri güzel çalışıyor. + Ses kalitesi yeterli. + Görüş açıları iyi. + Araçta sürüş için uygun pozisyon bulmak çok kolay. + Tüm camlar ve tavan perdesi tek dokunuşta açılıp kapanıyor. Zaten bu olmasa almayacaktım. Japonlar bu konuda kendini düzeltmiş. + İnmesi binmesi çok kolay. arka kapılar tam açılıyor. + Donanım yeterli. + Motor çok sessiz. 100 km hıza kadar zaten 1400 devirlerde yürüyor. + Daha önce Cvt tecrübem olmamıştı. Ben çok beğendim. + Kapı cepleri yeterli ve su şişesi koyulacağını düşünmüşler. C5'te su şişesi arka kapılara sığmazdı. + Far ve sisler led, görsel açıdan güzel.. + Otomatik uzun far çok güzel çalışıyor. + Bir arazi deneyimim olmadı ancak asfaltta 4x4 sistemi başarılı çalışıyor. ani kalkışlarda ani kızlanmalarda falan patinaja düşemiyor, hızlı kalkışta hemen arkadaşar güç veriyor. + Sürüş modları (arazi, kar, standart, eko, sport) mantıklı hareket ediyor. + Arka diz mesafesi yeterli. + Menü kullanışlı. - Arka bölüm aydınlatma yetersiz sadece okuma lambası olarak yeterli. - Konfor D sınıfı bir sedana göre biraz yetersiz. - Arka kapı döşeme kaliteleri düşük. - Arnavut kaldığımı gibi yada kötü parke yollarda ön göğüsten trim sesi. zıplamalarda bagajdan bir ses geliyor. - Yakıt tüketimi şehir içi ve yüksek hız için uygun değil. - Bagaj küçük - Hız arttıkça rüzgar sesi duyuyorum. - Torpido çok küçük - Far ve sisler led, rengi beğenmiyorum ıslak yolda yetersiz kalıyor. Sis farı led olur mu ya. hiç bir işe yaramıyor. Yakıt tüketimi ile ilgili testlerimde, gerçek şehir içi tüketiminde ortalama 10 litrenin altına inmiyor. 130-140 km otoban hızlarında seyredilince 7 litre civarında yakıyor. Uzun yolda 90-100 km hızlarla gidildiğinde 5.2-5.4 litre yakıyor. 100'ü geçtikten sonra hıza oranlı tüketim artıyor. C5 ile aynı yakıtla 40 km daha yüksek hızda gidebilirdim. Aklıma geldikçe eklemeler yapacağım.10 Puan
-
Bunların neredeyse hepsi yanlış. 1560 cc olan motor 1.6 TDCi, bu arabalarda hiç kullanılmadı. Bunların hacmi 1498cc Motor PSA motoru değil ford motoru. İkisi arasında pistonlar ve krank dışında ortak yan neredeyse yok. ECU enjektör falan komple farklı. Blok geliştirmesi ortak ama sadece ortak, aynı değil. PSA şanzımanını Ford a takamazsınız mesela priz direk farklı, oturduğu yerler farklı, flanş lazım vs vs blok da aynı değil kısacası. (PSA daki şanzımanın Aisin olması da etken) . 8 ileri tork konvertörlü 8F35 kodlu şanzıman Ford-GM ortaklığıyla geliştirilen şanzımanın ford versionu (astra K' diesellerde aynı şanzımanın 9 ileri versionu var.) Arabanın, 3-4 depoda bir 10lt AdBlue eklemek dışında gıcık olduğum herhangi bir şeyi de yok. Şanzıman falan gayet kararlı çalışıyor. Donanım konusu zaten ziyadesi ile kişisel bir olay. Kronik diyebileceğim tek konu da ara sıra teybin ön hoparlöründen ses gelmemeye başlıyor. Factory reset yapıyorsun düzeliyor. (radyo kayıtları falan aynı kalıyor) Update varmış bununla ilgili ama onunla uğraşacak ne zamanım var ne de niyetim. Çalışıyor işte.7 Puan
-
Kapi kilit tusunun yine kronik kaplamasi gitmisti. Komple soketi cikarmak icin dösemeyi cikarmak gerekiyor. Klipsleri kirmamak icin sadece tuslari cikarip, orjinal cikma parcadan saglam tuslari aktardim.6 Puan
-
5 Puan
-
Cift yildiza gerek yok diyerek orjinal parca ile orjinale döndük Ayna sinyalleri kronik problem su almis ve krom kisimlar kararmisti, denedim ama kurtarilamadi. Orjinal parcalar ile yenilendi.5 Puan
-
Ortamıza alalım. Şanzımansızlar ve 1.4 vergisi ödeyenler.4 Puan
-
3 Puan
-
süt vs. dökülüp taban halısı altına keçeye geçtiyse dışardan göremezsin ve berbat kokar, düzelmez komple değişmen gerekir, acaba öyle birşeymi var, kokunun yoğunlaştığı yer tabansa döşeme altına bak bence, değilse yanlarda ön göğüs altında ise belkide fındık faresi bile girmiş ölmüş olabilir...3 Puan
-
3 Puan
-
önümüzdeki hafta için randevu oluşturuldu. haftaya çarşamba akşamı aracı kadem ustaya bırakacağım cumartesine kadar aşağıdaki işlemler yapılacak. trıger değişimi devirdaim değişimi yağ bakımı v kayışı ve bilyası komple ön takım elden geçecek gerekenler değişecek. ön amortisör üst takozları değişecek amortisörler sökülüp bakılacak yamukluk var ise değişecek. turbo kontrolü yapılacak enjektör kontrolleri yapılacak.3 Puan
-
Mehmet Abi, biz de yaklasik 2 aydir ailecek ayni model ve donanim seviyesinin 4x4 olmayan halini kullaniyoruz, su anda 2000 km olmak uzere. Nacizane ufak eklemelerim olacak, arada bir once kullandigimiz honda civic fe1 ile de kiyaslayacagim, ayni tarz/sinif vs olmasalar da: - bagaj ufak - 4x4 olmayinca surus modlari standart, eko ve sport oluyor; gercekten farkediyor, sport moda alinca devirin otomatikman yukseldigini, gaz tepkilerinin yukseldigini hissedebiliyorsunuz. - start/stop cok sevemedim, genelde her surus basinda kapatiyorum. - honda civic fe1 sonrasi klima performansi cok daha iyi. Kisa mesafede ozellikle isitma konusunda soguk havalarda cok memnun kaldim. Ancak civic'te koltuk isitma vardi, ne yazik ki bu donanim seviyesinde qashqai'de mevcut degil. - silecek ayarlari yaparken ekranda bilgi vermesi cok hosuma gidiyor, ozellikle sensorlu silecekler vs konusunda acemiler icin de son derece faydali. - serit takip asistani guzel calisiyor ama varsayilan kapali geliyor. - kor nokta uyari sistemine alismak cok kolay ve faydali - bu donanim seviyesiyle arka camlar renkli geliyor; cocuklar icin bayildigim bir ozellik. - ekran dokunmantigi honda civic fe1'den daha iyi - kablosuz sarj var - on usb girisleri kolcak icinde, ilk basta ters geldi ama kapak ile kolcak birlesim yerinde kablo gecirecek oyuklar yapmislar. Ama arabanin hakki kablosuz car play vs (bir ust donanimda var) - vites topuzu cok tarz; ancak N'ye gecirmek icin bir tik aliskanlik gerekiyor (arac durdur, N'ye al, Elektrikli park frenini cek, vitesi P'ye al sekansi sirasinda) - honda civic fe1'den sonra ozellikle istanbul havalimani yolunda ruzgar altinda bir tik daha dikkat istedigini hissettim; ancak boyutlari ve yuksekligi itibariyle de cok normal - bagaj ufak demis miydim :-) - on gostergede orta kisim cok kolay degistiriliyor; ancak sag ve sol taraflari da ozellestirebilmeyi isterdim.3 Puan
-
3 Puan
-
Sorunun kaynağı şöförler çetesi pardon cemiyeti. Bunu neden anlamıyor millet? Bir türlü dokunamıyorlar. HEr yer de aynı standartta kaliteli baskı yaparlarsa sorun kalmayacak aslında. Sorunun ana kaynağı ve app kullanımının başlıca sebebi (sahteciler hariç) cemiyetin bastığı plakaların kalitesiz olmasından kaynaklanıyor.3 Puan
-
3 Puan
-
Kalk kalk kalk forum sağdan say! Mertol paşa geldi ayağa kalk! Hoşgeldin kıymetlimiz 👍🏻3 Puan
-
Sirada bakim var, siparisler geldi. Ngk bujiler LM 5-40 yag ve Mann filtreler Ate ön-arka disk-balata set ve el freni balatalari3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Alacağın olsun Abi. Bu salakça olduğunu tahmin ettiğim şeyi izlemiyordum, sen paylaşınca izledim, pişmanım. Keşke izlemeseydim, vakit kaybı. Hafızada yer kaybı.3 Puan
-
dedim dedim inanmadınız, noldu şimdi? Hanıma 14 şubat hediyesi bulamayınca, araba aldım W204 C200 1.8 Kompressor 184 PS 5G Tronic Avantgarde2 Puan
-
2 Puan
-
dökülen malzemeyi bilmeli, o kadar uğraşıya geçmedi ise, peynirdir süttür kandır , protein bazlı ise geçmez, oto temizleme maddeleri ile, mutfakta kullanılan malzeme lazım , kokunun kaynağı bitmedikçe üstü koku ile örtülemez2 Puan
-
2 Puan
-
Sevgili arkadaşlar, Emmi yaşlandı. Mazur görün. Nissan'ı Japon değil sanıyor herhalde. Hatta ve hatta aletin yarısı japon yarısı fransız. Dikişe falan takılmış, daha roller'dan çıkmayan 4x4'ü var, bilmiyor. He deyin geçin Nissan'ın 4x4'ü var diyorlar ama peeh. 30 tane dişli ile bi iş yapamıyor2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
şanzımanı yok kilidi var, beygiri yok mtv si var, dikişi yapışma, capon pilli kasetli walkmani de zamanında 450 dolara satardı, bu işi biliyor.2 Puan
-
Markalar bu yazılımı farklı yapabiliyor. Araç duruken, N' de X devri geçmez N' de X devri geçer P' de X devri geçmez P' de X devri geçer Ya da hareket halinde, N' de X devri geçmez N' de X devri geçer2 Puan
-
Hep böyle olur bıkarsın artık ama hemen hemen her şeyi de yaptırmış olacaksın. Satarsan alan kişi keyfini sürecek.2 Puan
-
Oy oy oy... Böyle uğraşmak kaldı mı ya. Şükür bizde şanzıman yok2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Boşta araç belli bir devri geçmez, devir kesiciye giriyorsunuz, ecu gazı kesiyor, 2700'e düşünce tekrar veriyor. Boşta devir çevirmenin hiç bir anlamı yok zaten, yapmayın.2 Puan
-
Kızım duysa yürüyerek gelirdi. 😂 Kitaba verdiği para ile matbaa açardık ya İmza günü kovalar sürekli2 Puan
-
ne yüklemiştim.... bagaj kapanma kollarına dikaat etmeyince, çıkarıp yeniden yüklemiştim, kum kovası işi bozmuştu2 Puan
-
https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/turkey/brochures/71501_QASHQAI_e-POWER_GEA_TR-02.pdf adresine gore bagaj hacimleri: Tekna: 479, Design Pack/Skypack: 424, Platinum Premium: 418 Aynen Caglar Abi, ben de Florasan ve Civic FE1 ile 5XX lt bagaj hacimleri ile geldigim icin 424 lt en azindan kagit ustunde 80 lt kayip demek.2 Puan
-
Keske bileydim abi, ben de bayagi bir guzel seriler vardi; dragonlance, forgotten realms gibi; ayrica bilimkurgu klasikleri vs. Isyerinden kitap okumayi cok seven bir arkadasima verdim, 500 kitap kadar. Konuyu da dagittim biraz, konu sahibi kusuruma bakmasin lutfen, kitap yumusak karnim :-)2 Puan
-
Tekeri sökmeyeceksiniz. Şöför tarafın sol dizinizin orda beyin var. Sigorta kutusunun sol tarafında kalıyor. Ordaki plastik parçaları sökünce görürsünüz. Resimdeki 1 numaralı parça2 Puan
-
Ben bunun 1.0 TCe LPG li modelini kiralayıp 2bin km kullandım. 4.4 lt/100 km ortalama benzin tüketimi vardı. Ki araba teslim edildiğinde 10 kmdeydi henüz. Sıfır yani. rodajı bende bitti diyebilirim. 6 ileri düz vitesti. PS: Neredeyse tüm rota otoban diyebilirim. %90 otoban %10 Paris Bruksel Amsterdam falandır.2 Puan
-
"Dayan yiğidim yetiştim!" HP = k * tork * devir hepsi bu.. netice beygirdir. NOT: Araba güzel kazasız belasız elektrikli alana kadar devam. sonra müzelik hafta sonluk dede arabası olur.2 Puan
-
Dizelden beter pislik makina. Okunmuş motor var kaputun altında2 Puan
-
Senin eline su hortumu verirsek neleri yıkayabiliceğini biliyoruz zaten Şaşırmadık..2 Puan
-
2 Puan
-
C5 ile aynı yakıtla (benzin) hiç gidemezdin ki abi ohoooo dizeldi o. Baştan başlayacaz demekki anlatmaya. Neyse. Hayırlı olsun yakışıklı araba ama nissn xtrailden başlar.2 Puan
-
2 Puan
-
Hayırlı olsun. Hiç sert fren görmesinler inşallah1 Puan
-
Vatandaş Türk, tek fark mavi kısımda TR yerine GR yazması, gümrüklerden giren yabancı araçlara ülkede kalma süresine göre hgs vs zorunlu olarak satılması lazım aslında, belki de satılıyordur. https://www.ntv.com.tr/turkiye/hakan-bilal-kutlualpten-plaka-isyani-her-yerden-kacak-geciyor-ben-oduyorum,6s2jUhGViEeN4C7wjX0uPA1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00