Skor Tablosu
Popüler İçerik
21-01-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Teşekkür ederim Servet abi. Zaten mıknatısın yeri belliydi ama olayı anladım. 🙏🏻 Tekrardan iyi ki doğdun. 😊6 Puan
-
Pc kulaklık çıkışından çıkış alıp müzik setine auxtan kabloyla gidiyordum. Öndere video ve fotoğraf attım. Önder epey dalga geçti bununla. Yok tesisat döşemişim, yok kabloyu mutfaktan dolaştırsaymışım. Birinin ayağı takılırmış falan filan. ulen dedim bende bluetooth fm verici vardı. 19 dakikada yapıp çalıştırdım. Önce demo yaptım. Baktım çok başarılı. Sonra montajını yaptım.6 Puan
-
5 Puan
-
Üstün elektronik bilgisi olan ben kıskançlık krizine girdim ya la. Nasıl düşünemedim diye. Be akabinde önce bu fikri veren Önder’e ve peşine Emmi’ye sövdüm. Pişman değilim4 Puan
-
Ahizeyi eline al. Mıknatısı ahizenin duvar ünitesinde gezdir. Çevir ses nerede kesiliyor oraya denk gelen yere ahizede yapıştır3 Puan
-
3 Puan
-
Selam Arkadaşlar ; Aracım Akü lambası yaktı ve bu sorun genelde konjektör arızası veya kömür bittiği için oluyor bosch marka alternatorler de kömür ve konjektör bir arada bulunuyor ,Alternatör hidrolik pompasından akan hidrolik yağıyla oldukça kirlenmişti rotor da bulunan bakır hidrolik sıvısıyla birleşerek katman oluşturmuştu .Yeni konjektör aldım ve alternatoru güzelce temizledim ve faaliyeti sağladım Diğer Videoları da çok yakında paylaşacağım .Faydalı olması Dileğiyle ....2 Puan
-
Kırmızı corsayı aldığımda araçta antifriz yoktu, 2000 km önce yağ bakımı yapılırken antifrizi koyduk, daha sonra kalorifer hortumu delinmiş araba su eksiltiyordu, bütün kalorifer hortumlarını değiştirdim, tekrar antifriz koydum, Geçen gün radyatöre taş atladı yolda giderken, delinmiş su damlatıyordu mecburen değişmek zorunda kaldık, dün oris marka radyatör takıldı 2400 tl ye, Termostat erken açıyordu su sıcaklığı 80 derecelerde kalıyordu, orjinal Mahle Behr marka termostat taktım, şuan su sıcaklığımız 90 stabil. Radyatör takılınca tekrar antifriz değiştirdik. 2 ayda 3 kere antifriz değiştirdik, yedek su kabının orjinalini bulamadım, bulunca onu da değiştireceğim, görüntü olarak temiz durunca hoşuma gidiyor, soğutma suyu amel defteri gibi tertemiz Akümüz cihazda %55 gösteriyordu, değişmesi gerekiyor, Üzerinde 60 amper Bosch akü vardı, 6 sene önce takılmış, garanti belgesi torpidoda duruyor, tekrardan Bosch marka 62 ah akü aldım taktım, Bilgi: Şanzımanda 2 den 1 e geçerken tıkırtı sesi geliyordu, vites atış hızı çok yavaştı, vites değişiminde far ışığı kısılıyordu, Akü değiştikten sonra Şanzımandaki tıkırtı sesleri tamamen kesildi, vites atış hızı belirgin seviyede arttı, hemen hemen tam otomatiğe yakın birşey oldu, Vites atma devri ortalama 750 devir düştü, Galiba şanzımandaki robot, akünün voltajından dolayı düzgünce çalışamıyordu, Akü sıfırlanınca şanzımandaki bütün problemlerimiz geçti. Radyatör sökerken klima gazını boşalttık, normalde 600 küsürlerde olması gereken gaz 259 çıktı, Klima gazını basarken komple tamamladık, şuanda gaz eksiksiz şekilde halledildi. Hazır uğraşıyoruz, ön taraftaki yağmur oluklarını su kanallarını komple temizledik, dal yaprak çer çöpten arındırdık, bol yağmurlu kış mevsiminde herkese tavsiye ederim ne olur ne olmaz. Saat geç oldu diye şanzıman yağı ve robotun hidrolik yağını değiştirememiştik, haftaiçi onları da halledeceğiz. Boş bi zamanda farları parlatacağım, Yavaş yavaş sıfır kondisyonuna geliyor. Cosmo jant alacaktım yazlık lastikleri cosmo ile kullanacaktım, dükkanın depodan zafiranın orjinal gm teneke jantları buldum, 5 bijon olduğu için uymuyor, bagaja koydum yarın jantçıya gidip 4 bijon oem gm corsa jantı ile takas edeceğim, bi sulu zımpara bi jant grisi boya, üstüne orjinal jant göbeği ile yazlık lastiğe hazır edeceğiz, görüntü beklentim yok cosmo jant ile şanzımanı yormayalım hafif teneke jant iyidir.2 Puan
-
Şu an finlandiyada taigo 1.0 5 vites boşline (ama koltuk ısıtmalı ve şerit takip cruise var diğer şeyler yok, park sensörü bile yok) kiraladım lastikler çivili. İlk kez çivili kullandım haliyle çok enteresan. Araç evet küçük ama geniş hissi veriyor ve kullanımı çok rahar. 5. viteste devir düşünce motor biraz hırlıyor 4 e almak gerekiyor. Bagaja 2 büyük bavul dikine olarak , artı 3 sırt çantası giriyor ve kapanıyor. Yoldan çıkarmak kolay değil karda -17 derecede her türlü riskli davranışı denedim kontrol oldukça güzel. Yakıt sarfiyatı karışıkta 5.8 yapıyorum yaklaşık 250 km kullandım. Bence tiguan kadar geniş olmasa da kendi içinde hoş bir derli topluluğu var. Arka diz mesafesi de kabul edilebilr düzeyde.2 Puan
-
biz tabii parçayı önce çıkartıp sonra bi ton maskeleyeip fıslama kafasındayız hala2 Puan
-
Geçmiş olsun. P'ye alıp bıraktığında yük şanzımana binmiyor mu diyeceğim, şanzıman yok diyeceksin. P'ye alıp el freni çekmeden bıraktığında yük dişlilere binmiyor mu? Hadi dişli de yok de de görelim2 Puan
-
Vicdanın rahatsa sorun yok, mesela bir noktadan sonra vicdanım rahat etmediği için öğretmenliği bıraktım. Üstelik kurum müdürlüğünü bırakıp havalimanında operasyon biriminin en alt seviyesinde bir işe girdim. 8 yıl oldu. Terfi ede ede ünite müdürü oldum. Her şey insan için, gerisi de nasip...2 Puan
-
Geçen hafta İspanya da dacia jogger hybrit kullandık şehir içinde. Kullanımı gayet iyi ve ekonomikti. Sandero hybrit ülkemize gelirse iyi satar.2 Puan
-
Oncelikle Allah herkese daha iyilerini nasip etsin ins. Uzun bir yazi olabilir uzgunum. 7 yillik emektar fiestayi sattiktan sonra arac arayisina basladik. Once butcemizin kisitli olmasindan dolayi ve ihtiyaclarimiza gore arac arayisinda lagunalara bakmaya basladik. Bir iki tane bulduk alalim derken uzakta oldugu icin vazgectik. Ardindan biraz borc ile farkli tarz araclara bakmaya basladik. Seat altea bunlardan birisi. Motorun lpg ile zayif kalmasi nedeni ile ondan da vazgectik. Bu arada degerli forum uyelerinede fikirlerini sordum bikmadan cevap yazdiklari icin tesekkur ederim. Cmax lara bakmaya basladik. Dusuk km onceligimizde sonunda fiyat konusunda ve km de dusuk bulunca kacirmayalim dedik atladik beylikduzune gittik. Araci ekspere soktuk. Kaporta ve diger aksamlarda problem yoktu. Ancak motorda yag oldugu icin dynoya sokamadik. Alacagimiz insan araci hemen ustaya goturdu. Yag kacaklari halledildi. Ve bir hafta sonra yine motoru dynoya soktuk ve durum 96bg cikinca tamam dedik. Pazartesi devrini alip Tuzlaya geldik. Simdilik burada keseyim baya uzun oldu. Ara ara yine sizin bu aracla ilgili tecrubelerinizden faydanlanmak isterim. Bende kendi tecrubelerimi bu konu uzerinden paylasmaya calisirim. Saygilarimla. SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Corel de parçaları renkli olarak hazırlıyorum.Çıktı alıyorum..Kartona yapıştırıp birleştiriyorum.1 Puan
-
ABS, EPS arızasını yazın arabayı yıkatınca benim aracım 2 kere verdi. Sıcak havada 1 gün yatınca arıza ışığı söndü Makinaya başlayınca arızanın sol ön abs'de olduğu görüldü. Sol tekerdeki tesisatı değiştirdiler. O günden beri arıza vermedi. Motor arıza lambası 2 seferde de yanmamıştı. ABS arızasına denk gelmiş demek ki.1 Puan
-
Yakın zamanda uğraştığım bir ihtilafla ilgili bilgi vermek istedim arkadaşlar. Kütahya’da bir araç(a aracı) kırmızıda geçip bir başka araca(b aracı) çarpıyor ve kaçıyor. B aracı, a aracının plakasını almış ve sigortasına bildiriyor. Sigorta b aracının hasarını ödüyor. Hasar 6.000 tl gibi. akabinde sigorta şirketi ödemek zorunda kaldığı 6.000 tl bedel için A aracının sahibine rücu için icra başlatacak, Plakadan sorgu yapıldığında A aracı Ayşe korkmaz(isim uydurmadır) adında birine ait olduğu tespit edilip kütahya’da yaşayan ayşe korkmaz adına icra başlatıyorlar. Derken gerçek ayşe korkmaz, (köyde yaşayan yaşlı bir teyzecik) , benim bu araçla ilgim yok, hiç arabam olmadı, icra yanlış diyerek icraya itiraz ediyor. İtirazla icra duruyor. sigorta firması durmuyor tabi, hemen itirazı kaldırmak için itirazın iptali davası açıyor. Bizim gerçek ayşe teyzeye de tebligat gönderiliyor ama ayşe teyze benim alakam yok bu arabayla diye düşündüğünden davaya gitmiyor. açılan davada mahkeme a aracının kaza tarihindeki sahibini tespit için noterler birliğine yazı gönderiyor, cevapta kaza tarihinde a aracının sahibi 12345xxxxx tc nolu Ayşe Korkmaz’dır diye cevap geliyor. Ancak sorun şurada, icra başlatılan ve davaya konu edilen ayşe korkmaz 890xxxxx tc no’lu. Özetle tc nolar farklı , isimler aynı. ancak mahkeme , gelen cevaptaki tc numarasına dikkat etmeyip davayı kabul ediyor, bir de gereksiz yere itiraz ettiği gerekçesiyle %20 de icra inkar tazminatına hükmediyor. 6.000 tl tutar, yargılama gideri- avukatlık ücreti, icra inkar tazminatı vs derken 25.000 tl oluyor. Rakam itiraz sınırı altında kaldığından , itiraz da edilemiyor şu aşamada. Mahkeme kararı kesin yani. işler bu aşamaya gelince beni haberdar ettiler. önce davacı sigortanın avukatlarına ulaşmaya çalıştım belki 10 defa aradım, sekreteri aşıp bir avukatla konuşturmadılar beni. Baktım çözüm yok, hakimle görüştüm, dedim böyle böyle hatalı işlem var, hakim “aaa hatalı karar vermişiz ama yapabileceğimiz bir şey yok” dedi. Ki kısmen haklı, hakim o aşamada hiç bir şey yapamaz. Taraf avukatı olarak yargılamanın yenilenmesi başvurusu yaptım. Bu işlemler neredeyse 2 ay sürdü. Hakim başvurumu kabul ederse, dava baştan görülecek. Haber bekliyorum şimdi. lafı çok uzattım, özetle resmi bir yazı geldiğinde elinize, işi ciddiye alın, “nasılsa benimle alakası yok , isim benzerliği var, ortaya çıkar” demeyin. Sonu tatsız olabilir. Söz konusu Hasar 6.000 tl değil de 600.000 tl olabilirdi ve pirincin taşını ayıklamak çok daha zor olabilirdi.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Sani Bey, Şaşmazda ki usta Çarşamba gel, orijinal obd cihazı ile kontrol edelim dedi. Çarşamba günü hata kodlarının resmini çeker paylaşırım.1 Puan
-
Siz bir hata kodlarını öğrenip yazabilir misiniz? Benim tahimin, sensörler her türlü değişecek. Sonra duruma göre başka parçalara geçilecek.1 Puan
-
Katalitik konvertör tıkalı olabilir. Bunu anlamak için egzozu söküp içine bakabilirler. Ancak konvertör tıkalı olsa, genelde bank2 hata vermeli. Zira o konvertör sonrası. Ayrıca diyelim ki değişti sensörler ve hala ışık yanıyor. Konvertör de değişince sönecekse, niye iş yapılmıyor?1 Puan
-
Akü kutup başını sökün, abs soketini sökün kontak spreyi ile temizleyin soketi. Önce abs soketini takın sonra akü kutup başını. Düzelmezse aklıma gelen iki seçenek var. Kopuk kablo vs var, abs yada pcm arızalı.1 Puan
-
Sistem işini olması gerektiği gibi yapmana müsade etmiyor abi. Akşam başımı yastığa rahat koyamıyordum, vebali var o işin.1 Puan
-
bunu yazılı olarak isteyin verirler ise kaymakama vermzler ise otosan a şikayet edin, azdılar iyice. arıza kodu nedir? onu bilmek lazım1 Puan
-
1 Puan
-
binilir de binilmez @Ali Darbaz pil soğutma, şarj ve rejenere etkilerde ayrıca pil yönetiminde, pil ısınma sorunu olduğu için erken bozulma durumu olabilir. Pili değiştirmek çözüm ama tasarım hatalı. Sonradan yazılımla düzelttiler. O zaman da arabanın performansı düştü. Bir sürü dava falan açıldı Honda kaybetti. Piller 2-3 sene içinde bitti. Sonradan 1.5 motorlu 3.nesil hibritler çıktı. Onlar daha iyi ama türkiyede yok galiba. Bunu yerine lpg’li araba çok daha mantıklı bence.1 Puan
-
1 Puan
-
Sordum ancak sadece arıza tespit için 4.000 TL alacaklarını ve Şubatın ilk haftasına kadar randevu veremeyeceklerini söylediler.1 Puan
-
Kurum müdürlüğünü bırakıp mevcut işyerine başladığımda maaşım %50'den daha fazla azalmıştı. Başka bir şey?1 Puan
-
Çorum da havalimanı yok hızlı treninde gelecegi meçhul. Ben öğretmenliğe devam edeceğim maalesef 😅1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Aslında çok güzel başlamışlardı. 2001 yılında Silindir kapatma yapan kam miline sahipti. O sıra daha tsi yok, hatta fsi yok 22:1 oranla çalışma oranı sağlayabiliyordu. Manuel hibritler falan satıldı amerikada. Epey de satış rakamına ulaştı. sonra aracı geliştirirken bir şeyleri yanlış yaptılar. Hem mekanik sorunsuzlukta toyota’nın gerisinde kaldı hem pil sorunu yaşadılar. Sonra koptu olay. honda ima teknolojisi diye adlandırılıyor sistem. toyota’nın şöyle bir durumu oluştu. Hibrit araba artık toyota için farklı bir motor seçeneği değil. Çoğu arabası hibrit. Bu şekilde şekilleniyor modelleri. honda hibrit seçeneğini alternatif motor seçeneği olarak gördü hep.1 Puan
-
Yaya geçidi olmayan yerde önüme atlayan yayaya çarptığım için baya gözaltı yapılmıştım. Üstelik hayati tehlike de yoktu şikayetçi olan da yoktu. Ha tamam nezaret görmedim, öğretmenlik yıllarımdı, başkomiser söyledi, polis memurları ile bir odada oturduk falan ama sonuç olarak bırakın gideyim ev bir sokak arkada lazım olursam çağırın geleyim dediğimde "hocam kusura bakmayın, bırakırsak başımıza iş alırız, haber gelsin bırakıcaz" demişlerdi. İlave; eksik yazmışım, kırık vb. de yoktu, hastaneye bizzat götürdüm. Muayeneyi ayakta yaptılar, tedbiren 6 saat müşahade altında tutalım iç kanama olursa diye dediler. O hastaneden çıkana kadar ben karakolda bekledim1 Puan
-
Faydası olur mu bilmiyorum ama aracım 1.6tdci eski nesil. Araç tamirdeyken motor yıkandı ve mazot filtresine su kaçmış. Araç yolda giderken stop ediyor. Hafif rampa çıkarken stop ediyor. Çıldırmak üzereydim. Sorunu bir türlü bulamıyorduk. Harun hocamın tavsiyesi ile mazot filtresini değiştirince sorun şak diye çözüldü. O gün bugündür sorun olmuyor.1 Puan
-
Saolasın Çağlar abi. Teşekkür ederim öncelikle. 1 hafta kadar el frensiz park ettim. Vitesteve takozla önlem alarak. Aslında şaşırdığım bir durum olmadı çünkü bir sürü yanlış kullanıma ve soğuğa ve sıcağa maruz kalıyor. Bu kadar zaman bile sağlam kalması güzel bir şey. Yaşı büyük araçlarda bu tür arızalar bana normal geliyor. Çoğu kronik sorunlar başıma bu araçta geldi. Ancak moral bozmadım araştırdık ve sorunu sizler gibi değerli dostlarımla çözdük.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Bu aletin bir gün işe yarayacağını biliyordum Müzik setimin içine sabitledim.. Uygun bir yerden 12 volt bulup enerji verdim.. Telefon ve Notebook'umdan bağlanıp sesi müzik setine aktarabiliyorum. Alet çok güzel. Stereo ve gayet başarılı.1 Puan
-
El freni için sürekli gittiğim ustam Atay abiyle sorunu konuştuk. Bu sorunun çözülecek bir sorun gibi görünüyor ilgilenmem lazım dedi. Videoları gösterdim. Bu arada Ankara'da bu sürekli yazan bir ustamız var. Onunla da iletişim halindeydim. Saolsun her aradığımda geri dönüş yaptı kendisi. Atay ustamla şöyle bir karara vardık bakacak çözemezse kutuyu Ankara'ya kargolayacaktık. Aracı kaldırdık ilk gördüğümüz problem sağ arka frene giden tel kopuktu. Hemen tel arayışına başladık. Ancak tedarikçilerde ve çıkma parça satan yerlerde bulamadık. Sonra @Harun Kocaçalışkanile @Servet Aydınabimle konuştuktan sonra Servet abi saolsun çok güzel bir fikir verdi. İstim sanayi de bir firmanın el freni teli ürettiğini ancak ismini hatırlayamadığını söyledi. Ardından firmayı bulabilmek için biraz internette bakındım ancak her hangi bir bilgiye ulaşamadım. Ardından sanayideki rastgele bir firmayı (Elektrodeha) aradım. Sorunumu anlattım. Onlar da sağ olsunlar kırmadılar ve Elkon Makineden Serkan Bey'e yönlerdi. Aradım kendisine ulaştım durumu anlattım hiç yadırgamadan beni dinledi. Araştırayım dedikten 1 saat sonra firmayı ve sahibinin iletişim bilgilerini gönderdi. Astel firmasından Oğuz Bey'e ulaştım. Cenazesi olmasına rağmen güzelce dinledi ve numune getirirsek yardımcı olabileceğini söyledi. Atay ustam ertesi gün firmaya gitti hem sağ için hem de sol için yeniden tel yaptırdık. Telleri taktıktan sonra motor kısmından ses geldiğini fark ettik ve motor kısmını açınca dişlilerden birinin hasar aldığını gördük. Yine sanayideki bir tornacıda dişlinin aynısından yaptırıp yerine taktık ve sorunsuz çalışmaya başladı. Çok şükür şu anda sorunsuz kullanıyorum. Bakalım bizi sırada nasıl maceralar bekliyor. Bu arada ustamla anlaşamadığımız bir durumumuzda var ben yağ için 5-30 diyorum o 5-40dan devam diyor. Artıları ve eksileri neler olabilir? Fikirlerinizi almak isterim. Kullandığımız marka shell. Sistem şu şekilde çalışıyor. Meraklısına.1 Puan
-
@Ali Cihangiroğlu @İlkay Başaran Ee hani nerdesiniz, araba konudan çıkınca yazmıyorsunuz, demek ki benim satışa taş koyuyordunuz ha1 Puan
-
2.Depoda gidilen mesafe 720km, kalan 110km iken ışık yandı. 50lt ile 850km ye yakın yol yapabileceğime inanıyorum. Bu da İstanbul içi için 6lt/100km'nin altına iniyor demek oluyor. Aynı güzergahları A3'te lpg ile 10,5-11lt/100km ile dolaşıyordum. Yaktığın benzini de düşünürsen nerdeyse aynı denilebilir. Daha da ölçmem. Son bilgi idi1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Abi her şey tamam da hakimin aaa yanlış karar vermişiz ama yapacak bir şey yok kısmını ben gerçekten anlayamıyorum. Tamam hata yapılabilir, kanunen de yapacak bir şey olmayabilir ama bu ciddi bir mağduriyet. Yeniden dava süreci ödenen harçlar paralar vs Ayşe Teyzecik ne yapacak. Yani kıyas kabul etmez ama Ayşe Teyzeyi ameliyat edip teyze sakat kalsa Allah korusun, ki olabilecek de bir şey. Aaaa yanlış ameliyat etmişiz ama yapacak bir şey yok gibi rahat bir cevap verse doktor ne olurdu diye düşünmeden edemiyorum. Elbette komplikasyonlar oluyor sakatlık hatta ölüm bile olabiliyor buna itirazım yok ama bu rahatlığa itirazım var onu belirtmek istedim1 Puan
-
24 Kasım da il programında sunucu idim. Vali milletvekilleri vs vs herkes var. Programı başlattım. Bileğim tir tir titriyor telefon çalıyor sanıyordum meğerse vücudum error veriyormuş nabız 3.5 atıyormuş 😅1 Puan
-
uzaktan motoru ufak sanabilirler o sıkıntı, karşı tarafa sıkıntı tabii...1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00