Skor Tablosu
Popüler İçerik
07-01-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Adam en sağda, döner kavşağa kalmış 20metre, sola dönecek normalde, ne sinyal ne bir şey kaç tane motorsikletli kazaya karışıyor bu sebeple. Bize kavşağı hybritte yapsalar çalışmaz. Yolu yapmak değil mesele , sürücüyü eğitmiyoruz çünkü.6 Puan
-
Tuzak olacak elbette. Hız tabelasına göre gidicen radar tabelasına göre değil. Ülkede bu da yanlış. Radar her yerde olabilir de olmayabilir de olmalı… korku içinde sürmelisin 🎃 Rasyonel olan budur5 Puan
-
Torku yüksek olduğu için iyi dönü… kavşağa gelmeden önce gilecek yöne göre şeridi seçip kavşaktaki şeritlere göre hızlıca ve sorunsuz ilerlemek üstüne kurulu sistem. Amerikada deneniyor3 Puan
-
1980 li yıllar Babam ile amcam yolda giderken babam arabadan ses geliyor durup kontrol ediyorlar sorun yok devam ediyorlar. Durumu ilerideki ekip arabası görüyor ve bizimkileri durduruyor ehliyet, ruhsat derken eksikleri yok illa ceza yazacaklar siz niye durdunuz sürücü değiştiniz birinizin ehliyeti yok diyorlar bizimkiler yok yapmadık, yaptınız yapmadınız iş uzuyor. En son babam yaptıysak yaptık ne olacak ikimizinde ehliyeti var deyince devam edip gidiyorlar.3 Puan
-
Hava katma değil benim bahsettiğim, görüntüsü değişiyor. Hafif makyaj yapmış kadın suratı gibi düşün3 Puan
-
Bu mantıkla alkol kontrolü de tabelalı olsun. 5 km önce tabela olsun ve alkollü isek sürücü değiştirelim.3 Puan
-
Adana-İmamoğlu-Aladağ-Kapuzbaşı-Acısu-Aladağ-Adana 280 km 180 km si asfalt, 100 km si çamur, kar birikintisi, kuru toprak, stabilize karışık. Hışım çıktı evde dinleniyorum. 😂 Asfaltta 1000 km yol yapsam bu kadar yormazdı. Sürdükçe yoruldum, yoruldukça üşüdüm, üşüdükçe keyif aldım. 🥶3 Puan
-
3 Puan
-
Uzun bir bekleyiş sonucu sizlerin sayesinde ustaya krank sensörünü değiştirttim. Aracım şuan sorunsuz çalışıyor.3 Puan
-
3 Puan
-
Abi pil işinde beklenmeyen bir devrim yaşanırsa haklısın. Tamamına katılıyorum. Bu devrimin yaşanmadığı ihtimalde hibriti ölüm döşeğinde görmüyorum ben. Öncelikle, corolla hibrit üzerinden yürüyecek olursak, arabanın performansı çok ciddi oranda kullanıcıyı memnun edebilecek nitelikte. Tamam senin arabayla kapışamaz, ama ihtiyaçlara bakmak lazım, piyasa 1.4 fire motorlu egea dolu. Performans kullanıcı çoğunluğu için çooook önemli olsa gitmediğini herkesin bildiği 1.4 egea bu kadar satılmazdı. Benim görüşüm tercihlerde bütçe, yakıt ve sorunsuzluk temel etkenler. Performans ikinci planda kalıyor ki corolla hibritin performansı atmosferik araçların çoğundan iyi. dizellerin bile bir çoğu ile boy ölçüşür. Ben pil ömrünün çok mühim olduğunu düşünmüyorum. Yarı otomatik şanzımanlar 10 yılda Tansunun pil parasından çok çok daha fazlasını harcatıyor beyindi mekatronikti kavramaydı derken. Bizim ülkemizde insanlar otomobillere servet ödediği için bilinmeyenden korkulur. O yüzden hibrit satış adetleri aynı aracın 1.6 olanından az mesela. Ama global düşünmek gerek. Globalde bu pil ulaşılabilir olduğu müddetçe sorun görmüyorum. Yakıt olarak ise söz gelimi benim 1.3 mtj'nin lt/km verisinden daha başarılı hibrit. aşırı beslemeli benzinlilerin neredeyse hepsinden daha iyi. Atmosferiklerden bahsetmiyorum bile. Teknolojik olarak ise hibritler yeterince dolu. Şirkete aldırdığım dream paketti. Adaptif cc, ön arka park sensörü, kablosuz şarj, şerit takip, aktif kaza önleme, bir sürü hava yastığı falan, çok oyuncaklıydı ve hepsi standarttı. Bir çok modelde full paket bile alsak bunların çoğu opsiyonel. Bence hibritin günümüz şartlarında tek handikapı mtvsi. O da yıllık yaptığın km ile gözardı edilebilir. Ben senede 30-35 bin km rahat çeviriyorum. 1 litre az yaksa 100 km'de 10 bin liradan fazla tasarruf etmiş olurum aşırı beslemeliye yahut dizele göre. Üstelik dizeldeki gibi dpf ve addblue dertleri yok. Dediğim gibi, pil masrafını da yarı otomatiklerin masraflarına, dizelin masraflarına falan sayabiliriz. Ama başlıktaki konuya dönecek olursak, arka koltuğun altındaki piller tutuşursa ne olur bilemedim Yarım litre fazla yaksa ısınacak aslında. @Tansu Kalafatoğlu senin arabaya webasto taktıralım? Fazladan benzin tüketmeden ısınırsın3 Puan
-
3 Puan
-
Mutfakta Lpg kullananlar, satın alım fiyatınızı kontrol edin, Aygaz tüpe 75 TL fazladan alan bayimizi mahkemeye vermeye hazırlanıyoruz, 23 aralık ta epdk tavan fiyatı 590 TL iken aygaz bayisi 665 TL ye satmış bize. şimdi geriye dönük fiyatlara bakıyorum maaşallah sektirmemiş, siz de illlere göre tavan fiyat ve satın alım fiyatlarına bakın derim. tek bayi günde 20 tüp satsa ayda 45bin TL havadan hak etmediği parayı hüpletir.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
karavancının köyde işi ne, çekecek sahil de kumsal kenarına pub caddesi çıkışına2 Puan
-
2 Puan
-
Selamlar İyi Pazarlar. Çok şükür arızayı tespit edip %100 bir şekilde cozumledik. Test aşaması bitti herhangi bir sorun yok arıza lambası da yanmiyor. Motora soğuk ve sicakta bir kaç kez kompresyon testi yapıldı gayet güzel çıktı. Tekleme arızası 2.silindirden veriyordu. Tüm kontrollerde motorun tesisatın ve ecunun sağlam olduğu sorunun benzin yakit sisteminde olduğu düşünüldüğünden dolayi çalışan bir araç daha bulundu o getirildi enjektörler galeriden söküldü bizim araca takıldı marşa bastık düzeldi araç. Sıfır alınan enjektörler arızalı çıktı diyebiliriz. Gün içinde çözümlenmesini istediğimden dolayı ( tamirciyi de bulmuşken) bendekileri ve yeni aldıklarımı enjektörcü de 1 takım olacak şekilde seçtik 1 de yedek oldu diğer 3ü çöpe gitti. Sıfır aldım orjinal aldım diye düşünmek hataya sevk etti bizi enjektör sorununu aklımızdan atmıştık çünkü tamamen atmamak gerekiyormuş günün sonunda 2 enjektör ile hiç bu zahmetler cekilmeyecek bu paralar harcanmayacakti.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Enteresan bir şey keşfettim. klavyeyi açıp melesa öpücük yazıyoruz. Dudak emojisi çıkıyor. Ona seri şekilde basınca telefon kendi kendine cümle oluşturuyor o tatlı 😻 kalbini çok sevdim 😊 sen çok tatlısın sen de beni seviyor ben sana çok aşık 🥰 olmuşum sen beni sevmiyorsun ama beni seviyorsun sen de benim aşkımsın ben senin yanında olsam da ben senin o gözlerine bakarak her gün senin için seni sevmeye de razıyım ama ben senin yanında olmayı seviyorum 🫶 aşkım 🥰 sen beni seviyor mu seviyorsun bana değer vermiyorsun ben de senin yanında olmayı tercih ettim ben sana bunu söyledim ben de senin bana değer vermen beni o şekilde çok iyi 👍 anlıyor ki seni gerçekten 😦 sevdim ama seni gerçekten 😦 sevmek için sana çok dua 🙏 etmek istedim ve sen bana bunu söyledin ya çok mutlu 😹 etti etti ama gerçekten gerçekten 😟 ben de de böyle böyle çok kötü 👎 şeyler oldu 👍 ve gerçekten 😟 ben sana kötü 🦹♀️ şeyler yaptım 😥 yani yani bu bu yüzden 😼 ben ben bu konuda gerçekten 😦 kendimi iyi 😌 hissettim ama ama gerçekten 😦 bak 👀 yani bu konuda bir şeyler yapman gerek yok bence sen bu kadar kötü 🦹♂️ biri değilim ama ama ben sana bir kere olsun beni anla ya beni bir bir2 Puan
-
Usta yoğun çalışıyor, aradan çalabildiğim fotolar. 😁 Bunlarda ustanın kendisinden.2 Puan
-
Bakım için yetkili servise gidilecek ise rakamlar üzebilir onun haricinde güvenlik konfor vs beklentileri karşılar tabiki.2 Puan
-
2 Puan
-
Plakanın kalın punto olması bence her zaman arabanın görünüşünü değiştiriyor. Dikkat ürün yerleştirme içerir2 Puan
-
Tasarım: Standart Focus’tan 3cm daha yüksek süspansiyona sahip. Ayrıca tekerlekler de daha büyük. Tavanda siyah tavan rayları ve plastik çamurluk korumaları mevcut. Spor görünüm için arkada krom çift eksoz var. Dingil mesafesi epey uzun( 270cm). Sınıfının en uzun dingil mesafelerinden biri. Ön ve arkada led farlar , stoplar standart. Arka koyu camlar hoş duruyor. 17 elmas kesim jantlar var. Ön sis farı alt kısımdan standart farların yanına konmuş. Çok canlı renkler pek yok vwler , cilo lar gibi ama gösterişli mavi bir renk var. İç Mekan: Bana biraz karanlık , kasvetli geldi ama büyük ekran( tablet) dikkat çekiyor iç mekanda. Bej renkler, renkli detaylar falan yok. Ancak sağlam ve iyi işçiliğe sahip bir iç mekan var gibi duruyor. Trimlerden pek ses gelecek gibi değil, genelde sağlam bir his veriyor. Sürücü tarafı tutamak hoşuma gitti. Bardaklıklar, eşya gözleri kullanışlı. Kapı gözleri kumaşla kaplı o da hoş olmuş. Orta ayna arkayı çok güzel gösteriyor.Otomatik karartma da güzel bir özellikmiş. Yan aynalar biraz küçük gibi, çift açılı da değil. Ön direkler biraz fazla kalın geldi bana ,görüşü kısıtlayabiliyor dönüşlerde, ön kelebek camı olmaması da görüşü azaltıyor. Arka diz mesafeyi çok iyi. Sınıfının en iyi diz mesafelerinden biri. Baş mesafesi de epey iyi. Şaft tüneli de küçük, arka ortaki yolcu da rahat. Bagaj 356 litre kapasite ile sınıfın küçüklerinden. Stepne kullanılması bagajı biraz daraltmış, bazı pazarlarda tamir kiti ile satılıyor onlarda bagaj 390 litre civarı. Benim için stepne gerekliydi. Şunu da ekleyeyim bagaj ağzı geniş, yükleme eşiği epey düşük yüklemesi rahat. Kapama kolları kullanışlı. İç mekan sessizliği bana iyi geldi. Yol sesi epey az, yüksek süratte hafif rüzgar sesi var. Benzinli motor zaten sessiz. Sürüş: Focus’un iddialı olduğu disiplin malum. Direksiyon sistemi çok güzel, şehir içinde hafif ve hassas. Yüksek süratte şerit değiştirmelerde , viraj almalarda yine harika. Virajda hafif dever varsa zaten kendiliğinden dönüyor virajı:) 3cm yükseklik farkı pek hissedilmiyor. Belki limitlerde fark edebilir. Arkada torsiyon çubuk kullanılmış , güçlü modellerde bağımsız süspansiyon da var. Bozuk yollarda faydası faydası vardır bağımsız süspansiyonun. Islak zeminde yol tutuş biraz zayıf çünkü Conti Eco6 lar pek iyi değil. Islak zeminde tutunmayı pek sevmiyor. Daha iyi bir lastiği hak ediyor. Manuel şanzıman güzel yolları biraz daha kısa olabilirdi. Geri vites mandalı iyi olmuş. Frenlerin dozlaması ve kuvveti fevkalade iyi. Motor: Motor 1.0 turbo , güvenirlik konusunda kötü bir imaja sahip, bir çok yerli ve yabancı sitede olumsuz yorumlar var. Hararet, kayış koparma sorunları biliniyor. 2014 yılında hararet sorunu çözüldüğü söyleniyor. 2019 model de triger zincirine geçilmiş. Önceki yağ içinde çalışan triger çok sorun çıkarmış. Özellikle yağı biraz geç değiştirenlerde daha fazla sorun olduğu biliniyor. Bu motorla ilgili sorunların büyük ölçüde çözüldüğünü düşünüyorum. Motor alt devirlerde yeterli tork ürettiği ve 6000 devire kadar güzel devirlendiği için keyifli bir makine. Uzun yolda normal kullanımda 5.3 litre/100 km ile yolculuk yaptım. 90-100 km ile gidilirse 4.5lara kadar düşebilir. Şehir içi( Balıkesir ) 5.5 civarı gezebildim. Bence kasa ağırlığına ( 1380kg) göre tüketim epey düşük. Güvenlik: Sağlam gövde, iyi frenler, iyi yol tutuşla güven veren bir araç. Ancak teknolojik güvenlik donanımları paket halinde opsiyon. Ben de bu donanımlar yok.1 Puan
-
Ziyarete gittik, borçlu çıktık. 😁 Ne yapar ne eder de cayarım diye düşünüp, eşeği yokuşa süreyim dedim ama; Dizayn nasıl olur ? Autocad üzerinde talebe göre dizaynı gördük, (Büyük amcalar olmasa bizimkinin hali harap aramızda kalsın. 😁) Kişiselleştirmeyi nasıl yaparız? Talepler dinlendi, karakalem çalışması yapıldı, Autocad üzerinde güncellendi. Her istediğimizi projeye dahil edebilir miyiz? Karavanın tabiatına uygun hiçbirşey gözarda edilmedi. Altyapı şu marka olmazsa dedik, derhal hazırlandı. Kimi taleplerimiz o artık demode oldu lüzumsuz denildi kabul görmedi, alternatifleri daha mutlu etti. 1 aylık Autocad demo çalışmaları neticesinde finale geldik. Yabancısı olduğum ürünler ve ilginç isimleriyle ilgili öğrendiğim iki kelimeyle artık karavan konusunda ahkam kesmeye bile başlayabilirim. 😎 Bu arada markaya slogan arama çalışmalarına da başladık. 🥳 Ben bir örneğini, yapım aşamalarının bir kısmı da dahil gördüm. 🧿 Malzeme kalitesi ve işçilik olarak gayet tatminkar ve en önemlisi kişiye özel dizayn, size lüzumsuz gelen hiçbirşey karavanınızda yer kaplamıyor. Piyasadaki hazır dizaynlara mahkum kalmıyorsunuz. Kalitenin uygun fiyatla sunulduğu, bana özel imal edilmiş şekliyle, piyasadaki “çak geç” mantığından uzak, gözümü arkada bırakmayacak, ailemle veya sevdiklerimle kamp keyfini üst düzey yaşayabileceğime inandığım bir karavan siparişi verdim. Normalde benimle ticaret zordur, kaliteye ve ürüne o kadar inandım ki, ne fiyat konusunda çökmeye ihtiyaç duydum, ne ödeme konusunda arıza çıkardım. 😂 Sabırsızlıkla tamamlanacağı günü bekliyorum. 🤗 Fancy Caravan @Sami Demirpaz1 Puan
-
1 Puan
-
İStanbulda? duracak yer bulacan he? bir de bırakacan ? geri dönünce jantı felan unuut1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
App her türlü yasak. Kameranın okuyup okumaması da bi şey değil. 2 kere durduruldum eski araçlarımda app yüzünden. Megane'da köprüde en sol şeritten önüme atlayarak çevirmişti polis. Duster'da ise rutin çevirmede aldı plaka yüzünden. İkisinde de ceza yemedim lakin olmayacağı net bir biçimde anlatıldı. Mührü göstermeme rağmen bir şey ifade etmediği, harflerin kanundaki gibi basılmasının şart olduğu söylendi. Toyota'nın harfleri de kanuna uygun değil, biliyorum. Ancak sıfır araca verilen plaka bu. Ben ne edeyim, bilemedim.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
@Ali Darbaz radar cezası yemek için yola bakmıyor olmak lazım. Ya eds işareti vardır ya da yerde üçgen şeklinde fiziki radar uyarı tabelası. Babanız tabelalara bakmıyormuş. benim yediğim radarda tuzak vardı mesela. Haksızdım ama polis o tabelayı çok pis yere koymuştu. @İlkay Başaran iller arası yollar otoban olmalı. Otobanlar yeterli mi diye anket yaptık forumda. Herkes yeterli demişti. Anlamak mümkün değil.1 Puan
-
Büyük ihtimal yarın veya pazartesi, hala araba bakıyorum ilgimi çeken bişey bulamadım1 Puan
-
Hayirlisi.. Komple gitcek normalde dayanamaz yapardım... ama Bi yanım bekle yeniye takarsın diyor.. napak sans yok bende 😫 Her harekete gectigimde biseyler oluyor.. Golfe de baktık golften golfe gecmeyelim dedik.. Yoksa agustosta orta paket almıstım..1 Puan
-
1 Puan
-
Kış şartlarına rağmen 6,6 şuan. 2-3 depo sonra düşürürüm ben onu. Sanada karmaşık geldiyse biz napak Teknolojinin her ayrıntısını bilmeye gerek yok, Audi'yi nasıl sürüyorsam bunu da öyle sürüyorum. Sadece sağ arka tekerde sıkıntı var, bakacaaazzz1 Puan
-
Vaktinde bir mütahit ile sohbet ediyorum. Emniyet şeridi hal hukuk filan. Diyor oradan gidip yediğim ceza gitmem gereken yerde kazancım yanında sivrisinek vızıltısı. Bu zihniyet için emniyet şeridi cezası araca 1 yıl el koyup kamuda kullanma olmalı. Şahsa ceza kesmeye gerek yok. Hata yapanın elinden alınacak araç bitti1 Puan
-
Aynı beklentileri karşılayan daha uygun ilk alım maliyetli ve yakıt ile bakım masrafı BMW göre daha düşük, hem bu sınıfta hem C SUV sınıfında araçlara da bakılabilir. Bu arabayla İstanbul'da 8-9 litrelerde yürürsünüz.1 Puan
-
beklenti nedir ? bmw sürüş hissi ise bir deneyin bir yerlerden bulup sürerek, sonra mini cooper deneyin1 Puan
-
1 Puan
-
ustaya bıraktım bugün soğutma suyu yenilendi antfirizi eklendi, termostatı eskiymiş antfirrizsiz binildiğinden beğenmedi usta onu değiştik capon parça ile alternatör ve klima kayışları yenilendi sabahları cayırdıyordu , bitane hortumda nemlenme varmış şanzıman yağı kaçıyormuş onu değişmiş yarında bi elektrikçiye uğrcicam 2 tane ampül patlak onları değişcez lpg ile ekonomik olarak gezmeye devam ediyoruz km 321 bin alalı 5 bin km oldu nazar değmesin seviyoruz keratayı1 Puan
-
telefonu aç, kamera video kısmına gel, eveyttt arrrrkadaşlar diye başla video çekmeye1 Puan
-
Telefon alırken öncelik işlemci olmalı. Bundan dolayı pocolar iyi tercih tam bir f/p Benim telefon(xiaomi mi 6 snapdragonun döneminin en iyi serisi var) 2018 şubat çıkışlı. 6. Sene bitti 128 gblık depolamanın 110 gbı aktif kullanılıyor. Bunların yarısı medya yarısı da program ve program ön belleği. Aktif kullanımda hiç ama hiç sorun yok parmak izinden yüz tanımasına kadar her şey stabil. Belki ilk günkü gibi değildir ama asla yavaş hissettirmiyor. Kasma donma zaten yok. Tek sorun şu ara ahizeden ses geliyor yakın zamanda değiştireceğim.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00