Skor Tablosu
Popüler İçerik
01-01-2024 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Motor Motor Kodu : HR13DDT Silindir Hacmi : 1332 cc Motor gücü : 116 kw 158 ps Maksimum Tork : 1800-3750 dd 270 Nm Silindirler : Sıralı 4 silindir. Tipi Benzinli, 4 zamanlı Çap x strok mm (inç) 72,2x81,35 (2,84x3,20) Motor hacmi cm3 (inç3) 1.332 (81,28) Rölanti devri dev/dak Xtronic 750 N konumunda Buji Standart SILZKFR8D7G Buji tırnak aralığı mm (inç) 0,7 (0,028) Kam mili tahriki Triger zincir Şanzıman X-tronic Cvt Çekiş Sistemi 4x4 Lastik basınçları Önler : 33 psi Arkalar : 30 psi Motor Yağı HR13DDT Motor için Filtresiz 5 litre, Filtreli 5.4 litre. Orijinal "NISSAN Motor Oil Synthetic Technology 5W/30 ACEA C3 RN17" önerilir. Yukarıdaki motor yağı mevcut değilse, aşağıdaki kalite ve viskoziteyi karşılamak için "NISSAN Motor Oil" veya eşdeğerini kullanın: 5W-30 ACEA C3 RN17 veya 0W-20 ACEA C5 RN17 FE Batarya Batarya tipi : Lityum-iyon Batarya kapasitesi : 0.14 kwh Batarya voltajı : 12 volt Performans Masksimum hız : 190 km 0-100 km : 9.9 saniye Süspansiyon Ön : MacPherson Tipi Amortisör, Helezon yay Arka : Çok Noktalı, Bağımsız Frenler Ön : Hava soğutmalı disk 296 mm Arka : Hava soğutmalı Disk 292 mm Boyutlar ve kapasiteler Uzunluk, genişlik, yükseklik : 4425, 1835,1625 Aks mesafesi : 2665 Taban yüksekliği : 180 Boş ağırlık minimum/maksimum : 1532/1645 kg Bagaj Hacmi Standart : 424 litre Maksimum :1398 litre Yakıt deposu : 55 litre Lastik ebatları : 235/50R19 Bakım periyotları DONANIM LİSTESİ Dış Donanım 19" alaşım jantlar Led gündüz sürüş farları Led ön farlar Led arka farlar Led ön sis farları Otomatik yana farlar Elektrikli, ısıtmalı, sinyalli yan aynalar Otomatik katlanan yan aynalar Karartılmış arka camlar Köpek balığı sırtı anten Yağmur sensörü Tavan rayı Panoramik cam tavan 85 derece açılabilen arka kapılar İç Donanım Elektrikli park freni Çift bölgeli otomatik klima Otomatik kararan iç dikiz aynası Kumaş koltuklar Deri kaplı ön konsol Deri kaplı ön kol dayama Arka kol dayama Açılabilen ön kol dayama Açılabilen arka kol dayama Ön ve arka bardaklıklar Sürücü koltuğu yükseklik ayarı Ön yolcu koltuğu yükseklik ayarı Elektrikli sürücü bel desteği Katlanabilir arka koltuk 60/40 Deri direksiyon simidi Ambiyans aydınlatma (orta konsol) Hoparlör sayısı 6 Vites kulakçıkları (paddle shifter) Krom iç kapı kolları Ön ve arka kapı iç cepleri Sürücü ve ön yolcu koltuk arkası cepleri Arka koltuk için havalandırma çıkışları Süspansiyonlu torpido kapağı Bagaj düzenleyici Bagaj aydınlatması Bagaj 12 volt güç soketi Ön konsol 1 volt güç soketi Teknoloji Bluetooth telefon bağlantısı 7.0" dijital bilgi ekranı 8.0" dokunmatik multimedya ekranı Kablolu apple carplay ve android auto Kablosuz cep telefonu şarj Akıllı anahtar - anahtarsız giriş Anahtarsız çalıştırma - start/stop Park sensörü ön ve arka Geri görüş kamerası Çok fonksiyonlu direksiyon simidi Sürüş modları : Arazi (offroad), kar, D(Standart), Eko, Sport C tipi usb baplantısı ön ve arka A tipi usb bağlantısı ön ve arka Güvenlik Abs Ebd Esp Sürücü ve yolcu hava yastığı Yan ve perde hava yastıkları Manuel Far yükseklik ayarı Yokuş kalkış destek sistemi Uzaktan kumandalı merkezi kilit Araç içi acil çağrı sistemi (e-call) Hız sabitleyici Akıllı uzun far asistanı Akıllı çarpışma önleme sistemi Önsezili akıllı çarpışma uyarı sistemi Akıllı kör nokta uyarı ve önleme sistemi Akıllı Namco imzalı uyarı sesleri İsofix İmmobilizer Lastik basınç uyarı sistemi Stepne Dipnotlar ÖNSEZİLİ AKILLI ÇARPIŞMA UYARI SİSTEMİ, Önünüzdeki iki araca kadar trafiği takip ederek, olası bir kazadan önce uyarır. Sistem, yolun ilerisinde ani bir yavaşlama algıladığında sesli ve görsel bir uyarı verir. AKILLI ÇARPIŞMA ÖNLEME SİSTEMİ Aracın önündeki araçları ve yayaları izleyerek olası çarpışmaları engellemeye yardımcı olur. ACİL DURUM ŞERİT TAKİP ASİSTANI (DİREKSİYON DESTEKLİ) istemeden şerit dışına çıkmanızı önlemeye yardımcı olan bir teknolojidir. Direksiyonu yönlendirerek şeridi ortalamanızı sağlar ve acil bir durumda fren yapar. HAFİF HİBRİT TEKNOLOJİSİ QASHQAI gelişmiş benzinli motoru ile sürüş keyfinden ödün vermeden düşük CO2 emisyonlu performans sunuyor. Daha canlı, hafif hibrit elektrik motoruyla desteklenen, iki veya dört tekerlekten çekiş seçenekleriyle tercih edilebilen bu güç ünitesinde frenleme esnasında açığa çıkan enerjiyi geri kazanan bir lityum iyon batarya yer alıyor. Model Yılı : 2023 Donanım seçenekleri model yılına göre değişiklik gösterebilmektedir. Şanzıman11 Puan
-
@Emrah Altun ve @Hasan Sancak abilerimle 2016 yılından bu yana her yıl yaptığımız cila buluşmamız var, sadece geçen sene ben askerdeyken yapamadık, onun haricinde her yıl düzenli olarak kış öncesi detaylı temizlik işlemimizi yaparız. ilk buluştuğumuz yıl ehliyetim yoktu, çantalara bezleri şampuanları koyup yürüyerek benzinliğe geldiğim dün gibi aklımda Corsanın kırmızı rengi bakımsızlıktan pembeye dönmüş, jant kapakları kırık, plastik trimleri bembeyaz olmuş içi dışı leş gibi bi haldeydi, ilk önce sonax şampuan ile 2 defa yıkandı jantlara ironout peşine pasta cila işlemine geçildi, Menzerna hard cut, 2500 med cut, 3800 finish ile bitirdik, sonra tekrardan yıkama yapıldı, en son plastik kısımlara müdahale ettik, kil ve sealing için vakit vardı ancak bende atacak bel ve bacak kalmadı, ayağım yeni iyileşiyor. Hasan abinin arabayı da yıkama peşine Sonax Hybrid NPT 3 ile cilalayıp parlattık, Emrah abinin Aracı ise sadece yıkandı, detaylı iç temizliği yapıldı, Ben arabayı satacağım diye corsaya biraz fazla muamele yaptık, yoksa her buluşmada bütün arabalara pasta atılıp detaling işlemi yapılıyor. Emrah abi günün semaverden sorumlu bakanı idi, Hasan abi mekan sahibi olarak herzamanki gibi bizi muazzam şekilde ağırladı. Evin içinde koskoca Polisaj makinasını kaybedip matkapla pasta attığımı konuda bahsetmiyoruz, Fotoğraflar gelsin Yılın son günü, sabah 6 da kalktık, gece karanlığında şafak operasyonu modunda yazlığa geçiş yaptık, Corsanın ilk hali; Kaputun yarısına polisaj işlemi Fotoğraflar Foruma yüklendiğinde kalitesi çok düşüyor. Hasan abi ve Emrah abinin araçları ile birlikte fotoğraflarımız. Buda 2016 yılında ilk buluşmamızdaki çektiğimiz fotoğraf, 8 yıl öncesi. Fotoğraflar neden kasap bıçağı ile çekilmiş gibi görünüyor anlamadım, Iphone 14 pro max ile çekildi.7 Puan
-
Epeydir bu tarafa gelmemiştim. Biraz geç çıktık çok uzaklaşmadım. Bu iyi oldu, baya işime yarayacak. Kapalı ama ılık bi hava var, 15' civarında. Çay çabuk bitti ya Benden çok yedi bu yaramaz Güneş batmak üzere, dönüş zamanı, daha motoru yıkıycam6 Puan
-
4 Puan
-
3 Puan
-
Şöyle bir fotosu olsun. Araba hanımın olunca onun arabayı yikayabildim 😅 Küçük diye aldık ama çokta farkı yok gibi. Yavaş yavaş eksiklerini de görüyorum. Plaka ledinin biri ve iç tavan lambasının ledi kesmiş 12 tane sipariş ettim. Onun bahanesi ile kendi aracımın eksiklerini de gideriyorum 😬 Vites aydınlatma şart. Orta bölüm gece çok karanlık. Orijinalde vites aydınlatma yok bireysel çözüm üreteceğim. Ambiyans aydınlatma gerçekten önemli imiş Opelden geçince farkı hissediyorum.3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Mesela bakıyorum sağda hibrit corolla varsa sağa. Solda varsa sola. Adam hipotermi geçirmesin az yakacam diye uğraşırken. İnsanlık ölmedi.3 Puan
-
Merhaba çok değerli dostlar, az önce akaryakıta 3 liralık bir ötv güncellemesi yapılacağı haberi yayınlandı. Cumhurbaşkanımız umarım bu zammı kaldıracaktır , kaldırmazsa hayırlı işler olsun dilerim.2 Puan
-
2 Puan
-
Çağlar abi, 6dct250 kodlu getrag şanzımanı kuru tip kavramalı modeli bu, motor soğutma suyuyla bağlantısı yok.2 Puan
-
2 Puan
-
2017 megane hb kullandım bir süre, garantili idi. bir çok ufak tefek kronik sorunu vardı garantiden hallolan. reno garantisi iyiyidi o dönem. nereden ses gelse servise gittim hemen garantiden değişti ki buna @Sani Gerşon beyin dediği led sararması dahil. bastırıp iki farı garantiden değiştirmiştim . demem o ki garantiyi sonuna kadar kullanın. hayırlı uğurlu olsun.2 Puan
-
Yıl 2024, bir Türk ve Belçikalının konuştuğu teknolojik parça. Avrupalıların bizi kıskanma sebebi budur. 1988 model kadete eklenen parça.2 Puan
-
136 kg, 88 cm sele yüksekliği. Benim boyum da o kadar ama botla falan idare edebiliyorsun. Beykoz, Bozhane civarı. Harita kaydetmedim. 47X3+6XF Beykoz, İstanbul2 Puan
-
2 Puan
-
belçikada 2007 model arabaların parçasın mı tamir ediyormuş bu çok usta olan usta2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Abi petrolcu bi abimiz, adı lazım değil, o içeriden bilgi veriyor Bekleyin bence.2 Puan
-
duruma göre yatırıyorsun yani. Üfleme şeysini. Çubuğunu. Yani hani mazgaldaki yönlendiriciyi demek istiyorum.2 Puan
-
2 Puan
-
Membran. Onu en iyisinden al geri kalanı pek mühim değil. İsterse 5 filtre denenden olsun. Yeterli. Geri kalanı laf kalabalığı. Altta bulunanlar sırası ile 5 mikron, karbon , 1 mikron. İlerde degisecegin bunlar. Bunlarin içinde de 5 mikron asıl kirlenen. Yani ilk filtre. Kesinlikle tanklı alacaksın. Metal tanklı ve 10 litre. Su durduğu için tadı bozulmuyor. Giriş filtresi aşırı pis olursa tadı bozulur kokar. Tanktaki su 10 litre zaten duracak kadar vakti yok. Aldığın damacana da su ne kadar bekliyor dolduktan sonra ? Kullanacağın yere göre. Basınç zayıf ise kesinlikle gerekli. Ama normal şebeke basıncı fazlası 2-4 bar yeterli. Ayrı olandan al. Hem daha ucuz hem arıza durumunda az baş ağrısı olur. Açık tipler Universal. Kaliteyi içindeki filtre ve dıştaki plastik malzeme belirliyor. Tıp nerede ise hep aynı. Pis su çıkışı, temiz su girişi, tank girişi, musluk çıkışı. 30 dakka ararsan yada klavuz varsa takacağın bunlar. 4 hortum, birkaç vida. Hortumlar otomatik geçme zaten Al artık yazarken yoruldum2 Puan
-
Göbeğim biraz küçüldü sanki. 5 tane şınav çekemezken tek seferde 20-25 çekebiliyorum artık.2 Puan
-
2 Puan
-
Babam sonunda Yahyalı’ya götürdü bu mobileti. Bu yaz motorunu sıfırladık aletin. Bi gerildi şöyle.. Dedim niye geriliyorsun? Sen karışma adettendir dedi Şimdi akıyor maşallah.. Nasipse babam köy içinde binecek..2 Puan
-
Klasik Ali abi. Mercedes E den başlar der clio alır. Emeklilikte clioya takılanlar Ect2 Puan
-
Artık kameraları sabitleme derdi yok Özellikle de en çok kullanmam gereken ağaç dallarında işime yarayacağını umuyorum.2 Puan
-
Abi yağ şanzımandan başka bir yere gitmiyor motor suyu da şanzımana girmiyor. Sadece beynin ufak bir yerinden geçiyor yağ. Kavraması da kuru tip.1 Puan
-
Sanayi bozuk araç sever. Şanzıman yağı da değişmezler. 5-30 yerine 10-40 koyarlarvs vs1 Puan
-
1 Puan
-
Su arıtma cihazlarının hepsinin çalışma mantığı aynı. En önemli parçası mebran. LG 80GPD mebranı kullanan herhangi bir arıtma cihazı alabilirsiniz. Mebranı kaliteli 3 binlik arıtma cihazı işinizi fazlası ile görür. Marka cihazlara gereksiz fazla para vermenin anlamı yok. Pompayı ise yüksek katta oturuyor ve musluk suyu tazyikli gelmiyorsa kullanmanız gerekiyor. Bendeki arıtma cihazında aşağıdaki filtreler var. TDS ölçtüğümde 22-26 arası çıkıyor. Çeşme suyu 278 çıkıyor.1 Puan
-
Yoğuşma oluyor. Zaten olmasa, fren hidroliği kontrol kalemi niye yapsınlar1 Puan
-
Araba japon ustalarla buluşuyoruz. Ama ne yaptığımızı söylemem1 Puan
-
hepsi aynı. ters ozmos filtreleri bir harika. biz yıllardır iş ve evde kullanıyoruz.1 Puan
-
Su arıtma kullanmaya 2000 başında ihlas ile başladık. Çünkü şebeke suyu kirliliği sebebiyle, çocuklar hastalıktan kurtulamaz olmuştu. 2019 senesinden bu yana yaklaşık 2000 tl fiyata "royal green" pompalı sistem ile devam ediyoruz. Pompalı sistemin avantajı, basınç yanında atık su miktarı da ciddi oranda azalıyor. Fakat fiyatları asgari ücretin epey üzerine çıkmış. Damacana suların kalitesi de şebeke suyunun epey gerisinde kalır. Yakınlarınızda servis-satış merkezi olan bir marka tercih edebilirsiniz. Önemli olan fitrelerin kalitesidir. Filtre fiyatında cimri olmayın, kasa vs teferruat.1 Puan
-
İlk yapılacak evin su basıncına göre motorlu veya motorsuz seçim yapmak. Ben açık kasalı almıştım. Sorun çıkmadı. Filtreleri kendim değiştiriyorum.1 Puan
-
Ben iki yıldır kullanıyorum. İçme ve çay için. Filtre değişimi saatini üç defa sıfırlayıp değişimi yapıyorum. Çeşme suyu daha iyi burada. Filtre ömrüne tesiri fazla. Ph etkisi de var1 Puan
-
1 Puan
-
1. Bütün filtreler önemli. Filtreleri kullanım zamanı değişken. En mühim ana filtre. İlk kullanımda 2 yıl sonra değişim oluyordu. Ben hemen her yıl değiştiriyorum. 2. Eğer tanktaki su çok bekliyorsa tadında değişim olabilir fakat su kullanıldıkça yenileniyor. Ayrıca uzun süreli tatil dönüşlerinde zaten suyu açıp tankı 1-2 sefer boşaltmak gerekir. 3. Bilmiyorum. 4. Ayrı muslukta kullanmaya alıştığım için şu an bana daha iyi geliyor. 5. Markadan markaya değişen filtreler de mevcut aynı filtreden kullanan da var. Öğrenirsen zaman bulduğunda kendin de değiştirebilirsin. 6. Bence işi bilene montaj yaptır.1 Puan
-
Yıl biterken güzel bir etkinlik oldu. Hasan'ın ekmek parası için gurbet ellere gitmek zorunda kalması organizasyonu zorlasa da 3 günlük Samsun ziyaretinde bize zaman ayırabildi sağolsun. Vesile ile benim arabanın şöför ve şöför arkasındaki havuz paspası kaldırıp elektrik süpürgesi ile çekerken döşemenin komple ıslak hatta bastırınca göl gibi bulduğumu da buradan yazayım. Halı yıkama makinesi ile suyu çektim 1 litreye yakın su çıktı. Belki fc5 üstatları vardır forumda bir hal yol gösterir de bir çare bulabiliriz. Son anda bana çıkan bu kötü süprizden dolayı bende mod düşüklüğü oldu. Sadece 1 tam köfte ekmek yiyebildim. 2024 yılında geleneksel buluşmada görüşmek üzere.1 Puan
-
Fiyatları yukarı taşır depolama dürtüleri.. 1 senelik gıdayı 1 haftada almaya kalkarsan fiyatlar ne olur??? Sonra da iyi ki depolamışım arttı dersin..1 Puan
-
Ne güzel 300-500 mtv ödüyordum. Vicdansızca 7024 lira yazmışlar bana.1 Puan
-
Suyu ısıtmıyor mazgalın arkasında rezistans var. Sen katarin i eksik etme torpidodan. Senin torpido gözünde soğutma da yoktur şimdi1 Puan
-
1 Puan
-
6777 km yi de devirdik, sabahları iklimlendirmenin yanı sıra camdaki buzu çözme de çok enerji tüketiyor, günde %10 şarj yiyor yolculuğumuz Geçende sucuk partisine gelirken de yolda birisi atladı arabanın önüne, 2.350 vereyim diye ısrar ısrar, üzerine sürdüm, yine de yapıştı kaportaya. Aman dikkat edin, bir gün sizin de kaputunuza yapışabilir, 135le gittim düşmedi, duvara vurdum, kurtuldum sonunda1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
İkinci gün Kahvaltı ve ardından köyde bir turlama. Fotoğraf müzesi de varmış. Ardından hazırlanıp yola çıkıyoruz. Benzini de yol üstünde bir yerden alırız diye düşünmüştüm ama malesef haritaya bakmadım. Ketenlik yaylasına doğru son köyde birinden 1.5 lt benzini depoya koyuyoruz, artık tırmanışa başlayabiliriz. Ketenlik yaylasına varıp otomobil geçişini izin verilmeyen yola devam ediyoruz ve bir çeşme başında yemek molası veriyoruz. Zamanımız azaldı karanlığa kalmamak için devam etmemiz lazım. Yolun daha ne kadar devam edeceğini de bilmiyorum. Bir yerlerden aşağıdaki köylerden bir tanesini ineceğiz. Uludağ'ın güney sırtlarından devam eden bu ara yol gerçekten çok ama çok güzeldi. Dağdan inen kar sularının açtığı yarıklardan geçiyoruz. İnişe geçilen son noktaya varıp aşağıya doğru köylere devam ediyorum. Belki daha da ilerlenebilirdi ama çok da riske etmiyorum. Bölgede yoğun miktarda ağaç kesimi var çok güzel gazlamalık yollardan geçtim. Videoları sonra derleyeceğim. Hava iyice soğudu ve güneş batmaya başladı artık otele geri dönüş zamanı.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00