Skor Tablosu
Popüler İçerik
26-11-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Twingoda müzik dinlerken bass biraz eksik kalıyordu. Hoparlör tercihlerimi yanlış yaptım sanırım. Bu eksikliği gidermek için indirim ve şubatta ödeme fırsatı ile ufak bir güncelleme yaptım sisteme. 4x60rms ufak bir amfi aldım. 2 kanala oval pioneerleri diğer 2 kanala subwooferi bağladım. Subwooferimiz bu 20 cm yer dar olunca bu kadar oldu. Araç ufak olduğu için bass tatmin ediyor. Birde araç kamerası aldım 70mai m300 modelinden. Tavan lambasının plastik kısmı içerisine yapıştırdım usb aparatını parçalayıp. Kontağa bağlı olan cam tavan düğmesinden paralel aldım.9 Puan
-
Tasarım: Standart Focus’tan 3cm daha yüksek süspansiyona sahip. Ayrıca tekerlekler de daha büyük. Tavanda siyah tavan rayları ve plastik çamurluk korumaları mevcut. Spor görünüm için arkada krom çift eksoz var. Dingil mesafesi epey uzun( 270cm). Sınıfının en uzun dingil mesafelerinden biri. Ön ve arkada led farlar , stoplar standart. Arka koyu camlar hoş duruyor. 17 elmas kesim jantlar var. Ön sis farı alt kısımdan standart farların yanına konmuş. Çok canlı renkler pek yok vwler , cilo lar gibi ama gösterişli mavi bir renk var. İç Mekan: Bana biraz karanlık , kasvetli geldi ama büyük ekran( tablet) dikkat çekiyor iç mekanda. Bej renkler, renkli detaylar falan yok. Ancak sağlam ve iyi işçiliğe sahip bir iç mekan var gibi duruyor. Trimlerden pek ses gelecek gibi değil, genelde sağlam bir his veriyor. Sürücü tarafı tutamak hoşuma gitti. Bardaklıklar, eşya gözleri kullanışlı. Kapı gözleri kumaşla kaplı o da hoş olmuş. Orta ayna arkayı çok güzel gösteriyor.Otomatik karartma da güzel bir özellikmiş. Yan aynalar biraz küçük gibi, çift açılı da değil. Ön direkler biraz fazla kalın geldi bana ,görüşü kısıtlayabiliyor dönüşlerde, ön kelebek camı olmaması da görüşü azaltıyor. Arka diz mesafeyi çok iyi. Sınıfının en iyi diz mesafelerinden biri. Baş mesafesi de epey iyi. Şaft tüneli de küçük, arka ortaki yolcu da rahat. Bagaj 356 litre kapasite ile sınıfın küçüklerinden. Stepne kullanılması bagajı biraz daraltmış, bazı pazarlarda tamir kiti ile satılıyor onlarda bagaj 390 litre civarı. Benim için stepne gerekliydi. Şunu da ekleyeyim bagaj ağzı geniş, yükleme eşiği epey düşük yüklemesi rahat. Kapama kolları kullanışlı. İç mekan sessizliği bana iyi geldi. Yol sesi epey az, yüksek süratte hafif rüzgar sesi var. Benzinli motor zaten sessiz. Sürüş: Focus’un iddialı olduğu disiplin malum. Direksiyon sistemi çok güzel, şehir içinde hafif ve hassas. Yüksek süratte şerit değiştirmelerde , viraj almalarda yine harika. Virajda hafif dever varsa zaten kendiliğinden dönüyor virajı:) 3cm yükseklik farkı pek hissedilmiyor. Belki limitlerde fark edebilir. Arkada torsiyon çubuk kullanılmış , güçlü modellerde bağımsız süspansiyon da var. Bozuk yollarda faydası faydası vardır bağımsız süspansiyonun. Islak zeminde yol tutuş biraz zayıf çünkü Conti Eco6 lar pek iyi değil. Islak zeminde tutunmayı pek sevmiyor. Daha iyi bir lastiği hak ediyor. Manuel şanzıman güzel yolları biraz daha kısa olabilirdi. Geri vites mandalı iyi olmuş. Frenlerin dozlaması ve kuvveti fevkalade iyi. Motor: Motor 1.0 turbo , güvenirlik konusunda kötü bir imaja sahip, bir çok yerli ve yabancı sitede olumsuz yorumlar var. Hararet, kayış koparma sorunları biliniyor. 2014 yılında hararet sorunu çözüldüğü söyleniyor. 2019 model de triger zincirine geçilmiş. Önceki yağ içinde çalışan triger çok sorun çıkarmış. Özellikle yağı biraz geç değiştirenlerde daha fazla sorun olduğu biliniyor. Bu motorla ilgili sorunların büyük ölçüde çözüldüğünü düşünüyorum. Motor alt devirlerde yeterli tork ürettiği ve 6000 devire kadar güzel devirlendiği için keyifli bir makine. Uzun yolda normal kullanımda 5.3 litre/100 km ile yolculuk yaptım. 90-100 km ile gidilirse 4.5lara kadar düşebilir. Şehir içi( Balıkesir ) 5.5 civarı gezebildim. Bence kasa ağırlığına ( 1380kg) göre tüketim epey düşük. Güvenlik: Sağlam gövde, iyi frenler, iyi yol tutuşla güven veren bir araç. Ancak teknolojik güvenlik donanımları paket halinde opsiyon. Ben de bu donanımlar yok.8 Puan
-
Kalorifer dahil bir çok işlem tabletten yapılıyor. Z kuşağı için iyi olabilir. Tesla benzeri ekran diye. Bizler için biraz kullanımı zor. Alışkanlık lazım.6 Puan
-
Herkese merhaba, Şehir içinde kullanmak üzere 2022 model, 28 bin kmde, boya ve değişeni olmayan CVT şanzımanlı, 1.2 atmosferik motor Space Star aldım. 680 bin TL'ye. Evin 2. aracı. 71 beygir ve 102 nm tork sahibi. Araçta gözüme batan tek sorun belirli yerlerde paslanma olması. Diskler, kampanalar ve kaput içindeki bazı vidalar, bir de motora yakın birkaç parça pas tutmuş. Zannedersem döküm parçalar paslanmış hızlıca. Eski sahibi Zonguldak'ta gaz çıkarma sahasında çalışmış 1 yıl boyunca ve deniz etkisiyle paslanmış diyebiliriz. Expertiz de herhangi bir sorun yaratmayacağını ifade etti. Sizce bu kritik bir problem yaratır mı? Aracın artı ve eksilerini yazıyorum. Artıları: -Aracın ortalama yakıtı şehir içinde sakin kullanımda 4,5-5 litre. En yoğun trafikte 6.5 litre benzin tüketimini gördüm en fazla. 300 kmdir kullanıyorum. -Araç yerden fazlasıyla yüksek. Diz ve baş mesafeleri hem önde hem de arka tarafta çok iyi. İçi gerçekten ferah. -Araçta 6 airbag, güçlendirilmiş çelik yapısı var. Tokluk olarak Honda ve Corolla'ya göre daha iyi. -Torku bana fazlasıyla yetiyor. Cevizlidere'nin her yokuşundan inip çıkıyorum rahatça. Sport modu da tatminkar. Freni ise idare eder. -Ankara'da yetkili servisi mevcut. 5 yıl/100 bin km garantili. Temsa distribütörü. Eksileri: -Bagajı küçük. -Multimedia cihazı demode. İç tasarımı eskicek. -İlave güvenlik özellikleri Türkiye paketinden çıkartılmış. Örneğin çarpışma önleyici. -Yedek parçları nispeten pahalı. -Orjinal lastik ebadı 1755/55/15 bana küçük geliyor. Yol tutuşu için 195/50/15'e yükseltmek istiyorum. Ama süspansiyonlar zaten sert. Yanak incelince neler olur bilemiyorum. Sizlerden kullanan oldu mu? Neler düşünüyorsunuz?4 Puan
-
4 Puan
-
Yanlış düşünüyorsun @Tansu Kalafatoğluna göre hybrid dışındaki büyün turbo ve lpg li araçları erkenden ölüyor, @Ali Cihangiroğluna görede bütün hybrid ler ölü ama priuslar 20~30 yıldır dünyada az yakarak dolaşıyor. Bu ikisini bir araya getirip @Servet Aydınna havale etmek lazım.4 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Brandaya gerek kalmadan sifir maliyetle Ali beyin cozume ulaşmasi an meselesi. Yine kendi actigi yardim konusunda yine kendisi çözüme ulaşacak...3 Puan
-
Bugün 1.0 T-gdi olanı kullandım. Motor ve vites hoşuma gitti. Süspansiyonlar sert ve yalıtım zayıf. Yarın eksper ve serviste problem çıkmazsa aracı alacağız.3 Puan
-
branda iç mekan dış mekan olarak 2ye ayrılır. dış mekan brandası pahalıdır. sen de almazsın zaten, o yüzden boşver.3 Puan
-
3 Puan
-
Naylon ya da naylon kaplı branda zararlıdır. Altta kalan nem buharlaşamayacağı için boyaya zarar verebilir diye düşünüyorum. İlla ki alınacaksa bez branda alınsa iyi olur.3 Puan
-
3 Puan
-
teşekkürler bildiğimiz kadarını paylaşıyoruz faydası olursa ne ala parmağını ön kapı üstü birleşim yerine koysana çok eğlenceli3 Puan
-
3 Puan
-
Maslak sanayi osman ustaya götürdüm sorun buji kablosundaymış değiştirdik ve düzeldi herkese teşekkür ederim3 Puan
-
Sis çerçeveleri yapıştırıldı. Kendi içinde üstünde 3m yazan bant vardı ama ben o çift taraflı banta güven duymadığım için 3 nokta dayson silikon la yapıştırdım Ön tampon altı difüzörün montajı yapıldı, vidalı alt muhafaza ile birleştirildi. Kaput koruma yeniden parlak siyaha boyandı verniklendi. Olmazsa olmazımız yarara ayna kapakları takıldı.3 Puan
-
Burasını biraz ihmal ettik. Malum akaryakıt durmuyor durdurululamıyor. Gelelim yapılanlara... Ön davlumbazları değiştirdim. Daha önceki arabalarım gibi zahmetli değil, tekeri söktükten sonra içdeki bazı cihavataları ve geçme yerlerin çıkarttığınız zaman kolayca dışarı alabiliyorsunuz. Tabi tekerin büyük ve çamurluğun geniş olması size çalışma alanında kolaylık sağlıyor. Hazır davlumbazlar sökülmüşken sis farının birinin camı kırıktı. Almıştım ama depoda duruyordu onu da değiştirelim dedim. Bu arkadaşlarda yardımcılarım...3 Puan
-
Gerginle kırsalda takıldık. 3 5 yerde altı vurunca iyice gerildi. Barajda su kalmamış. Merdivenler aşağı kadar iniyor gövdeden. İndik ama çıkmak zor oldu. Yüzüklerin efendisi 3 minas morgul merdivenleri gibi. Kıymetlimiz yanımızda hüküm dağına gidiyoruz.2 Puan
-
2 Puan
-
Toyota Alj yetkili serviste değişime 600 TL ödedik lastik oteli dahil Özel lastikçiler 300-400 arası.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Merhaba Durumu tekrar değerlendirmek ve arabayı bilinçli kullanarak sürmek için 75 kmlik bir parkur yaptım. Darlık barajına gidip geldim. Bu benim arabayla yaptığım en uzun sürüşlerimden biriydi. Sanılanın aksine nedense arabanın hatırladığımdan ( en son 1 ay önce böyle bir sürüş yapmıştım) çok daha iyi bir yol tutuşu olduğunu gördüm. Bundan 2 ay önce Üçüncü köprü yolunda arabanın köprü yolunda altına dolan rüzgarla sağa sola kayması durumunu kesinlikle yaşamadım. Dışarda ciddi bir rüzgar olmasına rağmen sürüş boyunca bunu hissetmedim. Ne zaman resim çekmek için durup kapıyı açtım o zaman vücuduma vuran şiddetli rüzgarı hissettim. Arabaya tekrar bir şans tanıyıp, bir süre daha beraber takılmaya karar verdim. İlan hakkım yandığı için fiyatını 15 bin "Duygusal bağ koparma" parası daha ekleyip güncelledim. Tamir ettiğim klimasının motor ısındıktan sonra arabayı 22 derecede sabit tutması , bunu çok güzel yerine getirmesi, bana verdiği "başarı" hissi hoşuma gitti. Çin malı lastiklerimle bilinçli yaptığım sert virajlardan savrulma ve arkasının gelmesi durumu yaşamadım. Bir defa ESP devreye girdiğinde net olarak hissettim. Arabanın fren balataları yeni değiştiği için frene basınca durmayacak gibi oluyordu. ben 1 aya yakın arabayı kullanmadım, babam bu süre zarfında 500 km kadar kullanmıştı. Tekrar frenleri değerlendirmek istediğimde çok farklı bir sonuçla karşılaştım. gayet güzel frenler tutmaya başlamıştı. İlk zamanlar yaşadığım arabanın altımdan kayıp gittiği hissi tamamen ortadan kalkmıştı. Bu 75 km sonbahar gezisi arabamı yeniden değerlendirmek için güzel bir vesile oldu. Bana 4,7 litre benzine maliyeti oldu . Debriyaj konusuna gelirsek, artık kavrama noktasına alıştığım için arabanın yığılması durumunu neredeyse ortadan kalktı. Arabanın yığılması durumu benim ile debriyaj arasındaki senkronun tutmamasından kaynaklı olduğunu anladım. Egea kullanmanın verdiği bir deformasyon varmış. Her neyse arabaya tek kuruş masaraf yapmaktan caydım , cevap verenlere teşekkür ederim.2 Puan
-
2 Puan
-
yol tuutş kabiliyetinde bu yükseklik işi genelde yanlış anlaşılır o yüzden, her yere daha yakın olan daha iyi yol tutar demek değildir ondan. A sütünün esnemesi bile fark ettirir olayı, mesela ben renkli, homojenliği/yük endeksi belirsiz bir bir yaya para yatıracağıma kule gergisini tercih ederdim.2 Puan
-
Evren bey aracınız tekrar hayırlı uğurlu olsun. Güzel günlerde kullanın. Sormak istediğim bir kaç husus var. Ilki vw 4 silindir 1.2 motorda turbo 1.400 devirden sonra devreye giriyor ve fazla bir bosluk hissettirmiyor hizlanma pamuk gibi pürüzsüz ancak vw 3 silindir 1.0 motorlarda 2.000 devre kadar boşluk var ve bu can sıkıcı bir durum. 1.0 eco boost motorlarda turbo boşluğu nasıl hizlanma kaç devirde başlayor ? Ikinci sorum tam emin olmamakla beraber bu motorlarda triger eskiden kayışlı iken şimdi zincirliye mi dönülmüş .2 Puan
-
2 Puan
-
Alişan bey bir sürücü olarak sizden ricam ne takarsanız takın karşıdan gelen aracın sürücüsünü rahatsız etmeyecek olan mümkünse pahalı fakat trafik kurallarına uygun olanı takın. Trafikte arkamdan gelen apaçilerin beyaz ışığından bıktım usandım. Inanin bu tip suruculer nedeniyle aracimin arkasina gece arkadan gelenin gözünü kör etmeye yetecek kuvvette en ucuz çakma zenonlardan taktirmayi planliyorum.2 Puan
-
Şasi yeterince rijit değil, aynı kasadan şirkette kullanıyorduk, burkuluyor araba resmen. Altı çok yüksek, hele arkası daha da yüksek. Arabanın kendisi de dar ve yüksek zaten. Ne kadar uğraşırsan uğraş baban "bu olmuş" demeyecek. Bence boşa para harcama. Satıp aynı motorlu cilyo alınabilir mesela, kıyaslarsak çok iyidir sembole göre. Bu arada, alırken yol tutmadığını bilmiyor muydun? Bu grubun en kötü yol tutanıdır sembol. 301-egea hatta linea bile daha iyidir symbolden. Hatta öyle hissettirmiyor ama aslında fena değil yol tutuşu derler. Biz 5 yıl kullandık. Kötü hissettirirdi yol tutuşta, gerçekten de yanal rüzgarlarda şeride tutunmak zor olurdu, virajlarda önü ayrı arkası ayrı tepki verirdi zorlarsan. Ama 1.5 dci 90'lıktı bizdeki. Güzel giderdi ve az yakardı. Her viteste bir kafa kaldırırdı.2 Puan
-
4 enjektörlü. 8 tane varsa diğer 4’ü söküp satayım. Zira bi işe yaramıyor ☺️2 Puan
-
Maslakta meshur bi lastikci passatin direksiyonu sinyal ve silecek koluna gore ayarlamisti. Silecek kolu yere paralel olmadigi icin direksiyon sola bakiyordu. Ertesi gün sabahin köründe geri gidip düzelttirmek zorunda kalmistim. Direksiyona terazi koyan usta candir. Adresi paylas da lazim olursa gidelim2 Puan
-
Allah daha iyilerini nasip etsin hocam. En 4x4 ünden en premiumundan olsun inşallah. 🤗 Çirkin mirkin. İdare ediyoruz işte. 😂 Sağol kardeşim. Daha iyileri senin olsun.2 Puan
-
2 Puan
-
egzoza veya egzoz manifoltuna su gelmiştir. altta muhafaza yoksa normal durum2 Puan
-
2 Puan
-
Araba km 77 de olduğunu anlayıp daha mı iyi tutuyor. Dynoda olduğunu anlayıp emisyon kısan ev gibi mi Reno ile fiat böyledir. Ncaptan her modeli 5 yıldız alır amaan ncap derler. Para konuşur falan. Alfa 159 en iyi yol tutan araba seçilir o yıl için hatta saaba platform verir. Saab düzeltti derler. Derler derler. Ncap hikaye reno naylon çöp diyen ali abi renoya geçince öve öve koyacak yer bulamadı ki b sınıfı araba kökünde. Birde lpg mutfakta olur deyip lpgye geçince candır cılar var Ev yazmışım wv olacak en üstteki. Ev beni andı.2 Puan
-
km77 videolarındaki savuşturma görüntüleri başka , yolda giderkenki yol tutuş hakimiyeti istikrarı başkadır, mesela her manevrada aynı davranmayan arabalar dahi var. suspansiyon tasarım işi komple araba tasarımının yarısı diyebiliriz. 1mm. değişklik tüm gövdeyi etkiler.2 Puan
-
Devam edelim Spiral ağzına takılı tel fırça bazı yerlerde zımpara bazı yerlerde taşlama kullanarak paslardan temizledim römorku Fakat stop yerleri bir türlü kafama yatmıyordu... Boya öncesi astar uyguladım Ürün bu. Rulo fırça kullandım ve her noktaya girdim2 Puan
-
Yer yer paslanmalar baş göstermişti Elimizi çabuk tutup, paslardan kurtulup boyamamız gerekiyordu. Bu arada sipariş verdiğim krikolu destek tekeri (şeytan teker, fırıldak) de gelmişti. Çok mühim bir donanım olduğunu aslında olmazsa olmaz olduğunu şöyle anladık. Bahçeye parke taş getirmiştim ve römork yüklü iken araçtan çıkarmam geriyordu. Ortalama 500-600 kq ağırlığındaki römorka yüklendim ama yemedi. Beli sakalatlamamak adına fazla zorlamadım alta araç krikosu takolar filan derken ancak araçtan ayırdım. Yüklü veya ağır malzemeyi elle sökmek yerine bu krikolu ayak ile rahatça römoku çıkarabiliyorum, ayrıca römorku ferdi olarak bir yerden bir yere taşımak için sadece ittirmek yeterli oluyor. İnsanları gerçekten anlamıyorum, çokta kızıyorum, sahiplerini bulsam bir temiz döverim yani. Bu hayvancağızı benim bahçenin yakınlarına terk edip gitmişler. Bakamayacaksanız niye alıyorsunuz kardeşim, almayın hayvanın hayatını da rezil etmeyin. Bu tür ev hayvanları doğal yaşam alanlarında, yemek yiyip su içemezler hatta hayatta bile kalamazlar. Pazar günü gelip bahçenin kapısından içeri girdim beni karşıladı ve sanki benden yardım ister gibi karşıma gelip böyle baktı bana. Bahçede köpekler için mama vardı ama diğer köpekler yüzünden yiyememişti açtı, yağmur ertesi idi ve ıslaktı. Aldık hemen. ilk iş kuruladım, gözünde problem vardı, aradan ıslak mendik ile temizledim, mama verip suyunu içirdik. Karnı doymuş neşelenmişti ama gözündeki probleme gönlüm el vermemişti, bahçeyi de sahiplenmiş bizim yanımızdan hiç bir yere gitmiyordu. Veteriner olan kuzenimi aradım, resimlerini çekip yolladık, yarım saat sonra elinde bir damla ile geldi. Düzenli olarak bir hafta günde iki kez olacak şekilde damlatmamı söyledi öyle de yaptık. Bir haftanın sonunda gözleri iyileşmiş temizlenmiş sağlığı yerine gelmiş ve koşup oynayan şeker bir şeye dönüştü. Kimseye vermeye niyetim yoktu, hayatının sonuna kadar bizimle yaşayabilirdi. Birkaç gün sonra veteriner kuzenim kontrol için geldiğinde. Bana ver bunu dedi. Benden iyi bakacağı kesindi altı gitti her an yanında evde işyerinde arabasında. Geçen hafta ziyaretine gittim halinden çok memnundu.2 Puan
-
Sonra römork işlerine başladım. Römorku alırken boyasız almıştım kendim boyayacaktım fakat bahçe işleri vs derken bir tülü elimiz değmedi Kullanmak zorunda kalıyordum ve uğraşamıyordum İlk olarak soketi bağladım, çeki demirinin montajını kendim yaptığım için elektrik soketini bağlamamıştım. Daha önce konusunu açtım, bir karavan getirme işinde lazım olunca bağlantısını yaptım. Arka stoplardan şemada olduğu gibi ilaveledim. 7 pin universal soket şeması. Lazım olur. Çeki demiri topuzunun yanındaki çakar değil. Led projektör, geri vites aydınlatması zayıf olduğu için çeki demiri ne montajladım.2 Puan
-
Selam arkadaşlar. Malumunuz üzere C5 ile 4 yılı aşan mutlu bir birlikteliğimiz oldu. Her ne kadar C5 ile bir birimizden ayrılmak istemesek de ki hala kullanıyorum, yeni bir araçla yol yapma vakti gelmişti. Bir gece ansızın Çağlar'ı bana araç ararken buldum. Sana Qashqai alıyorum dedi. Daha önce de aynı şeyi iki defa mondeo için, bir defa da yine qashqai için yapmıştı. Gitmiş bakmış beğenmiş, pazarlığını yapmış, bana da gidip görüp rengini seçmek kaldı. Qashqai teknik olarak ılımlı olduğum bir araç idi, zaman zaman kendimi 2015 modellerine falan bakarken yakaladığım oluyordu. Rengi Metalik gri olarak seçtim. Araç bayide hazırmış. müracaatımızı yaptık, imkan tanınan maksimum krediyi de kullanarak aracı aldık. Araçtaki motor bildiğimiz 1.3 turbo reno motorunun nissan ile geliştirilerek kullanılan versiyonu. Şanzıman tork konvertörlü CVT, ancak eski cvt ler gibi değil, vitesler kademeli çalışıyor. Henüz, son hız, yol tutuş, veya ciddi bir yakıt tüketimi verisi elde edecek kadar kullanımım olmadı. Gördüğüm kadarıyla araç yakıyor ama gidiyor da. Helal olsun dediriyor. 4x4 sistemi bildiğimiz eski qashqaideki gibi akıllı otomatik. Gerektiğinde 50/50 4x4 çeker. gerekmediğinde önden çekişli. Arazi, kar, standart, eko, sport şeklinde sürüş modları var. Donanım seviyesi orta paket. Bir üst modelini almak isterdim ancak bütçem el vermedi. a Donanım listesine şu linkten ulaşabilirsiniz. Bagajı C5'ten küçük, boyu C5'ten kısa bir araç. Ben sevdim. Herkese daha iyileri nasip olsun.1 Puan
-
distribütörü zayıf olmasa en az +100-150 bin tl öderdiniz, güzel marka. lastiklere bence ilişmeyin performans kaybı çok olur, getirisinden çok götürür1 Puan
-
1 Puan
-
10 kasım 2018 de bu görselle açmışım konuyu 25 Kasım 2023 Kışlık lastiklerini taktırdım. 10 kasım 2018 de bu görselle açmışım konuyu 25 Kasım 2023 Kışlık lastiklerini taktırdım.1 Puan
-
Olm arabada duman yok. Nereden çıkacak bu duman. Niye söz veriyorsun pardon sesli oldu1 Puan
-
Bir hafta sonra Aracımız da aşağıdaki km ye gelmişti. Yine aynı markanın parlak siyah boyasını aldım. Ürün bu Yine fırça ve rulo kullanıyorum, bundaki amacım astar ve boya katmanlarının mümkün olduğunca kalın olmasını sağlamak. Zaten tineri de az kullanıyorum hem tek seferde kapatmamı sağlıyor hemde boya taşıma sonrası oluşacak çiziklere dayanıklı oluyor.1 Puan
-
Adam para harcayacak yer arıyor, boşver takılma. Ben astra g de düzelttirdim hiç de sorun olmadı Konu sayibisine gelsin1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00