İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

  1. Hasan Karabekiroglu

    Hasan Karabekiroglu

    Bölüm Sorumlusu


    • Puan

      46

    • Mesaj

      6.211


  2. Çağlar Bayur

    Çağlar Bayur

    Gold Üye


    • Puan

      26

    • Mesaj

      99.646


  3. Evren Erakçora

    Evren Erakçora

    Gold Üye


    • Puan

      26

    • Mesaj

      16.048


  4. İlkay Başaran

    İlkay Başaran

    Gold Üye


    • Puan

      16

    • Mesaj

      10.291


Popüler İçerik

25-11-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Tasarım: Standart Focus’tan 3cm daha yüksek süspansiyona sahip. Ayrıca tekerlekler de daha büyük. Tavanda siyah tavan rayları ve plastik çamurluk korumaları mevcut. Spor görünüm için arkada krom çift eksoz var. Dingil mesafesi epey uzun( 270cm). Sınıfının en uzun dingil mesafelerinden biri. Ön ve arkada led farlar , stoplar standart. Arka koyu camlar hoş duruyor. 17 elmas kesim jantlar var. Ön sis farı alt kısımdan standart farların yanına konmuş. Çok canlı renkler pek yok vwler , cilo lar gibi ama gösterişli mavi bir renk var. İç Mekan: Bana biraz karanlık , kasvetli geldi ama büyük ekran( tablet) dikkat çekiyor iç mekanda. Bej renkler, renkli detaylar falan yok. Ancak sağlam ve iyi işçiliğe sahip bir iç mekan var gibi duruyor. Trimlerden pek ses gelecek gibi değil, genelde sağlam bir his veriyor. Sürücü tarafı tutamak hoşuma gitti. Bardaklıklar, eşya gözleri kullanışlı. Kapı gözleri kumaşla kaplı o da hoş olmuş. Orta ayna arkayı çok güzel gösteriyor.Otomatik karartma da güzel bir özellikmiş. Yan aynalar biraz küçük gibi, çift açılı da değil. Ön direkler biraz fazla kalın geldi bana ,görüşü kısıtlayabiliyor dönüşlerde, ön kelebek camı olmaması da görüşü azaltıyor. Arka diz mesafeyi çok iyi. Sınıfının en iyi diz mesafelerinden biri. Baş mesafesi de epey iyi. Şaft tüneli de küçük, arka ortaki yolcu da rahat. Bagaj 356 litre kapasite ile sınıfın küçüklerinden. Stepne kullanılması bagajı biraz daraltmış, bazı pazarlarda tamir kiti ile satılıyor onlarda bagaj 390 litre civarı. Benim için stepne gerekliydi. Şunu da ekleyeyim bagaj ağzı geniş, yükleme eşiği epey düşük yüklemesi rahat. Kapama kolları kullanışlı. İç mekan sessizliği bana iyi geldi. Yol sesi epey az, yüksek süratte hafif rüzgar sesi var. Benzinli motor zaten sessiz. Sürüş: Focus’un iddialı olduğu disiplin malum. Direksiyon sistemi çok güzel, şehir içinde hafif ve hassas. Yüksek süratte şerit değiştirmelerde , viraj almalarda yine harika. Virajda hafif dever varsa zaten kendiliğinden dönüyor virajı:) 3cm yükseklik farkı pek hissedilmiyor. Belki limitlerde fark edebilir. Arkada torsiyon çubuk kullanılmış , güçlü modellerde bağımsız süspansiyon da var. Bozuk yollarda faydası faydası vardır bağımsız süspansiyonun. Islak zeminde yol tutuş biraz zayıf çünkü Conti Eco6 lar pek iyi değil. Islak zeminde tutunmayı pek sevmiyor. Daha iyi bir lastiği hak ediyor. Manuel şanzıman güzel yolları biraz daha kısa olabilirdi. Geri vites mandalı iyi olmuş. Frenlerin dozlaması ve kuvveti fevkalade iyi. Motor: Motor 1.0 turbo , güvenirlik konusunda kötü bir imaja sahip, bir çok yerli ve yabancı sitede olumsuz yorumlar var. Hararet, kayış koparma sorunları biliniyor. 2014 yılında hararet sorunu çözüldüğü söyleniyor. 2019 model de triger zincirine geçilmiş. Önceki yağ içinde çalışan triger çok sorun çıkarmış. Özellikle yağı biraz geç değiştirenlerde daha fazla sorun olduğu biliniyor. Bu motorla ilgili sorunların büyük ölçüde çözüldüğünü düşünüyorum. Motor alt devirlerde yeterli tork ürettiği ve 6000 devire kadar güzel devirlendiği için keyifli bir makine. Uzun yolda normal kullanımda 5.3 litre/100 km ile yolculuk yaptım. 90-100 km ile gidilirse 4.5lara kadar düşebilir. Şehir içi( Balıkesir ) 5.5 civarı gezebildim. Bence kasa ağırlığına ( 1380kg) göre tüketim epey düşük. Güvenlik: Sağlam gövde, iyi frenler, iyi yol tutuşla güven veren bir araç. Ancak teknolojik güvenlik donanımları paket halinde opsiyon. Ben de bu donanımlar yok.
    23 Puan
  2. Yer yer paslanmalar baş göstermişti Elimizi çabuk tutup, paslardan kurtulup boyamamız gerekiyordu. Bu arada sipariş verdiğim krikolu destek tekeri (şeytan teker, fırıldak) de gelmişti. Çok mühim bir donanım olduğunu aslında olmazsa olmaz olduğunu şöyle anladık. Bahçeye parke taş getirmiştim ve römork yüklü iken araçtan çıkarmam geriyordu. Ortalama 500-600 kq ağırlığındaki römorka yüklendim ama yemedi. Beli sakalatlamamak adına fazla zorlamadım alta araç krikosu takolar filan derken ancak araçtan ayırdım. Yüklü veya ağır malzemeyi elle sökmek yerine bu krikolu ayak ile rahatça römoku çıkarabiliyorum, ayrıca römorku ferdi olarak bir yerden bir yere taşımak için sadece ittirmek yeterli oluyor. İnsanları gerçekten anlamıyorum, çokta kızıyorum, sahiplerini bulsam bir temiz döverim yani. Bu hayvancağızı benim bahçenin yakınlarına terk edip gitmişler. Bakamayacaksanız niye alıyorsunuz kardeşim, almayın hayvanın hayatını da rezil etmeyin. Bu tür ev hayvanları doğal yaşam alanlarında, yemek yiyip su içemezler hatta hayatta bile kalamazlar. Pazar günü gelip bahçenin kapısından içeri girdim beni karşıladı ve sanki benden yardım ister gibi karşıma gelip böyle baktı bana. Bahçede köpekler için mama vardı ama diğer köpekler yüzünden yiyememişti açtı, yağmur ertesi idi ve ıslaktı. Aldık hemen. ilk iş kuruladım, gözünde problem vardı, aradan ıslak mendik ile temizledim, mama verip suyunu içirdik. Karnı doymuş neşelenmişti ama gözündeki probleme gönlüm el vermemişti, bahçeyi de sahiplenmiş bizim yanımızdan hiç bir yere gitmiyordu. Veteriner olan kuzenimi aradım, resimlerini çekip yolladık, yarım saat sonra elinde bir damla ile geldi. Düzenli olarak bir hafta günde iki kez olacak şekilde damlatmamı söyledi öyle de yaptık. Bir haftanın sonunda gözleri iyileşmiş temizlenmiş sağlığı yerine gelmiş ve koşup oynayan şeker bir şeye dönüştü. Kimseye vermeye niyetim yoktu, hayatının sonuna kadar bizimle yaşayabilirdi. Birkaç gün sonra veteriner kuzenim kontrol için geldiğinde. Bana ver bunu dedi. Benden iyi bakacağı kesindi altı gitti her an yanında evde işyerinde arabasında. Geçen hafta ziyaretine gittim halinden çok memnundu.
    8 Puan
  3. Burasını biraz ihmal ettik. Malum akaryakıt durmuyor durdurululamıyor. Gelelim yapılanlara... Ön davlumbazları değiştirdim. Daha önceki arabalarım gibi zahmetli değil, tekeri söktükten sonra içdeki bazı cihavataları ve geçme yerlerin çıkarttığınız zaman kolayca dışarı alabiliyorsunuz. Tabi tekerin büyük ve çamurluğun geniş olması size çalışma alanında kolaylık sağlıyor. Hazır davlumbazlar sökülmüşken sis farının birinin camı kırıktı. Almıştım ama depoda duruyordu onu da değiştirelim dedim. Bu arkadaşlarda yardımcılarım...
    8 Puan
  4. Hatay depreminde yıkılan binalar ile hasarsız binanın mimarisi hatta mimarı aynı ama mühendisi farklıydı. Birinde 100 ölü var diğerinde çatlak yok. İş mimaride değil mühendislikte. Lada samaranın 3 kapılısı ile 5 kapılısının yol tutuşu farklıdır çünkü b sütununun şaseye bağlantı yeri farklıdır.
    7 Puan
  5. Bir hafta sonra Aracımız da aşağıdaki km ye gelmişti. Yine aynı markanın parlak siyah boyasını aldım. Ürün bu Yine fırça ve rulo kullanıyorum, bundaki amacım astar ve boya katmanlarının mümkün olduğunca kalın olmasını sağlamak. Zaten tineri de az kullanıyorum hem tek seferde kapatmamı sağlıyor hemde boya taşıma sonrası oluşacak çiziklere dayanıklı oluyor.
    6 Puan
  6. Sis çerçeveleri yapıştırıldı. Kendi içinde üstünde 3m yazan bant vardı ama ben o çift taraflı banta güven duymadığım için 3 nokta dayson silikon la yapıştırdım Ön tampon altı difüzörün montajı yapıldı, vidalı alt muhafaza ile birleştirildi. Kaput koruma yeniden parlak siyaha boyandı verniklendi. Olmazsa olmazımız yarara ayna kapakları takıldı.
    6 Puan
  7. 6 Puan
  8. Sonra römork işlerine başladım. Römorku alırken boyasız almıştım kendim boyayacaktım fakat bahçe işleri vs derken bir tülü elimiz değmedi Kullanmak zorunda kalıyordum ve uğraşamıyordum İlk olarak soketi bağladım, çeki demirinin montajını kendim yaptığım için elektrik soketini bağlamamıştım. Daha önce konusunu açtım, bir karavan getirme işinde lazım olunca bağlantısını yaptım. Arka stoplardan şemada olduğu gibi ilaveledim. 7 pin universal soket şeması. Lazım olur. Çeki demiri topuzunun yanındaki çakar değil. Led projektör, geri vites aydınlatması zayıf olduğu için çeki demiri ne montajladım.
    5 Puan
  9. Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. Hibrit stop abi. Fordun geliştirdiği yeni bir özellik. Trafik durumuna göre sağı veya solu yakıyor. Ampül ömrünü uzatmak içinmiş. Sıkışık trafikte her ikisini birden yakıp iç stopları kapatıyor. Meselaa yanii
    4 Puan
  10. Araba km 77 de olduğunu anlayıp daha mı iyi tutuyor. Dynoda olduğunu anlayıp emisyon kısan ev gibi mi Reno ile fiat böyledir. Ncaptan her modeli 5 yıldız alır amaan ncap derler. Para konuşur falan. Alfa 159 en iyi yol tutan araba seçilir o yıl için hatta saaba platform verir. Saab düzeltti derler. Derler derler. Ncap hikaye reno naylon çöp diyen ali abi renoya geçince öve öve koyacak yer bulamadı ki b sınıfı araba kökünde. Birde lpg mutfakta olur deyip lpgye geçince candır cılar var Ev yazmışım wv olacak en üstteki. Ev beni andı.
    4 Puan
  11. Devam edelim Spiral ağzına takılı tel fırça bazı yerlerde zımpara bazı yerlerde taşlama kullanarak paslardan temizledim römorku Fakat stop yerleri bir türlü kafama yatmıyordu... Boya öncesi astar uyguladım Ürün bu. Rulo fırça kullandım ve her noktaya girdim
    4 Puan
  12. Yeni jant geldi montajı yapıldı. Hazır gidilmişken bütün tekerlerin balansları yenilendi Şimdi süzülüyor araba.
    4 Puan
  13. Bir Gün değil Hergün Elleri Öpülesi Ögretmenlerimizin Günü Kutlu Olsun.
    4 Puan
  14. Clio 5 olacak ama aliminimum. 5 ten başlar unutma
    3 Puan
  15. Tabi arada talihsizliklerde yaşıyorum. Römorkun lastiğinin biri patlamıştı. Fazla uzağa gitmeyim yakındaki lastikçide halledeyim dedim Gitti lastik patlağı tamir edildi fakat lastikçi arkadaşımız bijonları elindeki havalı tabanca ile caaarttt diye poryaya sıktıkları için, poryanın bijon yuvaları yalama olmuştu. Römorkun porya çiftli kullanıma uygun. Nasıl ? Porya üzerinde hem 4x100 aralığında yuva hem de 3x122 atalığında yuva var. Yani hem tofaş jantı hem renault jantı kullanılabilir. Lastikçi 4x100 ü yalama edince bizde yedekteki 3x122 lere geçiş yaptık. İlerde süprüz olacak.
    3 Puan
  16. Hee yapacak, nöbetçi tamirci buldu beraber parçacıya dükkan açtırmaya gittiler.
    2 Puan
  17. @Sani Gerşon meşale falan getir bari. Alana gelmeden yol kenarında egzozun oraya yapıştırırız. Ya da kaput altına. Üff o daha sansasyon yapar
    2 Puan
  18. Doğrudur ama her araba öyle demekki bu iyi birşey. Araçlar rastgele bayiden parasıyla satın alınıyor çünkü. Araba yolla da test edek demiyorlar. O tr de oluyor. Mesela santral beton karma suyu numunesini biz alıp yolluyoruz üniversiteye. Belki erikli koydum? Hadi hunday sac kaynattı 3 lü. Ford neden yapmamış. Kaynatıp iyi puan alsaymış?
    2 Puan
  19. Yaş ilerledi, normaldir.
    2 Puan
  20. fitestir o , vites olsa duramazdık mavi hapı alayım
    2 Puan
  21. otomotive yeni bir soluk katmış olman heyecan verici
    2 Puan
  22. Satış danışmanı vites yok demişti 😂
    2 Puan
  23. bozuluyor da noırmal olarak var olan ğarçaya yok demiyoruz genelde olmayan parça ile olan parçanın tam olarak birlşetiği yer mi
    2 Puan
  24. niyet ettim piston çalışsın deyince çalışıyor yani tofaş gibi mi baskı ayağı arızalanırsa şanzıman komple mi değişiyor? pardon motor vesile ille disk değil sanırım o
    2 Puan
  25. Tüm Sürprizi bozdun yaa.. Okadar da ss almıstım 😂 kalp atısı 120, 10 dakkadır hareketsiz.. Tövbeler olsun 😂 Abi sen birde o kadar cocukla ugrasip eve gelenle uğraşmak nasıl bisey birde onu bi bilsen 😂
    2 Puan
  26. 70 le gidiyorsun zaten neyi iyileştireceksşn. Kullanım tarzın mı yanlış?
    2 Puan
  27. Geçen bir facebook grubunda 3.0 TDI için 10w60 öneren gördüm, 200 bini geçmişse 5w30 ince gelir 10w60 kullan yazmış. Ben de altına usulca 10w60 da ince gelebilir 20w50 kullanın, hem 10w60 çok pahalıdır yazdım.
    2 Puan
  28. emin miyiz? Mpi diyor. Kappa 2’de hem port hem direkt enjeksiyon var mı
    1 Puan
  29. 2500km az ucuz olan alınıp geçilebilir ama yıl farkı, motor farkı, km farkı da var, 1.0 tercih edilebilir.
    1 Puan
  30. çıkacak, laf dendi, artık öyle böyle bişi çıkacak, kaburga dolması yersem unutabilirim ama
    1 Puan
  31. sabah bir gor camlardaki buzu. 2 ay hep ayni hal. hava karanlik, camlar yerler buz, ne o cucuklar okula gidip birseyler ogrenecek...
    1 Puan
  32. Ebattan dolayı Lassa pahalıydı, evet. 3100 tl dedi tanesine.
    1 Puan
  33. 1 Puan
  34. Lassa güncel fiyatlara baktınız mı? Yerli lastik diye önceliyoruz ama maalesef pahalı.
    1 Puan
  35. Hayvan sevgini bilirim iyi yaptın. Diğer işlemler için bana ne …
    1 Puan
  36. birini çıkardım. 5’i duruyor. Hava 18-20 derece
    1 Puan
  37. o poryayı üreteni tebrik etmeli acaip iyi bir fikirmiş
    1 Puan
  38. nasil olacak soguk testi? mesela kisin benim termos 5 ay filan buz gibi tutuyor bagajda.
    1 Puan
  39. Yardımcılara bayıldım.
    1 Puan
  40. Çirkin.... Nereden buluyor sunuz bunları....
    1 Puan
  41. Clionun geyik testi puanı baya iyi
    1 Puan
  42. https://pergarage.com/clio-grandtour-iv-kh_kb12pk-46-334848-10217?srsltid=AfmBOooe850_KxRF_iXmiQAYg5KvlaWG1UTZZj-T_4Z0fotZH4WFT7VNpiA başlangıcı 55 bin olan bir iyileştirmeye muadil olarak işe yararsa mucize olur 2 tur at sıfırı ile... ayudiyi salona alırsın
    1 Puan
  43. Bu arabaya bir tane airspeed indicator koyup V1 hızını geçmeden kullanırsam sorun kalmaz gibi olacak.
    1 Puan
  44. yani pejo mındar abi, gömüyor muyuz
    1 Puan
  45. Pilleri dolu togg ile Erzincan dan yola çıkılıyor, Refahiye ye gelince piller %67 Sivas'a varmadan şarj istasyonu yok. Erzincan'a geri dönülüyor dizel volvo s40 ile yola devam ediliyor. Kasım 2023.
    1 Puan
  46. Çok teşekkür ederiz Alpay bey. Ben de başta Başöğretmen Mustafa Kemal ATATÜRK olmak üzere tüm öğretmenlerimizin öğretmenler gününü kutlarım. İnşallah gelecekteki güzel günlerin, güçlü Türkiye'nin iyi eğitimden geçtiğini insanlarımız anlar.
    1 Puan
  47. 2004 Fiesta ile 210.000 KM 'deyim. Uzun zamandır 5w30 LiquiMoly Special Tech F kullanıyorum.
    1 Puan
  48. continental wintercontact ts 870 205/55r16 serisiyle yola devam 10.500 tl
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...