Skor Tablosu
Popüler İçerik
11-11-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
7 Puan
-
İlk izlenimim: Direksiyon sistemi çok hoş, Motor yeterli, Alt devirlerde biraz titreşimli (1300 devir altı) ama genel sessiz. Vites oranları aşırı uzun ,dizel gibi. Aynalar biraz küçük geldi, 13inç tablet biraz karışık ve gereksiz büyük gibi geldi bana, Klima ayarlama için bile tablete girmek gerekmesi iyi değil bence, Frenler ve manuel şanzıman yine keyifli.7 Puan
-
Merhabalar. Öncelikle @M.Volkan Vurulkan 'a çok teşekkür ederim bilgi/belgeleri ve süreçleri bizimle paylaştığı için. Onun bilgilendirmesi sayesinde 2 aylık süreç sonunda Otosan ve Ankara'daki yetkili servis tarafından garanti kapsamında sandık motor değişimi için onay çıktı!! Süreci anlatacak olursam, İlk olarak yaşadığım şikayeti Volkan Bey'in paylaştığı ilgili TSB ve CSP'lerle birlikte hem Ford Otosan'a hem de yurtdışı fabrikalara mail ortamında ilettim. Otosan ertesi gün telefonla arayarak, aracı Ankara'da olduğum için Ankara'daki yetkili servise götürmemi ve tespit yapılması gerektiğini bildirdiler. Ben de 11 Eylül tarihinde aracımı servise teslim ettim. Aracım 2016 model ve 140bin km'de. İlk başta aracımın garanti kapsamında olmadığını, daha sonra ise yağ bakımlarının hepsini yetkili serviste yapmadığım için iyi niyete girmeyeceğini belirttiler. Ben TSB'leri çıktı alarak gitmiştim. Ancak hiç belgelere bakma ihtiyacı bile hissetmediler. Tsb'lerin Türkiye'de geçerli olmayacağını bile söylediler. Ancak ben kararlı bir şekilde söz konusu yaşanan sorunun yağ bakımları ile ilgili olmadığını, fabrikasyon hata olduğunu üstüne basa basa dile getirdim. 8 yaş ve 160bin km doldurmamış araçlarda ücretsiz motor değişimi yapılması gerektiğini defalarca dile getirdim. Otosan ile yazışacaklarını ve ona istinaden işlem yapılacağını bildirdiler. Gel zaman git zaman 2 aylık süreç geçti ben de tabi arabasız kaldım ama yılmadım. Servisin yoğunluğu sebebiyle ve garanti biriminin de birtakım motorda kontrol için talepleri olduğunu ve rapor istediklerinden dolayı bu kadar uzun sürdüğünü bildirdiler. Bu 2 aylık süreç içerisinde zaman zaman Otosan'a mail attım sürecin sonuçlanması için. Servis tarafından motor açıldığında bloğun çatlak olduğu tespit edildi! Farklı bir şey beklenmiyordu zaten! 2 aylık süreç sonunda servis ve daha sonra Otosan tarafından aranarak garanti kapsamında sandık motor değişimi gerçekleşeceğini bildirdiler. Gerçekten çok mutlu olduğum bir andı! Zira yetkili serviste motorun fiyatı 300 küsür bin tl civarındaymış! Bu arada değişen motorun yeni nesil tasarımı yenilenmiş bloğa sahip olduğunu teyit ettim. Sanıyorum 10 gün içinde teslimat gerçekleşir. Bu arada tabi garanti kapsamına girdiğinden yetkili servisten ikame araç talep ettim ve talebim kabul edildi. Sonuç olarak, belgelerle birlikte kararlı bir şekilde yetkili servise ve Otosan'a ifade edilmesi gerekiyor. Biraz da sabırlı olmak gerekiyor. Umarım bu sorunu yaşayan herkese ışık ve fikir olmuştur.7 Puan
-
Dün bu arabayla Antalya’ya git gel yaptık. 300+300 toplam 600 km. Şehir içinde de kullandık. Forumda konuları bir karıştırdım sonrasında ama elektrikli araçlar hakkında çok az konu olduğunu gördüm. Ve bu seyahatten sonra elektrikli araçları biraz daha konuşmak gerektiğini düşündüm. Murat Bey’e Togg çıktı çıkalı zaten Togg’la yatıp kalkıyoruz gerçi ama o konuyu başka araçlarla bulandırmak istemiyorum şahsen. Togg’un yeri başkadır:) Biz dönelim Mg4’e. Arkadaşta daha önce Zs vardı ve menzili az diye Mg4 Luxury modeline geçti. Kendisi Niğdeli olunca ilk sorum memlekete gidip gidemediği oldu. Zs ile gittim dedi şaşırdım.. Isparta’da kahvaltı, Konya’da öğle yemeği, 45’er dakika şarj ediyorum yetiyordu dedi. Evin çatısına 30 metrekare güneş enerjisi sistemi kurmuş, Fethiye-Dalaman 40 km git gel 80 km yolu neredeyse bedava yapıyormuş.. Depolama yapmadığı için bazen gece şarj ediyormuş ama ona da zamanlı sayaç bağlamış akşam 10- sabah 6 arası uygun tarifeden şarj ediyormuş.. Aracın sürüşü çok kolay. Oturumu koltuğun kavrayışı, fren gaz dozajı on numara. Tek fark ettiğim ayağı komple gazdan çektiğinde rejenerasyon yaptığı için, yığılan bir araba gibi yavaşlıyor. Onu da gaz pedalına hafif dokunarak ayarlıyorsunuz. Süzülürken bile enerji topluyor bu sayede.. Arkadaşın dediğine göre ağırlık altta olduğu için savrulma da olmuyor ki bunu gördüm. Ayrıca ağırlığı çok güzel dengelemişler ön arka eşit ağırlıkta, bu da yol tutuşa çok iyi etki ediyor. 0-100 7 küsur saniye ki bu epey yeterli. Basarsan gidiyor, çok kötü enerji harcamıyor. Koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma mevcut, über clio gibi aktif ön pancur var kapanıp açılan cinsten, içerinin sıcaklığını ayarlamak çok zor değil. Isı pompası denen şey aynı klima gibi hem ısıtma hem soğutmada başarılı. Sürücünün önünde küçük bir ekran var yine de her şeyi orada görmek mümkün. Asıl işleri ortadaki ekrandan yapıyoruz ve çalışması epey hızlı. Ekranın önünde dokunmatik olmayan bir kaç tuş var ekrana da komut verebiliyor bu nedenle klima paneline geçiş çok kolay oluyor. Antalya’dan çıkarken 402 km %92 gibi bir şeydi. Fethiye’ye dönünce hala 150 km gibi bir range vardı. Ki dönüşte yolun büyük bir kısmında 130-140 aşağısına pek düşmedik.. Araç içi epey sessiz malum sadece yol sesi alıyorduk. Fakat alıştığımız araçlar gibi kapı içlerinde kumaş falan yok, hafif ve ucuz olsun diye sanırım.. Bence bu araçların en büyük handikapı motor sesinin olmaması. Zira en küçük bir çıtırtıyı duyuyorsunuz.. 1,5 gibi bi fiyata almıştı sanırım. Fakat fabrikası Tayvan’a taşınırsa biraz daha uygun olacakmış. Bakımı 24.000 km’de sadece polen filtresi değiştirmekten ibaret.. Hoş servis ona da iyi geçiriyormuş ama olsun daha fazla geçirecek bir şey yok araçta:) Sanırım bu araç biraz aklımı elektriklilere doğru çeldi.. Bakalım bu elektrik sevdası nerelere kadar gidecek. https://www.mg-turkey.com/tr/mg4.html6 Puan
-
Bugün sanayi günüydü Km 199825 Total 5 30 ineo esc yağ Orjinal yağ ve mazot filtresi Filtron marka hava ve polen filtresi Bosch ön disk bsg ön balata işçilikle beraber 4.500 tl tutunca benimde nutkum tutuldu Önceki bakımda herşeyi orjinal kullanmışlar. durmaya yakın bazen frenden değişik bir uğultu geliyordu. Eski sahibi son zamanlarda fazla kullanmamış, 2 muayene arası 10 12 bin km gibi bir yol yapılmış. Balatalarda sanırım eskidiği için sertleşmiş. Diskde fatura bardı birazda incelmişti. Aldığımda bu kadar ince değildi sanırım. Aradan çıkarıverdim onlarıda.4 Puan
-
Çok teşekkürler. Teşekkürler Mehmet Hocam. Teşekkürler. Teşekkürler. Teşekkürler. Fiesta dan sonra epey geniş geldi hocam. 270cm dingil mesafesi var, hissediliyor. Teşekkürler. Teşekkürler. Siz de alırsınız inşallah, ben beğendim. Teşekkürler Abi. Fiyatlar uygun bence de. Teşekkürler. Eksik olmayın. Bugün biraz daha kullandım. Kalorifer kontrol gerçekten zor yahu. Ekran büyük ama kontrolün ayrı bir düğme ile yapılması çok daha iyi olurdu. Direksiyon çok hassas, çok hoş. İç mekan epey geniş. Bagaj sınıf ortalaması altında. Epey sessiz gibi. Start stop çok güzel çalışıyor.3 Puan
-
3 Puan
-
800 km gidip 5 dakika mola verip bi 800 km gitmek ne kadar gerekli onu da değerlendirmek lazım. İmkanım olsa ve MTV garabeti olmasa model Y almak isterdim. Bence elektige geçmenin tam zamanı. Hatta geç bile kaldık.3 Puan
-
Güncel pillerde atılım yapacak teknoloji yok. Tesla bile pil kapasitesini artırmak yerine motorları küçültmek, arabanın aerodinaminiği artırmak gibi verimlilikler peşinde. Gerçekten de saçma sapan araba üretimi var. Neden çok güçlü arabalar üretiliyor? Bu bile elektrikli araba dünyasının ne yapmak istediğini bilmediğinin kanıtı. bence elektrikli araba için hala erken. Dolubatarya bununla ilgili video yaptı. Bugün 400km menzilli arabanın durumu yarın nolur diye video yapmışlar. Ben hiç tatmin olmadım. Zorlama olmuş. ayrıca benzinlikten 5dk’da yakıtı doldurup 800km-1000km menzil yakalamak varken, 400km menzil için güneş enerjileri, ara ekipmanlar, zoraki mola vermeler, evde şarj istasyonu ayarlamalar falan, neyle uğraşıyoruz ya hu demeye getiriyor durumu.3 Puan
-
Bu aralar Türkiye'ye dönüş söz konusu olacak gibi o nedenle araç bakıyorum. MG nin bu modelini gördüm. Harika bir tasarım çok hoşuma gitti. Teknik verileri de gayet yeterli menzil. hızlanma vs gibi. Ancak iç dizayn beni soğuttu. Kokpitte duran o küçücük ekranı görünce inanın vazgeçtim. Baya da gönlüm kaymıştı aslında. Ha ekran çok mu önemli derseniz belki önemli değil ama bir süre sonra bana batar diye düşündüm. Ama kesinlikle ekonomik ve güzel bir araç olduğunu düşünüyorum. Burada OMODA 5 yaygın baya . Baktım Türkiye'de de satışı varmış. Fiyat da çok makul donanım ve sınıfına göre. Bakalım hayırlısı. İnceleme için ayrıca teşekkürler...3 Puan
-
Haftasonu bayiler ana baba günü bir arabanın başında beş kişi var. Dedim nasıl satamıyorsunuz bu kalabalıkta satış temsilcisi herkes bakıp gidiyor dedi. Haftasonu 400 kişi araç bakmış sadece 2 tanesi kapora bırakmış onun da alacağı kesin değil. Ama bazı bayiler aynı kafada active paketi baz paketi filoya engelli kotasına ayırmışlar vatandaşa yine pahalı paket kalıyor. Abla o size gelmez cevabını aldık yine 🤦♀️2 Puan
-
bataryası evde değişebilen telefonlar üretilsin , mesela değişemeyenleri boykot edelim? yerlerde kırsak?2 Puan
-
önce alırsın kısmına bak birşey demiyim savaşta oturup ağlasak yine iyi, neyse olumsuz düşünmeyelim... Not: şunu kesin yazayım ama, araba değişirsem alacağım araba kesinlikle tam elektrikli olacak.2 Puan
-
Tüm satılan telefonlar yıllarca kullanılabilir. Ben en en son modeli almanın doğru olmadığını düşünüyorum. Bırakın eskisin telefonlar. batarya değiştirelim yenileyelim. Çok aşırı döviz harcamak durumunda kalıyoruz.2 Puan
-
Benim fiestada çok yukarda kavrıyordu. Aldığımda beri öyleydi. 55 binde almıştım. Ustaya gösterdim. Pek iyi değil, değişsen iyi olur dedi. Bende 2 sene önce 1 takım balata seti sipariş ettim. Balataları satın aldım ama hala değiştirmedim. Evde duruyor. Kalkışta sıkıntım yok, hızlanmada zaten kapasitesi belli. Yüksek devir çevirirsen gitmemde demiyor. Kalkarken seste çıkarmıyor. Bu yüzden bende değiştirmedim. Hala yukarda kavrıyor. Debriyaj yukarda kavradığı için benden başka bağırtmadan kaldırabilen yok. Bilmeye birisi, ayağını çekince kavrayabileceğini sanıyor, kavrama almayınca da fazla gaz vermiş oluyor. Bir kere Antalya'ya giderken bir arkadaşıma vermiştim. Al sen sür dedim. Dayanamadım yolun yarısında kendim geçtim direksiyona. Balata bitmemiş olsa bile dönüş yolunda bu sürüşle mutlaka bitecekti. Benim önceki opelde yukarda kavrıyordu.2 Puan
-
64kwh bataryası ile Menzil, ısı pompası ve alışageldik dışı tasarımı ilk göze çarpanlar..2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Merhabalar Uzun zamandır sw alma isteğimi bugün gerçekleştirmiş bulunmaktayım. İmkan dahilinde gücümüz bu arkadaşa yetti. Ne kadar süre binerim ne zaman sıkılırım bakalım Kendisi 2011 model 1.6 hdi premium outdoor paket. 194bin kmde. Ben honda bayisinden bir tanıdık vasıtası ile aldım. Onlar da ilk sahibinden almışlar. Cam tavan, far yağmur sensörü, kararan iç ayna, 6 hava yastığı, çift bölge otomatik klima, hız sabitleyici gibi özellikleri mevcut. Boyası değişeni yok. Ufak tefek eksikleri var zamanla hallolacak şeyler. Bu arada hatırlayanlar olacaktır bir kaç sene önce hb 207 vardı. Arka diz mesafesi bu sw kasada daha geniş. Olay sadece bagajla bitmemiş. Normal sw 207den bu outdoor olanı da 3 cm daha yüksek ve komple araç etrafında ufaktan bir dodik mevcut.1 Puan
-
aracın bundan önceki arızası yapıldığında usta yüksek hızlarda dene demişti 200-300 km yüksek hızda kullandım aracı acaba haritayi bozmus olabilir mi? bende ise tam aksine LPGde hic sorun göstermiyor benzinde gösteriyor. forumdaki abilerin önerdiği şeyleri deneyeceğim düzelmezse dediğiniz yere baktırıcam teşekkür ederim1 Puan
-
böyle diyince kızarlar, mekatronik denen sistem hep sorun çıkarır bakım ister, o yüzden dediydim, bir nevi kronik, yüksek basınçlı yağlı sistemler genelde böyledir.1 Puan
-
1 Puan
-
ellerindeki fazla stoğu çıkarmak için sonuna kadar indirim yapacaklar. Gelecek sene stokları az tutarak fiyatları normal seyrine getirecekler. Az araba az satış standart fiyat, cüzi indirimler vb1 Puan
-
1 Puan
-
Otoparkı düzenledim. Yatan arabaları otoparkın arkasına çektim. Aktif olanları öne aldım.. komşular beni ikinci el al satcı sanıyor..1 Puan
-
Gelişen teknoloji ile bundan sonraki aracım %95 elektrikli olacak. Gideceğim mesafe en fazla 1000 km en az iki kez mola veriyorum. Evde okulda şarj imkanı var, şehirler arası mola esnasında 2 şarj işimi görür zaten.1 Puan
-
Ali öyle olmuyor. Karneye bağlanıyor mesela ayda en çok 1 depo alırsın diyorlar. Elektrikler günde 2 saat geliyor. Öyle düşün. gökyüzü de kararıp nükleer savaş olacaksa artık onu bilemem. oturur ağlarız. Tansuya dedimdi sen zaten ondan önce alacaksın. laylon gidici..1 Puan
-
Karşısın biliyorum ama söylemeden geçemeyeceğim. yaylada pil doldurmak daha kolay...en yakın benzin istasyonu mu yoksa en yakın köy mü? buyrunuz.. Afette özellikle MG nin AC out özelliği var. Jeneratör gibi kullanıyorsun. Mesela işyerin var tak fişe işyerine devam. 60KWh az bir enerji değil. günde 2KWh yaksan 30 gün idare edersin.1 Puan
-
1 Puan
-
polo bence uzun ömürlü bir model. Yüzü eskimiyor. Bu önemli. Hayırlı olsun. Evren sana da hayırlı olsun. Çok güzel.1 Puan
-
1 Puan
-
personel eğitimsizliğin yarattığı cahilliği müşteri çekmek zorunda değildir, acilen depoya falan geçsin o personel, geçmiş olsun aslında global tekink olarak bu gerekmemelidir, ameliyata giren hasta kendi dikişini mi atacak, bayiler unutmuş olabilir ama, müşteriler için oradalar, müşteirler bayi için değil1 Puan
-
Yok abi. Yamukluk yoktu. Kamyonlardan gelir ya bazen frenden bir metal sesi.öyle birşeydi. Bitmiş balatanın sesi de değildi.1 Puan
-
Piller konusunda atılım olmadığına yıllarca ben de katıldım fakat yine aynı arkadaş lityumdan kat be kat fazla döngüye sahip yeni bir pil keşfedildiğini şu an çalışmalar yapıldığını söyledi. Ayrıca şu var, bir savaş, bir felaket durumunda fosil yakıtlarla ilgili büyük sıkıntılar yaşanıyor, ya istasyonda olmuyor, ya doğalgaz kesiliyor, ya çok pahalanıyor. Dışarıya bağımlı olmadan hayatını idame ettirebilecek bir panel, şu an 150 bin civarı uygulanabiliyormuş, yeri geldiğinde hayat kurtarır. Çok fazla yol yapanları anlarım ticari maksatla durmadan yol gider, yarım saatin kıymeti paha biçilemez olur. Ama biz zaten yolculukta o bahsettiğim molaları ziyadesiyle veriyoruz. Ayrıca benzinlikte değil avm’de şarj etmek büyük avantaj. O nedenle benim için halen mantıklı. 550km’lik menzil düşsün 300’e. Yine beni götürür getirir.. Artıları eksilerini bir kaç defa götürüyor. Ucuz maliyet Bakımı ucuz, arızası yok Güncelleme alıyor sık sık, diğer arabalar aldığın gün eskimeye başlıyor güncelleme falan alacak bir durum yok:) Muhtemelen ileride eskiyi getir yeniyi götür tarzı şeyler de olacak. Bizim için değersiz ama üretici için değerli malzemeler var arabanın içinde. Avrupada otobüslerde bile şu an full elektrik muhabbeti var. Bazıları da hibrit, eskimiş bile hibritler. Cem abi yine de alacağın ve almayacağın arabaları gidip gözle görmeni dokunmanı tavsiye ederim. Bir de mg’nin 400 beygirlik bir canavarı var tam senlik:)1 Puan
-
1 Puan
-
Amaç arzı düşürmek değil de, talep bulamama kaygısı olduğunu düşünüyorum1 Puan
-
1 Puan
-
Güneş enerjisi ile evde Şarj imkanı büyük avantaj.Mg yaygınlaşmaya başladı.Geçen belgeselini izledim bildiğimiz.Özellikle Roadstar ile bilinen Klasik İngiliz markası iflas sonrasi Çinlilerin satın alıp teknolojilerini aktarmışlar.Benimde dikkatimi çekiyor.1 Puan
-
Yurtdışında arkadaşım MG ZS EV kullanıyor. İlk nesli ile makyajlı kasadan bazı donanımları eksik. Ancak inanılmaz memnun. 80'i geçmediği sürece 15kw gibi bir tüketim yakalıyor. İş yerinde ücretsiz şarj etme imkanı olduğundan yürütme maliyeti neredeyse sıfıra yakın. İkinci el aldı, şimdiye kadar sadece lastiklerini değiştirdi. Elektrikli araç alacak olsam ben de ilk herkes gibi Tesla'ya bakardım, olmuyorsa MG'ye rahatlıkla yönelirdim.1 Puan
-
kavrama anında pedalda titreşim vibrasyon yoksa daha yolu var, ailede megane 2 var orjiinal sayılabilecek kondisyonda, direksiyona ne zaman geçsem acemilik çekiyorum ford'a kıyasla1 Puan
-
Fabrikasyon bir durum rahat ol Renault’ların tümü böyle. Baskı balata değişsen de üstten kavrar.1 Puan
-
1 Puan
-
yenisinin fiyatı açıklandı. 3 paket. Boş paketi de epey dolu olacak şekilde ayarlanmış. Kör nokta, çift bölge klima vb şeyler var yani. 1,8m yerine lansmana özel 1,5m rakipleri kuvvetli. Toyota’nın fiyat politikası yanlış1 Puan
-
1 Puan
-
Çabi ekspertiz işyeri aç . Sorunlu arabaları çok temiz diye ilana koyarız . Alıcıya ekspertiz senden deriz . sana yönlendiririz. Tabi ki alıcı vaz geçer kırışırız.(65 den sonra kafası çalışmaya başlayan dedeniz)1 Puan
-
1 Puan
-
Uyma onlara. Şirket arabası onlar. Araç kiralık, mazot beleş. Canlarının zaten önemi yok, özgüven tam.1 Puan
-
Ben windows update sonrası bu kadar sorun çıkaran başka marka görmedim. Sabah gördüğüm manzara bu, mecburen sıfırlanacak. Bu markayı -ne serisi olursa olsun- bedava verseler almam (nokta) Evde 7 sene önce @Sani Gerşondan aldığım HP windows7den 10'a geldi hala sorunsuz çalışıyor.1 Puan
-
1 Puan
-
Önemli değil ne demek ben görüştüğümde de kesin bir şey diyemediler bakarız belki olmaz falan dediler ama yaptılar. Bize yakındı kaybedecek bir şey yoktu ve 3 makine sorunluydu denedik oldu yaptılar. Ama yukarıdaki linkte attığım konuyu da önden bir inceleyin isterseniz her yerde bulunmayacak çok değerli fikirler vardı bu forumdan. Kolaylıklar dilerim1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00