Skor Tablosu
Popüler İçerik
10-11-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
10 Puan
-
favorilere koyduğum 1700 1800 yazan E segmenti arabalar her gün 15 20 bin kesiyor. zevkine ekleyip sonra çıkratıyroum sanki indirim yapınca favorisi artmış zannetsinler diye.3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Bu vatan için bir taş üstüne taş koyanların ruhu şad olsun, ne güzel hiç unutulmuyorlar...3 Puan
-
Merhabalar. Öncelikle @M.Volkan Vurulkan 'a çok teşekkür ederim bilgi/belgeleri ve süreçleri bizimle paylaştığı için. Onun bilgilendirmesi sayesinde 2 aylık süreç sonunda Otosan ve Ankara'daki yetkili servis tarafından garanti kapsamında sandık motor değişimi için onay çıktı!! Süreci anlatacak olursam, İlk olarak yaşadığım şikayeti Volkan Bey'in paylaştığı ilgili TSB ve CSP'lerle birlikte hem Ford Otosan'a hem de yurtdışı fabrikalara mail ortamında ilettim. Otosan ertesi gün telefonla arayarak, aracı Ankara'da olduğum için Ankara'daki yetkili servise götürmemi ve tespit yapılması gerektiğini bildirdiler. Ben de 11 Eylül tarihinde aracımı servise teslim ettim. Aracım 2016 model ve 140bin km'de. İlk başta aracımın garanti kapsamında olmadığını, daha sonra ise yağ bakımlarının hepsini yetkili serviste yapmadığım için iyi niyete girmeyeceğini belirttiler. Ben TSB'leri çıktı alarak gitmiştim. Ancak hiç belgelere bakma ihtiyacı bile hissetmediler. Tsb'lerin Türkiye'de geçerli olmayacağını bile söylediler. Ancak ben kararlı bir şekilde söz konusu yaşanan sorunun yağ bakımları ile ilgili olmadığını, fabrikasyon hata olduğunu üstüne basa basa dile getirdim. 8 yaş ve 160bin km doldurmamış araçlarda ücretsiz motor değişimi yapılması gerektiğini defalarca dile getirdim. Otosan ile yazışacaklarını ve ona istinaden işlem yapılacağını bildirdiler. Gel zaman git zaman 2 aylık süreç geçti ben de tabi arabasız kaldım ama yılmadım. Servisin yoğunluğu sebebiyle ve garanti biriminin de birtakım motorda kontrol için talepleri olduğunu ve rapor istediklerinden dolayı bu kadar uzun sürdüğünü bildirdiler. Bu 2 aylık süreç içerisinde zaman zaman Otosan'a mail attım sürecin sonuçlanması için. Servis tarafından motor açıldığında bloğun çatlak olduğu tespit edildi! Farklı bir şey beklenmiyordu zaten! 2 aylık süreç sonunda servis ve daha sonra Otosan tarafından aranarak garanti kapsamında sandık motor değişimi gerçekleşeceğini bildirdiler. Gerçekten çok mutlu olduğum bir andı! Zira yetkili serviste motorun fiyatı 300 küsür bin tl civarındaymış! Bu arada değişen motorun yeni nesil tasarımı yenilenmiş bloğa sahip olduğunu teyit ettim. Sanıyorum 10 gün içinde teslimat gerçekleşir. Bu arada tabi garanti kapsamına girdiğinden yetkili servisten ikame araç talep ettim ve talebim kabul edildi. Sonuç olarak, belgelerle birlikte kararlı bir şekilde yetkili servise ve Otosan'a ifade edilmesi gerekiyor. Biraz da sabırlı olmak gerekiyor. Umarım bu sorunu yaşayan herkese ışık ve fikir olmuştur.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
en son düşecek şey onlar. çünkü alınabilir tek mal o kaldı. talep bitmez onlara.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
LPG candır kabul de yüksek modelli ve istediğim performansta lpg uyumlu araçlar çok pahalı... Aslında 1.6 etork motorlu tam otomatik egea istiyordum mesela, ama fiyatları uçtu... Hatta her ne kadar Tansu'ya çok takılsamda kibrit te alınabilir benim için, ama o da bütçenin çok üzerine çıktı... Abi ben süreci sorunca hemen fiyat söylüyorlar Aslında öğrenmek istediğim dpf sökülmesi içinin boşaltılması işlemleri de onlar tarafından mı yapılacak... Ecumastersta karar kıldım. 1 gün kesin, duruma göre 2 gün kalabilir deyince şaşırdım Bu arabanın üretimi o kadar sürmedi.2 Puan
-
2 Puan
-
Tadilat olacağı için Toplu yapı yönetim kurulu karar alıp yönetime izin verebilir, tıpkı çatı onarımı gibi.2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Şunu da şuraya koyalım. Ülkemize gelseydi gözüm kapalı alacaktım. Ama son kasa mazda 3 gelmedi2 Puan
-
Jungheinrich bayrağı gözlerden kaçmadı. Biz neciyiz kardeşim hiç servis talebi almadık senden2 Puan
-
Hocam biz Troy’a geçerek bu gelişim işini tetikleyelim. Aksama ve sorunlarla karşılaşacağımıza eminim. Bunları görüp pes etmeyelim bahane yapıp Visalara dönmeyelim. Bugün öğlen lokantada Sırma su vardı mesela. Aman başka su yokmuş deyip içmedim. Çıkınca bakkaldan Buzdağı alıp içtim. 15 dakika sonra su içmek beni öldürmedi.2 Puan
-
Araba almadan önce usta araştırıyorum onun için. VAG'da zaten sorun yok da Alfa'da bayağı bakmıştım, aldığım ay İstanbul'daki Alfacıların yarısıyla kanka olduk, zaten bir avuç insan var hepsi geçmişte birbirinin ustası ya da çırağı, hepsi de birbirinin arkasından atıp tutuyor.2 Puan
-
Herkese Selamlar, 2022 Aralık ayında 2017 Model Mondeo MK5 1.5 EcoBoost aldım, MK3 ve MK4'den sonra hayalimdeki araca kavuştuğum için çok mutluydum ama bu mutluluğum bir ay sürdü 😊. Başımdan geçenleri sizlerle paylaşmak istedim. Başkalarına da yardımı dokunması dileğiyle 😊. 98000 Km'de olan aracı ustalara ve expere götürdükten sonra satın aldım, araç garanti süresi dahilinde 1 kez yetkili servis'e bakım için gitmiş (18000'de) fakat filtre vb. parçalar orjinaldi, çok takılmadım ve temiz bir araç olduğu için satın aldım. 1000 km sürdükten sonra sabah marşa bastım ve şoför mahallinin ön tarafından doğru su devirdaim sesi geldiğini fark ettim. (Belki aldığımda da vardı). Nedir ne değildir diye bakarken su deposunu açtığımda hava yaptığını farkettim. Hava'dan dolayı yapabileceğini söyledi ustalar, hazır el atmışken soğutma sistemini boşaltıp yeniden doldurttum. Kapakta problem vardı elimde kaldı onu da değiştirttim. Problem düzelmedi, contadan kaçırıyormu diye baktırdım, yok kaçırmıyor.. Oluruna bıraktım. Sol arka amortisörden ses geliyordu, aracı ilk aldığımda yetkili serviste viraj demirlerinin değişimi yapılmıştı fakat ses kesilmediği için tekrar götüreyim dedim. Yetkili servis araca bakarken, ben birşey demediğim halde ya şunun motoruna bir bakalım bu araçta problem olabilir demişler (!). Beni aradılar, "Biz bu aracın bloğuna kamera saldık, pistonlara su kaçırıyor, motor bloğu çatlak." dediler.. Nedir ne değildir derken arayan kişi "Ya abi bunlarda kronik arıza, fabrikasyon, blok gidiyor." dedi. Fabrikasyon hataysa fabrika bunu ücretsiz yapmalı dedim, "Garantisi bitmiş aracın, o yüzden olmaz." dedi. Kardeşim, fabrikasyon bir hata ise aracın garantisine bakılmaz deyince "Ben fabrikasyon demedim ki." dedi. Tamam dedim, fiyatı nedir, blok dolu bir şekilde değişecek, üst kapak hariç sıfır motor yani. 220.000 TL ücreti var dediler. Tabi benim moralim yerle bir, aracı yakasım var. Oturup sakince düşündüm fabrikasyon hata olduğunu nasıl bulabilirim diye, yurtdışı forumlar, youtube, reddit. Altını üstüne getirdim. Bir de "Fusion" olarak bakayım dedim ve bum! Ford'un bu konuda yayınlamış olduğu TSB'lere ulaştım (Technical Service Bulletin) (6-7 adet varmış ulaştım). Daha sonrasında Ford'un bu konu hakkında yayınladığı müşteri memnuniyet programınada ulaştım. Ford bloğun kapağa bakan kısımının tasarımını yanlış yapmış (3-5mm kayma vs değil, tasarım olduğu gibi değişmiş.) ve buna istinaden gelin kapak hariç bir defaya mahsus ve ücretsiz olarak onarımını yapalım demiş. Aldım laptop'ı koltuk altına servise gittim, müdür ile görüşmek istediğimi söyledim. Müdüre TSB'leri, memnuniyet programını ve bloğun eski-yeni tasarımını gösterdim. Müdür biraz yükselerek "Sizin aracınızın servis bakımı yok, Ford buna bakmaz büyük ihtimalle..." vs. diye belgelere bile doğru düzgün bakmadan olumsuz cevap verdi. Bu olumsuzluğa karşı ben de, siz fabrikanın sahibi değilsiniz size işçilik harici bir maliyet çıkmıyor, sorun bu ise onu da karşılayayım dedim. Bu durumu Amerika merkez ile görüşeceğimi o da olmazsa dava açacağımı söyledim, ortam yumuşadı. Sonra "Tamam, biz de Otosan'a yazalım." dedi. Amerika ve aracın üretildiği Almanya fabrikasına mail attım, oradan da ücretsiz değişeceğini, Türkiye ofisi ile görüşmem gerektiğini söylediler. 4 gün sonra servis arayarak Otosan'ın kabul ettiğini, küçük bir kısmını benim karşılamam gerektiğini söylediler. 20 gün içerisinde aracı yapıp teslim ettiler. 38.000 TL bir ödeme çıktı, Otosan ile görüştüm, ücreti onların aldığından emin oldum. Onlara da bu işin ücretsiz olması gerektiğini söyledim. Onlar da yasal hakkınızı kullanabilirsiniz dedi. Şimdi sıra tüketici haklarına başvuruda bulunmakta 😃. Ben oradayken birisi 220.000 TL'yi ödemiş aracı yapılmıştı, teslimat bekleniyordu. Yazık olmuş.. +++ Bonus +++ Aracı teslim aldım, ilerleyen günlerde bir iki kere test ettim. Performans yerlerde, alçak devirlerde araba aşırı derecede baygın. Turboda bir problem var belli, blok değişiminden önce yoktu. Aracı biraz sıkıştırdım ve iki adet DTC hata aldım. Yetkili servise tekrar gittim, iki tane usta 30-40 dakika her yerine baktı ve turbo sargılı valfi arızalı 6500 tl ücreti var, 5200 TL olur dediler. Parça kodunu aldım, koddan parçaya bakıyorum, ustanın dediğiyle alakası yok. Bu parça değişecekmiş, olmazsa başka parça değişecekmiş o da olmazsa turbo değişecekmiş... Nasıl bir ortama düştüm!?! 😂 Pırr hemen turbocuma gittim, ağzında cuğara elini bi soktu turbonun oraya, "Lan !?! bunu yanlış bağlamışlar" dedi. 1 dk'da sorunumu çözdü, 200 TL istedi, 300 TL verdim Allah razı olsun dedim. Aracı turbosuz kullanıyormuşum 😊 (Kamu Spotu : Yetkili servislere gidip, sanayideki güzel ustalarımızı üzmeyelim 🤣.) Sonuç olarak 1.5 ecoboost motorlarda 2014-2019 arası üretilen Mondeo ve 2017-2019 Kuga araçlarda bu yanlış tasarımlı blok mevcutmuş. Bu modelde bu araçlara sahip olan arkadaşlara duyrulur, eşe dosta söyleyin. Eski ve yeni bloğun fotoğrafını ekledim, TSB'ler ve bağlı müşteri memnuniyet programları şu şekilde; TSB 19-2139 (Benim bulduğum bu konu hakkında en son yayınlanan TSB bu, bundan önce 6-7 tane daha yayınlanmış.) TSB 19-2134 CSP-19B37 CSP-21N121 Puan
-
İlk izlenimim: Direksiyon sistemi çok hoş, Motor yeterli, Alt devirlerde biraz titreşimli (1300 devir altı) ama genel sessiz. Vites oranları aşırı uzun ,dizel gibi. Aynalar biraz küçük geldi, 13inç tablet biraz karışık ve gereksiz büyük gibi geldi bana, Klima ayarlama için bile tablete girmek gerekmesi iyi değil bence, Frenler ve manuel şanzıman yine keyifli.1 Puan
-
1 Puan
-
kaçağa belediye memuru zor giriyor. Kapı kilitliyse girmek için bin tane prosedürü var. Yönetim içeri girecek. Bir de düzeltme yapacak1 Puan
-
bir kat maliki izinsiz bişiler yaparsa, yönetim kapısını çalıp , ben geldim yaptığını ptojeye uygun hale getireceğim derse? kapısından içeri girme yetkisi var mı kat malikleri kararı olmadan? dediğim şu: belediyenin bu tebligatı hukuken havada, ha belki havada da olması gerekiyor, onlar da farkında, dostlar alışverişte görsün demiş nasredddin hocca yönetici pay sahibi gibi kendi başına hareket edemez1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
projesine aykırı yapılan her şey yasak. Ya da yapı ruhsatı alınmadan yapılan her şey yasak. Burada yönetimin kararının bir önemi yok. Tabiki Ruhsata gerek olmadan yapılabilen şeyler var. Bunların yapılıp yapılmaması bina maliklerine bağlı. Yani imar müdürlüğü ruhsat gerektirmeyen bir şeyin yönetim tarafından onaylanıp onaylanmadığıyla ilgilenmez. Şikayet olursa, ruhsata tabi değil der geçer. O izin işleri mahkemenin konusu kaçak şeyin düzeltilme çalışmasının da kimin yaptığının, yönetimden nasıl izin alınıp alınmadığının önemi yok. Esas olan düzeltilmesi.1 Puan
-
8 bağımsız bölüm üzeri olunca kat mülkiyeti kanununa tabi olup yönetim olması gerekiyor diye biliyorum. Yönetici varsa ana taşınmazın bütünlüğünü koruyacak bakım tamirat işlerini direkt yapabiliyor. Güçlendirme, boya badana gibi büyük işlerde 4/5 çoğunluk oy kararıyla yapılıyor.1 Puan
-
Hatlar karışmış Hesap makinesinde %20 iken bilgisayar klavyesinde %18 olmuş. Ticari aracım da var oradan da karışmış.1 Puan
-
1 Puan
-
@Evren Erakçora Allah hayırlı etsin konusunu açmadan güle güle cezasız belasız kullanın.1 Puan
-
kdv'de %20 oldu abi, yalnız bu hesabınızda ufak bir eksiklik söz konusu oda faturanın toplam rakamından sadece %70'ini giderleştirebilirsiniz çünkü araç binek oto. %30'u KKEG'dir. arka kısmı camsız koltuksuz bir ticari araç (Van olarak geçen corsa, dacia gibi araçlar) olursa o zaman tamamını giderleştirebilirsiniz. şahıs yada şirket farketmeksizin1 Puan
-
1 Puan
-
lpg candır , ben yazılımcıya bırakır işi bitnce alırdım rakam bilmem de notere gidip ruhsatı da verseydin, yemek ısmarlamayı ve depoyu tam dolu teslim etmeyi de unutma, yazın da l tatile götür bari1 Puan
-
1 Puan
-
Uzak doğunun arabası kalitesiz olur algısını yıkan tek orta segment markadır. E tabi kaliteli olunca fiyat olarak avantajı kalmıyor. Üstüne bir de 2.0 motoru tek seçenek yapıp yüksek matrahtan vergilendirilince sonuç bu oluyor. Yakında subaru da gider.1 Puan
-
2 saat önce belediyeden geldiler yapı tatil zaptını apartmandan kaldırıp projede görünmeyen dükkana yapıştırdılar. Yöneticinin adı silindi, dükkan sahiplerinin adları yazıldı. Bakalım ne olacak bundan sonra.1 Puan
-
1 Puan
-
Distribütörü değiştireceklerdi ilk önce.. Piyasa koşarken distribütörü böyle bir markayı gerektiği gibi pazarlayamadı. Bizim millet Mazdayı sever aslında..1 Puan
-
1 Puan
-
benimde eklediğim ucuz yada pahalı tüm araçlarda sürekli ufak düşüşler oluyor. alacakmıyım, hayır. sırf ilan sahiplerine heyecan olsun diye düzenli olarak ekleyip çıkartıyorum.1 Puan
-
tostla kahve olmaz. Başkan çay ısmarlayarak doğru yapmış @Onur Demire tiramusu ısmarlıyor demek1 Puan
-
1 Puan
-
freni boşalan kamyon da derler, abs li arabada fren izi de yok derler, medyacı ne anlar arabadan, tank patlamaz, depo patlamaz, boş tanker patlar, dolu tanker patlamaz mesela.... kazara...devrildin hortumlar boşa çıktı, şamadıra düzeneği sağlamsa alev de almaz, ama ışıkta bekleyen tesla cayır cayır yanar söndürülemez de, bıçak keskin diye döner mi yemiyelim1 Puan
-
1 Puan
-
https://www.akillidebriyaj.com/ https://www.facebook.com/groups/277356294269950/ https://forum.donanimhaber.com/manuel-araci-yari-otomatik-yapiyorlar--152037034 Daha önce de merak edip araştırıp herhangi bir engel neticesinde mecburi değilse mantıklı olmadığı kanaatine varmıştım.1 Puan
-
1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00