İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

31-08-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. tesla konusunda açmıştım Cenk bey buraya da arabam konusunu açmamı ifade etmişti, aynı bilgileri buraya da yazıyorum sorusu olan arkadaşların sorularını burada cevaplamaya çalışayım 1 aydır kullanıyorum, long range 4*4 5500 km oldu önce eksileri yazayım -kamyon gibi direksiyonu var, sizi acemi gibi hissettiriyor bazı yerlerde önceki arabanız ile tek manevrada döneceğiniz yerde 2 manevra ile dönüyorsunuz -Elon yatacak yerin yok senin, 100 dolar bile maliyeti olmayan park sensörünü neden kaldırırsın, dikiz aynada kamera var ama öndeki ile mesafeyi hesaplamada yetersiz, araç yumurta gibi olduğundan boyutları tahmin etmek zor -yüksek hızlarda rüzgar sesi, araçta motor sesi olmadığından diğer sesler daha belirgin oluyor ancak sürüş keyfinizi bozmuyor -oto pilot da sık direksiyona dokunmanız gerekiyor -yedek lastik yok, tamir kiti de yok -mtv, teslanın suçu değil coğrafyanın kaderi artılar +güç, 514 beygir olması lazım sapanla fırlatılmış gibi gidiyorsunuz (bence haddinden fazla güçlü) isterse 5 kişi binin yokuş falan farketmeksizin ok gibi gidiyor +bagaj önde arkada , bagajın altında baya yer var, herşeyi doldurabilirsiniz +iç hacim, arkada şaft tüneli yok rahatlıkla 3 kişi oturuyor, diz ve baş mesafeleri gayet iyi +yazılım, stabil yazılımı var, oto pilot ve adaptif cruise kontrol standart +ekran , önce alışamam zannettim ama hemen adapte oluyorsunuz, park halinde 15 inç ekranda maç bile seyrettim +regen fren, alışınca tek pedal kullanıyorsunuz , çok az frene basıyorum artık +bakım , rutin bakım yok diğer elektriklerde rutin çağrılırken teslada böyle bir durum yok +ekonomi, şu anlık dönemde oldukça ekonomik tabi ileride ne olur bilmem, benim oturduğum sitede Voltran şarj istasyonu var indirimle birlikte şu an 4 tl/KW maliyeti var depo 75 KW olduğundan 300 tl dolmakta ve bu size yaklaşık 450-500 km şehir içi 350 km şehir dışı dikkat etmeden menzil sunmakta ez cümle kesinlikle fiyat performans arabası, uzun yol fazla yapmazsanız hiçbir sıkıntıya girmezsiniz, ancak sık uzun yol yapanlara göre değil, planlama yapmak gerekir, ben aldığımda Tiguan 4*4 daha pahalı idi ancak toplumda Tesla garip bir şekilde çok popüler,
    8 Puan
  2. Bir acayip ve o kadar da keyifli bir tecrübe oldu. araç 6.7 V8 dizel 6 ileri otomatik. olduğu yerde kükreyen bir araç. Tam bir kamyon edasıyla sürüşü var. Gün boyu beraber gezdik araçla. yaklaşık 200 km şehir içi yol yaptık. ortalama 100km/20 ltr yakıt verisi verdi aracın yol bilgisayarı. olduğu yerde yarım fren ile lastik yakacak kadar kuvvetli . Kavşaklarda biraz sert gaz verince , e30 gibi yanlayabilen , ama şeride sığmakta zorlanan bir makine. para olsa da binilmez . araç ne dönüyor , ne yola sığıyor , ne de mahalle arasına giriyor. bizim yollara göre çok kullanışsız. bundan inip gariban hiluxe binince , otosan P100'e binmiş gibi oldum Tır kamyon gibi tecrübelerimize istinaden rahat sürdük. araç çok ilgi çekiyor. trafikte mahalle arasında insanlar resim çekmeye video çekmeye başlıyor. Bunlarda resimleri.
    7 Puan
  3. bende var, 1 aydır kullanıyorum, long range 4*4 5500 km oldu önce eksileri yazayım -kamyon gibi direksiyonu var, sizi acemi gibi hissettiriyor bazı yerlerde önceki arabanız ile tek manevrada döneceğiniz yerde 2 manevra ile dönüyorsunuz -Elon yatacak yerin yok senin, 100 dolar bile maliyeti olmayan park sensörünü neden kaldırırsın, dikiz aynada kamera var ama öndeki ile mesafeyi hesaplamada yetersiz, araç yumurta gibi olduğundan boyutları tahmin etmek zor -yüksek hızlarda rüzgar sesi, araçta motor sesi olmadığından diğer sesler daha belirgin oluyor ancak sürüş keyfinizi bozmuyor -oto pilot da sık direksiyona dokunmanız gerekiyor -yedek lastik yok, tamir kiti de yok -mtv, teslanın suçu değil coğrafyanın kaderi artılar +güç, 514 beygir olması lazım sapanla fırlatılmış gibi gidiyorsunuz (bence haddinden fazla güçlü) isterse 5 kişi binin yokuş falan farketmeksizin ok gibi gidiyor +bagaj önde arkada , bagajın altında baya yer var, herşeyi doldurabilirsiniz +iç hacim, arkada şaft tüneli yok rahatlıkla 3 kişi oturuyor, diz ve baş mesafeleri gayet iyi +yazılım, stabil yazılımı var, oto pilot ve adaptif cruise kontrol standart +ekran , önce alışamam zannettim ama hemen adapte oluyorsunuz, park halinde 15 inç ekranda maç bile seyrettim +regen fren, alışınca tek pedal kullanıyorsunuz , çok az frene basıyorum artık +bakım , rutin bakım yok diğer elektriklerde rutin çağrılırken teslada böyle bir durum yok +ekonomi, şu anlık dönemde oldukça ekonomik tabi ileride ne olur bilmem, benim oturduğum sitede Voltran şarj istasyonu var indirimle birlikte şu an 4 tl/KW maliyeti var depo 75 KW olduğundan 300 tl dolmakta ve bu size yaklaşık 450-500 km şehir içi 350 km şehir dışı dikkat etmeden menzil sunmakta ez cümle kesinlikle fiyat performans arabası, uzun yol fazla yapmazsanız hiçbir sıkıntıya girmezsiniz, ancak sık uzun yol yapanlara göre değil, planlama yapmak gerekir, ben aldığımda Tiguan 4*4 daha pahalı idi ancak toplumda Tesla garip bir şekilde çok popüler,
    7 Puan
  4. sami ustanın yoğunluğundan zaman bulamıyorduk bakıma bugün akşam dükkanına gittim sağolsun bakımı yaptı bende çıraklığını yaptım. yağ - yağ filtresi- hava ve polen filtresi değiştik total petrolden aldığım elf yağın kapağını açınca gördüğümüz naylon barkod gibi bir zımbırtı belki ilginizi çeker sahtesini zor üretir nitelikte bir mühür gibi bişe yapmışlar km: 236.000 Bakımdan sonra sami ustam motoru efsanevi iksir spreyi ile temizledi. atık yağı bidona doldurup atık yağı biriktirdikleri geri dönüşüme verdik . hassas olmak lazım bazı konularda akşam akşam eski günlerdeki gibi zaman geçirdik keyif aldık epeydir böyle kafamıza göre takılamıyorduk
    5 Puan
  5. isme göre de muaf olabilirsin Recep abi .d hatta gözün bildirimde olsun hesaplara bir şeyler gelebilir her an
    5 Puan
  6. Bizde su tesisatçısının kullandığı kartalın amerikan versiyonu. sınıfsal farka bak yav.
    4 Puan
  7. Artan yakıt fiyatlarından sonra jetta'la yollarımızı ayırma kararı alınca bütçeme uygun 100bin km altı, moledi yüksek lpg'de sorun çıkarmayacak araç bakarken en mantıklı egea geldi. 1 haftadır kullanıyorum hem yakıtından hemde performansından memnunum. jetta ile kıyaslayınca en bariz fark yalıtımı bir tık zayıf kalıyor. 85bin km'de aldım şuan 87bin km olduk. 1200 km cıvarı uzun yol geldim 4 kişi bagaj dolu 100-140 km arası geldim km'de 1 tl yaktım. Şehir içini henüz test etmedim, gelince doldurmuştum lpg'yi 1-2 gün sonra tekrar doldurunca belli olur. Rize'ye geldiğim ilk gün ve ilk yıkanmış hali. Daha yoldayken sipariş verdiğim ürünleri elime ulaştıkça ve zaman buldukça uygulamaya başladım. Andiroid teyp ve ufaktan bir müzik sistemi olmazsa olmaz. Kısa, uzun ve sislere led uygulaması. Kısa(mercekli far) 360 led uyguladım. Silecek değişimi, eski aracımdada aynıydı yıpranmış sileceklerle nasıl kullanırlar anlamış değilim. Cubuk şeklindeki antenden kurtulup balık sırtına geçtik. Plakalıkları yeniledim, standart dışında daha sade görünen bu yeni tiplerden tercih ettim. İç kısım ve plaka lambalarınıda beyaz led uyguladım. würth motor temizleyicisi ilede motoru ilk günkü haline getirdim(eski hali berbattı) 2-3 ayda bir düzenli sildiğim için kullandığım araçlarda sonradan detaylı motor temizleme ihtiyacım olmadı hiç Uzaktan kumanda ile camları açıp kapatma modülü montajı yaptım. Sırada yapılacaklar(1-2 hafta içinde) Ön ve yan ekler Sağ ve sol tekli egzoz çıkışı Ayna, kapı ve ayak altı led uygulaması
    3 Puan
  8. Kayıt cihazının mobil desteği varsa izleyebilirsiniz. Kaç yaşında bi sistem, ne marka, erişim portları vs var mı sizlerde? Bunlar yoksa, tamamen havanda su dövüyoruz
    3 Puan
  9. Bende arada oluyorum, sabaha geçiyor ama.
    3 Puan
  10. Kart bilgileri girip Siparişi onaylaya tıklayınca muhtemelen kart bilgilerini yazıyor bir yere. Bir kod yazayım da sabaha kadar milyon tane kart bilgisi girsin sistemlerine.... @Selim Bilgin sende bir destek atar mısın ?
    3 Puan
  11. Çoook bile ertelenmiş, geç kalınmış bir hikaye ☺️ Sonradan farkettim ki sürekli kendime bahaneler üretmiş, gereksiz yere ertelemişim bu sevdayı. 3 ay önce bir gece otururken bu sefer karardan dönmek yok deyip ertesi sabah ilk iş sürücü kursuna kayıda gittim. (A sınıfı) Aynı gün (daha ne ehliyet ne motor var) ekipman işini hallettim ! Önce sürücünün kursunun dersleri, sonrasında academy eğitimleri ile mt7 ile girdiğimiz sınavda ehliyeti kaptık. Yola düşük bütçe çançinçon scooterlara bakarak başladım ama ezelden beri scooter ın tarzım olmadığını biliyordum aslında. Academy de gördüklerimden sonra daha iyi anladım ki benim tarzım adventure. Hocanın yönlendirmesi, benimde tüm isteğime yanıt vermesi nedeniyle bütçeyi kasıp bu modelde karar kıldım ve arayışa geçtim. Allah ta gönlüme göre verdi herhalde. Makine 2020 model. 2600km. de aldım. Teslim aldığım an; 5 dk. Sonrası ☺️ Başlangıç için 250cc den büyük düşünmüyordum. V-strom dan başka bu cc ve tarzda çift silindir makine yok diye biliyorum. Titreşim neredeyse sıfır haliyle. Motor çok dengeli. Kontrolü benim gibi acemi için bile çok kolay oldu. İri görünüyor ama dar bir yapısı var, şehiriçinde büyük avantaj. Artçı alanı da benim için önemliydi, o konuda da epey konfor sunuyor. Şehiriçi yakıt ortalaması 3,3lt gösteriyor ki depo ölçümü de aynı. Bu tarzda yuvarlak far tasarımı başka yok gibi, uzun gagası ile baktıkça kendini beğendirdi bana. 3 hafta oldu alalı, bugün 3.950km olduk. Her gün işe git-gel yapıyorum 50km. 2 hafta sonu da Büyükçekmece ve Ağva kaçacağımız oldu hanım ile. Tur camı, orta sehpa, orijinal topcase, elcik koruma, elcik ısıtma, motor-grenaj-radyatör koruma, telefon tutucu ve branda gibi epey aksesuarı var. Ben Disk kilidi ve intercom aldım sadece. Çakarlı led, çakarlı sis, orta ve yan tank pad eklemek istediklerim. Hem motor hem zincir çok kirli idi. İlk bıcıbıcımızı yaptık bugün. Motul ile zincirimiz yağlandı. Motul motor yağı ve hava filtresini eski sahibi hediye etmişti, ilk fırsatta km.si gelmedi ama yıllık bakımını yaptıracağım. Görüş ve önerilerinizi beklerim. Heyecan büyük, anlamışsınızdır. Görüşürüz ✌️
    2 Puan
  12. Motorun çekip çekmemesi değilde su kaçırma problemleri oluyor Ecoboost motorlarda, araştırmak lazım. Ben çok güvenerek girmezdim.
    2 Puan
  13. El yapımı yok sanayi yapımı akıllı vida. Dur hatlar karıştı.
    2 Puan
  14. Hiç mi Türk yokmuş oralarda
    2 Puan
  15. isviçre de dağ başında yürüş yolunda 3 adet kutu, birisinde atıştırmalık yiyecek içicek diğerinde para diğerinde ambalajlar için çöp var, bi çoklata bi sıvı alıp ücretini kutuya bırakıp çöpnü de diğer kutuya atyorlar(mış) çok saçma geldi bana bana ama öyle
    2 Puan
  16. Plakaya göre muaf yapmışlar deprem bölgesini yanlış bilmiyorsam.
    2 Puan
  17. 2 Puan
  18. İnstagram reklamında karşıma çıktı. Adamlar A101 sitesini çok iyi kopyalamış. Hatta uygulamada aç linkine tıklayınca aynı uygulama penceresi gibi web sitesi açılıyor. Ürünlerin Fiyatları çok düşük. Sizin de Karşınıza çıkarsa dikkat. http://indirimlihaftaozel.xyz/sadece-online-ozel/
    2 Puan
  19. 10 gündür isveç norveçteydim. Elektrikli arabalar almış yürümüş. Tesla kia hyundai WV hepsi. Bir de butik markalar çıkmış. Polestar vb. Her yer şarj istasyonu. Dağ başında bir yere gidiyorsun şarj istasyonu. Benzinin bitse bulamazsın benzin. Bu iş bitmiş. VW ID Buzz çok güzel olmuş VW bayisine baktım. ID4 ve ID5 de çok güzel araçlar olmuşlar. Tesla felan ile karavan çekiyorlar. Keza IDbuzz ile de karavan çekiyorlar. 5 bin km kadar dolaştım TOGG satar mıyız bilemedim yeni kasasını şimdiden umarım tasarlıyorlardır.
    2 Puan
  20. Ne hortumu, sanayide kanalizasyon borusu bile bağlarlar
    2 Puan
  21. Suzuki V-strom kullanmaya alışanlar kolay kolay başka markaya geçmiyorlarmış diye bi söylenti var... 250 cc'den sonra terfi edilecek motosiklet şu olabilir
    2 Puan
  22. Ondacılar suzuykicleilere iyi bakmaz derler ama
    2 Puan
  23. ben amortisör ve fren üstüne çalışıp viraj girişine benden hızlı başlayan honda s2000 i geçmiştim sonra uzadı gitti tabii short shift işi tonacıda biter basit bir şey. iç mekanda ypaılabilecek işler hayal gücünüz ve beceriniz ile sınırsız. o motora ilave beygir koymak çok güç 1. külbütörlü subap diazaynı hantal kalır, 2. volant ve krank yapısı buna uygun değil Kent motora olsa olsa çift karbüratör e çevirip, volantı baskı balatayı değiştirerek daha akıcı bir sğrğş kazandrılıbilir ama benzini de içer turbo olmaz değil olur ama sanılan oranda olmaz, 60 ps ten 80 e çıkabilir mantıklı bir tasarım ile
    2 Puan
  24. bu arada tarsusta parçacılara filtre sordum sanayide markası ne diyorum piyasa malı abi diyor yav markası yokmu diyorum göster dedim en son srk mi bişe yazıodu anlamadım bile ne kadar diyorum tüm filtreler 100 lira abi dediler hiçbişe anlamadım iletişim kuramadım adamlarla istanbulda bostancıdaki Nissan parçacısından önceki bakımdada ordan almıştım parçaları aradım kargolarmısın dedim olur sıkıntı yok dedi Man yağ filtresi 320 filtron hava filtresi 200 filtron polen filtresi 150 TL ibanına attım kargoladı adam sağolsun buralarda işimiz var anlaşılan :d 7 ay önce aldığım fiyatlara bakın şaka gibi aynı dükkan
    2 Puan
  25. Markete pazara gitmek, arada römork çekmek için bir araba arıyordum. Haziran ayında beğendiğim 2010 heçbek Focusu ilk sahibinden almak kısmet olmamıştı. Alan kişi 1 ay sonra ilana koydu. Ancak aracı 1 ay sonra teslim edebileceğini belirtti. 1 ay beklerim sorun değil dedim. Galiba bu sefer tamamdı, gittim baktım fiyatta anlaşıp randevulaştık. 1 gün kala aracı başkasına daha yüksek fiyata sattığını söyledi Doğu Avrupalı hemşerimiz. Vardır bunda da bir hayır dedim, girdim ilanlara baktım. Aklımda SW yoktu ama araba temiz ve bakımlı olunca neden olmasın dedim. İlana girdikten 15dk sonra aradım. Sanırım ilk arayan bendim. Telefondaki bir Almandı. Evet dedim işte dürüst bir insan evladı Arabayı 12 yıldır insan gibi kullanmış. Bakımlarını yapmış, faturalarını saklamış. Her bakımda Ford Filtreler ve Yağ kullanmış. Kendisi Ford da çalışıyormuş. Arabanın ilk tescili 6 ay Ford adına kayıtlı. Sonra Ford çalışanı arkadaşı satın almış. Yaklaşık 6 ay da o kullandıktan sonra aldığım kişiye satmış. Donanım ismi her zamanki gibi yok. Collection gibi birşey sanırım. Navi, koltuk ısıtma, ön cam rezistans, park sensörü, karartılmış arka camlar, spor desenli koltuklar ve paspaslar, orjinal çeki demiri, spor vites topuzu ve el freni var. 1.6 Motor 109 PS.
    1 Puan
  26. Kıymetli abilerim kardeşlerim, benim birkaç aydır kafaya taktığım, almak için çabaladığım bir motosiklet var. Tarzı tutumu ve bütçesinin bana uyduğunu düşünüyorum lakin motosiklet konularında tecrübeli değilim pek, geçmişim Mobylette bionik 52 den ibaret. Zamanında 1.500 lük bütçemle alabildiğim tek motordu kendisi O zamanlar çok kiloluydum, hantaldım ama gene de beni hiç üzmemişti bu motor. Tokattan nerdeyse Çoruma kadar sürmüştüm ve uzun yolda beni hiç üzmemişti. Ama yıl sonunda çok ses çıkardığı için rahatsız oldum ve artık vedalaştım. Şimdi Ankara da okul için sürekli dolmuş kullanmam gereken (otobüs ya da metro yok bulunduğum yerden) bir yerde yaşıyorum ve dolmuş ücretleri çok fahiş artık. Aylık yol masrafım yaklaşım 1500 civarı oluyor hesaba vurduğumda. Ben de beni üzmeyecek güzel bir motor alıp hem heves ettiğim iki teker aşkını canlandırayım hem de daha mantıklı bi yolculuk aracı elde edeyim diye düşündüm. Alacağım motor için taksit babında aylık 6k ayırabilirim, ötesine geçmem biraz zor. Eğer ki ikinci el alacak olursam bütçemi çok daha aşağıya çekmem gerekir ya da uzun süre gerekli parayı biriktirmem gerekir. O zaman da motor almamın bir anlamı kalmaz, iş işten geçmiş olur, her ay 1.5 1.5 dolmuşlara vermek istemiyorum . 0 motor için biçtiğim meblağ 65k. Alacağım motor ile uzun yol (~320km) deneyimlemek istiyorum ve gerektiğinde hafif araziye girmekten korkmak istemiyorum. Arazi kısmı her ne kadar şart olmasa da içimde ukde kalmasın dedim. Zira Amasya, normal araçlarla gidilemeyen cennet köşeleriyle dolu Kafama yatan, hayalini kurduğum ve çok beğendiğim motor ise şudur: Altai Tank x125 Tank 50 zaten baya bi kendini kanıtladı, 3000 km üstü rota çizip yol yapan tonlarca kişi var. Firma bunun daha sağlam ve uzun ömürlü olduğunu iddia ediyor. Tarzı da bana daha çok hitap ettiği için bu motora bi şans vermeyi düşünüyordum. Genel olarak durum ve konu bu, sizin fikirlerinize muhtacım. Üstte attığım motora yorum yapmaktan, daha iyi bulduğunuz bir seçeneği benimle paylaşmaktan, tavsiye vermekten imtina etmeyin. Okuduğunuz için teşekkürler, iyi forumlar.
    1 Puan
  27. götürdük malları, söz müzik kibariye şaka haa, siyasi algılamayın. olduğum yerde mutluyum
    1 Puan
  28. 6 nokta 7de durduran ne olmuş acaba?
    1 Puan
  29. 1 Puan
  30. basit: uygun kısalığa getirilmiş %25 sertleştirilmiş çıkma amortisörün yenilemesi ve uygun yay ile coil sistemi. virajda copiltoun cüzdanı cebinden uçmuştu araba kaymadani videomuz vardı forumda. şehir içinde sert oluyor ama zevk meselesi, rayda gidermiş gibi gidiyor. arka burcu bozmuştum onu da tornacı hallediyor. 175 lastik bile kafi.
    1 Puan
  31. 1 Puan
  32. Bir çin malı motosiklet kullanıcısı olarak şunu diyebilirim. Çin malı motoru almak çok kolay satın alırken faizsiz krediler, Kredi kartına vadesiz taksitler bir çok seçenek sunarlar. Ama iş satmaya gelince aylarca beklenir sürekli fiyat öldürmeye çalışan ölücülerle karşılaşılır. Şuan yeni bir motosiklet satın alacak olsam param yettiği japon u alırdım. Belki Yamaha bws100 veya 125
    1 Puan
  33. Soketi basınçlı hava ile önce tozlarını temizledim ,çok toz tutmuş. sonra yağsız kontak spreyi ile her yerini temizledim. 2 gün sorun düzeldi düzgün çalıştı, 3 gün gene sıcak üflemeye başladı. klima resetleme işlemini ve hata kodu silme işlemini yapamadım. nasıl yapabilirim
    1 Puan
  34. Hayırlı olsun Remzi bey. Sağlıklı günlerde güle güle kullanın.Arabam kısmında konusunu bekleriz.
    1 Puan
  35. Hakketen ya. İnsan biraz görsellik katar şekil verir araca. Bu arada hayırlı olsun aracınız.
    1 Puan
  36. Çinliler amerikalılar boş durmuyor. Onlarca rakibi var.
    1 Puan
  37. Ka yerine 1.6 sport Fiesta alırım. Bı kaç tane de aldım. Yine alırım :P stok haliyle bile Ka nin nerdeyse 2 katı kuvvetli. Parçasi motor da focus1 şanzıman escortla aynı sanırım. Kilosu da yok . Direksiyon hissi efsane, klimalı hava yastıkli ABS li Ka dan belki bı tık pahalı ama parayla eklenemeyecek özellikleri var
    1 Puan
  38. kaloriferi de tam sivaslık
    1 Puan
  39. Öncelikle selamlar, imkanınız varsa heves ettiğiniz aracı alıp, istediğiniz gibi uğraşmanız güzel bir şey, tutkuları imkan varsa ertelememek gerek diye düşünüyorum bu yüzden şimdiden hayırlı olsun diyorum. İşin mekanik olaylarına gelirsek @Çağlar Bayur abi çok güzel açıklamış aslında. Genel anlamda aracın motorunun da pek yüklenmeyi kaldırabileceğini düşünmüyorum, turbolamak ile başlayan bu maceranın sonunda harcadığınız parayla beraber motor elinizde kalabilir. Bunun yerine isterseniz ilk adımda yol tutuşuna odaklanabilirsiniz, çok tatlı bir viraj canavarına dönüşebilir Ka. Daha sonra oynanmaya uygun, aracınıza uyumlu bir motor swap ile daha verimli ve tatmin edici motor modifiyelerine koşabilirsiniz. Yukarıda da söylenmişti, zetec swapları yaygın. Bunun dışında eğer ki estetik kaygı gütmüyosanız, aracın iç kısmındaki göğüsten vazgeçerek 2jz swap atabiliriz hocam . Şahsen cüsse babında bu arabaya benzeyen swift gti 1.3 ya da daha da küçük olan seat marbella (aslen fiat panda pic.) ile kurguladığım bazı projelerim var, insanları şaşırtacak bir ralli aracına dönüştürmek istiyorum bu araçlardan birisini, bolca ağırlık azaltma, yol tutuşu ve aktarma için gerekli adımlar ve en son motor swabı. Tabi motor swabı atılırsa, yarıştığım klasman beni üzebilir ama, maksat eğlenmek zaten. Bir arkadaşımın aracında öndeki göğüs hariç, arka koltuklar, kaplamalar, kapı içleri vs. bütün parçalardan feragat ederek baya bi hafifletmiştik. En son 4g63 swabı atıldı, bazı mekanik işlemlere girdi araba motor modifiyesi için (detaylardan bihaberim) , en son, söküle yerler karbonfiberimsi çok hafif bir malzemeyle kaplandı ve tam bi şaka makinası elde ettik. Dynoda 400bg veren çok hafif dehşet eğlenceli bir arabaydı. Muhabbeti biraz uzattım kusura bakmayın, aklıma gelen örnekleri paylaşıp size fikir verebilmek istedim. Tekrardan hayırlı olsun, iyi forumlar dilerim .
    1 Puan
  40. 1 Puan
  41. 2jz motoru sığsa efsane olur ama kaç ka parası harcanır bilemedim.
    1 Puan
  42. Ben açıkçası bu işlemler için harcanacak paranın bu araca değmeyeceğini düşünüyorum. KA bu işlemlerin aracı değil. Belki bir Subaru ya da Mitsubishi Lancer falan olsa araç anlarım da, KA'ya bu işlemler için harcanacak para karşlığını vermeyecektir. Ufak tefek dokunuşlar için: https://www.youtube.com/@FORDKATUTKUSU Modifiye için hakkı ile yapmak istiyorsanız (6-10 KA parası gider diye düşünüyorum)
    1 Puan
  43. Sakarya Düzce w124 icin çıkma cenneti. Eskiden çok cenc yaparlarmış. Şimdi parçalayıp satıyorlar. Sonrası Bulgar cikmaci veya gürcü Gürcü de çok profesyonel yerler var. Anahtar teslim yapıyorlar. İç dış mekanik Türk ustalar da var
    1 Puan
  44. Sen 2.5M togg al, alacam onu Emmi ile yaptığımız özel konsey toplantısı sonrası aracı alıp en azından 6 ay binme yönünde karar aldık, bıyıklar vadisi nı nı nı nıııın
    1 Puan
  45. 300 lira ceza hiç birşey değil o kadar paranın yanında. Arabayı alınca ver gitsin abi. Kalanın yarısıyla bir araba alıp kalanı yatırıma atardım ben.
    1 Puan
  46. Teknik olarak, önemli husus.. Tutanağı polis veya jandarma tutacak.. Kaskomuz varsa işimiz kolay, Aracı kaskomuz yaptıracak, kusur oranında gerekiyorsa karşı tarafın şahsına rücu edecek.. Kaskomuz yoksa ve kusurlu sigortasız karşı taraf ise iş çok karışık.. Karşı taraf ödemeyi kabul etmez ise Önce resmi bilir kişiye hasar tespiti yaptırılacak. Sonra araç onarımı yapılacak ve tüm harcamalar belgelenerek karşı taraftan icra yoluyla talep edilecek. Tabi sigortasız araç kaçamadıysa. Çünkü sigortasız araçlar genelde kaçıyorlar. Özetle.. bizi kasko koruyacak. Bana da çok ilginç geldi.. Uzun yol otobüsleri değildir bence kast edilen.. Şehir içi ve köy otobüsleridir diye düşünüyorum..
    1 Puan
  47. Tansunun dediği gibi imkan varsa.... peki gerçekten şartmı bu ortamda araba almak desem...
    1 Puan
  48. Satılık gopro. Sıfır hiç kullanılmadı.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...