Skor Tablosu
Popüler İçerik
07-08-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Kapı çıtalarının uçlarında boya kalkması olmuştu. Bazı yerlerine de rütuş yapmıştım. Kötü görüntüden kurtulmak için boyadım yeniden.7 Puan
-
5 Puan
-
Uzaylı konusu çok su götürür ancak ben nedense kedilerin bu işte parmağı olduğunu düşünüyorum. Çevrenize bakın. Bi tane hayvan gibi davranan kedi yok5 Puan
-
5 Puan
-
O kadar sistem var. Hepi topu 500w tüketim ile anında ısınma soğutma mümkün. Niye yapmazlar diyorum ve eminim ki bir yıl sonra yapacaklar. Ben sadece kenarda saç baş yolacağım. Sırma saç kopmuyor denedim🍆4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
Geçen biraz boya yaptık, çok güzel olmasa da kötü görüntüden kurtardık. Macunu da kendim yaptım öncesi yoktur. Öncesi Sonrası Birde ayna kapağını boyadım.3 Puan
-
Ton farkı ben çıplak gözle fark edemiyorum. Fotoda da baktım ama fark göremedim. Bence güzel tuttu rengi.3 Puan
-
Haklısınız, 12v şarj sistemiymiş bu verdiğim değer. Hibrit için değer vermemiş. Hocam, Tiguan'ı şutla, al bunu. Ben sevdiysem, herkes sever3 Puan
-
3 Puan
-
Kitapçığını okudum aracın. Tabii ki tek tek bakmadım ama, adamlar neredeyse tüm teknik detayları yazmışlar. Kullanılan parçaların onay dökümanlarına kadar koymuşlar. 57 adet 18650 batarya var araçta. Normal şarjı 5A ile yaparken, rejeneratif frende 15A'ya kadar çıkıyormuş şarj kapasitesi. Şehir içi sürüşlerimin ortalamasında %80'e varan elektrikli kullanımım mevcut. Klima düşündüğüm kadar çok elektrik çekmiyor ancak tabii ki motor daha sık devreye giriyor. Motorun ısınması bu havada sadece 600mt sürüyor. Bakalım kışın ne olacak. @Tansu Kalafatoğlu atkı, bere, mont, kaban vs önerisi var mı3 Puan
-
O kadar yakmaması lazım. 110 la hızı koruyup çıkmak için yüklendiyseniz bilmiyorum tabi ama 1.4 atmosferik araç için 130 seyir hızı bence yüksek. Baya gaz isteyecektir ki tüketimden de belli. O aracı bence 90 100 hızlarda kullanmalısınız. Yokuş çıkarken hızı korumaya uğraşmayıp 70 80 gibi uygub vites ve devirde çıkmak bence faydalı olacaktır.3 Puan
-
Hiç mazot alan ambulans da görmedik. Kesin simülasyonda yaşıyoruz. Geçen videosu denk geldi ayıktılar herkes benzinliklere diye anons yapıyor3 Puan
-
uzaya gelene kadar denizlerin dibini bilmiyoruz dogru duzgun. uzayli var ise o buyuk ihtimalle denizlidir... mmm denizlili.... (:3 Puan
-
Bugün elle bir cila çalışması yaptım. Kaputu boyayan ustaya selam söylüyorum boya hep çatlamış3 Puan
-
3 Puan
-
Toyota ların sacı Türk malı sac kullanan emsallerinden iyi. Geçmiştede yazmıştım akma ve kopma dayanımı %30 yakın fazla.2 Puan
-
2 Puan
-
Pompa attıktan sonra daha da koymak herkezin yedek depo dediği fakat çok sıcaklarda ve değişik durumlarda lazım olan genleşme tankını da doldurmak demek sanırım. Bence zorlamaya gerek yok 2-3 litre az alıversin..2 Puan
-
5 torba kömüre memleketi satan adamlarız almaz ki bizi. 2 kg kavurmaya galaksiyi satar bu diyordur2 Puan
-
Ve L7 versiyonu geliyor.. 12Kw motor ve 10Kwh batarya. 90km saat hız. https://www.electrive.com/2023/07/27/citroen-to-upgrade-the-ami-small-bev/?fbclid=IwAR2UtpYuekPxynituEnmEKyFsy97oI3MYr6z9h7aFRL68IgVtQO_5dyHljY&mibextid=Zxz2cZ2 Puan
-
2 Puan
-
Bütün ağırlıklardan kurtulmuş öyle test yapmış gibisin Ali abi 😄 ayakkabı çorap vs2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
1908 : Otomobilde dinamonun kullanılmaya başlanması ile birlikte elektrikli ampuller de kullanılmaya başlandı. Bu ampullerin en kötü yanı aniden ve sıkça bozuluyor olmasıydı. Farda ışığı yola direkt olarak yansıtan parabolic aynalar kullanılıyordu. Işığın dağılımı o kadar kötüydü ki, geceleyin karşılaşan iki otomobilden biri durmak zorunda kalıyordu. 1917 : Özel kaplamalı metal reflektör ve yeni ampul soketlerinin kullanılmaya başlanması. Bu reflektörlerde daha gelişmiş odaklama ayarları yapılabiliyordu. 1919 : Kısa ve uzun far için ayrı reflektörler kullanılmaya başlandı. Bu düzenleme ile birlikte ışığın dağılımı sorunu da kısmen çözülmüş oldu. 1926 : Stop lambası kullanılmaya başlandı. 1931 : Ön sis farı kullanılmaya başlandı. Sis farı özel optik yapısı ile kısa farın aksine yüzeyi aydınlatıyor, ışığın siste geri yansımasını engelleyebiliyordu. 1945 : Asimetrik ışık deseninin kısa farlarda kullanılmaya başlanması ile yolun sağ tarafına daha fazla ışık yansıtılması sağlanarak karşıdan gelen trafiğin üretilen ışıktan rahatsız olması engellendi. 1948 : Statik viraj farı ilk defa Tucker Torpedo'da kullanıldı. 1958 : BM Avrupa Ekonomik Komisyonu (UNECE), otomobil aydınlatmasının üye ülkeler tarafından uyulması gereken tüm standartlarını belirledi. 1962 : Otomobil aydınlatmasında kullanılan ilk halojen ampul olan H1 üretildi. 1966 : Arka sis farı kullanılmaya başlandı. 1967 : H3 ampul üretildi. 1971 : H4 ampul üretildi. 1974 : 3. stop lambasının gerideki sürücüyü daha iyi uyardığı bir psikolog tarafından keşfedildi. Elektrikli far seviye ayarlama mekanizması kullanılmaya başlandı. 1983 : Elipsoidal (mercekli) far üretildi. 1988 : Free form (şeffaf) far üretildi. 1992 : Xenon far ilk defa BMW 7 serisinde kullanıldı. H7 ampul üretildi. Led'li 3. stop lambası ilk defa BMW 3 Cabrio'da kullanıldı. 1993 : Şeffaf ön camlı free form far üretildi. 1994 : Daha gelişmiş aydınlatma sistemlerinin geliştirilmesi için üye firmalar Eureka E!1403 projesi altında çalışmalara başladılar. 1997 : Mavimsi ışık veren ampuller ve Xenon gazı içeren yüksek performanslı halojen ampuller üretildi. 1999 : H8, H9, H11 ampulleri üretildi. 2000 : Bi-Xenon far ilk defa Saab 9.5 serisinde kullanıldı. 2002 : Eureka E!1403 projesine bağlı olarak statik ve dinamik viraj farlarının çalışmaları hız kazandı. Led'li far geliştirme çalışmaları hız kazandı. 2003 : Viraj farları Avrupa ülkelerinde kullanılmak üzere onay aldı. Led'li park ve gündüz farı (DRL) ilk defa Audi A8'de kullanıldı. Statik ve dinamik viraj farı ilk defa Opel Signum'da birlikte kullanıldı. 2005 : Yasal yeterliliğe sahip ilk Led'li kısa far prototipi üretildi. 2006 : Değişken elektromotor teknolojisi ile tüm adaptif fonksiyonlarını gerçekleştirebilen far ilk defa Mercedes Benz E sınıfında kullanıldı. 2007 : Tüm fonksiyonları Led'le çalışan far ilk defa Audi R8'de kullanıldı. Civasız ampul kullanılan bi-xenon far ilk defa Toyota Auris ve Audi A5'te kullanıldı. 2008 : Farlar için geliştirilen Led'lerde 1000 lümen bariyeri aşıldı. BM Avrupa Ekonomi Komisyonu (UNECE) 2011'den itibaren gündüz farı kullanımını standart haline getirme kararı aldı. 2009 : Dinamik uzun far ilk defa Mercedes Benz E serisinde kullanıldı. Sistem ön camda bulunan kamera aracılığıyla karşıdan gelen veya önde giden araçları algılıyor, göz kamaştırmaması için ışık desenini sürekli bu araçların gerisinde konumlandırabiliyordu. 2010 : Tamamen ledlerden oluşan adaptif far ilk defa Mercedes CLS'de kullanıldı. Yeni xenon ampul tiplerinin (D5S/D6S/D7S) geliştirilme çalışmaları başladı. 2013 : Matrix led far sistemi ve sıralı sinyal lambası ilk defa Audi A8'de kullanıldı. Tamamen ledli farlar C sınıfında görülmeye başlandı. (Seat Leon, Peugeot 308) 25W'lık yeni xenon farlar (D5S/D6S/D8S) farklı sınıflarda görülmeye başlandı. (VW Beetle, Mini Cooper, Kia K3, Ford Focus ST) 2014 : Lazer ilk defa BMW i8'in uzun farında kullanıldı. Bu sayede %75 daha az yer kullanılarak %70 performans artışı elde edildi. 2016 : Halojen ampul performansı standarta göre %130 artışa ulaştı. İki kademeli (25W/35W) xenon ampul geliştirildi. Tamamen led'li sürüşe uyumlu (adaptif) stop lambası Mercedes-Benz E serisinde kullanıldı. Lamba, ortam ışığına uyumluydu ve çarpışma-acil durum uyarısı özelliklerini içeriyordu. 2017 : Tamamen led'li sürüşe uyumlu (adaptif) far ilk defa DS7'de kullanıldı. Aracın iletişim ağına bağlı olan 7 tetikleyici motor 11 aydınlatma fonksiyonunu çalıştırabiliyordu. 2018 : Yüksek çözünürlüklü dijital aynalar kullanılan projektör tipi LED farlar ilk defa Mercedes-Benz Maybach'da kullanıldı. 2020 : Tamamen ledli farlar B sınıfında görülmeye başlandı. (Opel Corsa, Renault Clio)1 Puan
-
1 Puan
-
tamam işte. Bahsi geçen enerji emilimi veya işlevselliğini bilmek için bile konuşulan testler yapılır. Yani kullanılan malzemenin şekil değiştirme özelliklerini bilir mühendisler. Her ne kadar kazalarda etkisi olmasa bile.1 Puan
-
Çoğu kitapçıkta yazar 2 defadan fazla pompa atarsa doldurmayın der. Tabi otomatik modda olmalı ki atsın. Fazla dolarsa vakum olduğunda tahliye edemez, varsa kanister valfi zarar görür1 Puan
-
Pardon biz zengin değiliz direk 4 silindir 1.6 motor diye gelmişti hacim filan ayarlamadım 😄1 Puan
-
Vida yeri var,Üstü mumla kaplı oluyor, mumu kazıyıp vidasını sağ ve sol tarafa çevirip deneyebilirsiniz.1 Puan
-
12 sene kullandik bir sorun yasamadik , focus 1 lerin en buyuk sorunu bu problem yorumlarini okuyabilirsin , babam tam anlamiyla altinda acikliyor yorumlar kisminda1 Puan
-
Öyle bir şey yapmayın. Zira kendinizi ve motoru kandırmış olursunuz. Motorun üstünde kalan soğutma suyundaki hava aynen kalmış olacak. Sensör motor üst kapak ısısı yerine su sıcaklığını ölçecek herşey normalmiş gibi görünecek belki ama üst kapakta fazla hava varsa aşırı ısınma sonucu contanızı yakmanıza sebep olacak muhtemelen.1 Puan
-
1 Puan
-
Abi pul işide yanıltıyormuş diye araştırdım bende. Ama hava olayı dediğiniz doğru abi1 Puan
-
Mazot filtresi hava yapmıştır.. Havasını alması çok zordur.. Bir keresinde ustamın biri enjektörlerden ancak alabilmişti havasını.1 Puan
-
Sistemdeki hava aracın arkası yüksekte iken alınacak.. Şayet sistemde hava yoksa ve hararetin yalancı olduğu kesin ise, fordun transitlerde de uyguladığı bir sistem varmış.. Sensörün altına pul takıp sensörü bloktan uzaklaştırınca anlık yükselmeleri algılamıyormuş. Ben yapmadım, bir servisçiden duymuştum.1 Puan
-
Bozulan motoru aşağıdaki siteden 100 tl ye sipariş ettim, mili eskisine göre biraz uzun fazlalığını kesip biraz tesviye işlemi gerekti 15 dk bir işi var, Sonuç başarılı tek seferde sıkıntısız çalıştı, tüm kapılar açılıp kilitleniyor artık, yardımlarınız için teşekkür ederim. ( sitenin whatsapp numarası mevcut oradan iletişime geçerseniz ürünün doğru gelmesi açısından daha sağlıklı olur ) https://www.camkrikosu.com/nissan-x-trail-merkezi-kilit-motoru-urun7747.html1 Puan
-
İlgili galeriye çok yakında otorapor ziverbey bayisi var. Yürüyüş mesafesinde. Birkaç kez tanıdıklar gitti memnun kaldılar. Yine aynı galeriye 4 km gibi mesafede suzuki yetkili servisi var, yetkili serviste kontrol istenirse. işyerime çok yakın benim bahsedilen yerler yürüyüş mesafesinde, beklerim Tansu.1 Puan
-
Otorapor bayisi var oraya yakın , bir kaç kez tanıdıklarım gitti ve memnun kalmışlardı. Benim iş yerime çok yakın bu arada evlendirme dairesi, beklerim Tansu vaktin olursa:)1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Carputer zamanlarımda full fonksiyon herşeyi görürdüm.1 Puan
-
Tespit için düzgünce araştırma yapsınlar. Mustafa Topaloğlu, Uzaylı Zekiye vb.den başlansın.1 Puan
-
Kendi adına konuş abi, senin doğum günün bile bize göre daha sık kutlanıyor, hangi yıldızın etrafında dönen hangi gezegendensin açıkla herkese.1 Puan
-
1 Puan
-
arabayı alırkenmi dediler aksesuar var fiyat arttı diye, öyleyse aksesuar para etmez demedinizmi... yoksa sıfır alındıda bayi zorlamı taktı,,, tamam takmayın vericez parasını koyun bagaja diyeydiniz bari.... birde araziyle suvla crossoverla alakasız şu araba gibi normal arabaya takmıyorlamı deli ederler.... bizim milletinde nedir şu basamak merakı yahu, söz meclisten dışarı biz suv alsak basamağı söküp atarız, aracın yüksekliğini azaltır takılır hasar verir diye, millet normal arabaya basamak takar1 Puan
-
1 Puan
-
1990 yılında babamın gümrükten kazalı halde çıkarıp topladığı, 16 yıl ailemizin bir ferdi olarak bizimle birlikte olan, bir çok anımızın olduğu 1984 model Opel Rekord E2 2.0S. 2006 yılında ailemizden ayrılmıştı. Kayseri sanayide tesadüfen denk geldim. Bizdeki halinden eser kalmamış çok yorgun bir vaziyette idi. Bizdeki plakası 06 ALA 11 idi. Birlikte çok fotoğrafımınız mevcut. Şu an ki bilgi ve tecrübelerimi borçlu olduğum emektar.1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00