Skor Tablosu
Popüler İçerik
24-06-2023 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
Aracımı dün sattım. Dün de araba aldım. Arabamı alan arkadaş baktı, ustasına gösterdi, ekspertize soktu bişey çıkmadı. Bayramdan sonra teslim edecektim ama alacağım arabayı bulunca da hızlı bir operasyonla devir teslim yapıldı. Yeni arabama gelirsek 2012 model 250.000 km de mondeo selective 140 lık. Alırken ben 10 dakikada aldım ekspertize falan da sokmadım. Bakalım neler yaşayacağız İllaki şimdi kafanızda kaça sattın kaça aldın diye sorular vardır bende kimseden gizli saklı yok piyasa bilgisi olsun. 2007 mk3 ghia 262.000 km de dizel otomatik 2 parça değişen sağ sol komple boya 414.000 tl ye sattım. 2012 mk4 selective 250.000 km de dizel otomatik değişen yok 3-4 parça boya kaputta da boya var (3 ay önceki rapora göre bunlar). 650.000 tl'ye aldım. Şimdilik tek foto yeter. Değerlendirmelerimi uzun uzun yaparım nası olsa. Renk siyah. 4 lastik geçen hafta alınmış, depo full, android multimedya, mercekli far, convers+ güncellemesi yapılmış.9 Puan
-
Akşam Kayseri’ye geldim ani bir kararla, değişiklik olsun diye scooter ile geldim, motosikletin hafif olmasından dolayı rüzgardan etkilenerek geldim. Scooterde keyifli ve güvenli maksimum sürüş hızı 110 km, üzeri hızlarda çok uzun kullanmamak gerekiyor. Fotoğrafım uzaktan çekilmiş, çeken arkadaş yolladı, Kymco Downtown uzaktan bu kadar heybetli görünüyormuş, hemde benim altımda 😁3 Puan
-
Acikcasi piyasa şu an ongorulebilir degil yani benim araba 414 ediyosa bu da 650 eder. Bircok arabaya baktim 3 gun icinde kafama yatan makul bir araba bulamadim. Kredi cekebilecek durumda degildim. Paramın yettiği en hoşuma gideni aldım.3 Puan
-
3 Puan
-
https://www.hepsiburada.com/renault-clio-iv-hb-on-tampon-hava-yonlendirici-pm-HB00000M7S45 Şöyle birşey2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Herkese merhaba önceki aracım Golf 7 ye veda kendi sayfasında yapıldı, gerçekten severek bindim hala da tadı damakta diyebilirim. Km ve model yenilemek için yeni bir arayışa çıkmıştım niyetler Golf 7.5 derken bir anda sattığım aracı üstüne para koyup yeniden almak durumuna geldim tabi bu maceraya seçim öncesi çıkıldı o belirsizlik piyasaları inanılmaz etkiledi. Günlük 40-50 bin tl lik artışlar yaşandı geceleri gözümü kapadığımda sarı fonda koca bir siyah S harfi beliriyordu Nasibimiz Kars ta çıktı Golf ün sınıf arkadaşlarından Leon ile devam ediyoruz kendisi 2018 te yollara çıkmış 1.0 Tsi ecomotive style olarak geçiyor 115 hp ve 7 ileri dsg mevcut alalı yaklaşık bir ay kadar oldu 45 bin km aldım. Hızlanma ve aracın refleksleri şaşırtıcı derecede çok iyi gerçekten beklenmedik bir atiklik mevcut. Özellikle ilk çalıştırmada dizel motor havasında çalışıyor sonra sessizlik hakim konfor anlamında bence iç tasarım bir iki gömlek Golf e kıyasla geride kalıyor yine bir iki yerinde trim sesi mevcut ki ben nefret ederim geldiği yerleri bulduğum için şimdilik çok takmıyorum1 Puan
-
Mk4 ilk kullananlardanım büyük gelmese bugün alırım Harun hayırlı olsun güle güle kullanın1 Puan
-
Mikail bey aracınızın klima gaz tipi ve kaç gr doldurulacagı ön panjurun orada bir etiket ile yazar. Genelde tüm oto servisleri pratik oldugu için Bosh yada benzeri klima dolum makinesi ile bu işi yapiyorlar. Daha iyi bir hizmet almak için sadece klima isinde uzmanlasmis bir yer ile görüşmenizi tavsiye ederim. Gazın ölçülerek doldurulmasindan bir hafta sonra kontrol edildiginde eksik cikiyorsa kaçak kontrolu yapilir. Floresan içeren bir sivi basilip kacak olan yer tespit edilir. Bu arada polen filtreniz i en son ne zaman degistiniz ? Tıkalı polen filtresi klima verimini düşürür.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Hayırlı olsun, 2007 mondiden 2011 mondiye güzel bir geçiş olmuş, hem de selective donanım. Bu motor ve şanzıman ikilisinde konfor, güç ne ararsan var.1 Puan
-
Clio 4 de aktif ön panjur var. Muhtemelen sizinkinde de vardır. Kapalı kalmış olabilirmi ?1 Puan
-
Hayırlı olsun, güle güle kazasız belasız kullanın inşallah1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Olsun, forum burası.. paylasmadan olmaz bu isler.. Aydınlatmalar güzel olmuş, geri vitesi ve bagaja da bi ek yaparak serinizi tamamlamak lazım 😉1 Puan
-
Bu arada aracın iç aydınlatma grubu sarı ve biraz sönüktü onları photon led ampullerle değiştirdim özellikle torpido, bagaj ve makyaj aydınlatmaları çok güzel oldu ön ve arka okumalıklar ise aracı stadyuma çevirdi bir tık fazla aydınlık ama genel olarak güzel diyebilirim. Benim kullandığım anahtarda orijinal leon kılıf var kaplama gibi çok matah bir şey değil ama yedek anahtar için sustalı wv grubu araçlara uyumlu güzel bir anahtar kılıfı buldum tavsiye edebilirim. Bagaj.torpido ve ön tepe için Photon W5w T10 Dipsiz Led (PH7010) Arka tepe ve güneşlik makyaj aydınlatmaları için Photon C5w Sofit Tavan/plaka Ledi 36mm (PH7009)1 Puan
-
Hayırlı olsun,Her yeni mondeo da hevesleniyorum bende. güzel makina vesselam1 Puan
-
Maşallah içi ne güzelmiş öyle, yenge güle güle kullansın1 Puan
-
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.Forumdaki mk4 Mondeo sayısı artmaya devam ediyor.4 yıldır kullanan birisi olarak mk4 gerçekten kalantor bir araba.Tek eksiğimiz 1.6 dizel olduğu için otomatik bir şanzıman😃.Bazen şeytan dürtüyor 2.0 bul geç diye ama sonra kendi kendime macera arama deyip duruyorum.Yine de 2.0 dizel hep aklımın bir köşesinde.1 Puan
-
yok genelde kapakta basınç uyarısı yok ise düşük sıcaklıkta çalışıyordur, düdüklü tenecere gibi değil yani hem iyi hem kötü , ben tercih ederdim1 Puan
-
Bende de kullandığım ilaçlardan ötürü sol gözde katarakt oluşmaya başladı. 3 yıldır kortizon içeren bir ilaç kullanıyorum. Katarakt yapar demişlerdi.. Yaptı. Gözdeki sorunu çözebilirsek bir ameliyat da bana gerekecek.1 Puan
-
1 Puan
-
Erdem çok sevindim. Ben korkuyorum, yaptıramıyorum. Hem geçmiş olsun, hem de tebrikler Göz bizden sorulur1 Puan
-
kimse benden az yakamaz tasarruf güzel ama yine şarja mahkum. O yüzden kalıcı çözüm değil anlamında söyledim. Fiş yoksa tasarruf olsa bile can sıkar yani1 Puan
-
Egr soğutma tüpü delik ise su eksilir. Öteki türlü conta.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Merhaba arkadaşlar, 2 yıl 4 aylık birlikteliğimizin sonunda arabamı tanıtmaya karar verdim. Aracım forumumuzun bol bol aşina olduğu Mondeo III kasanın 2007 model Dizel Otomatik GHIA versiyonudur. ESP ve Sunroof da mevcut. İlk sahibi Eren Holding. 2006-2011 arasından onlarda kalmış. Sonraki sahibi benim aldığım kişi. Kendisi 5 senede 20.000 km civarı binmiş. Aldığımda 133.000 km'deydi şu an 233.000 km de. 5-6 parçasında boya vardı ama aldıktan 15 gün sonra kamyonun bana sürtmesi sebebiyle sağ-sol komple boyalı. Sağ kapı da değişti. Bakımlarını aksatmadan yaptırıyorum. Araba hakkındaki kısa düşüncem; Araba gibi araba olduğunu düşünüyorum. Ciddi bir araba yani şakası yok. Ben arabadan anlamam, elime tornavida alamam diyenin binmemesi gereken bir araba. Servis sevmez, servisler de bunu sevmez.Yan sanayi sevmez, orjinal parça arasan bulunmaz, bulsan alınmaz. Konforu bir Passat değil. Ama yürüyen aksamı ve şanzımanı Passat'dan sağlam. Bakımına dikkat ettikten sonra çok problemli bir araba değil ama sahipleri pimpirikli biraz. En ufak zırıltıda orasını burasını elletmemek lazım. Hele anlamayana kaputu bile açtırmamak lazım. Yol tutuşu fena değil ama efsane de değil. Bu benim kendi görüşüm. Ayrıca frenleri daha güçlü olmalıydı. İçi ve bagajı geniş maşallahı var. Donanımı güzel. Bu paralara bundan daha iyisi yok. Bugüne kadar çok arabaya bindim, en sevdiklerimden biri de bu. Şu ana kadarki süreçte yaptıklarım ve karşılaştığım sorunlar ile ilgili kısa kısa bilgiler vereceğim. Detaylarını zaten konularda yazmışımdır. Dış Eklemeler - Spor arka stoplar (Satıldı orjinale dönüldü) - Mercek Modifiyesi (İlker Kemal) - Osram D2S Night Breaker Unlimited Ampüller - Philips X-treme Park Ampülleri - Gündüz Farı (Çıkarıldı) - Far Kaşları (Çıkarıldı) - Orjinal Spoiler - ST220 Arka Tampon ( @Ömer Türkşanlı arkadaşımız sağolsun) - ST220 Ön Tampon - Orjinal ST220 Bagaj Arması - Orjinal ST220 radyatör alt koruması - Orjinal 18 inç Zetec-S jantlar. - Orjinal Elektrikli Katlanır Aynalar - Çift Egzoz ucu - Çamurluklarda ST logolar İç Eklemeler - VIOFO A119 Araç Kamerası - Led iç aydınlatmalar - Krom birkaç dokunuş - Kumaş Koltuk Kılıfları (Koltuklar pislenmesin diye) (Söktüm sonra şu an bej koltuk) - Arka kapılara perde - Önlere JBL GX Serisi Hoparlör, Arkalara Earthquake VTEK Hoparlör - Orjinal Bagaj Havuzu - Orjinal Paspas Takimi - Ekstra Havuzlu Paspas - Ambiyans Aydınlatmalı Tavan Lambası - İç ambiyans aydınlatması - Android Multimedya İyileştirmeler ve Bakımlar - Fren disk ve balataları değişti (Önler brembo-motorcraft, arkalar ate-ferodo) - Intercooler hortumu silikon tip ile değişti - Egr komple söküldü - Green Kutu İçi filtre takıldı (Çıkarıldı K&N takıldı) - Motor takozu, şanzıman alt ve üst takozları değişti (Hepsi orjinal) - Ön Cam çıtaları yenilendi - Ön Kapı lastikleri orjinaliyle değiştirildi - Yağ soğutucu termostatı değişti - Direksiyon kayışı değişti - Kasnak ve V-Kayış gergisi hepsi orjinaliyle değişti. - Fren hidrolik kabı kapağı orjinaliyle değişti - Ön ve Arka Amortisörler, körükleri, takozları, rulmanları değiştirildi. Ön Z-Rotlar değiştirildi. Ön taşıyıcılar değiştirildi. Arka viraj demir lastikleri değiştirildi. Ön sağ kaliper sıkılı kalmış düzeltildi. Yağ, yağ filtresi, polen filtresi değiştirildi. Fren hidroliği, direksiyon hidroliği, şanzıman yağı seviyesi, bilyalar kontrol edildi. Rotçuda rot ayarı yapıldı. -Turbo hortumları komple silikon tip ile değişti. - Şarj dinamosu sıfır takıldı. - Devirdaim Valeo marka değiştirildi - Fan ve Fan Beyni değiştirildi. - Arka Viraj Demir Lastikleri tekrar Febi marka değiştirildi. - Akü Değişti - Marş Motoru Değişti 100.000 km'lik sürüşte yaşanan Sorunlar; - Motor 70 C'yi geçmiyordu. Yağ soğutucu termostatı değiştirildi, sorun düzeldi. (Bu sorun 100.000 km sonra geri geldi tekrar değişmek lazım veya ana termostatta sorun olabilir) - Yağmurlu havalarda arka paspas ıslanıyordu. Kapı içlerine naylon çekildi, arka stop bölgesine silikonla müdahale edildi. - Frene basınca titreme vardı, disk değişimiyle halledildi. - Ön cam açık kalmıştı kapanmıyordu, kapıdaki kablo demeti yerinden çıkmış. - Hızlanıp yavaşlarken vuruntu, motor bölgesinde aşırı titreme vardı. Takozlar değişince düzeldi - Klima garip çalışmaya başlamıştı, dış sıcaklık sensörü hatalı okuma yaptığı içinmiş. - Akü bitti. Ömrü dolmuş. Yenisini taktık. - Sol arka kapı kilitlenmez olmuştu, wd-40 ile hallettim. - Motor soğukken çekişte düşme ve ilk çalıştırmada beyaz duman, stop etme gibi şeyler vardı. Enjektör temizleyicisiyle düzeldi. Ya da aküyü söküp takınca düzeldi bilemedim. - Şarj kesti araba şarj dinamosu değişti düzeldi - 3-4 ayda yarım bardak kadar su kaçağı oluyordu devirdaim değiştik düzelmiş olması lazım. - Su kaçağı termostat gövdesi çatladığı içinmiş onu değişince düzeldi. - Fan çalışmıyordu, fan motoru ve beynini komple değiştirdim. Beyin orjinal fan Kale marka. Çözmeye uğraşmadıklarım, ya da ileride düzelteceklerim. - Sunroofun olduğu bölgeden hava değişimlerinde trim sesi geliyor. Zıngırtı gibi bişey. - Krank kasnağı bölgesinin kapağı eksik. Buraya bi kapak uydurmak lazım. - Kapıların menteşe ayarı düzeltilmeli. - Sağ ön cam tıkırdama yapıyor halatı değişecek. Bi kaç foto şeysi;1 Puan
-
bilim adamlari, birgün bir magarada yaşı 1.582.903 olan bir insan fosili bulur, bu fosili istihbarat teskilatlarini sinamak ve onlara deneyim kazandirmak amaciyla kullanma karari alirlar. once japon istihbarati magaraya girer ve 15 dk sonra disari cikip derler ki; - bufosilin yasi 1.400.000 ila 1.600.000 arasinda... daha sonra cia girer ve 12saat sonra baya bi havali sekilde cikarlar. -bu fosilin yasi 1.500.000 ila1.600.000 arasinda derler... hemen ardindan kgb girer ve sirf amerikalilara inat içerde 2 gun kalirlar.49. saatte cikar derler ki; -bu fosilin yasi yaklasik olarak 1.550.000 ila 1.600.000 arasinda... en son olarak bizim mit girer.aradan bir hafta gecer magaradan ses yok, 1 ay olur ses yok, 1.5 ay olur ses yok.magaranin disinda beklesen gazeteciler daha fazla bekleyemeyip iceri girerken bizimkilerden biri cikar disariya.yaka paca dagilmis, gomlegin yarisidisarida... sigarasi icin bir ates ister, sigarasini yakar, o sirada gazeteciler heyecanla sorar; -iceride calismalar nasil efendim? fosilin yasini bulabildiniz mi? bizimki sigaradan bir firt ceker ve; -fosilin yasi tam olarak 1.582.903 der. bunu duyan gazeteciler saskinlikla sorarlar -nasil basardiniz bunu, fosilin yasini tam olarak nasil tahmin ettiniz? bizimki sigaradan derin bir nefes çeker ve; -zor oldu ama "konusturduk pezeven…i"1 Puan
-
10 bin bakimi gelmeden malum piyasa fiyatlari artmadan n11 kuponlariyla Ate on disk 2750 Mobil fe 5w30 dpf 505 Trw Ön Fren balata 669 Trw Arka Fren Balata 505 Ford Otosan Yag Filtresi 100 Ford Otosan Mazot 350 Filtron Hava Filtresi 170 Varta Aku 80 ah 2750TL aralik uretim aldim. Hepsini 1 hafta once siparis ettim.Suan fiyatlarina zam gelmistir.1 Puan
-
Dışarıda AC şarj 6 lira. Yani bu aletler km’de 50 kuruş yakar. evden şarjda 20-25 kuruş yakıyor. solar şarj ile günde kaç kwh enerji depolayabilir bilmiyorum. Üstünde 1m2 panel olsa günlük 1kwh üretir. yetersiz bence. Araba 100km’de 8-9kwh enerji harcıyor. Hadi günlük 3kwh harcasın. 2kwh’i yine şarj etmemiz gerekecek. Ayrıca pillere entegre olması için gebzeye uğraması lazım bence şarj imkanı en önemli konu. ikincisi bilindik marka almak önemli. Satış olursa değeri çok düşmesin. Eğer çok uzun vadeli alınıyorsa bu seçenek geçersiz kalır. Araba ömürlük olur evde kalır. Gelecekte daha da önemli olacak bu tarz arabalar. motosiklete göre her türlü daha güvenli. En azından şeritte giderken varlığın belli oluyor. Ufak darbelerde kayma uçma derdi yok.1 Puan
-
Aynı araçtan bende de var. Tek eksi nokta süspansiyon konforu diyebilirim. Uzun yol da otoban sürüşlerinde aracın yaylanmasi konforu çok iyi fakat 20 km hızın üstüne çıktığında yolda ki kısa çukur kesik ve bozukluklarda her şeyi çok hissettiriyor. Malzeme kalitesi sınıfı için gayet yeterli hiç kalitesiz hissettirmedi. Golf ile malzeme kıyası yapmak gereksiz çünkü Golf sınıfında üstünde genel olarak. İç mekan tasarımı bence golften iyi. Avangard piano bilekli bir tasarim isteseydim D segment bir araç alırdım. Yol sesi ve motor yalıtımı gayet rafine , rahatsız etmedi. Süspansiyonlar sert fakat yol tutusa katkısı olmamış. Araç arkasını koparma salmaya meyilli. Çok zorlandığı da arkayı koparır sürücünün haberi bile olmaz. ESP temelli.1 Puan
-
Torkun yüksek olduğu devirde yapıyorsa aks olabilir. Şöyle bir şey deneyin. Manuel olarak mümkün olan en yüksek vitese alıp gaza basın. Titreme yapamıyorsa sorun akslardadır.1 Puan
-
Oradan yag buhari gecer, normalde eksozla atilir ama yogusup icinde kaliyor. Bunu bilmeyen usta hemen tuboyu degistirmek ister. Koku olayi da enjektor puludur muhtemelen. Enjektorlerin dibine bakin. Islak olan varsa ondan kaynaklaniyordur. Aracinizin modeline gore yag secin. Psa motorlu araclar genelde mobil yag ile eksiltme yapmiyor. Tahminen sizin aracin yagi mobil 3000 xe fe dir. Mobil esp de kullanabilirsiniz. Uretici 5w30 demisse onu kullanin. Yine yag eksiltirse baska yerlere bakilir1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Şuan nokian powerproof kullanıyorum, memnunum ancak wetproof'u bilemediğim için oyumu Michelin PS serisinden yana kullandım.Kaç para oldu ki 18 inch Petlas falanda olur farketmez artık1 Puan
-
Orijinal aynaların açısı çok hoşuma gitmemişti, hafta içerisinde nc700 aynası aldım bugün tura çıkmadan montajını yaptım gayet güvenli bir görüş açısına sahip oldum. 70 80 km lik bi gezide motorsiklet deneyimledim. Yüzde 70 toprak yolda sürdüm, arazide asfalttan daha zevkli makina. Gezi dönüşü uğradığım motosiklet mağazasında bu model için üretilmiş tur camı ve far koruma demirini internet mağazalarındaki satış fiyatından daha uyguna aldım. Far koruma demirini hemen taktım yarın da tur camını takacağım. Sonrasında gidon yükseltme, arka çanta demiri ve aklımda olan bir kaç eklentiyi daha yapıp keyfini sürmeyi planlıyorum1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00